Ja, en zij moeten het van BB voorgekauwd krijgenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:35 schreef arneaux het volgende:
Zoals Menno het nu uitlegd heb ik t al een aantal keer hier op t forum voorbij zien komen
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ZIE JE WEL![]()
![]()
![]()
Grote bonenstapel maken, en dan 2 kleuren eruit vissen, hou je de 3e over
nou ja, we weten allemaal toch al dat zelfkennis niet haar sterkste punt is...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:32 schreef Isabeau het volgende:
Chantal zei trouwens dat ze niet zeurde![]()
Ik vind het dus wel vreemd, want ze zijn WEER als kippen zonder kop aan het werk gegaan, zonder ook maar iets echt te bespreken en ze hebben continue geklaagd!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind persoonlijk dat het nergens op slaat wat BB ze nu flikt, maar goed.
Als een opdracht onhaalbaar lijkt (en dat is al de derde keer naar mijn mening) dan krijg je reacties als deze die nu zijn geweest zijn. Ik vind het niet zo vreemd.
Klopt, gisteravond zei ze ook tegen Joost dat ze met dit rantsoen geen echte honger heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:32 schreef Jane het volgende:
Chantal heeft wel gelijk, ik heb haar niet horen zeuren over het eten.
Gho wat zijn we slim zullen we de volgende week de opdracht voor hun doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik ben wel benieuwd naar de oplossing van BB. Ik had voor mezelf een oplossing die mij beter leek (eerst alle bonen op een stapel gooien, daarna twee soorten bonen eruit vissen en de derde overhouden), maar als BB een nog betere oplossing heeft ben ik daar uiteraard erg benieuwd naar.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:36 schreef Cuaderno het volgende:
nou ja, we weten allemaal toch al dat zelfkennis niet haar sterkste punt is...
Omdat Menno vanmorgen in zijn eentje aan het werken wasquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:35 schreef riri het volgende:
Dat BB nou Menno neemt om dit te vertellen....
Vind Menno iets engs hebben,dat is al zo'n streber die alles doet voor geld...
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gho wat zijn we slim zullen we de volgende week de opdracht voor hun doen.
terwijl ze hem dus eigenlijk gewoon dankbaar moeten zijn.. Hij is de enige die niet wilde opgeven....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:37 schreef BBscanner het volgende:
Menno is nu weer de lul!Chantal is het weer helemaal zat!
hahaha! gelukkig kunnen we altijd op haar rekenen!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:37 schreef Jane het volgende:
Chantal gaat nu gelukkig wel weer zeuren.
quote:
LOLquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
- ik hou niet van roddelen
- alles wat ik tegen iemand zeg zou ik ook in diens gezicht kunnen zeggen
- ik hou niet van stoken
quote:
nee hoor.. tanja gaat gewoon lekker naar huisquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:40 schreef Giggio het volgende:
TANJA GAAT WINNEN!!!!!! ZE VERDIENT HET!!!!!!!!!
Inderdaad, heel sneu.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:37 schreef arneaux het volgende:
En nu gaan ze Menno afzeiken. Heel sneu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |