Hoe kom je eigenlijk bij zo'n live-show? Lijkt me wel leuk om daar eens heen te gaan. Die zusjes van Didoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:20 schreef Giggio het volgende:
[..]
misschien moeten er maar een paar fokkers morgen tijdens de LIVE-show laten zien hoe het (waarschijnlijk) wel te halen was geweest
Het heeft dus geen zin om te gaan stoken om de door jouw genoemde redenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:19 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Ik vind die samenhorigheid maar schijn. Zodra het er maar op lijkt dat iemand iets meer krijgt dan een ander, heb je de poppen aan het dansen. Ze durfen gewoon niet teveel uit te spreken omdat ze bang zijn dan genomineerd te worden.
De groep van Rob weet idd precies wat de anderen gedaan hebben. Ze hebben al meerdere keren gezegd dat ze er niets van snappen hoe de andere groep zoveel zakjes klaar kan hebben iedere keer. Rob zat daarom konstant te denken welke handigheid de andere groep hanteert.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar vannacht waren ze nog zakken aan het tellen hoor. Hoeveel ze er in een uur gedaan hadden. Er was volgens mij een soort (gezonde) competitie tussen de groepen, wie er meer zakken vol kreeg. Dus ik denk dat ze echt wel van elkaar weten hoeveel ze gedaan hebben.
watquote:
135 uren... maar die groepjes mogen niet gelijk aan het sorterenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
je vergeet dat op de andere manier (3 groepen met 3 personen) er wel in totaal 1 persoon meer aan het werk is
als je uitgaat van 8 uur per dag slapen en 1 uur per dag pauze, heb je dus 15 uur per persoon per dag effectief over.
1 groepje van 4 personen zijn dus 60 effectieve uren per dag
2 groepjes van 4 zijn dus 120 effectieve uren per dag
1 groepje van 3 zijn dus 45 effectieve uren per dag
3 groepjes van 3 zijn dus 135 effectieve uren per dag
Idd... wat zou er allemaal besproken moeten worden....quote:
- mensen in de kamer die niets doenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:12 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij is deze opdracht al 10 keer mislukt, ze hebben zoveel fout gedaan.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pffff. dit wordt lastig
Als ze die 24 uur slechts met 4 personen zouden werken heb je gelijk. Maar ze worden dus afgewisseld aangezien ze 9 mensen hebben die die manuren volmaken. Het gaat niet om de personen, maar om de manuren.
Als er 1 persoon non stop in de werkkamer zou werken, draait die dus 24 manuren (en die ene persoon wordt wel steeds afgewisseld, maar het blijft 24 manuren). Met 2 personen in de werkkamer is het dus 48 manuren per dag. Met 3 personen is het 72 manuren. Met 4 personen heb je 96 manuren.
Als je het nu nog niet snapt, dan geeft ik het op
dochter van Rob EN Ralphquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk bij zo'n live-show? Lijkt me wel leuk om daar eens heen te gaan. Die zusjes van Didoen de dochter van Rob
en Ralph
zijn vast wel leuk in het eggie.
Dat blijkt ja. Ik geef het nu ook maar gewoon opquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Scan er zijn steeds meer mensen die niet zonder rekenmachiene kunnen rekenen
oei.. ai... auw...... ze hebben er al 9.....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pffff. dit wordt lastig
Als ze die 24 uur slechts met 4 personen zouden werken heb je gelijk. Maar ze worden dus afgewisseld aangezien ze 9 mensen hebben die die manuren volmaken. Het gaat niet om de personen, maar om de manuren.
Als er 1 persoon non stop in de werkkamer zou werken, draait die dus 24 manuren (en die ene persoon wordt wel steeds afgewisseld, maar het blijft 24 manuren). Met 2 personen in de werkkamer is het dus 48 manuren per dag. Met 3 personen is het 72 manuren. Met 4 personen heb je 96 manuren.
Als je het nu nog niet snapt, dan geeft ik het op
Nee precies en ons pap schopt me onder m'n reet als ikhet nu nog niet begrijp. Heb al zo vaak met hem meegekeken maar snap er de ballen van. (is calculator/werkvoorbereider)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Of die niet weten wat het begrip 'manuur' inhoudt.
Het klopt dat je met mijn indeling minder manuren maakt. Maar de 'noodzaak' voor die idioot lange wissels haal je weg, dat levert weer winst op.
En ik denk dat je met 3 man efficienter kan werken aan die tafel, maar dat is uiteraard een veronderstelling.
Dat heb ik net toch voorgerekend. Met een half uur pauze tussen iedere wissel, scheelt het 3 manuren per dag. Met constant 3 mensen aan het werk ipv 4 scheelt het 24 manuren per dag!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Of die niet weten wat het begrip 'manuur' inhoudt.
Het klopt dat je met mijn indeling minder manuren maakt. Maar de 'noodzaak' voor die idioot lange wissels haal je weg, dat levert weer winst op.
En ik denk dat je met 3 man efficienter kan werken aan die tafel, maar dat is uiteraard een veronderstelling.
Ik vroeg me af of je een beetje liep te stangen, of dat je het echt niet begreep.quote:
Ja, ik geef het op.. echtquote:
neuh.. maakte 1 domme fout:"ik ging er vanuit dat ze nu met 8 man aan het werk zijn en in de 3x3-constructie zouden ze met 9 man aan het werk zijn...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:27 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of je een beetje liep te stangen, of dat je het echt niet begreep.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:28 schreef Isabeau het volgende:
spannend nu
Menno zegt dat BB boos is
Niet over het eten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:32 schreef Isabeau het volgende:
Chantal zei trouwens dat ze niet zeurde![]()
ZIE JE WELquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik ben wel benieuwd naar de oplossing van BB. Ik had voor mezelf een oplossing die mij beter leek (eerst alle bonen op een stapel gooien, daarna twee soorten bonen eruit vissen en de derde overhouden), maar als BB een nog betere oplossing heeft ben ik daar uiteraard erg benieuwd naar.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
neuh.. maakte 1 domme fout:"ik ging er vanuit dat ze nu met 8 man aan het werk zijn en in de 3x3-constructie zouden ze met 9 man aan het werk zijn...
Dat is waar, Rob en Joost zeiken zo luid ove rhet eten dat de rest niet meer durftquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:33 schreef Jane het volgende:
Niet over het eten.
Verder wel contstant natuurlijk.
Ja, en zij moeten het van BB voorgekauwd krijgenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:35 schreef arneaux het volgende:
Zoals Menno het nu uitlegd heb ik t al een aantal keer hier op t forum voorbij zien komen
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ZIE JE WEL![]()
![]()
![]()
Grote bonenstapel maken, en dan 2 kleuren eruit vissen, hou je de 3e over
nou ja, we weten allemaal toch al dat zelfkennis niet haar sterkste punt is...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:32 schreef Isabeau het volgende:
Chantal zei trouwens dat ze niet zeurde![]()
Ik vind het dus wel vreemd, want ze zijn WEER als kippen zonder kop aan het werk gegaan, zonder ook maar iets echt te bespreken en ze hebben continue geklaagd!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind persoonlijk dat het nergens op slaat wat BB ze nu flikt, maar goed.
Als een opdracht onhaalbaar lijkt (en dat is al de derde keer naar mijn mening) dan krijg je reacties als deze die nu zijn geweest zijn. Ik vind het niet zo vreemd.
Klopt, gisteravond zei ze ook tegen Joost dat ze met dit rantsoen geen echte honger heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:32 schreef Jane het volgende:
Chantal heeft wel gelijk, ik heb haar niet horen zeuren over het eten.
Gho wat zijn we slim zullen we de volgende week de opdracht voor hun doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik ben wel benieuwd naar de oplossing van BB. Ik had voor mezelf een oplossing die mij beter leek (eerst alle bonen op een stapel gooien, daarna twee soorten bonen eruit vissen en de derde overhouden), maar als BB een nog betere oplossing heeft ben ik daar uiteraard erg benieuwd naar.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:36 schreef Cuaderno het volgende:
nou ja, we weten allemaal toch al dat zelfkennis niet haar sterkste punt is...
Omdat Menno vanmorgen in zijn eentje aan het werken wasquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:35 schreef riri het volgende:
Dat BB nou Menno neemt om dit te vertellen....
Vind Menno iets engs hebben,dat is al zo'n streber die alles doet voor geld...
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gho wat zijn we slim zullen we de volgende week de opdracht voor hun doen.
terwijl ze hem dus eigenlijk gewoon dankbaar moeten zijn.. Hij is de enige die niet wilde opgeven....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:37 schreef BBscanner het volgende:
Menno is nu weer de lul!Chantal is het weer helemaal zat!
hahaha! gelukkig kunnen we altijd op haar rekenen!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:37 schreef Jane het volgende:
Chantal gaat nu gelukkig wel weer zeuren.
quote:
LOLquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
- ik hou niet van roddelen
- alles wat ik tegen iemand zeg zou ik ook in diens gezicht kunnen zeggen
- ik hou niet van stoken
quote:
nee hoor.. tanja gaat gewoon lekker naar huisquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:40 schreef Giggio het volgende:
TANJA GAAT WINNEN!!!!!! ZE VERDIENT HET!!!!!!!!!
Inderdaad, heel sneu.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:37 schreef arneaux het volgende:
En nu gaan ze Menno afzeiken. Heel sneu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |