quote:Op maandag 25 juli 2005 11:07 schreef Het_Biertje het volgende:
ik kom wel eens terug als er weer eens een volvo SC is
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Kinderen moet je nemen omdat je het wilt, voorbereid op zijn, liefdevol gezin enzo.
Uitlaat dronderuitquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:19 schreef lipje het volgende:
[..]
scheurijzer
[..]
hoe kapot is je auto nu?
anders post je ff door een slotje heenquote:
minder als 3 maanden, ik wil niet perse helemaal weg, ik ben wel bereid tot samen opvoeden. Maar ik wil me nog niet voor de rest van mn leven aan haar binden. Stond op t punt om haar te dumpen toen ze me dit verteldequote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat is tekort?
Trouwen? Erm... dit zijn de middeleeuwen niet meer, gaat niet meer om bastaards etc...
Zo te horen wil jij dus gewoon weg? Niet samen opvoeden?
Wilt zij het pertinent niet latenb weghalen of evt opgeven voor adoptie?
Precies, daar ben ik het helemaal mee eens. Ik weet zeker dat dit helemaal fout gaat en binnen een paar jaar, misschien wel maanden gaan we toch wel uit elkaar. Dus krijg je een verpest kind welke lekker vatbaar is voor de verkeerde wereld.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
meid die ik ken laatte zich zwanger maken terwijl zowel zij als haar vriend vreemdgaan bij het leven. Het kind is nu net een maand oud. Ik vind het niet kunnen, zo egocentrisch
Kinderen moet je nemen omdat je het wilt, voorbereid op zijn, liefdevol gezin enzo.
Verander je de tt ff:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:22 schreef Mukie het volgende:
Die OP
Moet direct denken aan Bonnie and Clyde
Kan je goed met haar ouders opschieten?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:24 schreef PeuRac het volgende:
@ijsmeis, daar heb ik dus geen zin in, ik wil gewoon mn ding kunnen doen, stappen, vakantie wanneer ik wil enz. En al helemaal niet dat ze hele dagen thuis zit geen flikker uit te voeren.
doe ik wel vakerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:23 schreef lipje het volgende:
[..]
anders post je ff door een slotje heen
Ze heeft echt schijt aan alles wat haar ouders zeggen, ze trekt zich er totaal niks van aan. Dus dat heeft weinig zin. Ik heb haar nog niet duidelijk gemaakt hoe ik er exact over denk, maar zij maakt gewoon al allemaal plannen die ik helemaal niet zie zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan je goed met haar ouders opschieten?
Want dan zou ik die eens inlichten en erbij vertellen dat JIJ het geen goed idee vind, maar dat je haar niet kan ompraten.
En ik zou als ik jou was sowieso eens gaan vertellen dat je voorlopig niet wilt gaan samenwonen (toch?) . En dus nog een keer vertellen dat je het niet wilt.
Weet ze zelf wel wat ze wilt? Dit klinkt als een onbezonnen poging jou aan haar te bindenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
minder dan 3 maanden, ik wil niet perse helemaal weg, ik ben wel bereid tot samen opvoeden. Maar ik wil me nog niet voor de rest van mn leven aan haar binden. Stond op t punt om haar te dumpen toen ze me dit vertelde![]()
Dat wil ze dus inderdaad niet, al zit ze er nu wel over te twijfelen (op mijn aandringen).
Wat doet ze nu en wil ze dalijk gaan doen?quote:@ijsmeis, daar heb ik dus geen zin in, ik wil gewoon mn ding kunnen doen, stappen, vakantie wanneer ik wil enz. En al helemaal niet dat ze hele dagen thuis zit geen flikker uit te voeren.
quote:[..]
Precies, daar ben ik het helemaal mee eens. Ik weet zeker dat dit helemaal fout gaat en binnen een paar jaar, misschien wel maanden gaan we toch wel uit elkaar. Dus krijg je een verpest kind welke lekker vatbaar is voor de verkeerde wereld.
quote:Het zou me ook helemaal niks verbazen als ze bewust de pil is 'vergeten'
Dan zou ik maar eens gauw vertellen wat jij eigenlijk precies wilt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze heeft echt schijt aan alles wat haar ouders zeggen, ze trekt zich er totaal niks van aan. Dus dat heeft weinig zin. Ik heb haar nog niet duidelijk gemaakt hoe ik er exact over denk, maar zij maakt gewoon al allemaal plannen die ik helemaal niet zie zitten.
quote:
Was dat toevallig gebeurd bij de C1000 in Landgraaf, dat de uitlaat eronder uitvloogquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Uitlaat dronderuit
Homokineet moet gemaakt worden.
Ik wil gewoon geen geld meer drin stoppen, nog geen 10 euro
behalve benzine natuurlijk
Dat zou me niks verbazen nee, ik vertrouw haar op dat punt totaal niet. Ik ben nl dr eerste die haar niet mishandeld en met respect behandeld en het zou me niest verbazen als ze op deze manier me probeert vast te houden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:31 schreef lipje het volgende:
[..]
Weet ze zelf wel wat ze wilt? Dit klinkt als een onbezonnen poging jou aan haar te binden
[..]
Wat doet ze nu en wil ze dalijk gaan doen?
[..]
![]()
[..]
dus best een onbezonnenpoging jou aan haar te binden
Wacht ff, rewind...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
minder als 3 maanden, ik wil niet perse helemaal weg, ik ben wel bereid tot samen opvoeden. Maar ik wil me nog niet voor de rest van mn leven aan haar binden. Stond op t punt om haar te dumpen toen ze me dit vertelde![]()
Dat wil ze dus inderdaad niet, al zit ze er nu wel over te twijfelen (op mijn aandringen).
Feesten etc kun je ook als je kinderen hebt. Hebt alleen een babysitter nodig.quote:@ijsmeis, daar heb ik dus geen zin in, ik wil gewoon mn ding kunnen doen, stappen, vakantie wanneer ik wil enz. En al helemaal niet dat ze hele dagen thuis zit geen flikker uit te voeren.
Stomme vraag, maar waarom doe je het dan ook niet veilig?? Vooral al op een zulk korte termijn en al helemaal als je ook nog met anderen het bed in duikt zoals je hebt geclaimt. De pil vergeten is iets wat het meest voorkomt bij jonge meiden, dat kan gebeuren. Vandaar dat de verantwoordelijkheid ook niet alleen bij de meid moet liggenquote:Precies, daar ben ik het helemaal mee eens. Ik weet zeker dat dit helemaal fout gaat en binnen een paar jaar, misschien wel maanden gaan we toch wel uit elkaar. Dus krijg je een verpest kind welke lekker vatbaar is voor de verkeerde wereld.
Het zou me ook helemaal niks verbazen als ze bewust de pil is 'vergeten'
op kantoor neem ik aan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen nee, ik vertrouw haar op dat punt totaal niet. Ik ben nl dr eerste die haar niet mishandeld en met respect behandeld en het zou me niest verbazen als ze op deze manier me probeert vast te houden.
Ze begint over 2 maanden bij de afdeling arrestantenvervoer van justitie.
nee, net voor Utrechtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Was dat toevallig gebeurd bij de C1000 in Landgraaf, dat de uitlaat eronder uitvloog?
eerste 6-cylinder van volvo denk ik dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:38 schreef Googolplexian het volgende:
OP: De eerste 6 cylinder auto, met een motorinhoud van 3010 cc en een vermogen van 55 pk en een topsnelheid van 110 km p/uur. De reden voor de motor wijziging was dat er veel Amerikanen in Zweden verkocht werden met 6 cylinder motoren.
Is dit nu alleen voor mij verwarrend?
Thanks, ik ga het haar ook zeker zsm vertellen, ik vraag me alleen af wat ze met die informatie zal gaan doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens gauw vertellen wat jij eigenlijk precies wilt.
Anders gaat ze zich er alleen maar meer op 'verheugen' .
Sterkte ermee Peu!
Is dat een sollicitatie voor oppas?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:37 schreef Mukie het volgende:
Feesten etc kun je ook als je kinderen hebt. Hebt alleen een babysitter nodig.Voor de rest is het aanpassen want je bent nu verantwoordelijk voor iemand anders. Dat wilt niet zeggen dat je gehele leven voorbij is.
Is ze zo labiel dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen nee, ik vertrouw haar op dat punt totaal niet. Ik ben nl dr eerste die haar niet mishandeld en met respect behandeld en het zou me niest verbazen als ze op deze manier me probeert vast te houden.
Ze begint over 2 maanden bij de afdeling arrestantenvervoer van justitie.
ik ben dr een kei inquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Is dat een sollicitatie voor oppas?![]()
ghihihiquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:43 schreef lipje het volgende:
* lipje bederft de kinderen alleen maar, en geeft ze dan terug![]()
Dat open relatie gedoe was al snel over, ik vertelde haar dat ik uitging met iemand en toen smeekte ze me al meteen of ik dat niet wou doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wacht ff, rewind...
Jullie hebben minder dan 3 maanden wat en het was een open relatie, maar nu wilt ze gaan trouwen? Wat klopt hier niet aan dit plaatje?
Wees duidelijk tegen haar en lul niet zomaar met dr mee. Besef zelf in welke situatie jij en ook zij zitten.
Maar het wordt allemaal wel veel lastiger, vrijdag avond besluiten om ff te gaan zuipen is er niet meer bij, meestal plan ik dat soort dingen niet.quote:Feesten etc kun je ook als je kinderen hebt. Hebt alleen een babysitter nodig.Voor de rest is het aanpassen want je bent nu verantwoordelijk voor iemand anders. Dat wilt niet zeggen dat je gehele leven voorbij is.
[..]
Meestal deden we het ook met condoom, alleen als ze op zijn, de winkels gesloten en je bent erg geil, tsja dan ga ik er vanuit dat het geen probleem is. Maar als zij dan doodleuk 'vergeet' te vertellen dat ze de pil vergeten is kan ik dat niet helpen toch. Ik heb het haar toen nog bewust gevraagd.quote:Stomme vraag, maar waarom doe je het dan ook niet veilig?? Vooral al op een zulk korte termijn en al helemaal als je ook nog met anderen het bed in duikt zoals je hebt geclaimt. De pil vergeten is iets wat het meest voorkomt bij jonge meiden, dat kan gebeuren. Vandaar dat de verantwoordelijkheid ook niet alleen bij de meid moet liggen
Magoed dat is mosterd na de maaltijd en heb je geen ene zak aan.
Ga samen naar de arts en bespreek alle mogelijkheden.
Daarna bespreek je het ook maar eens met haar en jouw ouders.
Het is dan wel jullie keuze, maar lijkt me verstandig als zij dit ook weten (andere kijk op dingen enzo).
Nuchter en snel handelen is wel een pre als je het idd nog weg wilt laten halen. Moeilijke keuze, maar dat is iets wat je zelf moet doen. Ik denk nu alleen even aan het legale gedeelte
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
ghihihi
Ik hoef kids vaak alleen maar aan te kijken en ze krijsen en ze worden niet stil en gaan ook niet lachen.
Helaas wel ja, ze heeft verschillende therapiën voor wat ze heeft meegemaakt en die helpen heel goed, maar nog niet goed genoeg denk ik.quote:
Ach ervaring met kinderen heb ik wel, pas vaak zat op mn neefje en nichtjes (nu 4, 7 en 10 maar dat doe ik al 2 jaar). Ook al mn oom en tante meerder dagen weg gaan. Maar ik ben altijd weer blij als ik daarna lekker thuis zit zonder koters, ookal vind ik het hardstikke leukquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
ghihihi
Ik hoef kids vaak alleen maar aan te kijken als ze krijsen en ze worden direct stil en gaan lachen.En nee niet uitlachen
en je Civic is ook weg?quote:
Nou, die staat binnen in de garage.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:56 schreef M5 het volgende:
[..]
dan kun je lekker zelf aan je autootje knutselen![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, die staat binnen in de garage.
En de garage is met zo'n hangslot op slot gemaakt.
En daar heeft mijn vader natuurlijk de sleutel van mee!
Na dit topic welquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:57 schreef hermandeperman het volgende:
Maar haar/jouw ouders weten dus nog van niets?
Ze heeft het haar therapeut nog niet eens verteldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
Dat suckt big time Peu.
Maar als ze therapiën heeft... bespreek het eens met haar therapeut dan, misschien dat die haar op andere gedachten kan brengen...
dan wordt het lastig ja..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, die staat binnen in de garage.
En de garage is met zo'n hangslot op slot gemaakt.
En daar heeft mijn vader natuurlijk de sleutel van mee!
Je kunt haar toch at least proberen om te praten?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze heeft het haar therapeut nog niet eens verteld
Het probleem is gewoon dat ik haar keuzes (grotendeels) moet accepteren, als zij het perse wil houden, kan ik me er alleen maar bij neerleggen.
Je kunt het iig bespreken.... Maar praat erover met haar ouders... die zullen het waarschijnlijk ook niet de beste actie van de wereld vinden...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze heeft het haar therapeut nog niet eens verteld
Het probleem is gewoon dat ik haar keuzes (grotendeels) moet accepteren, als zij het perse wil houden, kan ik me er alleen maar bij neerleggen.
Ja, of laat haar aanmelden hier op het fok!forum en er een topic over maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt het iig bespreken.... Maar praat erover met haar ouders... die zullen het waarschijnlijk ook niet de beste actie van de wereld vinden...
Welnee, mn ouders zijn heel modern, die zouden alleen vinden dat ik veel te jong ben (gelijk hebben ze) of ik wel/niet zou gaan samenwonen/trouwen maakt hun niet zoveel uit denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:01 schreef Tjabbo het volgende:
Balen Peurac. Ik hoop voor je dat je een oplossing vind.
Maar ik meende dat jij nogal in een familie zat waar 'ongewenste zwangerschappen', 'samenwonen' en 'wel kids, niet trouwen' niet alleen ongewenst, maar ook als soort taboe word gezien. Of heb ik het heeeeelemaal mis?
goed ideequote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je gaat dit topic uitprinten en dan opsturen?
Ik had je toch verteld hoe haar ouders nu over mij denken? Ik hoef daar nu echt niet meer aan te komen hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt het iig bespreken.... Maar praat erover met haar ouders... die zullen het waarschijnlijk ook niet de beste actie van de wereld vinden...
wel goed idee, ik hoef haar alleen maar deze link te mailen en ze weet meteen hoe ik over haar denkquote:
Lekker belangrijk hoe ze over je denken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had je toch verteld hoe haar ouders nu over mij denken? Ik hoef daar nu echt niet meer aan te komen hoor![]()
ik wens je iig veel sterkte toequote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat open relatie gedoe was al snel over, ik vertelde haar dat ik uitging met iemand en toen smeekte ze me al meteen of ik dat niet wou doen.
[..]
Maar het wordt allemaal wel veel lastiger, vrijdag avond besluiten om ff te gaan zuipen is er niet meer bij, meestal plan ik dat soort dingen niet.
[..]
Meestal deden we het ook met condoom, alleen als ze op zijn, de winkels gesloten en je bent erg geil, tsja dan ga ik er vanuit dat het geen probleem is. Maar als zij dan doodleuk 'vergeet' te vertellen dat ze de pil vergeten is kan ik dat niet helpen toch. Ik heb het haar toen nog bewust gevraagd.
Maar goed, eind deze week komt ze hierheen dan ga ik haar precies vertellen hoe ik er over denk en dan mag zij zelf bepalen wat ze ermee doet.
Maakt dat wat uit hoe ze over jou denken?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had je toch verteld hoe haar ouders nu over mij denken? Ik hoef daar nu echt niet meer aan te komen hoor![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, of laat haar aanmelden hier op het fok!forum en er een topic over maken.
Wedden dat niemand het ermee eens is.
Speaking about confiding in your internet friendsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welnee, mn ouders zijn heel modern, die zouden alleen vinden dat ik veel te jong ben (gelijk hebben ze) of ik wel/niet zou gaan samenwonen/trouwen maakt hun niet zoveel uit denk ik.
M'n ouders zijn wel christelijk, maar zijn zijn vrij makkelijk met dat soort dingen.
@herman, mn ouders en haar ouders weten er nog niks vanaf nee. Lijkt me ook niet, ik weet het zelf nog niet eens een week.
Nieuwe waggie.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat ga je straks kijken?
Of heb je nu je ogen dicht?!
MAAK HET HAAR DAN DUIDELIJKquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:21 schreef PeuRac het volgende:
Mij hoef je er niet meer te van overtuigen, als het aan mij ligt was het probleem allang niet meer van toepassing geweest en had ik mn lesje wel geleerd. Ik heb mn lesje nu ook wel geleerd, maar zij heeft het volgens mij nog niet door.
Ach ik kan wel lachen om het commentaar hier hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Speaking about confiding in your internet friends![]()
Nah ik moest in eerste instantie erg lachen om je stunt. Dat kun je natuurlijk zelf niet dat snap ik ook wel.
Maar ik wil je wel veel sterkte toewensen. Ik hoop dat jullie eruit komen.
En vertel het je ouders zo snel mogelijk. 3 mensen weten meer dan 1 en een gedeelde last is een halve last.
't is toch godver zijn sperma wat daar ook zitquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:27 schreef Sjoewe het volgende:
Tja maar dat is ook het ingewikkelde van het geheel, een vrouw is natuurlijk baas in eigen buik.
Maar ik zou er maar snel met je ouders over praten, het heeft geen zin om het lang weg te houden van ze. Die mensen hebben jou ook op de wereld gezet, en bovendien een stuk meer levenservaring, nu zijn dit juist dat soort momenten dat je dat ten volle moet benutten.
Ieuw! Ander onderwerpquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is toch godver zijn sperma wat daar ook zit
naar een Peugeot 204 gti S6 (1.6) van 87quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat ga je straks kijken?
Of heb je nu je ogen dicht?!
Tja dan had ze een ei moeten leggenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is toch godver zijn sperma wat daar ook zit
Denk je er wel ff aan dat sommige ingrepen verkeerd gaan en je hierdoor onvruchtbaar kunt worden? Dan heb ik het nog niet eens over het schuldgevoel. Voor een man is het soms makkelijker om er afstand van te doen, maar voor de vrouw is het een onderdeel van haar lijf/leven.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
MAAK HET HAAR DAN DUIDELIJK
Mukiequote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
naar een Peugeot 204 gti S6 (1.6) van 87
maar het wordt morgen 16u
nee, maar hij is wel lief toughquote:
Ik bedoel gewoon dat hij het iig wel tegen haar moet zeggen hoe hji erover denkt. En het lijkt me ook handig dat zij haar ouders het iig laat weten aangezien ze nog thuiswoont...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Denk je er wel ff aan dat sommige ingrepen verkeerd gaan en je hierdoor onvruchtbaar kunt worden? Dan heb ik het nog niet eens over het schuldgevoel. Voor een man is het soms makkelijker om er afstand van te doen, maar voor de vrouw is het een onderdeel van haar lijf/leven.
Jupsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mukie
Ghehe, ik zei toch dat dat leuke auto'tjes waren![]()
En het kind laten rotten?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:39 schreef Googolplexian het volgende:
Peu ... serieus: dumpen.
Als je na 3 maanden al twijfels hebt (van wat voor 'n aard dan ook) dan wil je je de relatie niet voorstellen na 3 jaar. Na 3 maanden moet je imo nog lekker Hotel de Botel verliefd zijn.
meeste relaties komen er pas na jaren achter dat er iets schort aan de communicatie.
Nee ok, dat de ouders het moeten weten lijkt me niet meer dan logisch, anders staat ze straks nog op de frontpage, net als die ene meid van laatstquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat hij het iig wel tegen haar moet zeggen hoe hji erover denkt. En het lijkt me ook handig dat zij haar ouders het iig laat weten aangezien ze nog thuiswoont...
Niet haar (labiel) mening maar voor zoete koek aannemen.
Ik denk ook aan't kindje.... niet alleen aan de vent.
is dat er al?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En het kind laten rotten?
Maat van me doet dat niet meer.... na een paar maandjes brandende snikkel (zat wel goed dacht hij / zei zij) en wegrottende voorhuid heeft hij z'n les geleerd (zou je denkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee ok, dat de ouders het moeten weten lijkt me niet meer dan logisch, anders staat ze straks nog op de frontpage, net als die ene meid van laatst
Ik snap die laksheid van sommige mannen en vrouwen alleen niet
Winkel dicht, geen centjes over, dan maar zonder?
Waarom het risico lopen?![]()
Vandaar dat ik zeg dat ze er goed over na moet denken...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee ok, dat de ouders het moeten weten lijkt me niet meer dan logisch, anders staat ze straks nog op de frontpage, net als die ene meid van laatst
Ik snap die laksheid van sommige mannen en vrouwen alleen niet
Winkel dicht, geen centjes over, dan maar zonder?
Waarom het risico lopen?![]()
In deze kan je ook leuk boekenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jups
Is dan niet de 1.9, maar goed...
Kind is op komst. Lees je in of houd je klepquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
is dat er al?
Als er sprake is van een kind is er sprake van verantwoordelijkheden. Ten eerste zijn die 50-50 en ten tweede behoort tot die verantwoordelijkheden niet een leven lang met iemand zijn waar je niet echt voor gekozen hebt.
hij heeft toch echt gelijk hoor....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kind is op komst. Lees je in of houd je klep.
Het kind is er nog niet, het hoeft er zelfs helemaal niet te komen (die keuze kan nog gemaakt worden).quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
is dat er al?
Als er sprake is van een kind is er sprake van verantwoordelijkheden. Ten eerste zijn die 50-50 en ten tweede behoort tot die verantwoordelijkheden niet een leven lang met iemand zijn waar je niet echt voor gekozen hebt.
Precies mijn punt...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij heeft toch echt gelijk hoor....![]()
hij moet zijn verantwoordelijkheid nemen maar daarom hoeft die nog niet bij haar te blijven!
100% mee eens....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Precies mijn punt...
Als je objectief voor jezelf kiest dan kun je nog zo'n goed hart hebben (en zodoende het kind en de moeder realistisch steunen) maar je hoeft dan echt niet bij haar te blijven. Zeker niet als je hart nu al zegt dat dit niet is wat je wilt.
Dat gebeurt wat gebeurt is klote... maar je bent een product van de keuzes die je maakt. Beter nu goed regelen dan over 5 jaar scheiden... da's nog veel rotter voor het kind.
van neuken tot ergerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zeg dat ze er goed over na moet denken...
Peu's leven wordt verneukt, haar leven wordt verneukt, maar het ergste vind ik nog wel dat het leven van het kindje zwaaaaaaaaaaar wordt verneukt.
boeken?quote:
mijn excuses ik ken de gangstaslang nog nietquote:
In mijn opinie is het nog steeds het beste om het weg te laten halen. 3 maanden een relatie en op het punt staan haar te dumpen is niet echt een goede fundering...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij heeft toch echt gelijk hoor....![]()
hij moet zijn verantwoordelijkheid nemen maar daarom hoeft die nog niet bij haar te blijven!
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
mijn excuses ik ken de gangstaslang nog niet
is gewoon geen fundering, simpel.....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In mijn opinie is het nog steeds het beste om het weg te laten halen. 3 maanden een relatie en op het punt staan haar te dumpen is niet echt een goede fundering...
Natuurlijk, maar volgens mij is er nog nooit iemand dood gegaan van "praten" . En zoals ik het nu kan beoordelen is dat nog niet gebeurt...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
is gewoon geen fundering, simpel.....
maarja weghalen moet natuurlijk wel een keuze van hun beide zijn.....als zei het al niet wil houdt het al op......
dat zal toch vast al wel gebeurt zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar volgens mij is er nog nooit iemand dood gegaan van "praten" . En zoals ik het nu kan beoordelen is dat nog niet gebeurt...
neequote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Ken je ook het filmpje niet van die 2 oude mokkels met "Dus ik boek die bak vet hard jo!" ?
Aborteren kan nog tot 7 of 8 jaar na de geboortequote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat zal toch vast al wel gebeurt zijn![]()
dan zou ik daar maar snel mee beginnen voordat eventuele abortus al helemaal niet meer mogelijk is![]()
ziekquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Aborteren kan nog tot 7 of 8 jaar na de geboorte
Kliklinkie
Dat bedoelde ik dus ook met dat "legale gedeelte"quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat zal toch vast al wel gebeurt zijn![]()
dan zou ik daar maar snel mee beginnen voordat eventuele abortus al helemaal niet meer mogelijk is![]()
thx Tjabboquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
http://130.89.33.251/karboforum/uploads/douweegberts.wmv
alstu
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:59 schreef Sjoewe het volgende:
Zo dat was het ontbijtNu tajd voh ain peukie!
Dat wens ik niemand toe. Hoe het ook loopt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:06 schreef Sandraugiga het volgende:
Maar het kind is er nog niet... Er kan nog van alles gebeuren in de tussentijd. Zoals een miskraam bijvoorbeeld... (Ik hoop het voor haar niet, maar misschien is het in jouw geval beter...)
Goed lezen meisjequote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:06 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik ben het eens met de mensen die vinden dat, om een kind op te voeden, je nog niet meteen hoeft te trouwen of zelfs maar bij de moeder te blijven. Maar ik zou het lullig van je vinden als je tegen je vriendin zou zeggen zegt: "Jij wilt het kind houden, zorg er dan ook maar zelf voor! Toedelodokie! "
Jullie hebben samen het kind gemaakt, dan nemen jullie er ook maar samen de verantwoording er voor op. (Of dit inhoud dat het kind geaborteerd of geadopteerd of zelf opvoeden, moeten jullie maar zelf uitvechten.)
Ik denk wel dat het tijd is voor jullie beide om een reality check te krijgen. (Vooral je vriendin als ik het zo hoor. ) Zoek in ieder geval hulp bij dit probleem (hoeft niet perse je ouders te zijn als je dit te beschamend vind).
Maar het kind is er nog niet... Er kan nog van alles gebeuren in de tussentijd. Zoals een miskraam bijvoorbeeld... (Ik hoop het voor haar niet, maar misschien is het in jouw geval beter...)
Dat mag je me eens uitleggen. Ik zie t eerder als een kansloze die het verneukt heeft, letterlijk en figuurlijk.quote:
Dan kan je er nog het slechtste van maken / willen. Zat jonge moeders zonder enige vorm van support van de zogenaamde vader.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat mag je me eens uitleggen. Ik zie t eerder als een kansloze die het verneukt heeft, letterlijk en figuurlijk.
Als ze me dat laatste flikt, zal ik er alles aan doen om ervoor te zorgen dat ze het kind zo kwijt is, ook dat zal ik haar duidelijk maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:54 schreef Googolplexian het volgende:
Maar maak jouw keuze wel duidelijk. En zorg dat je controle hebt over de situatie zoals deze zich ontvouwt.
- Als zij denkt jou bij zich te houden vanwege een kind dan moet je het haar goed duidelijk maken dat dit geen optie is gezien je niet de benodigde liefde voelt (als je er ook zo over denkt, natuurlijk)
- Een kennis van me werkt zich helemaal de tandjes voor schoolgeld en dergelijke voor 2 kinderen die bij hun moeder wonen... Al dat geld gaat op aan vakanties en genot voor de moeder. De vader is te lief en werkt nog harder omdat zijn kinderen hem bellen dat Ma weg is, de koelkast leeg is en er geen geld in huis is voor schoolboeken. Dat bedoel ik met controle.
En daar zak je dan ineens weer pijlsnel naar beneden in achtingquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze me dat laatste flikt, zal ik er alles aan doen om ervoor te zorgen dat ze het kind zo kwijt is, ook dat zal ik haar duidelijk maken.
Hij heeft toch gelijk?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
En daar zak je dan ineens weer pijlsnel naar beneden in achting
Dat soort uitspraken zou ik, als ik jou was, lekker achterwege laten.
Je mag het denken, maar zeg het aub niet hardop.
Dat komt zo verkeerd over
Sudderen tot het de juiste gaarheid heeftquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:08 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou niet de eerste zijn om te beginnen met dreigen. Dan zet je gelijk een negatieve toon. Als ik je advies mag geven zou ik het gesprek meer zo opbouwen:
- Vertellen hoe je je over het geheel voelt. Hoe heeft het zover kunnen komen.
- Toch aan de kaak stellen hoeveel verantwoordelijkheid zo'n kind met zich meebrengt, en aangeven in hoeverre jij deze verantwoordelijkheid wilt dragen.
- Aangeven wat je voor het kind wilt doen, en echt driedubbel onderstrepen dat jefinancieel en emotioneel je voor het kind wilt zorgen, maar niet in haar levensonderhoud wil gaan voorzien.
Maar gast als ik je één advies mag geven, wees niet degene die boos wordt! Dan ben jij namelijk de slechterik en de botte lul. Smoren in vriendelijkheid, wees één en al begrip, terwijl je je eigen mening duidelijk in stelling brengt.
Je mag zeer zeker vechten voor voogdij.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk?Als ik de vader in kwestie was (de kennis van mij dus) dan had ik allang voor de voogdij over m'n kinderen gevochten. Ik WEET gewoon dat ze het in zo'n geval veel beter hebben bij mij en dat zou ik dan kunnen bewijzen ook!
Dat kun je nog wel vinden, maar in een dergelijke gevoelige kwestie moet je er gewoon voor zorgen dat men je als een goede meedenkende partij ziet. Als je gaat dreigen met het eisen van voogdij over een ongeboren kind, hoe goed je het ook bedoeld, leg je het 100% zeker af.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk?Als ik de vader in kwestie was (de kennis van mij dus) dan had ik allang voor de voogdij over m'n kinderen gevochten. Ik WEET gewoon dat ze het in zo'n geval veel beter hebben bij mij en dat zou ik dan kunnen bewijzen ook!
idd. gewoon met tact je mening brengen en niet direct je eisen d'r in rammen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:08 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou niet de eerste zijn om te beginnen met dreigen. Dan zet je gelijk een negatieve toon. Als ik je advies mag geven zou ik het gesprek meer zo opbouwen:
- Vertellen hoe je je over het geheel voelt. Hoe heeft het zover kunnen komen.
- Toch aan de kaak stellen hoeveel verantwoordelijkheid zo'n kind met zich meebrengt, en aangeven in hoeverre jij deze verantwoordelijkheid wilt dragen.
- Aangeven wat je voor het kind wilt doen, en echt driedubbel onderstrepen dat jefinancieel en emotioneel je voor het kind wilt zorgen, maar niet in haar levensonderhoud wil gaan voorzien.
Maar gast als ik je één advies mag geven, wees niet degene die boos wordt! Dan ben jij namelijk de slechterik en de botte lul. Smoren in vriendelijkheid, wees één en al begrip, terwijl je je eigen mening duidelijk in stelling brengt.
Exact.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat kun je nog wel vinden, maar in een dergelijke gevoelige kwestie moet je er gewoon voor zorgen dat men je als een goede meedenkende partij ziet. Als je gaat dreigen met het eisen van voogdij over een ongeboren kind, hoe goed je het ook bedoeld, leg je het 100% zeker af.
In de huidige wereld kiest men toch eerst partij voor de moeder.
Die van mij was van een bundel "Het Lachste van van Kooten & de Bie" uit 1988 (dubbelceedee)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Die andere dat was van 'Mannen van de radio". Met theo maassen
De vuistslag abortusquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Die andere dat was van 'Mannen van de radio". Met theo maassen
Pauperbakquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:05 schreef hermandeperman het volgende:
Neen een 600!
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:11 schreef Sjoewe het volgende:
Zonder mini-hummer is het leven bummer.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik doe t niet voor minder als wat Italiaans of Engels
Honda is dus een optiequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:11 schreef PeuRac het volgende:
Oja, jij vond die RR lekker rijden eh?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:11 schreef PeuRac het volgende:
En beter als een XJRquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oja, jij vond die RR lekker rijden eh?.
Oeh, een cult autoquote:
zie vorige SC OPquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oeh, een cult auto![]()
maar ik bedoelde eigenlijk iets uit de topclasseen uit engeland bedoel ik dan iets wat nu helaas in handen van Volkswagen is
poetsen van je auto is goedquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:36 schreef ijsmeis het volgende:
Gek!
De auto was van binnen best wel smerig.
Ik heb gewoon 2 uur alles van binnen gepoetst. Maar het was het waard.
Te oud ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:45 schreef Mukie het volgende:
Tijdens een bezoek aan een Ziekenhuis passeert Koningin Beatrix een kamer waar een mannelijke patiënt ligt te masturberen. "Ohhhh" roept Beatrix. " Dit is echt walgelijk! Wat is hier de bedoeling van?"
De dokter die haar rondleidt, legt uit: "Het spijt me Majesteit, maar deze man heeft een ernstige aandoening waarbij zijn testikels zich razendsnel met sperma vullen. Als hij dit geen 5 keer per dag doet zullen zijn ballen barsten en zal hij spoedig sterven! "Oohh, het spijt me!" zegt Beatrix.
Een verdieping hoger komen ze langs een kamer waar een jonge verpleegster een patiënt ligt te pijpen. "Oohh jemienee!" zegt Beatrix opnieuw. "Wat gebeurt hier?"
Antwoordt de Dokter: Zelfde ziekte..., alleen particulier verzekerd!!
heel droog...
daar is nog maar heel weinig 'volkswagen' aan te vinden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:41 schreef PeuRac het volgende:
M5 ik heb liever de Arnage met Twin Turbo v8, dat is een Bentley zoals hij hoort te zijn![]()
Shit, ik ben particulier verzekerd, en dit gaat verdwijnen per 1 januari?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:45 schreef Mukie het volgende:
Tijdens een bezoek aan een Ziekenhuis passeert Koningin Beatrix een kamer waar een mannelijke patiënt ligt te masturberen. "Ohhhh" roept Beatrix. " Dit is echt walgelijk! Wat is hier de bedoeling van?"
De dokter die haar rondleidt, legt uit: "Het spijt me Majesteit, maar deze man heeft een ernstige aandoening waarbij zijn testikels zich razendsnel met sperma vullen. Als hij dit geen 5 keer per dag doet zullen zijn ballen barsten en zal hij spoedig sterven! "Oohh, het spijt me!" zegt Beatrix.
Een verdieping hoger komen ze langs een kamer waar een jonge verpleegster een patiënt ligt te pijpen. "Oohh jemienee!" zegt Beatrix opnieuw. "Wat gebeurt hier?"
Antwoordt de Dokter: Zelfde ziekte..., alleen particulier verzekerd!!
heel droog...
dan moet je jezelf extra verzekeren met een aanvullend pakket.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Shit, ik ben particulier verzekerd, en dit gaat verdwijnen per 1 januari?![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:03 schreef M5 het volgende:
[..]
daar is nog maar heel weinig 'volkswagen' aan te vinden.
Gelukkig heb ik dat allemaal al geregeldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef M5 het volgende:
[..]
dan moet je jezelf extra verzekeren met een aanvullend pakket.![]()
Ach ja. Dat heb je bij bijna elk merk wel. Al valt het bij Aston wel mee bij de DB9 en V8. daar moet ik de eerste knoppen nog tegenkomen die van een ander komen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig maarhouden zo ook, ik vind het ook helemaal niks dat in een Aston Martin knopjes te vinden zijn uit een Jaguar (van het vorige model nog wel). Daarom hoef ik echt geen Continental.
Het halve dashboard van die 2 komt uit de oude XJ / XKquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Ach ja. Dat heb je bij bijna elk merk wel. Al valt het bij Aston wel mee bij de DB9 en V8. daar moet ik de eerste knoppen nog tegenkomen die van een ander komen.
euh.. dat denk ik niet:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het halve dashboard van die 2 komt uit de oude XJ / XK
Dat je je nu helemaal scheel betaald en er over 9 maanden helemaal geen kind isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Wow, Peu loopt niet weg voor zn kind. Hulde!
Heb je de zwangerschapstest met eigen ogen gezien? (ik heb wel alles gelezen, maar slechst vluchtig, kan ergens overheen hebben gelezen). Ze zal zelf ook wel aanvgoelen dat je minder blij met haar bent als in den beginne, en wil je zo misschien aan haar bindenIk zeg niet dat het zo is, wel dat het gebeurt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:29 schreef Hugster het volgende:
heb een nieuw fotoneem progje met ingebouwde lachspiegelshiznit![]()
Geile Laaf van mequote:
gaafquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:29 schreef Hugster het volgende:
heb een nieuw fotoneem progje met ingebouwde lachspiegelshiznit![]()
LATEN ophangen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:36 schreef ook_gek het volgende:
hallo mensen![]()
* ook_gek heeft vandaag een beo 4 remote control besteld
En morgen ga ik een afspraak maken om mijn radio te laten ophangen![]()
matig? Superslecht manquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik weet nog een leuke (matige) grap met je kind peu.
Smijt je 50 cent naart je vriednin toe, gooi je het kind op de grond, en ga je er helemaal op lopen stampen. Je vriendin helemaal boos, en zo van eh.. "Mijn kind, wat doe!"
Jij zo van: "maar ik heb er toch voor betaald"
punt 4 je bent gewoon een onhandige klungelaarquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:45 schreef ook_gek het volgende:
ja laten ophangen ja.
Punt 1 het kost me niks
punt 2 als hij naar beneden tieft krijg ik een nieuwe radio. Je hebt het over een radio van 4+ ruggen
Punt 3 ze hebben maar de helft van de beugel gegeven
koffervisquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:44 schreef Fugie het volgende:
je lijkt wel zon bolle opblaasbare vis man hugo
Dat is 1 ding dat zeker is ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
punt 4 je bent gewoon een onhandige klungelaar![]()
nee dank jequote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:50 schreef BoJo het volgende:
gewoon dat kind door alexxxx en sandraugigiagagaia laten adopteren![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee dank jeWat voor genen zitten er in dat kind
Die gaat op zn twede al lopen patsen dat hij een vurenhouten box heeft
en elke zondagmorgen dat kind naar de kerk brengen zeker
En jullie kennen de leuke matige grap niet
ach dacht ik een oplossing te hebben waar iedereen bij gebaat wasquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee dank jeWat voor genen zitten er in dat kind
Die gaat op zn twede al lopen patsen dat hij een vurenhouten box heeft
en elke zondagmorgen dat kind naar de kerk brengen zeker
En jullie kennen de leuke matige grap niet
ik vind hem (understatement of the year) niet zo leukquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik weet nog een leuke (matige) grap met je kind peu.
Smijt je 50 cent naart je vriednin toe, gooi je het kind op de grond, en ga je er helemaal op lopen stampen. Je vriendin helemaal boos, en zo van eh.. "Mijn kind, wat doe!"
Jij zo van: "maar ik heb er toch voor betaald"
Ik ook niet. Zo iets zeg je niet over een kindquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik vind hem (understatement of the year) niet zo leuk
Eerst nog maar eens 4 jaar proberen of het ons zelf lukt. En dan naar de dokter. En DAN komt de optie van asopteren, of KI om de hoek kijken. Het heeft geen haastquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach dacht ik een oplossing te hebben waar iedereen bij gebaat was![]()
Dat is de DB7quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:42 schreef PeuRac het volgende:
welke AM was dat danik weet zeker dat ik het heb gezien op foto's. In de test die erbij stond schreven ze er ook nog wat over, daardoor viel het me op, want ze hadden het over 'ford' knopjes terwijl ze uit een Jaguar kwamen.
Ik heb net nog ff gekeken, het is de Aston Martin Vanquish S, die heeft het dash van oude Jaguarsquote:
Ik heb nog een veel betere, je neemt mijn vriendin over, hoef je iig niet bang te zijn dat ze binnen 3 weken weg looptquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach dacht ik een oplossing te hebben waar iedereen bij gebaat was![]()
ehm het is meestal the other way around hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog een veel betere, je neemt mijn vriendin over, hoef je iig niet bang te zijn dat ze binnen 3 weken weg loopt![]()
niet het dash zelf.. wel wat knoppen van jaguars op de middenconsole en ventilatie roosters van een ford mondeoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb net nog ff gekeken, het is de Aston Martin Vanquish S, die heeft het dash van oude Jaguars
verkloot m'n kwootquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:07 schreef PeuRac het volgende:
Hij hoeft echt niet naar de Kerk hoor, ik kom er zelf maar zelden.
@Alex, je hebt wel een punt, ik heb er nog niks van gezien en het zou me echt niet verbazen als dit een truuk turk is om me aan dr te binden. Maar goed, ik heb vrijdag met dr afgesproken, gaan we ff een paar uurtjes praten. Ik heb haar al gezegd alles ff op een rijtje te zetten, net als ik vandaag heb gedaan.
beffenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ehm het is meestal the other way around hoor![]()
enne ik ga niet in jouw sperm lopen roeren![]()
Ze is zwanger van een ander, maar die ander heeft niet zoveel centjes, en peu patst de hele tijd met alles, dus ze denkt, laat ik maar beweren dat hij de vader is, die kan het wel betalenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:31 schreef BazzoS het volgende:
[..]
sukkel, straks komt er een bruine uit bedoelde ik
Dat weet ik wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik meen het ook niethet is fok-cult.
edit: Internationale leuke (matige) grap. , kan het origineel zo snel neit vinden
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze is zwanger van een ander, maar die ander heeft niet zoveel centjes, en peu patst de hele tijd met alles, dus ze denkt, laat ik maar beweren dat hij de vader is, die kan het wel betalen![]()
![]()
Dan doe je de ultieme test, als ie kan kiezen tussen een flesje of een CL600 (van een goede vriendin), en hij/zij kiest voor de CL600, dan is het 200% zeker een kind van jouquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:45 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, als dr een bruine uit komt is het iig wel lekker makkelijk, dan kan ik dr meteen bij dr ouders afleveren.
niet eens, gewoon laten waar ze is. de slet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:45 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, als dr een bruine uit komt is het iig wel lekker makkelijk, dan kan ik dr meteen bij dr ouders afleveren.
Ontkenningsfasequote:
Erkenning van het probleemquote:
verklaarquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
je bent zo'n "I'm high on life" figuur?![]()
Onmacht om gevoelens jegens probleem te uittenquote:
Moet je eens proberen om zelf je Beo op te gaan hangen met je twee linkerhandenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:26 schreef ook_gek het volgende:
ik maak nooit wat mee
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet je eens proberen om zelf je Beo op te gaan hangen met je twee linkerhanden
neem wat vaker de bus.... kom je ook weer wat kakkers tegenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:26 schreef ook_gek het volgende:
ik maak nooit wat mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |