Dat je je nu helemaal scheel betaald en er over 9 maanden helemaal geen kind isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Wow, Peu loopt niet weg voor zn kind. Hulde!
Heb je de zwangerschapstest met eigen ogen gezien? (ik heb wel alles gelezen, maar slechst vluchtig, kan ergens overheen hebben gelezen). Ze zal zelf ook wel aanvgoelen dat je minder blij met haar bent als in den beginne, en wil je zo misschien aan haar bindenIk zeg niet dat het zo is, wel dat het gebeurt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:29 schreef Hugster het volgende:
heb een nieuw fotoneem progje met ingebouwde lachspiegelshiznit![]()
Geile Laaf van mequote:
gaafquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:29 schreef Hugster het volgende:
heb een nieuw fotoneem progje met ingebouwde lachspiegelshiznit![]()
LATEN ophangen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:36 schreef ook_gek het volgende:
hallo mensen![]()
* ook_gek heeft vandaag een beo 4 remote control besteld
En morgen ga ik een afspraak maken om mijn radio te laten ophangen![]()
matig? Superslecht manquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik weet nog een leuke (matige) grap met je kind peu.
Smijt je 50 cent naart je vriednin toe, gooi je het kind op de grond, en ga je er helemaal op lopen stampen. Je vriendin helemaal boos, en zo van eh.. "Mijn kind, wat doe!"
Jij zo van: "maar ik heb er toch voor betaald"
punt 4 je bent gewoon een onhandige klungelaarquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:45 schreef ook_gek het volgende:
ja laten ophangen ja.
Punt 1 het kost me niks
punt 2 als hij naar beneden tieft krijg ik een nieuwe radio. Je hebt het over een radio van 4+ ruggen
Punt 3 ze hebben maar de helft van de beugel gegeven
koffervisquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:44 schreef Fugie het volgende:
je lijkt wel zon bolle opblaasbare vis man hugo
Dat is 1 ding dat zeker is ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
punt 4 je bent gewoon een onhandige klungelaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |