quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:11 schreef Sjoewe het volgende:
Zonder mini-hummer is het leven bummer.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik doe t niet voor minder als wat Italiaans of Engels
Honda is dus een optiequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:11 schreef PeuRac het volgende:
Oja, jij vond die RR lekker rijden eh?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:11 schreef PeuRac het volgende:
En beter als een XJRquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oja, jij vond die RR lekker rijden eh?.
Oeh, een cult autoquote:
zie vorige SC OPquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oeh, een cult auto![]()
maar ik bedoelde eigenlijk iets uit de topclasseen uit engeland bedoel ik dan iets wat nu helaas in handen van Volkswagen is
poetsen van je auto is goedquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:36 schreef ijsmeis het volgende:
Gek!
De auto was van binnen best wel smerig.
Ik heb gewoon 2 uur alles van binnen gepoetst. Maar het was het waard.
Te oud ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:45 schreef Mukie het volgende:
Tijdens een bezoek aan een Ziekenhuis passeert Koningin Beatrix een kamer waar een mannelijke patiënt ligt te masturberen. "Ohhhh" roept Beatrix. " Dit is echt walgelijk! Wat is hier de bedoeling van?"
De dokter die haar rondleidt, legt uit: "Het spijt me Majesteit, maar deze man heeft een ernstige aandoening waarbij zijn testikels zich razendsnel met sperma vullen. Als hij dit geen 5 keer per dag doet zullen zijn ballen barsten en zal hij spoedig sterven! "Oohh, het spijt me!" zegt Beatrix.
Een verdieping hoger komen ze langs een kamer waar een jonge verpleegster een patiënt ligt te pijpen. "Oohh jemienee!" zegt Beatrix opnieuw. "Wat gebeurt hier?"
Antwoordt de Dokter: Zelfde ziekte..., alleen particulier verzekerd!!
heel droog...
daar is nog maar heel weinig 'volkswagen' aan te vinden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:41 schreef PeuRac het volgende:
M5 ik heb liever de Arnage met Twin Turbo v8, dat is een Bentley zoals hij hoort te zijn![]()
Shit, ik ben particulier verzekerd, en dit gaat verdwijnen per 1 januari?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:45 schreef Mukie het volgende:
Tijdens een bezoek aan een Ziekenhuis passeert Koningin Beatrix een kamer waar een mannelijke patiënt ligt te masturberen. "Ohhhh" roept Beatrix. " Dit is echt walgelijk! Wat is hier de bedoeling van?"
De dokter die haar rondleidt, legt uit: "Het spijt me Majesteit, maar deze man heeft een ernstige aandoening waarbij zijn testikels zich razendsnel met sperma vullen. Als hij dit geen 5 keer per dag doet zullen zijn ballen barsten en zal hij spoedig sterven! "Oohh, het spijt me!" zegt Beatrix.
Een verdieping hoger komen ze langs een kamer waar een jonge verpleegster een patiënt ligt te pijpen. "Oohh jemienee!" zegt Beatrix opnieuw. "Wat gebeurt hier?"
Antwoordt de Dokter: Zelfde ziekte..., alleen particulier verzekerd!!
heel droog...
dan moet je jezelf extra verzekeren met een aanvullend pakket.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Shit, ik ben particulier verzekerd, en dit gaat verdwijnen per 1 januari?![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:03 schreef M5 het volgende:
[..]
daar is nog maar heel weinig 'volkswagen' aan te vinden.
Gelukkig heb ik dat allemaal al geregeldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef M5 het volgende:
[..]
dan moet je jezelf extra verzekeren met een aanvullend pakket.![]()
Ach ja. Dat heb je bij bijna elk merk wel. Al valt het bij Aston wel mee bij de DB9 en V8. daar moet ik de eerste knoppen nog tegenkomen die van een ander komen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig maarhouden zo ook, ik vind het ook helemaal niks dat in een Aston Martin knopjes te vinden zijn uit een Jaguar (van het vorige model nog wel). Daarom hoef ik echt geen Continental.
Het halve dashboard van die 2 komt uit de oude XJ / XKquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Ach ja. Dat heb je bij bijna elk merk wel. Al valt het bij Aston wel mee bij de DB9 en V8. daar moet ik de eerste knoppen nog tegenkomen die van een ander komen.
euh.. dat denk ik niet:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het halve dashboard van die 2 komt uit de oude XJ / XK
Dat je je nu helemaal scheel betaald en er over 9 maanden helemaal geen kind isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Wow, Peu loopt niet weg voor zn kind. Hulde!
Heb je de zwangerschapstest met eigen ogen gezien? (ik heb wel alles gelezen, maar slechst vluchtig, kan ergens overheen hebben gelezen). Ze zal zelf ook wel aanvgoelen dat je minder blij met haar bent als in den beginne, en wil je zo misschien aan haar bindenIk zeg niet dat het zo is, wel dat het gebeurt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:29 schreef Hugster het volgende:
heb een nieuw fotoneem progje met ingebouwde lachspiegelshiznit![]()
Geile Laaf van mequote:
gaafquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:29 schreef Hugster het volgende:
heb een nieuw fotoneem progje met ingebouwde lachspiegelshiznit![]()
LATEN ophangen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:36 schreef ook_gek het volgende:
hallo mensen![]()
* ook_gek heeft vandaag een beo 4 remote control besteld
En morgen ga ik een afspraak maken om mijn radio te laten ophangen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |