ehm het is meestal the other way around hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog een veel betere, je neemt mijn vriendin over, hoef je iig niet bang te zijn dat ze binnen 3 weken weg loopt![]()
niet het dash zelf.. wel wat knoppen van jaguars op de middenconsole en ventilatie roosters van een ford mondeoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb net nog ff gekeken, het is de Aston Martin Vanquish S, die heeft het dash van oude Jaguars
verkloot m'n kwootquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:07 schreef PeuRac het volgende:
Hij hoeft echt niet naar de Kerk hoor, ik kom er zelf maar zelden.
@Alex, je hebt wel een punt, ik heb er nog niks van gezien en het zou me echt niet verbazen als dit een truuk turk is om me aan dr te binden. Maar goed, ik heb vrijdag met dr afgesproken, gaan we ff een paar uurtjes praten. Ik heb haar al gezegd alles ff op een rijtje te zetten, net als ik vandaag heb gedaan.
beffenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ehm het is meestal the other way around hoor![]()
enne ik ga niet in jouw sperm lopen roeren![]()
Ze is zwanger van een ander, maar die ander heeft niet zoveel centjes, en peu patst de hele tijd met alles, dus ze denkt, laat ik maar beweren dat hij de vader is, die kan het wel betalenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:31 schreef BazzoS het volgende:
[..]
sukkel, straks komt er een bruine uit bedoelde ik
Dat weet ik wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik meen het ook niethet is fok-cult.
edit: Internationale leuke (matige) grap. , kan het origineel zo snel neit vinden
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze is zwanger van een ander, maar die ander heeft niet zoveel centjes, en peu patst de hele tijd met alles, dus ze denkt, laat ik maar beweren dat hij de vader is, die kan het wel betalen![]()
![]()
Dan doe je de ultieme test, als ie kan kiezen tussen een flesje of een CL600 (van een goede vriendin), en hij/zij kiest voor de CL600, dan is het 200% zeker een kind van jouquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:45 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, als dr een bruine uit komt is het iig wel lekker makkelijk, dan kan ik dr meteen bij dr ouders afleveren.
niet eens, gewoon laten waar ze is. de slet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:45 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, als dr een bruine uit komt is het iig wel lekker makkelijk, dan kan ik dr meteen bij dr ouders afleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |