Nee, mijn auto is nog niet klaar én ik heb vrij vandaagquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:50 schreef lipje het volgende:
Mogguh Meis:W
ben je al met de auto naar school?
Mag ik vragen wat je gaat doen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:37 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb het te accepteren, en overleef het wel, t is alleen ff zwaar klote
Mn vriendin wil t niet laten weghalenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je gaat doen?
of ben je d'r nog niet uit?
Huh? Watskeburt?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn vriendin wil t niet laten weghalenen ik kan haar niet dwingen.
weghalen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn vriendin wil t niet laten weghalenen ik kan haar niet dwingen.
en wat is 't geworden?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:09 schreef Mukie het volgende:
ik heb misschien een tussentijdse auto gevonden
Dacht je dat het allemaal een grapje was? Dat hoop ik elke ochtend dat ik wakker wordt, ee van mn grootste nachtmerries is werkelijkheid gewordenquote:
ik heb iig geen zinquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:37 schreef lipje het volgende:
hey Mukie
gaat t een drukke dag worden vandaag?
erm ik ben bijna 2 dagen geheel tot niet aanwezig geweest ofzo?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dacht je dat het allemaal een grapje was? Dat hoop ik elke ochtend dat ik wakker wordt, ee van mn grootste nachtmerries is werkelijkheid geworden![]()
Hoe oud is ze eigenlijk?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dacht je dat het allemaal een grapje was? Dat hoop ik elke ochtend dat ik wakker wordt, ee van mn grootste nachtmerries is werkelijkheid geworden![]()
als het ok is, dan een 205 gti s6 van '87quote:
Te kort, ze heeft het al over trouwen, maar daar wil ik niks van weten. Ik weet zelfs niet eens of ik wel wil samenwoen, heb eerder zoiets van: ik betaal wel gewoon alimentatie en ben er dan vanaf. Maar dat is wel iets te makkelijk denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm ik ben bijna 2 dagen geheel tot niet aanwezig geweest ofzo?![]()
Maar ze is zwanger dus en wilt het niet laten weghalen.
Hoe lang zijn jullie samen?
19 jaarquote:
Me tooquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
als het ok is, dan een 205 gti s6 van '87
Beter dan mn kapotte auto wat ik nu heb iig
kan dan intussen verder rustig op zoek naar mn ideale autootje en verkoop dan deze als ik die gevonden heb
Beetje jong voor een beebie.quote:
205 GTI S6.. dat is een 1.6 toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
als het ok is, dan een 205 gti s6 van '87
Beter dan mn kapotte auto wat ik nu heb iig
kan dan intussen verder rustig op zoek naar mn ideale autootje en verkoop dan deze als ik die gevonden heb
Wat is tekort?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Te kort, ze heeft het al over trouwen, maar daar wil ik niks van weten. Ik weet zelfs niet eens of ik wel wil samenwoen, heb eerder zoiets van: ik betaal wel gewoon alimentatie en ben er dan vanaf. Maar dat is wel iets te makkelijk denk ik.
juistquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Me too.
Mijn hondaatje startte trouwens meteen. Terwijl ie toch 3 á 4 maanden stil heeft gestaan
.
Balen Peuquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
meid die ik ken laatte zich zwanger maken terwijl zowel zij als haar vriend vreemdgaan bij het leven. Het kind is nu net een maand oud. Ik vind het niet kunnen, zo egocentrischquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Beetje jong voor een beebie.
Hier in de straat ook ene. Die zit nu de hele dag thuis. En is erg vaak sjago (geen wonder!) en heeft volgens mij ook redelijk vaak ruzie met haar vriend.
Leuk eh?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |