Is dat een sollicitatie voor oppas?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:37 schreef Mukie het volgende:
Feesten etc kun je ook als je kinderen hebt. Hebt alleen een babysitter nodig.Voor de rest is het aanpassen want je bent nu verantwoordelijk voor iemand anders. Dat wilt niet zeggen dat je gehele leven voorbij is.
Is ze zo labiel dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen nee, ik vertrouw haar op dat punt totaal niet. Ik ben nl dr eerste die haar niet mishandeld en met respect behandeld en het zou me niest verbazen als ze op deze manier me probeert vast te houden.
Ze begint over 2 maanden bij de afdeling arrestantenvervoer van justitie.
ik ben dr een kei inquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Is dat een sollicitatie voor oppas?![]()
ghihihiquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:43 schreef lipje het volgende:
* lipje bederft de kinderen alleen maar, en geeft ze dan terug![]()
Dat open relatie gedoe was al snel over, ik vertelde haar dat ik uitging met iemand en toen smeekte ze me al meteen of ik dat niet wou doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wacht ff, rewind...
Jullie hebben minder dan 3 maanden wat en het was een open relatie, maar nu wilt ze gaan trouwen? Wat klopt hier niet aan dit plaatje?
Wees duidelijk tegen haar en lul niet zomaar met dr mee. Besef zelf in welke situatie jij en ook zij zitten.
Maar het wordt allemaal wel veel lastiger, vrijdag avond besluiten om ff te gaan zuipen is er niet meer bij, meestal plan ik dat soort dingen niet.quote:Feesten etc kun je ook als je kinderen hebt. Hebt alleen een babysitter nodig.Voor de rest is het aanpassen want je bent nu verantwoordelijk voor iemand anders. Dat wilt niet zeggen dat je gehele leven voorbij is.
[..]
Meestal deden we het ook met condoom, alleen als ze op zijn, de winkels gesloten en je bent erg geil, tsja dan ga ik er vanuit dat het geen probleem is. Maar als zij dan doodleuk 'vergeet' te vertellen dat ze de pil vergeten is kan ik dat niet helpen toch. Ik heb het haar toen nog bewust gevraagd.quote:Stomme vraag, maar waarom doe je het dan ook niet veilig?? Vooral al op een zulk korte termijn en al helemaal als je ook nog met anderen het bed in duikt zoals je hebt geclaimt. De pil vergeten is iets wat het meest voorkomt bij jonge meiden, dat kan gebeuren. Vandaar dat de verantwoordelijkheid ook niet alleen bij de meid moet liggen
Magoed dat is mosterd na de maaltijd en heb je geen ene zak aan.
Ga samen naar de arts en bespreek alle mogelijkheden.
Daarna bespreek je het ook maar eens met haar en jouw ouders.
Het is dan wel jullie keuze, maar lijkt me verstandig als zij dit ook weten (andere kijk op dingen enzo).
Nuchter en snel handelen is wel een pre als je het idd nog weg wilt laten halen. Moeilijke keuze, maar dat is iets wat je zelf moet doen. Ik denk nu alleen even aan het legale gedeelte
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
ghihihi
Ik hoef kids vaak alleen maar aan te kijken en ze krijsen en ze worden niet stil en gaan ook niet lachen.
Helaas wel ja, ze heeft verschillende therapiën voor wat ze heeft meegemaakt en die helpen heel goed, maar nog niet goed genoeg denk ik.quote:
Ach ervaring met kinderen heb ik wel, pas vaak zat op mn neefje en nichtjes (nu 4, 7 en 10 maar dat doe ik al 2 jaar). Ook al mn oom en tante meerder dagen weg gaan. Maar ik ben altijd weer blij als ik daarna lekker thuis zit zonder koters, ookal vind ik het hardstikke leukquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
ghihihi
Ik hoef kids vaak alleen maar aan te kijken als ze krijsen en ze worden direct stil en gaan lachen.En nee niet uitlachen
en je Civic is ook weg?quote:
Nou, die staat binnen in de garage.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:56 schreef M5 het volgende:
[..]
dan kun je lekker zelf aan je autootje knutselen![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, die staat binnen in de garage.
En de garage is met zo'n hangslot op slot gemaakt.
En daar heeft mijn vader natuurlijk de sleutel van mee!
Na dit topic welquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:57 schreef hermandeperman het volgende:
Maar haar/jouw ouders weten dus nog van niets?
Ze heeft het haar therapeut nog niet eens verteldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
Dat suckt big time Peu.
Maar als ze therapiën heeft... bespreek het eens met haar therapeut dan, misschien dat die haar op andere gedachten kan brengen...
dan wordt het lastig ja..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, die staat binnen in de garage.
En de garage is met zo'n hangslot op slot gemaakt.
En daar heeft mijn vader natuurlijk de sleutel van mee!
Je kunt haar toch at least proberen om te praten?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze heeft het haar therapeut nog niet eens verteld
Het probleem is gewoon dat ik haar keuzes (grotendeels) moet accepteren, als zij het perse wil houden, kan ik me er alleen maar bij neerleggen.
Je kunt het iig bespreken.... Maar praat erover met haar ouders... die zullen het waarschijnlijk ook niet de beste actie van de wereld vinden...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze heeft het haar therapeut nog niet eens verteld
Het probleem is gewoon dat ik haar keuzes (grotendeels) moet accepteren, als zij het perse wil houden, kan ik me er alleen maar bij neerleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |