Dat kun je wel zeggen ja. Vrij tragisch dit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:47 schreef luciano het volgende:
KUT REGIE
Lamonquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:47 schreef Lamon het volgende:
Nou word ik ook al bijna een beetje geil van Lieske. Dit gaat niet goed.
Enge man, nog Joostfan ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:47 schreef Lamon het volgende:
Wees blij dat ze niet in paniek 4 streams op de tuin zettequote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja. Vrij tragisch dit.
Slaat idd nergens meer op dit!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:47 schreef luciano het volgende:
KUT REGIE
Toch maar tijd om naar bed te gaan, Lamon?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:47 schreef Lamon het volgende:
flauw hoor, zouden ze het op tv wel hebben?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:47 schreef luciano het volgende:
KUT REGIE
ik denk het niet er kijken ook kinderen om half 8 hequote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:49 schreef Wup het volgende:
[..]
flauw hoor, zouden ze het op tv wel hebben?
Ik hoop tquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:49 schreef Wup het volgende:
[..]
flauw hoor, zouden ze het op tv wel hebben?
Dit is idd groep 2 en ik ben het met je eens. Vooral Nathalie is erg irritant.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:51 schreef BBscanner het volgende:
Vindt deze groep wel leuker dan groep 1 (of is dit groep 1) de sfeer is ook beter omdat Chantal er niet bij is!
Ja Chantal moet gewoon dr bek houdenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:51 schreef BBscanner het volgende:
Vindt deze groep wel leuker dan groep 1 (of is dit groep 1) de sfeer is ook beter omdat Chantal er niet bij is!
Ik weet niet waar jullie naar kijken, maar bij de streams waar ik naar kijk kigt het dekbed op de kratjes en zit joost er bovenop, dus niks geheimzinnigs maar gewoon als kussen zoals ik al eerder zei <oquote:
Ze MOETEN wel .. op vroegtijdig afbreken staat niet alleen rantsoen , maar het STRAF rantsoen . Pindakaas + ui ............. ze hebben geen keus ....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:51 schreef Morwen het volgende:
Zijn ze nou nog bezig![]()
Het was toch al gelijk mislukt toen ze die bonen gingen eten. Stelletje dombo's![]()
Ja ik moest een aantal keer lezenquote:
Ze mogen de kamer wel uit om te plassen. Dus ik denk niet dat ze daar zo zwaar aan tillen dat zij in het tussenstuk iets staat te doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:52 schreef Kimske het volgende:
lieske ging net uit de kamer even.... weer een overtreding
Hey ja, ik zie nu pas dat ze weer op 498 kb zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:51 schreef Wup het volgende:
ik ga even zeuren maar stream 3 & 4 weer op gehalveelde kwaliteit?
edit: alweer hersteld... vaag
Ik dacht dat jij een beetje cynisme wel kon herkennen APK.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:52 schreef APK het volgende:
[BB SC 575] Boon, roos, vis, vuur, mus, Fortuyn....
Euh, scanman
Kan Chantal niet de hele dag baby-sitten zodat Tanja het huis in kan!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja Chantal moet gewoon dr bek houdenDan is alles beter
trustequote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:54 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga jullie verlaten... was weer gezellig. Slaap lekker en succes voor de blijvers
A, ok, maar wat als Joost morgen die bonen uit de kamer wegneemt? Ik vind de regels echt zwaar onduidelijk, zo kunnen ze een opdracht nooit halenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:52 schreef luciano het volgende:
[..]
Ze MOETEN wel .. op vroegtijdig afbreken staat niet alleen rantsoen , maar het STRAF rantsoen . Pindakaas + ui ............. ze hebben geen keus ....
Welke van de twee was cynisch dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht dat jij een beetje cynisme wel kon herkennen APK.
Zo ver wil ik nou ook weer niet gaanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:55 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Kan Chantal niet de hele dag baby-sitten zodat Tanja het huis in kan!![]()
Noodrantsoen hequote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:58 schreef Lamon het volgende:
Je eigen kwak proeven?
En ik was nog wel bang dat het niveau zou gaan dalen in de late uurtjes..
quote:
Heb idd ergens gelezen dat dat het geval isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:00 schreef Greetings het volgende:
Is Lieske nou wel of geen maagd?
Stout Mevrouwtjequote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:00 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske zegt dat ze nog nooit iemand gepijpt heeft met een vette glimlach
Maar ondertussen ..... (Roel dan hequote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:01 schreef Jane het volgende:
Lieske wil niet over haar seksuele ervaring praten.
Roel vindt het schattig.
dat dus, die jongen ontneemt je echt elke lust in wat dan ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:02 schreef Rica het volgende:
Ik zou ook niet met Joost over sex willen praten.
Daar zit ook weer wat in.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:02 schreef Rica het volgende:
Ik zou ook niet met Joost over sex willen praten.
Opzich heeft ze wel een puntquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:02 schreef APK het volgende:
Lieske is ook weer lekker consequent. Eerst zeggen dat mannen zelf eens een keer hun zaad moeten proeven en een paar minuten daarna zeggen dat ze nog nooit een man gepijpt heeft.![]()
Maagd! Dat is haar geheim.![]()
Ik zet in op Joost als de eerste live BB-slikker.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:02 schreef Morwen het volgende:
Sperma bevat trouwens enorm veel eiwitten, dus dames.......![]()
En het houdt je huid jong schijnt, als je je goed insmeert.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stout Mevrouwtje![]()
och, ik kan wel wat dingen bedenken...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:03 schreef Wup het volgende:
[..]
dat dus, die jongen ontneemt je echt elke lust in wat dan ook
Moeten ze wel ff een niet-roker pakkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stout Mevrouwtje![]()
Ja, natuurlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:03 schreef Greetings het volgende:
Ja ok, het is wel duidelijk: ze is dus nog echt maagd.
is dat een woord...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:04 schreef luciano het volgende:
flamoes
True. Als ik nasale klanken van hem hoor gaan me de rillingen over de rug.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:03 schreef Wup het volgende:
[..]
dat dus, die jongen ontneemt je echt elke lust in wat dan ook
Ik moet idd ook naar bed, nu het eindelijk een keer leuk is 's nachtsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Shit, ik moet naar bed, maar dit is wel geweldig.
En zelfs gewone papiertjes blijven aan je vastplakken, scheelt weer van die helfelle gele memoblaadjesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
En het houdt je huid jong schijnt, als je je goed insmeert.
Nieuwe maand, nieuwe kansen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:05 schreef Greetings het volgende:
APK, doe de groeten aan je yield he![]()
![]()
Ze wil dat soort dingen gewoon niet zeggen. Kan ik wel begrijpen. En dat ze zegt dat ze nog nooit gepijpt heeft, hoeft niet te betekenen dat dat echt zo is.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:06 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske hoeft toch niet een maagd te zijn, omdat ze nog nooit gepijpt heeft of gebeft is. Ze weet er iig wel veel onduidelijkheid over te schappen zeg
Nee kan ik ook wel mee inkomen. Door de manier waarop ze nu dingen zegt weet je eik gewoon helemaal niks, wel grappigquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wil dat soort dingen gewoon niet zeggen. Kan ik wel begrijpen. En dat ze zegt dat ze nog nooit gepijpt heeft, hoeft niet te betekenen dat dat echt zo is.
LOLquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:08 schreef luciano het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=flamoes
Ik ben het niet vaak oneens met jou, maar ik denk dat je hier, zeg maar, keihard rammend de plaat misramt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
Ja, natuurlijk![]()
![]()
Ze loopt gewoon geweldig te fucken met Roel en vooral Joost.
Eigenlijk weet je het wel. Want ze zei ook nog dat er misschien een paar mensen zouden zijn die zouden weten of ze loog. Ja, dat is dan dus alleen in het geval dat ze het wel gedaan heeft. Anders weet niemand of ze liegt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:09 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee kan ik ook wel mee inkomen. Door de manier waarop ze nu dingen zegt weet je eik gewoon helemaal niks, wel grappig
Heb je ff gevoeld of dr maagdenvlies nog heel is?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak oneens met jou, maar ik denk dat je hier, zeg maar, keihard rammend de plaat misramt.![]()
Lieske is maagd. PUNT!![]()
Ze is toch genomen tegen de voordeur van haar school,op zondagochtend. (zei ze in week 1 al!) Maar of het waar is?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak oneens met jou, maar ik denk dat je hier, zeg maar, keihard rammend de plaat misramt.![]()
Kom op zeg, ze kan zelfs haar domme muil niet houden over de hond van de man die de auto van de buren wast.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:07 schreef scanman01 het volgende:
En dat ze zegt dat ze nog nooit gepijpt heeft, hoeft niet te betekenen dat dat echt zo is.
Niet vaak oneens met mij??quote:
Misschien heeft ze haar ouders beloofd om maagd te blijven tot haar 21ste?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, ze kan zelfs haar domme muil niet houden over de hond van de man die de auto van de buren wast.![]()
Kunnen toch ook ex-vriendjes zijn die weten dat hun niet met Lieske hebben gesekst, dan weten hun dat ze de waarheid spreektquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Eigenlijk weet je het wel. Want ze zei ook nog dat er misschien een paar mensen zouden zijn die zouden weten of ze loog. Ja, dat is dan dus alleen in het geval dat ze het wel gedaan heeft. Anders weet niemand of ze liegt.
ja dat is wel iets voor zuurpruimpje... anders krijg je nooit meer anti-klit Lieskequote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:14 schreef Jane het volgende:
Misschien heeft ze haar ouders beloofd om maagd te blijven tot haar 21ste?
Krijgt die mazzelpik van een Roel zeker weer een geheime missiequote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
En haar kniebanden zijn ook zwaar heftig gescheurd, daarom loopt ze een week later al zonder krukken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ze is toch genomen tegen de voordeur van haar school,op zondagochtend. (zei ze in week 1 al!) Maar of het waar is?
Ik denk het niet. Ik denk dat ze gewoon zeer beperkt ervaren is (misschien maar met 1 jongen) en daarom het idee heeft dat ze niet alles weet wat er te weten valt. En dat ze daarom wat voorzichtig is wat betreft seksuele uitlatingen.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:14 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Kunnen toch ook ex-vriendjes zijn die weten dat hun niet met Lieske hebben gesekst, dan weten hun dat ze de waarheid spreekt
Ze zit gewoon een beetje te mind-fucken![]()
Ironisch bedoeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:13 schreef scanman01 het volgende:
Niet vaak oneens met mij??
You could have fooled me
Ja die blijven voorlopig op hun kratjes zittenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]... En dat is wel een vrij sterke actie met types als Roel en nu ook Joost.
Ze heef gewoon eerlijk verteld dat ze met 4 jongens naar bed is geweest. Verder wil ze alleen niets kwijt. Niets over handelingen en dergelijke. Ook niet over masturberen. Ze is alles behalve preuts met bloot rondlopen in de douche (als enige geloof ik), dus daar ligt het niet aan. Ze wil gewoon geen handelingen en standjes enzo bespreken. Kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat ze gewoon zeer beperkt ervaren is (misschien maar met 1 jongen) en daarom het idee heeft dat ze niet alles weet wat er te weten valt. En dat ze daarom wat voorzichtig is wat betreft seksuele uitlatingen.
Is er ook iets dat jij niet kunt waarderen aan Lieske, scan?quote:
En daarom een zeer goede kandidaat voor BB.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:16 schreef Lamon het volgende:
Een meisje met een goed uiterlijk in een studentenvereniging in deze tijd die zonder geloofs- of principiele overtuiging echt nog maagd is, lijkt me wel heel onwaarschijnlijk.
hoe kan je dat nou zien?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:20 schreef Jane het volgende:
Ingrid stopt trouwens net een boon met een groene korst in haar mond. Over een viespeuk gesproken. Brrrr!
Dat werd erbij verteld. Men vroeg of het de boon was die Joost in z'n neus had gestopt, omdat er een groene korst op zat. Vervolgens stopt Ingrid hem in haar mond, met de mededeling dat het 'echt niet vies is, hoor'.quote:
En die bonen doet iemand anders van de bewoners dalijk weer in zijn mond, lekker frisquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:21 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Voel je hem al lekker glijden tussen je bilnaad?"
oke, dank je voor dat verhaal:)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:22 schreef Jane het volgende:
Dat werd erbij verteld. Men vroeg of het de boon was die Joost in z'n neus had gestopt, omdat er een groene korst op zat. Vervolgens stopt Ingrid hem in haar mond, met de mededeling dat het 'echt niet vies is, hoor'.
Ik kan haar heel erg waarderen ja. Het wordt met de week nog meer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Is er ook iets dat jij niet kunt waarderen aan Lieske, scan?
Alsjeblieft niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:23 schreef Lamon het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat deze groep al uren en uren bezig is. Wordt het niet eens tijd voor de nieuwe groep?
Dat wordt lachen met die andere lolbroeken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:23 schreef Lamon het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat deze groep al uren en uren bezig is. Wordt het niet eens tijd voor de nieuwe groep?
Vindt deze groep echt wel beter dan groep 1 met die suffe Robquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:23 schreef Lamon het volgende:
Groepjes zonder Lieske kunnen ook leuk zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:24 schreef scanman01 het volgende:
Alsjeblieft niet.
Mag niet van Rob.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:24 schreef BBscanner het volgende:
Joost wil een bonen gevecht!Ik kan niet wachten
![]()
dat is de zinggroepquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:23 schreef Lamon het volgende:
Kan niemand deze ff foto_shoppen zodat ze zonder slipje daar ligt !!!!!!!!!!!quote:
Ik wil vooral de kop van Rob zien als hij ziet dat Joost met eten speelt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:24 schreef BBscanner het volgende:
Joost wil een bonen gevecht!Ik kan niet wachten
![]()
Met Rob, Nathalie en Menno bedoel je?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Groepjes zonder Lieske kunnen ook leuk zijn.
Wat is er nou weer mis met psycho-Rob?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dat wordt lachen met die andere lolbroeken.
zeg niet van die gekke dingen..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Groepjes zonder Lieske kunnen ook leuk zijn.
Me tooquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan haar heel erg waarderen ja. Het wordt met de week nog meer.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet met haar zou kunnen samenleven, maar ik vind haar wel een ontzettend prettig mens
Heel erg oprecht en eerlijk... en ook zeer lief. Ik mag haar erg ja.
Tijdens het bonensorteren vind ik het ook niet zo lachen met Rob, hoor. Ik denk dat het zingen van Nathalie zijn psycho-gedachten overstemd of zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met psycho-Rob?
Ik vind hem leuk als roddelaar, maar in een bonengroep saai.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met psycho-Rob?
Ik heb er ook zo 1 thuis, die eet dagelijks een plaat brood en denk echt dat ie dood blijft als ie een paar uur niks eetquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:27 schreef BlaBlub het volgende:
Joost: "Ik ben 1 meter 90 en weeg nog zo'n 36 kilo"![]()
hahaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:30 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Ik ruik mijn voeten echt hier"
Roel: "Zijn dat je voeten joh... Ik dacht dat die bonen begonnen te rotten"
Welke stream heb jij ??quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:30 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Ik ruik mijn voeten echt hier"
Roel: "Zijn dat je voeten joh... Ik dacht dat die bonen begonnen te rotten"
ja ik las en hoorde het ook tegelijk hierquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:30 schreef MissHobje het volgende:
Welke stream heb jij ??
Via welke link ?> provider etcquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb stream 3 de hele tijd al aan.
Ik heb maar 1 stream.quote:
Euhm Roel schopte de krat tegen de knie van Lieskequote:
ik heb geen idee en volgens mij is het al gedaan nuquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:32 schreef BlaBlub het volgende:
Wat gaat Roel nou doen? ik verstond de stem niet
Ah joh, daar wordt ze hard vanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euhm Roel schopte de krat tegen de knie van Lieske
Batterijen wisselen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:34 schreef Wup het volgende:
ik heb geen idee en volgens mij is het al gedaan nu
Hangt ook vaak af per stream in een ruimte. soms zijn 2 streams in een ruimte met 15 seconden vertaging. De server maakt niet uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:31 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ik las en hoorde het ook tegelijk hier
Okeeyquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Batterijen wisselen.
Waarop Ingrid keek in haar batt. tasje en zei dat ze nog 1 batterij had
Viel me idd mee dat ze er niks van zeiquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:35 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ah joh, daar wordt ze hard van
Lieske zit dr nu iig wel op
Die kruipen gezellig bij elkaar in bed dalijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Liesje vond Roels' massage erg geil, dus dat belooft nog wat!
Joost had het ws. ook 10x zo hard gedaanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Viel me idd mee dat ze er niks van zei
Had joost niet moeten flikken
aha, dus die hebben ze voor de deur gezet dusquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:35 schreef Bluezz het volgende:
Batterijen wisselen.
Waarop Ingrid keek in haar batt. tasje en zei dat ze nog 1 batterij had
Geniet er van zou ik zeggenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is Joost stil zeg, echt heel stil...
Laten we hopen dat de slechte regie het ziet...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:36 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Die kruipen gezellig bij elkaar in bed dalijk![]()
ja ik had xs4all eruit gegooid toen het 2 dagen achtereen bagger was.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:35 schreef BBscanner het volgende:
Hangt ook vaak af per stream in een ruimte. soms zijn 2 streams in een ruimte met 15 seconden vertaging. De server maakt niet uit.
BTW project1 gebruikt de XS4ALL streams (kijk maar is bij properties)
Verleden keer (toen ze heel de nacht samen sliepen) kwam de regie er pas na 5 minuten achterquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de slechte regie het ziet...
Morgen sowieso niet, lijkt me. Dat kan niet, want ze weten nog niet wie er uitgaat, dus dan zouden er 'loze' nominaties kunnen plaatsvinden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:38 schreef Lamon het volgende:
Ze denken dat ze morgen weer moeten nomineren? Klopt dat?
Meestal pak ik garnier of versatel.. via de florisd link... opzich wel ok..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:39 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ik had xs4all eruit gegooid toen het 2 dagen achtereen bagger was.
ik wissel regelmatig
Joost kan niet liegen nee. Vanmiddag zat hij met de andere groep in de tuin en toen ging het over de mais en toen moest Joost erg lachen en zei toen maar dat hij er niet over ging praten of iets dergelijksquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En hij kan ook slecht liegen over z'n nominatie, lekker sfeertje trouwens...
Ik vermoed dat ze donderdag gelijk na de live moeten nomineren.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Morgen sowieso niet, lijkt me. Dat kan niet, want ze weten nog niet wie er uitgaat, dus dan zouden er 'loze' nominaties kunnen plaatsvinden.
Op z'n vroegst donderdag na de live-uitzending en anders vrijdag. Vraag me wel af wanneer ze dat dan gaan uitzenden.
Morgen is donderdag, strikt genomen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Morgen sowieso niet, lijkt me. Dat kan niet, want ze weten nog niet wie er uitgaat, dus dan zouden er 'loze' nominaties kunnen plaatsvinden.
Op z'n vroegst donderdag na de live-uitzending en anders vrijdag. Vraag me wel af wanneer ze dat dan gaan uitzenden.
Moet zeggen dat Joost deze nacht wel relaxed is. Af en toe grappig, Maar niet continu dat clownsgedrag daar wordt ik echt gek van!quote:
zo een verschil als Chantal en Ingrid er samen bij zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:40 schreef BlaBlub het volgende:
Heerlijk sfeertje, deze groep is leuk om naar te kijken
Ik ook maar dan via XS4All of iets dergelijks. Ligt er maar net aan waar je woont?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Meestal pak ik garnier of versatel.. via de florisd link... opzich wel ok..
Met Dido of Nathalie er bij wordt Joost een beetje te druk, met die achtelijke toneelstukjes enzo. Nu vind ik m ook leuk bezig iddquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:42 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Joost deze nacht wel relaxed is. Af en toe grappig, Maar niet continu dat clownsgedrag daar wordt ik echt gek van!
Heb ze net even beide gedraaid (stream 3 van XS4all (Project1) en 3 van Garnier (Gillesdesmit). Garnier liep ruim 5 seconde voor op XS4all!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:39 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ik had xs4all eruit gegooid toen het 2 dagen achtereen bagger was.
ik wissel regelmatig
Jammer genoeg voor Joost krijgt hij wel een nominatie aan zijn broek van Roel komende keer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Joost; "Roel en ik hebben respect voor elkaar en dat is al meer dan genoeg"
Dat weet je niet zekerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jammer genoeg voor Joost krijgt hij wel een nominatie aan zijn broek van Roel komende keer.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook maar dan via XS4All of iets dergelijks. Ligt er maar net aan waar je woont?
Ok, maar dan nog, Joost gaat het heel ver schoppen, bij Roel heb ik m'n twijfels, hij heeft 't een beetje verpest voor zichzelf door die dronken actie's met Linda en hij zit nu ook weer te kloten met Lieske (en andersom) omdat ie weet dat ie weinig kans maakt bij Dido...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jammer genoeg voor Joost krijgt hij wel een nominatie aan zijn broek van Roel komende keer.
Heb het idee dat Joost zich heel erg inhoud met Roel in de buurt. Hij is natuurlijk bang dat hij weer wordt genomineert door Roel als hij druk is!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:43 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Met Dido of Nathalie er bij wordt Joost een beetje te druk, met die achtelijke toneelstukjes enzo. Nu vind ik m ook leuk bezig idd
Hij kroelt vanaf het begin af aan al veel met Lieske hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, maar dan nog, Joost gaat het heel ver schoppen, bij Roel heb ik m'n twijfels, hij heeft 't een beetje verpest voor zichzelf door die dronken acte's met Linda en hij zit nu ook weer te kloten met Lieske omdat ie weet dat ie weinig kans maakt bij Dido...
Weet ik en XS4all werkt hier dus het bestequote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:46 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Via FlorisD kan je zelf de server kiezen!
http://bb5.florisd.nl/
Ik weet niet of dat de reden is. Hij houdt zich inderdaad in, maar dat zou die ook wel kunnen doen, omdat anders de sfeer heel beroerd wordt (omdat Roel zo opgefokt ervan raakt)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb het idee dat Joost zich heel erg inhoud met Roel in de buurt. Hij is natuurlijk bang dat hij weer wordt genomineert door Roel als hij druk is!
Ze waren net toch behoorlijk "massagerig" bezig en Roel snakt naar seks en Liesje staat daar niet echt onwelwillig tegenover, Roel heeft al een paar keer aan Liesje gevraagd of ie bij haar mag slapen, dat zegt genoeg over de hitsigheid van Roelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:48 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Hij kroelt vanaf het begin af aan al veel met Lieske hoor
Af en toe wel wat minder, maar ze willen beide niks meer, dus lijkt me geen gekloot
Roel is vrij kansloos volgens mij. Het enige echt populaire moment dat hij had was tijdens zijn geheime opdracht.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, maar dan nog, Joost gaat het heel ver schoppen, bij Roel heb ik m'n twijfels, hij heeft 't een beetje verpest voor zichzelf door die dronken actie's met Linda en hij zit nu ook weer te kloten met Lieske (en andersom) omdat ie weet dat ie weinig kans maakt bij Dido...
Lieske heeft nog niet eens gezoend met Roel, laat staan dat ze gaat seksen met hemquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ze waren net toch behoorlijk "massagerig" bezig en Roel snakt naar seks en Liesje staat daar niet echt onwelwillig tegenover, Roel heeft al een paar keer aan Liesje gevraagd of ie bij haar mag slapen, dat zegt genoeg over de hitsigheid van Roel
Roel is gewoon een geile beer die z'n hormonen niet echt in de hand heeft, of zoiets...
Logische toch Chantal is er niet bij!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:50 schreef BlaBlub het volgende:
Opvallend dat dit groepje het nog helemaal niet over de andere bewoners hebben gehad (voor zo ver ik het gevolgd heb)
-edit- nou hoor ik net het woord "Tanja" vallen
En hij mag nog een week op rantsoenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:55 schreef BBscanner het volgende:
Joost heeft zijn nominatie voor de komende week weer te pakken! Hij heeft het zo goed vol gehouden maar nu verkloot hij het weer.
Josti!![]()
Net alsof alleen Chantal roddeltquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Logische toch Chantal is er niet bij!
BB , zender checken .............quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:56 schreef Wup het volgende:
BB stem weer onverstaanbaar
Ik heb Roel nu ook geschrapt (zoals Dido ook al zei) maar je weet het niet, Hummie/Mummie's wil is wet, Mummie beslist wie het het huis verlaat en ik heb zo'n zwaar vermoeden dat ze ook nog beslist wie BB wint, en in het ergste geval is dat dus die crackhoer die net een nicotinemonstertje op de wereld heeft geschoptquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Roel is vrij kansloos volgens mij. Het enige echt populaire moment dat hij had was tijdens zijn geheime opdracht.
Hij zou het goed doen als outsider. Als hij niet goed in de groep lag, zou hij veel populairder zijn, maar hij kan het te goed met iedereen vinden.
Joost heeft vlak na Lieske de nog steeds grootste winkans, mijns inziens.
Blijkbaar heeft zelfs Joost een breekpuntquote:
Nee dat niet maar ze is wel vaak degene die begint en de rest opzet tegen anderen. Ze heeft een Lieske haat-campagne gevoerd in week 1&2 daarna een Rob-bashing in week 3&4 afgelopen weken is Menno het slachtoffer van Chantal haar spel.quote:
toegegeven, hij heeft het al ruim een uur niet meer over eten gehadquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:59 schreef Morwen het volgende:
Blijkbaar heeft zelfs Joost een breekpuntNet een echt mens
![]()
Ja dat Chantal een kutwijf is kan niemand meer onder uitquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:00 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ze is wel vaak degene die begint en de rest opzet tegen anderen. Ze heeft een Lieske haat-campagne gevoerd in week 1&2 daarna een Rob-bashing in week 3&4 afgelopen weken is Menno het slachtoffer van Chantal haar spel.![]()
Ze wil gewoon ff doorwerken, is dat nou zo raar?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Idd, wat is er met Ingrid, is ze misbruikt of mishandeld...
Iedereen heeft een zwak punt. Joost is bijna 2 meter lang en heeft blijkbaar heel veel eten nodig. Je ziet hem afvallen, dat is bij Chantal niet zo terwijl die nog minder eet en minder moeite heeft met de rantsoenen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:01 schreef Wup het volgende:
[..]
toegegeven, hij heeft het al ruim een uur niet meer over eten gehad
Joost is gewoon gewend is chips & lollies naar binnen te proppenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:05 schreef Morwen het volgende:
Iedereen heeft een zwak punt. Joost is bijna 2 meter lang en heeft blijkbaar heel veel eten nodig. Je ziet hem afvallen, dat is bij Chantal niet zo terwijl die nog minder eet en minder moeite heeft met de rantsoenen.
Als je de laatste reactie's leest dan kan Ingrid weinig goed meer doen en ze schijnt ook iets te hebben, we weten alleen niet wat...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:03 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ze wil gewoon ff doorwerken, is dat nou zo raar?![]()
Volgens mij heeft ze het een en ander meegemaakt en daardoor nogal labiel. Vind het een raar mens, van mij mag ze opzoutenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Als je de laatste reactie's leest dan kan Ingrid weinig goed meer doen en ze schijnt ook iets te hebben, we weten alleen niet wat...
Ingrid
Ja, vind ik ook. Wat ik niet snap is dat Tanja naar haar toetrekt als ze een peuk buiten gaat rokenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:08 schreef Lamon het volgende:
De reden dat ik Chantal echt niet kan velen, is dat ze niet alleen roddelt, maar wanneer ze merkt dat het gestook ook wat oplevert, ze echt zichtbaar opleeft. Ze voedt zich gewoon met haar roddelen. Dan wordt komt ze zichtbaar in haar element.
De nacht van homo-Menno is daar het beste voorbeeld van. Je zag dat kreng gewoon genieten na een avond vol roddel en achterklap.
Dat wilde ze zelf niet, omdat ze verleden keer al de hele tijd gezeten had. Volgende keer mag zij dan weer zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:11 schreef Wup het volgende:
ik maak me wel zorgen over de rug van ingrid, laat haar nou even zitten Joost
ik denk pauze want iedereen slaapt nogquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:17 schreef BlaBlub het volgende:
Wissel!
Deel 1 van de wissel danquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:18 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk pauze want iedereen slaapt nog
Wat ik echt niet begrijp dat bijna niemand (alleen Dido imo) het door heeft dat Chantal de boel zo zit op te stoken. Ingrid vondt het zelfs goed dat ze op Lieske stemde terwijl ze 2 weken was bezig geweest Rob zwart te makenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Wat ik niet snap is dat Tanja naar haar toetrekt als ze een peuk buiten gaat rokenIs Tanja dan zo dom of Chantal een doortrapt kreng.......ow, wacht
![]()
![]()
Volgens mij valt het allemaal wel meequote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:19 schreef Morwen het volgende:
Lieske heeft een ernstige stoornis, een dwangmatige neuroot. Denk ik, herhalingen is ze dol op. Ze is een lieverdje hoor en zelfs 1 van mijn favorieten, maar dat dwangmatige herhalen in het oneindige........is niet helemaal gezond![]()
Een tijdje terug stond ze de kamer te stofzuigen een keer of 5Zelfs nadat ie al gedweild was door Roel
![]()
behalve het tandenpoetsen;)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:21 schreef BlaBlub het volgende:
Volgens mij valt het allemaal wel mee
Sorry, klikte te snelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:20 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wat ik echt niet begrijp dat bijna niemand (alleen Dido imo) het door heeft dat Chantal de boel zo zit op te stoken. Ingrid vondt het zelfs goed dat ze op Lieske stemde terwijl ze 2 weken was bezig geweest Rob zwart te maken![]()
Waarom doorzien de bewoners Chantal niet????
wel geen veel ????????????quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:23 schreef BlaBlub het volgende:
Rob kon niet slapen door 1 of ander bonengevecht
Roel/Joost: "Bonengevecht? Ze maakte wel geen veel kabaal achter de schermen" en dan beide een geniep lachje
Iedereen heeft wel een gek puntje, raar gedrag dus dat alleen wijst niet op een stoornisquote:
Ik heb al ge-edit johquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:24 schreef luciano het volgende:
[..]
wel geen veel ????????????
BEDTIJD blubbertje![]()
![]()
![]()
neehoor, ik denk ook dat Lieske vrij veel leert daar, ze kan prima kritiek hebben, dat is een een enorme prequote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:25 schreef BlaBlub het volgende:
Iedereen heeft wel een gek puntje, raar gedrag dus dat alleen wijst niet op een stoornis
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:25 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een gek puntje, raar gedrag dus dat alleen wijst niet op een stoornis
pffffttttt... erwtjes bedoel je.quote:
Maar het tandenpoetsen van haar is wel enigzins obsesief te noemen. In de tijd dat ze niet zo lekker in haar vel zat poetste ze een keer 34 min!!!! Maar meestal rond de 10 min.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:25 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lieske leert super veel, iedereen trouwens, of ze het nou beseffen of nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:27 schreef Wup het volgende:
[..]
neehoor, ik denk ook dat Lieske vrij veel leert daar, ze kan prima kritiek hebben, dat een een enorme pre
Ik weet tquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:30 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maar het tandenpoetsen van haar is wel enigzins obsesief te noemen. In de tijd dat ze niet zo lekker in haar vel zat poetste ze een keer 34 min!!!! Maar meestal rond de 10 min.
Tieten zijn tieten, of ze nou klein zijn of grootquote:
die van dido durf ik geen tieten te noemen, de heeft net zoveel als joost.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:33 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Tieten zijn tieten, of ze nou klein zijn of groot![]()
Fascinerende foto, bijna onherkenbaar die Lies, ik ga 'm als achtergrond gebruiken, zo mooi is ie...quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:36 schreef frizti het volgende:
[..]
die van dido durf ik geen tieten te noemen, de heeft net zoveel als joost.![]()
De manier waarop is gewoon onmenselijk, als ze nou gewone goede stoelen hadden in de bonenkamer, was het al stukken beter te doenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een onmenselijke weekopdracht eigenlijk, om de 3 uur boontjes sorteren en dan weer 2 uur slapen, echt gruwelijk, ik zou het huis vrijwillig verlaten met zo'n onmenselijke kut-opdracht...
Ik ga een klacht indienen bij de arbeidsinspectie, dit is echt onmenselijk, en dan dien ik meteen een klacht in bij de kinderbescherming tegen die crackhoer van een Tanja, die kettingrokende crackhoer had nooit een nicotinemonstertje op de wereld mogen schopen, laat staan dat ze in het huis had mogen wandelen als een opgewarmd crack lijk, echt schandalig...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:45 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
De manier waarop is gewoon onmenselijk, als ze nou gewone goede stoelen hadden in de bonenkamer, was het al stukken beter te doen
er zijn zoveel rokende zwangere/ouders ga je die gelijk ook aangeven??? ik bedoel hier niet mee dat ik het goed keur hoor...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ga een klacht indienen bij de arbeidsinspectie, dit is echt onmenselijk, en dan dien ik meteen een klacht in bij de kinderbescherming tegen die crackhoer van een Tanja, die kettingrokende crackhoer had nooit een nicotinemonstertje op de wereld mogen schopen, laat staan dat ze in het huis had mogen wandelen als een opgewarmd crack lijk, echt schandalig...
Ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:51 schreef Wup het volgende:
Nathalie wordt gek van Joost zijn gedram
Ach welnee. Een beetje dieet is twee keer zo streng.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:48 schreef Coraatje het volgende:
de week opdracht vind ik nog wel gaan ,maar krijg nu echt heel sterk het idee dat het eten wat ze hebben echt veels te weinig is en dus ongezond
Als je blijft door roken tijdens zwangerschap zit er sowieso al een hele grote steek los, echt een hele grote steekquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:52 schreef Coraatje het volgende:
[..]
er zijn zoveel rokende zwangere/ouders ga je die gelijk ook aangeven??? ik bedoel hier niet mee dat ik het goed keur hoor...
Word jij nooit moe van jezelf?quote:
hehe een medestanderquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:54 schreef Rica het volgende:
Joost is de enige die het niet trekt maar die is ongezond vreten gewend. Is dus wel goed voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |