Dat kun je wel zeggen ja. Vrij tragisch dit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:47 schreef luciano het volgende:
KUT REGIE
Lamonquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:47 schreef Lamon het volgende:
Nou word ik ook al bijna een beetje geil van Lieske. Dit gaat niet goed.
Enge man, nog Joostfan ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:47 schreef Lamon het volgende:
Wees blij dat ze niet in paniek 4 streams op de tuin zettequote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja. Vrij tragisch dit.
Slaat idd nergens meer op dit!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:47 schreef luciano het volgende:
KUT REGIE
Toch maar tijd om naar bed te gaan, Lamon?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:47 schreef Lamon het volgende:
flauw hoor, zouden ze het op tv wel hebben?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:47 schreef luciano het volgende:
KUT REGIE
ik denk het niet er kijken ook kinderen om half 8 hequote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:49 schreef Wup het volgende:
[..]
flauw hoor, zouden ze het op tv wel hebben?
Ik hoop tquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:49 schreef Wup het volgende:
[..]
flauw hoor, zouden ze het op tv wel hebben?
Dit is idd groep 2 en ik ben het met je eens. Vooral Nathalie is erg irritant.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:51 schreef BBscanner het volgende:
Vindt deze groep wel leuker dan groep 1 (of is dit groep 1) de sfeer is ook beter omdat Chantal er niet bij is!
Ja Chantal moet gewoon dr bek houdenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:51 schreef BBscanner het volgende:
Vindt deze groep wel leuker dan groep 1 (of is dit groep 1) de sfeer is ook beter omdat Chantal er niet bij is!
Ik weet niet waar jullie naar kijken, maar bij de streams waar ik naar kijk kigt het dekbed op de kratjes en zit joost er bovenop, dus niks geheimzinnigs maar gewoon als kussen zoals ik al eerder zei <oquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |