Ah, okay.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:11 schreef BlaBlub het volgende:
Zoals het in het stukje staat zegt Talpa dat Lieske pessimistisch is en niet Roel
Voortaan eerst lezen en dan reageren hequote:
Roel gaat een zware twee uur tegemoetquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:15 schreef BBscanner het volgende:
Ze gaan we beginnen Chantal gaat slapen, gelukkig! Krijgen we Joost & Lieske zal wel lekker zooitje worden.
Doe niet zo achterlijk!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:15 schreef BlaBlub het volgende:
Voortaan eerst lezen en dan reageren he
Denk dat het een grote klaagzang van Joost word.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel gaat een zware twee uur tegemoet
Bedenk de psygo blik van Rob in de ogen van Roel en dat dan maal 2quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel gaat een zware twee uur tegemoet
Zoveel valt er niet te F5-enquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk!![]()
F5 F5 F5 F5 F5 [afbeelding]
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:19 schreef Jane het volgende:
Joost: Ik denk dat we het gaan halen
Roel: Daar ziet het wel naar uit, ja
Zijn ze nou sarcastisch?
Op allemaal ingeklapte kratjes en daar een dekbed overheen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:19 schreef Wup het volgende:
waar zit Joost op?
Ja zou kunnen. Dat dekbed ligt er in ieder geval niet voor niks lijkt mij, of BB wil ze gewoon helemaal gek makenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:21 schreef BBscanner het volgende:
Heb toch echt een idee dat het dekbed wat er ligt toch gebruikt dient te worden voor het sorteren middels schudden gaan de zwaardere bonen naar het omlaag en naar het midden en de lichtere blijven boven en aan de zijkant.
Kratje en dekbed. Dit dekbed kan gebruikt worden als sorteer doek imo. Ze hebben het er niet zomaar neer gelegd!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:19 schreef Wup het volgende:
waar zit Joost op?
aha, dank; ik had dat dekbed nog helemaal niet gezien; is dat daar door BB neergelegd?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:21 schreef BlaBlub het volgende:
Op allemaal ingeklapte kratjes en daar een dekbed overheen.
Joost z'n zakkie wegen ....... 350 gram ???quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:23 schreef BlaBlub het volgende:
WTF doet Ingrid?
Iedereen zit onder de plak bij Robquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:24 schreef Jane het volgende:
Dit was wel een grappig verhaal van Joost. Over het idee van Menno. Dat er staat dat ze OP tafel moeten werken. Dus dat ze op de tafel mogen gaan staan en dat er dan achter de plafondplaten stofzuigerslangen zitten, waarmee ze alles kunnen opzuigen. Maar hij mocht het niet uitproberen van Rob, want die vond het een TE krankzinnig idee.Dus heeft hij gevraagd of Joost het dan wilde checken.
Hatsikadee, zakkie omdraaien en dichtplakkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:25 schreef luciano het volgende:
[..]
Joost z'n zakkie wegen ....... 350 gram ???
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:25 schreef Wup het volgende:
[..]
aha, dank; ik had dat dekbed nog helemaal niet gezien; is dat daar door BB neergelegd?
en de rest van de bonen en mais opeten?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:26 schreef BBscanner het volgende:
Ze moeten de bonen die in de kamer liggen in zakjes doen! Als ze alles, op een paar zakjes na die ze reeds hebben ingepakt, uit de kamer halen hebben ze de kamer leeg en wat zakjes klaar opdracht geslaagt imo!
Als wij het met een paar honderd fokkers niet op kunnen lossen, kun je ook niet van de bewoners verwachten dat ze opeens iets geniaals met een dekbed gaan doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:22 schreef BBscanner het volgende:
Kratje en dekbed. Dit dekbed kan gebruikt worden als sorteer doek imo. Ze hebben het er niet zomaar neer gelegd!
Alles wat in de kamer ligt is door BB neergezet. Ze mogen niks van hulpmiddelen uit het huis meenemen uit de kamer. Dus die deken zal er echt wel met een reden liggen!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:25 schreef Wup het volgende:
[..]
aha, dank; ik had dat dekbed nog helemaal niet gezien; is dat daar door BB neergelegd?
Doe je dat met neggix ook ???quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:26 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Hatsikadee, zakkie omdraaien en dichtplakken![]()
Dat het een coole gast was... een echte droogkloot.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:28 schreef Jane het volgende:
En, wat vond Roel nou van Ralph??
Kon het niet verstaan, z'n articulatie was even tot het nulpunt gedaald.
Uhmquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:28 schreef luciano het volgende:
[..]
Doe je dat met neggix ook ???
PERV. !!!![]()
![]()
![]()
Idd! Een beetje meer sensatie in het huisquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:29 schreef Kimske het volgende:
er mogen wel wat meer geheime missies komen!
Dat was ook heel duidelijk eerder in de slaapkamer. Joost vertelde enthousiast over het plan om een bonen-gevecht te gaan houden.quote:
mooi toch, hou dat knulletje maar kleinquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:31 schreef APK het volgende:
Dat was ook heel duidelijk eerder in de slaapkamer. Joost vertelde enthousiast over het plan om een bonen-gevecht te gaan houden.
Rob: WIJ GAAN NIET MET VOEDSEL SPELEN JOOST, BEGREPEN?
Joost: Nee Rob.
Heb wel het idee dat het te halen is! Maar dus niet op deze manier! Begrijp niet waarom deze mensen niet andere manieren proberen om het werk te versnellen door het werk proces efficienter te maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Als wij het met een paar honderd fokkers niet op kunnen lossen, kun je ook niet van de bewoners verwachten dat ze opeens iets geniaals met een dekbed gaan doen.![]()
dat is hij altijd al hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:32 schreef Coraatje het volgende:
ik vind joost de laatse tijd een tark (viespeuk)
Ik vond het best een beetje geil eigenlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:34 schreef Jane het volgende:
Ik vind dit nep-klaarkomen zowaar nog irritanter dan het zingen van Nathalie.
Daarom moet Rob er ook zo snel mogelijk uit, dan gaat t misschien nog een beetje losquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was ook heel duidelijk eerder in de slaapkamer. Joost vertelde enthousiast over het plan om een bonen-gevecht te gaan houden.
Rob: WIJ GAAN NIET MET VOEDSEL SPELEN JOOST, BEGREPEN?
Joost: Nee Rob.
Ja dat werkt volgens mij. Maar dan andersom het mais is lichter imo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:34 schreef Coraatje het volgende:
als je een stapel in het dekbed doet en dan heen en weer schud dat dan de mais boven/onder komt te liggen?
Roel is volgens mij constant geilquote:
ze hebben het dekbed al eens gepakt en kregen toen een waarschuwing van BB dat het niet mocht.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:34 schreef Coraatje het volgende:
als je een stapel in het dekbed doet en dan heen en weer schud dat dan de mais boven/onder komt te liggen?
In jouw geval vast alleen door Lieske.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het best een beetje geil eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Typische mannen voorbeeld toch ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:36 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Roel is volgens mij constant geil![]()
Het was verschrikkelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:36 schreef Jane het volgende:
[..]
In jouw geval vast alleen door Lieske.
Het was echt niet geil, mensen.
Hoop al vanaf dag 1 dat Rob weg gaat zodat het een lekker zooitje wordt in huis! In de polls staat Rob onderaan dus hopelijk is het donderdag zover!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:35 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Daarom moet Rob er ook zo snel mogelijk uit, dan gaat t misschien nog een beetje los
Dag Rob
Als ze streng zijn is het echt niet te halen, als je met een slaperige kop duizenden bonen staat te sorteren kan het bijna niet anders dan dat iemand er een keer eentje mist.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:33 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat het te halen is! Maar dus niet op deze manier! Begrijp niet waarom deze mensen niet andere manieren proberen om het werk te versnellen door het werk proces efficienter te maken.
Ze zijn gewoon dom of ongeïnteresseerd! Laat ze maar lekker of noodrantoen zitten tot de kerst!![]()
wanneer, hoelaat en waarom legt BB het neer dan ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:36 schreef frizti het volgende:
[..]
ze hebben het dekbed al eens gepakt en kregen toen een waarschuwing van BB dat het niet mocht.
oke..maar als het dekbed daar ligt en ze mogen het niet gebruiken ...waarom ligt het er dan???quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:36 schreef frizti het volgende:
[..]
ze hebben het dekbed al eens gepakt en kregen toen een waarschuwing van BB dat het niet mocht.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Typische mannen voorbeeld toch ?
Nee, natuurlijk was het niet geil. Het was super melig en dat kon ik wel waarderenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:36 schreef Jane het volgende:
[..]
In jouw geval vast alleen door Lieske.
Ik heb zo'n vermoeden dat ze 's nachts stagaires achter de camera's zetten. Soms zie je ook die camera's langzaam van onderen naar boven gaan... van zwart naar zwart dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Kan die regie niet met wat meer creativiteit de beelden op de streams zetten?
Of zijn de camera mensen in slaap gevallen ofzo ?
Voor mij niet nee, ik heb niet zoveel fantasieen over meisjes die heel hard "Roel" kreunen. Maar voor Roel...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:36 schreef Jane het volgende:
dat vroeg ik dus ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wanneer, hoelaat en waarom legt BB het neer dan ?
Volgens mij was dat toen ze het op de grond hadden. Als ze het op de werk tafel leggen mag het wel denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:36 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat dacht ik 2 weken geleden ook alquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoop al vanaf dag 1 dat Rob weg gaat zodat het een lekker zooitje wordt in huis! In de polls staat Rob onderaan dus hopelijk is het donderdag zover!
wat jij zegt....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Kan die regie niet met wat meer creativiteit de beelden op de streams zetten?
Of zijn de camera mensen in slaap gevallen ofzo ?
Is mij ook al een paar keer opgevallen idd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ze 's nachts stagaires achter de camera's zetten. Soms zie je ook die camera's langzaam van onderen naar boven gaan... van zwart naar zwart dus.
Ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:39 schreef Jane het volgende:
Roel zit er nu echt doorheen.
Hmmz, tja.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:38 schreef PC eend het volgende:
Als ze streng zijn is het echt niet te halen, als je met een slaperige kop duizende bonen staat te sorteren kan het bijna niet anders dan dat iemand er een keer eentje mist.
En ik heb begrepen, 1 boon in een verkeerd zakje (of verkeerd gewogen) en het is verpest.
Bruine bonen in tomatensaus ? Ik dacht dat het witte bonen in tomatensaus was ....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:38 schreef Jane het volgende:
Nathalie vertelde dat zij , nu ze ongesteld is een keer op de bonenstapel is gaan zitten zonder slipje , toen zij er even alleen was.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk was het niet geil. Het was super melig en dat kon ik wel waarderen
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:35 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |