oke..maar als het dekbed daar ligt en ze mogen het niet gebruiken ...waarom ligt het er dan???quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:36 schreef frizti het volgende:
[..]
ze hebben het dekbed al eens gepakt en kregen toen een waarschuwing van BB dat het niet mocht.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Typische mannen voorbeeld toch ?
Nee, natuurlijk was het niet geil. Het was super melig en dat kon ik wel waarderenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:36 schreef Jane het volgende:
[..]
In jouw geval vast alleen door Lieske.
Het was echt niet geil, mensen.
Ik heb zo'n vermoeden dat ze 's nachts stagaires achter de camera's zetten. Soms zie je ook die camera's langzaam van onderen naar boven gaan... van zwart naar zwart dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Kan die regie niet met wat meer creativiteit de beelden op de streams zetten?
Of zijn de camera mensen in slaap gevallen ofzo ?
Voor mij niet nee, ik heb niet zoveel fantasieen over meisjes die heel hard "Roel" kreunen. Maar voor Roel...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:36 schreef Jane het volgende:
Het was echt niet geil, mensen.
dat vroeg ik dus ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wanneer, hoelaat en waarom legt BB het neer dan ?
Volgens mij was dat toen ze het op de grond hadden. Als ze het op de werk tafel leggen mag het wel denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:36 schreef frizti het volgende:
[..]
ze hebben het dekbed al eens gepakt en kregen toen een waarschuwing van BB dat het niet mocht.
Dat dacht ik 2 weken geleden ook alquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoop al vanaf dag 1 dat Rob weg gaat zodat het een lekker zooitje wordt in huis! In de polls staat Rob onderaan dus hopelijk is het donderdag zover!
wat jij zegt....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Kan die regie niet met wat meer creativiteit de beelden op de streams zetten?
Of zijn de camera mensen in slaap gevallen ofzo ?
Is mij ook al een paar keer opgevallen idd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ze 's nachts stagaires achter de camera's zetten. Soms zie je ook die camera's langzaam van onderen naar boven gaan... van zwart naar zwart dus.
Ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:39 schreef Jane het volgende:
Roel zit er nu echt doorheen.
Hmmz, tja.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:38 schreef PC eend het volgende:
Als ze streng zijn is het echt niet te halen, als je met een slaperige kop duizende bonen staat te sorteren kan het bijna niet anders dan dat iemand er een keer eentje mist.
En ik heb begrepen, 1 boon in een verkeerd zakje (of verkeerd gewogen) en het is verpest.
Bruine bonen in tomatensaus ? Ik dacht dat het witte bonen in tomatensaus was ....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:38 schreef Jane het volgende:
Nathalie vertelde dat zij , nu ze ongesteld is een keer op de bonenstapel is gaan zitten zonder slipje , toen zij er even alleen was.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk was het niet geil. Het was super melig en dat kon ik wel waarderen
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond het best een beetje geil eigenlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |