mooi toch, hou dat knulletje maar kleinquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:31 schreef APK het volgende:
Dat was ook heel duidelijk eerder in de slaapkamer. Joost vertelde enthousiast over het plan om een bonen-gevecht te gaan houden.
Rob: WIJ GAAN NIET MET VOEDSEL SPELEN JOOST, BEGREPEN?
Joost: Nee Rob.
Heb wel het idee dat het te halen is! Maar dus niet op deze manier! Begrijp niet waarom deze mensen niet andere manieren proberen om het werk te versnellen door het werk proces efficienter te maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Als wij het met een paar honderd fokkers niet op kunnen lossen, kun je ook niet van de bewoners verwachten dat ze opeens iets geniaals met een dekbed gaan doen.![]()
dat is hij altijd al hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:32 schreef Coraatje het volgende:
ik vind joost de laatse tijd een tark (viespeuk)
Ik vond het best een beetje geil eigenlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:34 schreef Jane het volgende:
Ik vind dit nep-klaarkomen zowaar nog irritanter dan het zingen van Nathalie.
Daarom moet Rob er ook zo snel mogelijk uit, dan gaat t misschien nog een beetje losquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was ook heel duidelijk eerder in de slaapkamer. Joost vertelde enthousiast over het plan om een bonen-gevecht te gaan houden.
Rob: WIJ GAAN NIET MET VOEDSEL SPELEN JOOST, BEGREPEN?
Joost: Nee Rob.
Ja dat werkt volgens mij. Maar dan andersom het mais is lichter imo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:34 schreef Coraatje het volgende:
als je een stapel in het dekbed doet en dan heen en weer schud dat dan de mais boven/onder komt te liggen?
Roel is volgens mij constant geilquote:
ze hebben het dekbed al eens gepakt en kregen toen een waarschuwing van BB dat het niet mocht.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:34 schreef Coraatje het volgende:
als je een stapel in het dekbed doet en dan heen en weer schud dat dan de mais boven/onder komt te liggen?
In jouw geval vast alleen door Lieske.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het best een beetje geil eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het best een beetje geil eigenlijk![]()
Typische mannen voorbeeld toch ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:36 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Roel is volgens mij constant geil![]()
Het was verschrikkelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:36 schreef Jane het volgende:
[..]
In jouw geval vast alleen door Lieske.
Het was echt niet geil, mensen.
Hoop al vanaf dag 1 dat Rob weg gaat zodat het een lekker zooitje wordt in huis! In de polls staat Rob onderaan dus hopelijk is het donderdag zover!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:35 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Daarom moet Rob er ook zo snel mogelijk uit, dan gaat t misschien nog een beetje los
Dag Rob
Als ze streng zijn is het echt niet te halen, als je met een slaperige kop duizenden bonen staat te sorteren kan het bijna niet anders dan dat iemand er een keer eentje mist.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:33 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat het te halen is! Maar dus niet op deze manier! Begrijp niet waarom deze mensen niet andere manieren proberen om het werk te versnellen door het werk proces efficienter te maken.
Ze zijn gewoon dom of ongeïnteresseerd! Laat ze maar lekker of noodrantoen zitten tot de kerst!![]()
wanneer, hoelaat en waarom legt BB het neer dan ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:36 schreef frizti het volgende:
[..]
ze hebben het dekbed al eens gepakt en kregen toen een waarschuwing van BB dat het niet mocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |