Dat kun je wel zeggen ja. Vrij tragisch dit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:47 schreef luciano het volgende:
KUT REGIE
Lamonquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:47 schreef Lamon het volgende:
Nou word ik ook al bijna een beetje geil van Lieske. Dit gaat niet goed.
Enge man, nog Joostfan ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:47 schreef Lamon het volgende:
Wees blij dat ze niet in paniek 4 streams op de tuin zettequote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja. Vrij tragisch dit.
Slaat idd nergens meer op dit!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:47 schreef luciano het volgende:
KUT REGIE
Toch maar tijd om naar bed te gaan, Lamon?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:47 schreef Lamon het volgende:
flauw hoor, zouden ze het op tv wel hebben?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:47 schreef luciano het volgende:
KUT REGIE
ik denk het niet er kijken ook kinderen om half 8 hequote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:49 schreef Wup het volgende:
[..]
flauw hoor, zouden ze het op tv wel hebben?
Ik hoop tquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:49 schreef Wup het volgende:
[..]
flauw hoor, zouden ze het op tv wel hebben?
Dit is idd groep 2 en ik ben het met je eens. Vooral Nathalie is erg irritant.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:51 schreef BBscanner het volgende:
Vindt deze groep wel leuker dan groep 1 (of is dit groep 1) de sfeer is ook beter omdat Chantal er niet bij is!
Ja Chantal moet gewoon dr bek houdenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:51 schreef BBscanner het volgende:
Vindt deze groep wel leuker dan groep 1 (of is dit groep 1) de sfeer is ook beter omdat Chantal er niet bij is!
Ik weet niet waar jullie naar kijken, maar bij de streams waar ik naar kijk kigt het dekbed op de kratjes en zit joost er bovenop, dus niks geheimzinnigs maar gewoon als kussen zoals ik al eerder zei <oquote:
Ze MOETEN wel .. op vroegtijdig afbreken staat niet alleen rantsoen , maar het STRAF rantsoen . Pindakaas + ui ............. ze hebben geen keus ....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:51 schreef Morwen het volgende:
Zijn ze nou nog bezig![]()
Het was toch al gelijk mislukt toen ze die bonen gingen eten. Stelletje dombo's![]()
Ja ik moest een aantal keer lezenquote:
Ze mogen de kamer wel uit om te plassen. Dus ik denk niet dat ze daar zo zwaar aan tillen dat zij in het tussenstuk iets staat te doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:52 schreef Kimske het volgende:
lieske ging net uit de kamer even.... weer een overtreding
Hey ja, ik zie nu pas dat ze weer op 498 kb zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:51 schreef Wup het volgende:
ik ga even zeuren maar stream 3 & 4 weer op gehalveelde kwaliteit?
edit: alweer hersteld... vaag
Ik dacht dat jij een beetje cynisme wel kon herkennen APK.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:52 schreef APK het volgende:
[BB SC 575] Boon, roos, vis, vuur, mus, Fortuyn....
Euh, scanman
Kan Chantal niet de hele dag baby-sitten zodat Tanja het huis in kan!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja Chantal moet gewoon dr bek houdenDan is alles beter
trustequote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:54 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga jullie verlaten... was weer gezellig. Slaap lekker en succes voor de blijvers
A, ok, maar wat als Joost morgen die bonen uit de kamer wegneemt? Ik vind de regels echt zwaar onduidelijk, zo kunnen ze een opdracht nooit halenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:52 schreef luciano het volgende:
[..]
Ze MOETEN wel .. op vroegtijdig afbreken staat niet alleen rantsoen , maar het STRAF rantsoen . Pindakaas + ui ............. ze hebben geen keus ....
Welke van de twee was cynisch dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht dat jij een beetje cynisme wel kon herkennen APK.
Zo ver wil ik nou ook weer niet gaanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:55 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Kan Chantal niet de hele dag baby-sitten zodat Tanja het huis in kan!![]()
Noodrantsoen hequote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:58 schreef Lamon het volgende:
Je eigen kwak proeven?
En ik was nog wel bang dat het niveau zou gaan dalen in de late uurtjes..
quote:
Heb idd ergens gelezen dat dat het geval isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:00 schreef Greetings het volgende:
Is Lieske nou wel of geen maagd?
Stout Mevrouwtjequote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:00 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske zegt dat ze nog nooit iemand gepijpt heeft met een vette glimlach
Maar ondertussen ..... (Roel dan hequote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:01 schreef Jane het volgende:
Lieske wil niet over haar seksuele ervaring praten.
Roel vindt het schattig.
dat dus, die jongen ontneemt je echt elke lust in wat dan ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:02 schreef Rica het volgende:
Ik zou ook niet met Joost over sex willen praten.
Daar zit ook weer wat in.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:02 schreef Rica het volgende:
Ik zou ook niet met Joost over sex willen praten.
Opzich heeft ze wel een puntquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:02 schreef APK het volgende:
Lieske is ook weer lekker consequent. Eerst zeggen dat mannen zelf eens een keer hun zaad moeten proeven en een paar minuten daarna zeggen dat ze nog nooit een man gepijpt heeft.![]()
Maagd! Dat is haar geheim.![]()
Ik zet in op Joost als de eerste live BB-slikker.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:02 schreef Morwen het volgende:
Sperma bevat trouwens enorm veel eiwitten, dus dames.......![]()
En het houdt je huid jong schijnt, als je je goed insmeert.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stout Mevrouwtje![]()
och, ik kan wel wat dingen bedenken...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:03 schreef Wup het volgende:
[..]
dat dus, die jongen ontneemt je echt elke lust in wat dan ook
Moeten ze wel ff een niet-roker pakkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stout Mevrouwtje![]()
Ja, natuurlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:03 schreef Greetings het volgende:
Ja ok, het is wel duidelijk: ze is dus nog echt maagd.
is dat een woord...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:04 schreef luciano het volgende:
flamoes
True. Als ik nasale klanken van hem hoor gaan me de rillingen over de rug.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:03 schreef Wup het volgende:
[..]
dat dus, die jongen ontneemt je echt elke lust in wat dan ook
Ik moet idd ook naar bed, nu het eindelijk een keer leuk is 's nachtsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Shit, ik moet naar bed, maar dit is wel geweldig.
En zelfs gewone papiertjes blijven aan je vastplakken, scheelt weer van die helfelle gele memoblaadjesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
En het houdt je huid jong schijnt, als je je goed insmeert.
Nieuwe maand, nieuwe kansen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:05 schreef Greetings het volgende:
APK, doe de groeten aan je yield he![]()
![]()
Ze wil dat soort dingen gewoon niet zeggen. Kan ik wel begrijpen. En dat ze zegt dat ze nog nooit gepijpt heeft, hoeft niet te betekenen dat dat echt zo is.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:06 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske hoeft toch niet een maagd te zijn, omdat ze nog nooit gepijpt heeft of gebeft is. Ze weet er iig wel veel onduidelijkheid over te schappen zeg
Nee kan ik ook wel mee inkomen. Door de manier waarop ze nu dingen zegt weet je eik gewoon helemaal niks, wel grappigquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wil dat soort dingen gewoon niet zeggen. Kan ik wel begrijpen. En dat ze zegt dat ze nog nooit gepijpt heeft, hoeft niet te betekenen dat dat echt zo is.
LOLquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:08 schreef luciano het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=flamoes
Ik ben het niet vaak oneens met jou, maar ik denk dat je hier, zeg maar, keihard rammend de plaat misramt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
Ja, natuurlijk![]()
![]()
Ze loopt gewoon geweldig te fucken met Roel en vooral Joost.
Eigenlijk weet je het wel. Want ze zei ook nog dat er misschien een paar mensen zouden zijn die zouden weten of ze loog. Ja, dat is dan dus alleen in het geval dat ze het wel gedaan heeft. Anders weet niemand of ze liegt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:09 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee kan ik ook wel mee inkomen. Door de manier waarop ze nu dingen zegt weet je eik gewoon helemaal niks, wel grappig
Heb je ff gevoeld of dr maagdenvlies nog heel is?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak oneens met jou, maar ik denk dat je hier, zeg maar, keihard rammend de plaat misramt.![]()
Lieske is maagd. PUNT!![]()
Ze is toch genomen tegen de voordeur van haar school,op zondagochtend. (zei ze in week 1 al!) Maar of het waar is?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak oneens met jou, maar ik denk dat je hier, zeg maar, keihard rammend de plaat misramt.![]()
Lieske is maagd. PUNT!![]()
Kom op zeg, ze kan zelfs haar domme muil niet houden over de hond van de man die de auto van de buren wast.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:07 schreef scanman01 het volgende:
En dat ze zegt dat ze nog nooit gepijpt heeft, hoeft niet te betekenen dat dat echt zo is.
Niet vaak oneens met mij??quote:
Misschien heeft ze haar ouders beloofd om maagd te blijven tot haar 21ste?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, ze kan zelfs haar domme muil niet houden over de hond van de man die de auto van de buren wast.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |