quote:
Heb idd ergens gelezen dat dat het geval isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:00 schreef Greetings het volgende:
Is Lieske nou wel of geen maagd?
Stout Mevrouwtjequote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:00 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske zegt dat ze nog nooit iemand gepijpt heeft met een vette glimlach
Maar ondertussen ..... (Roel dan hequote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:01 schreef Jane het volgende:
Lieske wil niet over haar seksuele ervaring praten.
Roel vindt het schattig.
dat dus, die jongen ontneemt je echt elke lust in wat dan ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:02 schreef Rica het volgende:
Ik zou ook niet met Joost over sex willen praten.
Daar zit ook weer wat in.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:02 schreef Rica het volgende:
Ik zou ook niet met Joost over sex willen praten.
Opzich heeft ze wel een puntquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:02 schreef APK het volgende:
Lieske is ook weer lekker consequent. Eerst zeggen dat mannen zelf eens een keer hun zaad moeten proeven en een paar minuten daarna zeggen dat ze nog nooit een man gepijpt heeft.![]()
Maagd! Dat is haar geheim.![]()
Ik zet in op Joost als de eerste live BB-slikker.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:02 schreef Morwen het volgende:
Sperma bevat trouwens enorm veel eiwitten, dus dames.......![]()
En het houdt je huid jong schijnt, als je je goed insmeert.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stout Mevrouwtje![]()
och, ik kan wel wat dingen bedenken...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:03 schreef Wup het volgende:
[..]
dat dus, die jongen ontneemt je echt elke lust in wat dan ook
Moeten ze wel ff een niet-roker pakkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stout Mevrouwtje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |