Kunnen toch ook ex-vriendjes zijn die weten dat hun niet met Lieske hebben gesekst, dan weten hun dat ze de waarheid spreektquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Eigenlijk weet je het wel. Want ze zei ook nog dat er misschien een paar mensen zouden zijn die zouden weten of ze loog. Ja, dat is dan dus alleen in het geval dat ze het wel gedaan heeft. Anders weet niemand of ze liegt.
ja dat is wel iets voor zuurpruimpje... anders krijg je nooit meer anti-klit Lieskequote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:14 schreef Jane het volgende:
Misschien heeft ze haar ouders beloofd om maagd te blijven tot haar 21ste?
Krijgt die mazzelpik van een Roel zeker weer een geheime missiequote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak oneens met jou, maar ik denk dat je hier, zeg maar, keihard rammend de plaat misramt.![]()
Lieske is maagd. PUNT!![]()
En haar kniebanden zijn ook zwaar heftig gescheurd, daarom loopt ze een week later al zonder krukken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ze is toch genomen tegen de voordeur van haar school,op zondagochtend. (zei ze in week 1 al!) Maar of het waar is?
Ik denk het niet. Ik denk dat ze gewoon zeer beperkt ervaren is (misschien maar met 1 jongen) en daarom het idee heeft dat ze niet alles weet wat er te weten valt. En dat ze daarom wat voorzichtig is wat betreft seksuele uitlatingen.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:14 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Kunnen toch ook ex-vriendjes zijn die weten dat hun niet met Lieske hebben gesekst, dan weten hun dat ze de waarheid spreekt
Ze zit gewoon een beetje te mind-fucken![]()
Ironisch bedoeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:13 schreef scanman01 het volgende:
Niet vaak oneens met mij??
You could have fooled me
Ja die blijven voorlopig op hun kratjes zittenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]... En dat is wel een vrij sterke actie met types als Roel en nu ook Joost.
Ze heef gewoon eerlijk verteld dat ze met 4 jongens naar bed is geweest. Verder wil ze alleen niets kwijt. Niets over handelingen en dergelijke. Ook niet over masturberen. Ze is alles behalve preuts met bloot rondlopen in de douche (als enige geloof ik), dus daar ligt het niet aan. Ze wil gewoon geen handelingen en standjes enzo bespreken. Kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat ze gewoon zeer beperkt ervaren is (misschien maar met 1 jongen) en daarom het idee heeft dat ze niet alles weet wat er te weten valt. En dat ze daarom wat voorzichtig is wat betreft seksuele uitlatingen.
Is er ook iets dat jij niet kunt waarderen aan Lieske, scan?quote:
En daarom een zeer goede kandidaat voor BB.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:16 schreef Lamon het volgende:
Een meisje met een goed uiterlijk in een studentenvereniging in deze tijd die zonder geloofs- of principiele overtuiging echt nog maagd is, lijkt me wel heel onwaarschijnlijk.
hoe kan je dat nou zien?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:20 schreef Jane het volgende:
Ingrid stopt trouwens net een boon met een groene korst in haar mond. Over een viespeuk gesproken. Brrrr!
Dat werd erbij verteld. Men vroeg of het de boon was die Joost in z'n neus had gestopt, omdat er een groene korst op zat. Vervolgens stopt Ingrid hem in haar mond, met de mededeling dat het 'echt niet vies is, hoor'.quote:
En die bonen doet iemand anders van de bewoners dalijk weer in zijn mond, lekker frisquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:21 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Voel je hem al lekker glijden tussen je bilnaad?"
oke, dank je voor dat verhaal:)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:22 schreef Jane het volgende:
Dat werd erbij verteld. Men vroeg of het de boon was die Joost in z'n neus had gestopt, omdat er een groene korst op zat. Vervolgens stopt Ingrid hem in haar mond, met de mededeling dat het 'echt niet vies is, hoor'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |