ik denk pauze want iedereen slaapt nogquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:17 schreef BlaBlub het volgende:
Wissel!
Deel 1 van de wissel danquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:18 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk pauze want iedereen slaapt nog
Wat ik echt niet begrijp dat bijna niemand (alleen Dido imo) het door heeft dat Chantal de boel zo zit op te stoken. Ingrid vondt het zelfs goed dat ze op Lieske stemde terwijl ze 2 weken was bezig geweest Rob zwart te makenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Wat ik niet snap is dat Tanja naar haar toetrekt als ze een peuk buiten gaat rokenIs Tanja dan zo dom of Chantal een doortrapt kreng.......ow, wacht
![]()
![]()
Volgens mij valt het allemaal wel meequote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:19 schreef Morwen het volgende:
Lieske heeft een ernstige stoornis, een dwangmatige neuroot. Denk ik, herhalingen is ze dol op. Ze is een lieverdje hoor en zelfs 1 van mijn favorieten, maar dat dwangmatige herhalen in het oneindige........is niet helemaal gezond![]()
Een tijdje terug stond ze de kamer te stofzuigen een keer of 5Zelfs nadat ie al gedweild was door Roel
![]()
behalve het tandenpoetsen;)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:21 schreef BlaBlub het volgende:
Volgens mij valt het allemaal wel mee
Sorry, klikte te snelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:20 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wat ik echt niet begrijp dat bijna niemand (alleen Dido imo) het door heeft dat Chantal de boel zo zit op te stoken. Ingrid vondt het zelfs goed dat ze op Lieske stemde terwijl ze 2 weken was bezig geweest Rob zwart te maken![]()
Waarom doorzien de bewoners Chantal niet????
wel geen veel ????????????quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:23 schreef BlaBlub het volgende:
Rob kon niet slapen door 1 of ander bonengevecht
Roel/Joost: "Bonengevecht? Ze maakte wel geen veel kabaal achter de schermen" en dan beide een geniep lachje
Iedereen heeft wel een gek puntje, raar gedrag dus dat alleen wijst niet op een stoornisquote:
Ik heb al ge-edit johquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:24 schreef luciano het volgende:
[..]
wel geen veel ????????????
BEDTIJD blubbertje![]()
![]()
![]()
neehoor, ik denk ook dat Lieske vrij veel leert daar, ze kan prima kritiek hebben, dat is een een enorme prequote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:25 schreef BlaBlub het volgende:
Iedereen heeft wel een gek puntje, raar gedrag dus dat alleen wijst niet op een stoornis
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:25 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een gek puntje, raar gedrag dus dat alleen wijst niet op een stoornis
pffffttttt... erwtjes bedoel je.quote:
Maar het tandenpoetsen van haar is wel enigzins obsesief te noemen. In de tijd dat ze niet zo lekker in haar vel zat poetste ze een keer 34 min!!!! Maar meestal rond de 10 min.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:25 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lieske leert super veel, iedereen trouwens, of ze het nou beseffen of nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:27 schreef Wup het volgende:
[..]
neehoor, ik denk ook dat Lieske vrij veel leert daar, ze kan prima kritiek hebben, dat een een enorme pre
Ik weet tquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:30 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maar het tandenpoetsen van haar is wel enigzins obsesief te noemen. In de tijd dat ze niet zo lekker in haar vel zat poetste ze een keer 34 min!!!! Maar meestal rond de 10 min.
Tieten zijn tieten, of ze nou klein zijn of grootquote:
die van dido durf ik geen tieten te noemen, de heeft net zoveel als joost.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:33 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Tieten zijn tieten, of ze nou klein zijn of groot![]()
Fascinerende foto, bijna onherkenbaar die Lies, ik ga 'm als achtergrond gebruiken, zo mooi is ie...quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:36 schreef frizti het volgende:
[..]
die van dido durf ik geen tieten te noemen, de heeft net zoveel als joost.![]()
De manier waarop is gewoon onmenselijk, als ze nou gewone goede stoelen hadden in de bonenkamer, was het al stukken beter te doenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een onmenselijke weekopdracht eigenlijk, om de 3 uur boontjes sorteren en dan weer 2 uur slapen, echt gruwelijk, ik zou het huis vrijwillig verlaten met zo'n onmenselijke kut-opdracht...
Ik ga een klacht indienen bij de arbeidsinspectie, dit is echt onmenselijk, en dan dien ik meteen een klacht in bij de kinderbescherming tegen die crackhoer van een Tanja, die kettingrokende crackhoer had nooit een nicotinemonstertje op de wereld mogen schopen, laat staan dat ze in het huis had mogen wandelen als een opgewarmd crack lijk, echt schandalig...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:45 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
De manier waarop is gewoon onmenselijk, als ze nou gewone goede stoelen hadden in de bonenkamer, was het al stukken beter te doen
er zijn zoveel rokende zwangere/ouders ga je die gelijk ook aangeven??? ik bedoel hier niet mee dat ik het goed keur hoor...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ga een klacht indienen bij de arbeidsinspectie, dit is echt onmenselijk, en dan dien ik meteen een klacht in bij de kinderbescherming tegen die crackhoer van een Tanja, die kettingrokende crackhoer had nooit een nicotinemonstertje op de wereld mogen schopen, laat staan dat ze in het huis had mogen wandelen als een opgewarmd crack lijk, echt schandalig...
Ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:51 schreef Wup het volgende:
Nathalie wordt gek van Joost zijn gedram
Ach welnee. Een beetje dieet is twee keer zo streng.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:48 schreef Coraatje het volgende:
de week opdracht vind ik nog wel gaan ,maar krijg nu echt heel sterk het idee dat het eten wat ze hebben echt veels te weinig is en dus ongezond
Als je blijft door roken tijdens zwangerschap zit er sowieso al een hele grote steek los, echt een hele grote steekquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:52 schreef Coraatje het volgende:
[..]
er zijn zoveel rokende zwangere/ouders ga je die gelijk ook aangeven??? ik bedoel hier niet mee dat ik het goed keur hoor...
Word jij nooit moe van jezelf?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |