Ik vind de nominatie van Joost ook niet achterbaks. Zeer zeker niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En achterbaks noemen we dat niet natuurlijkmaar als Joost haar nomineerd vanwege het kindje (dat die thuis beter kan zijn ipv dat kleine kamertje) terwijl het misschien gewoon om Tanja zelf gaat, ja dat is achterbakser dan wat dan ook
![]()
Het is van maandag he.... dus ik denk dat het erover gaat dat die lover van haar langs is geweest. Ook wel de verwekker van het kind genoemd... c.q. vader van het kind ofwel zaandonor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:08 schreef snakelady het volgende:
Wie weet overigens wat het belangrijke nieuws is van Tanja ??
Ik ook niet, maar ik heb het komt dagelijks voorbij hier.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind de nominatie van Joost ook niet achterbaks. Zeer zeker niet.
ah, had iets leukers/spannenders verwacht eigenlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is van maandag he.... dus ik denk dat het erover gaat dat die lover van haar langs is geweest. Ook wel de verwekker van het kind genoemd... c.q. vader van het kind ofwel zaandonor.
Niemand nog.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:12 schreef snakelady het volgende:
Maar nogmaals, wie weet wat het grote nieuws is van Tanja ?
NIEMAND snapt die cliffhanger.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:12 schreef snakelady het volgende:
Maar nogmaals, wie weet wat het grote nieuws is van Tanja ?
Had ik het dan al die jaren verkeerd gehad?quote:
Is ook maar wilde gok van me... ik kan niet anders 'spannends' verzinnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
ah, had iets leukers/spannenders verwacht eigenlijk.![]()
575quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:12 schreef Gert het volgende:
Dit is eigenlijk topic 475.![]()
De vorige was verkeerd genummerd.
die twee maken elkaar lekker gekquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:12 schreef Jane het volgende:
Joost en Rob hebben het gelukkig nog steeds over het eten.
In mijn tijd was het "aap, noot, mies, wim, zus, jet, teun, vuur, gijs, lam, kees, bok, weide, does, hok, duif, schapen."quote:
Leg maar eens uit dan.quote:
Nee het is van vanmiddag, toen ze haar kindje kwam showen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is van maandag he.... dus ik denk dat het erover gaat dat die lover van haar langs is geweest. Ook wel de verwekker van het kind genoemd... c.q. vader van het kind ofwel zaandonor.
jawel, ex vriendje is langs geweest.quote:
In de mijne ook!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In mijn tijd was het "aap, noot, mies, wim, zus, jet, teun, vuur, gijs, lam, kees, bok, wijde, does, hok, duif, schapen."
Wat ben je nog scherp op dit uurquote:
O ja... je hebt gelijk. ehhhhh ik zou het ook niet weten dan. Ik heb niks geks gezien.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee het is van vanmiddag, toen ze haar kindje kwam showen.
Er was hier een flink aantal mensen aanwezig dat live meekeek, maar niemand heeft enige idee wat die belangrijke mededeling zou moeten zijn.
Als het echt iets hel spannends was geweest hadden we het wel al geweten denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is ook maar wilde gok van me... ik kan niet anders 'spannends' verzinnen.
Ongelooflijk dat ik dat rijtje nog zo op kan dreunenquote:
De baby is een travestiet, eigenlijk een jongetje. Zoiets?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Er was hier een flink aantal mensen aanwezig dat live meekeek, maar niemand heeft enige idee wat die belangrijke mededeling zou moeten zijn.
Vorige was OOK al verkeerd, moest zijn VIJFFFFFFFFF 74 , en NU moet het zijn VIJFFFFFFFFFFFF 75 .......quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:12 schreef Gert het volgende:
Dit is eigenlijk topic 475.![]()
De vorige was verkeerd genummerd.
Dan zal het wel helemaal niks met de baby te maken hebben denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Tanja zegt: 'Ik wil blijven!''quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:16 schreef Wup het volgende:
ach het zal wel iets heel onbenulligs zijn dat nieuws van Tanja.
dat baby 10 uur in beeld mag ipv 8 ofzo.
Tanja gaat weer zeggen, dat als Rob het huis uit moet... ze met hem mee gaatquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan zal het wel helemaal niks met de baby te maken hebben denk ik.
Ik ga daar ook vanuit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:15 schreef Jane het volgende:
Joost gaat er nu vanuit dat Naat weggaat.
Zo is dat er ingestampt vroegerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat ik dat rijtje nog zo op kan dreunen
Als ik heel eerlijk ben, zou ik ook spontaan een feestje beginnen als het zo zou zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:15 schreef Jane het volgende:
Joost gaat er nu vanuit dat Naat weggaat.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:17 schreef Jane het volgende:
En btw, voor de geïnteresseerden, Rob heeft gisteren nog gepoept.
Dat zou maar zo kunnen ja. Dat ze bekend maakt dat ze gewoon wil blijven. Dat heeft ze inderdaad gezegd vanmiddag.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:18 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Tanja zegt: 'Ik wil blijven!''
heeft ze volgens mij nog gezegd ook
Daar is idd nix aan verloren!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk bent, zou ik ook spontaan een feestje beginnen als het zo zou zijn.
Wat lijkt me dat echt helemaal geweldig als de 'fantastische en sociale Naat' eruit moet.
Ik vergelijk niet veel met sex. maar als dat gebeurt zal het er dicht bijkomen.
Of ze husselen het door elkaar hoor: dat ze de mededeling over Shurendy en het showen van de baby bij elkaar voegen. Zal niet de eerste keer zijn dat er een beetje wordt gegoocheld met de chronologie, als dat zo uitkomt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan zal het wel helemaal niks met de baby te maken hebben denk ik.
Jij kan ook overdrijven, zeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
Als ik heel eerlijk ben, zou ik ook spontaan een feestje beginnen als het zo zou zijn.
Wat lijkt me dat echt helemaal geweldig als de 'fantastische en sociale Naat' eruit moet.
nou leuk toch dat je zo meeleeft, het maakt me zo weinig uit wie er deze week weg moetquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
Als ik heel eerlijk bent, zou ik ook spontaan een feestje beginnen als het zo zou zijn.
Als dat het belangrijke nieuws is, zou ik als ik een van de bewoners was, haar meteen over de schutting sodemieteren.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:18 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Tanja zegt: 'Ik wil blijven!''
heeft ze volgens mij nog gezegd ook
Tot ze eruit wordt gestemd, maar dat heeft ze al vaker gezegd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen ja. Dat ze bekend maakt dat ze gewoon wil blijven. Dat heeft ze inderdaad gezegd vanmiddag.
Nee, echt. Zo voel ik dat werkelijk. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan die Nathalie. Bahquote:
Dan boeit het jou dus voor geen meterquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:20 schreef Wup het volgende:
[..]
nou leuk toch dat je zo meeleeft, het maakt me zo weinig uit wie er deze week weg moet
ik kies voor Menno maar ik word er niet warm of koud van als het iemand anders is
is veranderd in 575quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:20 schreef luciano het volgende:
dank je voor het veranderen @ modjes @ 574
Tanja wil helemaal niet blijven.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:20 schreef Lamon het volgende:
Als dat het belangrijke nieuws is, zou ik als ik een van de bewoners was, haar meteen over de schutting sodemieteren.
Dat bedoel ik eigenlijk ook. :dquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Of ze husselen het door elkaar hoor: dat ze de mededeling over Shurendy en het showen van de baby bij elkaar voegen. Zal niet de eerste keer zijn dat er een beetje wordt gegoocheld met de chronologie, als dat zo uitkomt.
Dat zijn de hormonenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:16 schreef Day het volgende:
Joost is net een klein kind: ik wil dit, ik wil dat.
Je hebt niets te willen, klojo!
(Gatver, wat walg ik van dat jong)
Vraag me eigenlijk af hoe je een hekel kan hebben aan iemand waar helemaal niets en dan ook helemaal niets inzit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, echt. Zo voel ik dat werkelijk. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan die Nathalie. Bah
[..]
Dan boeit het jou dus voor geen meter
Slaap lekkerquote:
Hier doen ze het nog gewoon.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb geen streams meer. Jullie?
Kan je nu makkelijk zeggenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, zou ik ook spontaan een feestje beginnen als het zo zou zijn.
hier haperen ze ook ontzettend.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:27 schreef Jane het volgende:
Mijn gillesdesmit-streams haperen wel een beetje. Heb ik nog zelden last van gehad.
We zullen ons proberen te gedragenquote:
Project1 werkt ook gewoon weer perfect. Is wat mij betreft toch het fijnste programma tot nu toe.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:27 schreef Jane het volgende:
Mijn gillesdesmit-streams haperen wel een beetje. Heb ik nog zelden last van gehad.
Ik had het ook met BBstream, even opnieuw opstarten en ze deden het weer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Het lag aan project1 . Gillesdesmit werkt nog wel gewoon
Alsof jij altijd zo behulpzaam bentquote:
Maar dat was maar voor evenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het ook met BBstream, even opnieuw opstarten en ze deden het weer.
Therapie voor haar kniequote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:33 schreef it_was_me het volgende:
En waarom loopt Lieske ook al verder dan nodig is om bonen te pakken![]()
Werken????????quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:33 schreef BlaBlub het volgende:
Voor wie gaat Joost zo werken?
Roel volgens mij... ze hadden er om geloot met lucifers.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:33 schreef BlaBlub het volgende:
Voor wie gaat Joost zo werken?
Volgens mij pakt deze groep alleen de zwarte bonen in.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:33 schreef it_was_me het volgende:
En waarom loopt Lieske ook al verder dan nodig is om bonen te pakken![]()
Je kunt lullen wat je wilt, maar behulpzaam ben ik wel.quote:
Truste.quote:
Oh ja dat was ik vergeten.quote:
moet haast wel, misschein nog wel express van BB ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:34 schreef Lamon het volgende:
Het kan dat het beeld van die bonenberg misleidend werkt, maar dit gaan ze toch never nooit redden?
Zijn ze nou zo sloom, of is de opdracht echt verkeerd ingeschat qua haalbaarheid?
Hier ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het ook met BBstream, even opnieuw opstarten en ze deden het weer.
Doe esquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wilt, maar behulpzaam ben ik wel.![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:34 schreef Lamon het volgende:
Het kan dat het beeld van die bonenberg misleidend werkt, maar dit gaan ze toch never nooit redden?
Ik denk dat er iets achter zit en dat BB donderdag zegt dat ze 't zo en zo hadden moeten doen. De bonen koken en opeten, bijvoorbeeld. En alleen de rauwe inpakken. Wat er nog wel heel veel zouden zijn, trouwens.quote:Zijn ze nou zo sloom, of is de opdracht echt verkeerd ingeschat qua haalbaarheid?
Bonen sorteren danquote:
Kan het wel waarderenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
Die Ingrid is niet goed wijs... ze heeft fopzeep neergelegd, waar inkt in zit. En heeft ook nepmaden meegenomen om in de soep van iemand te kunnen doen
Ja, dat gevoel heb ik ook. Dat er een trucje is of zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:36 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat er iets achter zit en dat BB donderdag zegt dat ze 't zo en zo hadden moeten doen.
Ze ging dr haar maar fohnen omdat ze toch niks beters te doen haddenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Ben wel blij dat Lieske geen knoetje meerheeft trouwens
Nu was ik eindelijk eens eerderquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Lieske en Ingrid doen een vreugderondje met een liedje erbij. Roel wordt gek![]()
[afbeelding]
]quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:38 schreef it_was_me het volgende:
Volgens mij was de beste methode nog altijd om de tafel vol te leggen en dan de bonen er op kleur uit halen en wat niet verpakt hoeft te worden op de grond schuiven. Ze hebben 1 boon gemiddeld 3 keer in de hand.
Roel verlangt naar de rust van Joost naast hemquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:38 schreef Wup het volgende:
LOL @ Lieske & Ingrid, Roel ontploft straks
Ik zag het ja. IK PIK HET NIET!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nu was ik eindelijk eens eerder
Hahaha... je bent al de scankoning... dat haal ik nooit meer in, dus gun me dit momentquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag het ja. IK PIK HET NIET!!!!!!!!
Nee, dat probleem had ik ook. 1 tandje lager zetten is voldoende... dan kan je cappen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:43 schreef luciano het volgende:
Vraagje : ( niet dat ik veel cap hoor , maar toch ... )
Ik heb nu ook project1 aanstaan , naast een andere . maar ik zag scanman over fullscreen kijken praten , maar dat lukt alleen maar met de videoversnelling op maximaal . en dan lukken de caps weer niet , want dan moetie juist op nul staan ........![]()
![]()
![]()
Daar heb ik geen probleem meequote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:43 schreef luciano het volgende:
Vraagje : ( niet dat ik veel cap hoor , maar toch ... )
Ik heb nu ook project1 aanstaan , naast een andere . maar ik zag scanman over fullscreen kijken praten , maar dat lukt alleen maar met de videoversnelling op maximaal . en dan lukken de caps weer niet , want dan moetie juist op nul staan ........![]()
![]()
![]()
En dat mis ik dan weerquote:
Was een slechte camera positie... met ramen eromheen. Anders wel gedaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:45 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
En dat mis ik dan weer
Geen cap??
Preciesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was een slechte camera positie... met ramen eromheen. Anders wel gedaan.
Jammerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was een slechte camera positie... met ramen eromheen. Anders wel gedaan.
Chantal noemde haar een kleuter. Toen zei Lieske... ik wil ook wel eens een verzetjequote:
Chantal moet gewoon dr bek dicht houdenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Chantal noemde haar een kleuter. Toen zei Lieske... ik wil ook wel eens een verzetje
Wel dom van Roel. Joost krijgt vast weer een aanval van hyperactiviteit door al die suiker en kleurstoffen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:49 schreef BlaBlub het volgende:
Joost mag het laatste slokje ranja van Roel hebben, wat een broederliefde toch![]()
Ze zei het ook als grapje hoor... ik denk ook dat als er geen camera's waren geweest ze roel gewoon zijn gang had laten gaanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:49 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Chantal moet gewoon dr bek dicht houden![]()
Lieske houdt wel van een beetje aanrakingen enzo
Dat idee heb ik ook wel. Ik vind ze ook gewoon heel leuk samen, helaas is ze wat te jong en naief en ziet ze Roel meer als broer en (knuffel) maatjequote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij was het dikke mik geweest tussen Lieske en Roel als Lieske wat ouder was geweest... en wat minder naief. Ik heb het idee dat hij haar ondanks alles toch wel heel leuk vindt.
dat zou wel weer grappig zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:51 schreef Kimske het volgende:
zal me niets verbazen als er onder die berg een een of ander hulpmiddel ligt..
Incestquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel. Ik vind ze ook gewoon heel leuk samen, helaas is ze wat te jong en naief en ziet ze Roel meer als broer en (knuffel) maatje
Of een briefje... kunnen jullie lezen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:51 schreef Kimske het volgende:
zal me niets verbazen als er onder die berg een een of ander hulpmiddel ligt..
Dan nog moet Chantal dr bek houden, want grappig is ze nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze zei het ook als grapje hoor... ik denk ook dat als er geen camera's waren geweest ze roel gewoon zijn gang had laten gaanHe... is dat geen idee voor die kinderkamer... als Tanja weg is.
Daar is dan weer geen kans op. Ze heeft hem ook laatst niet voor niets uit bed gekickt en gezegd dat hij naar Dido moest gaan. Maar wat onschuldig stoeien vindt ze wel leuk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:53 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dan nog moet Chantal dr bek houden, want grappig is ze nietIk denk dat Lieske Roel ook gewoon zn gang had laten gaan
De kinderkamer kan op allerlei manieren worden misbruikt![]()
quote:
Jaaaaaaaaaaa... gelukkig keek ook iemand de andere streamquote:
Joh, Roel is gewoon geil.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij was het dikke mik geweest tussen Lieske en Roel als Lieske wat ouder was geweest... en wat minder naief. Ik heb het idee dat hij haar ondanks alles toch wel heel leuk vindt.
Ik doelde er meer op dat Lieske niet vies is van een beetje lichamelijk contactquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar is dan weer geen kans op. Ze heeft hem ook laatst niet voor niets uit bed gekickt en gezegd dat hij naar Dido moest gaan. Maar wat onschuldig stoeien vindt ze wel leuk.
Nog een week dit en hij is vrijwillig weg denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:58 schreef Wup het volgende:
Joost kan het echt alleen over eten hebben
nog zo een week en ze plakken hem achter het behang
Na een krat bier passen alle vrouwen bij Roel, zelfs Chan ben ik bangquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, Roel is gewoon geil.
Die twee passen absoluut niet bij elkaar, zelfs niet als Lieske 10 jaar ouder zou zijn.![]()
Ik denk dus echt van wel. Anders zou hij nu ook niet de hele tijd al zo close met haar zijn. Hij weet ook dat er nooit iets zal gebeuren tussen hem en Lieske in het huis.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, Roel is gewoon geil.
Die twee passen absoluut niet bij elkaar, zelfs niet als Lieske 10 jaar ouder zou zijn.![]()
Ze hebben toch geen water-ratsoen? Gewoon een liter of 2 water drinken en je honger is wegquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:58 schreef Wup het volgende:
Joost kan het echt alleen over eten hebben
nog zo een week en ze plakken hem achter het behang
Lieske was al pessimistisch volgens dit stukje van de Talpa site..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen is echt al zeker dat ze het niet halen. Joost en nu zelfs Lieske ook.
[afbeelding]
Niet helemaal waar hoor. De eerste keer dat Groep 2 aan de beurt was, was Lieske inderdaad negatief aan het doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:01 schreef BlaBlub het volgende:
...terwijl ik Lieske 1 van de positiefste vond.
Bij de Talpa site verdraaien ze soms wat dingentjes
Joost is gewoon een gier!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:03 schreef BlaBlub het volgende:
Joost die pikt gelijk het grooste stuk "brood" in
Daar klopt inderdaad helemaal niets van. Ze zeiden niet voor niets een half uur geleden nog tegen Lieske: "En, denk je nog steeds dat het haalbaar is?" Chantal gaf haar gisteren nog een komliment dat ze zo positief was en dat ook uitstraalde.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:01 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lieske was al pessimistisch volgens dit stukje van de Talpa site..
Dido en Roel bespreken de groepsindeling. Roel is blij dat hij bij Chantal zit. Ze denken namelijk hetzelfde. “Gewoon aanpakken en niet zeuren.” Hij ergert zich echter aan Lieske, die telkens direct haar gedachten verwoordt en duidelijk laat merken dat ze pessimistisch is over het halen van de Weekopdracht. Roel had liever bij Rob en Menno in de groep gezeten: “Dan waren we gewoon stil geweest en hadden we niet van die stompzinnige gesprekken gehad.”
Zou kunnen, de andere keren vond ik Lieske aardig positief.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Niet helemaal waar hoor. De eerste keer dat Groep 2 aan de beurt was, was Lieske inderdaad negatief aan het doen.
Zeer zeker niet waar. Lieske was toen de enige die het juist nog wél zag zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Niet helemaal waar hoor. De eerste keer dat Groep 2 aan de beurt was, was Lieske inderdaad negatief aan het doen.
Er is geen keuze.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dus echt van wel. Anders zou hij nu ook niet de hele tijd al zo close met haar zijn. Hij weet ook dat er nooit iets zal gebeuren tussen hem en Lieske in het huis.
Chantal was idd. heel negatief,quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:05 schreef Lamon het volgende:
Hij ziet Chantal als een "aanpakken en niet zeuren"-type?
Die gast heeft een soort van anti-mensenkennis. Alles wat hij denkt is precies het omgekeerde van de werkelijkheid.
Ik vond Lieske ook opvallend positief, terwijl iedereen allang door had dat het nooit haalbaar was.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar klopt inderdaad helemaal niets van. Ze zeiden niet voor niets een half uur geleden nog tegen Lieske: "En, denk je nog steeds dat het haalbaar is?" Chantal gaf haar gisteren nog een komliment dat ze zo positief was en dat ook uitstraalde.
Wel heel vreemd, dat bericht van Talpa.
Waaromquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:01 schreef BlaBlub het volgende:
Zoals het in het stukje staat zegt Talpa dat Lieske pessimistisch is en niet Roelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom
Het gaat toch om Roel's mening, niet die van jou.
Ah, okay.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:11 schreef BlaBlub het volgende:
Zoals het in het stukje staat zegt Talpa dat Lieske pessimistisch is en niet Roel
Voortaan eerst lezen en dan reageren hequote:
Roel gaat een zware twee uur tegemoetquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:15 schreef BBscanner het volgende:
Ze gaan we beginnen Chantal gaat slapen, gelukkig! Krijgen we Joost & Lieske zal wel lekker zooitje worden.
Doe niet zo achterlijk!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:15 schreef BlaBlub het volgende:
Voortaan eerst lezen en dan reageren he
Denk dat het een grote klaagzang van Joost word.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel gaat een zware twee uur tegemoet
Bedenk de psygo blik van Rob in de ogen van Roel en dat dan maal 2quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel gaat een zware twee uur tegemoet
Zoveel valt er niet te F5-enquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk!![]()
F5 F5 F5 F5 F5 [afbeelding]
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:19 schreef Jane het volgende:
Joost: Ik denk dat we het gaan halen
Roel: Daar ziet het wel naar uit, ja
Zijn ze nou sarcastisch?
Op allemaal ingeklapte kratjes en daar een dekbed overheen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:19 schreef Wup het volgende:
waar zit Joost op?
Ja zou kunnen. Dat dekbed ligt er in ieder geval niet voor niks lijkt mij, of BB wil ze gewoon helemaal gek makenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:21 schreef BBscanner het volgende:
Heb toch echt een idee dat het dekbed wat er ligt toch gebruikt dient te worden voor het sorteren middels schudden gaan de zwaardere bonen naar het omlaag en naar het midden en de lichtere blijven boven en aan de zijkant.
Kratje en dekbed. Dit dekbed kan gebruikt worden als sorteer doek imo. Ze hebben het er niet zomaar neer gelegd!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:19 schreef Wup het volgende:
waar zit Joost op?
aha, dank; ik had dat dekbed nog helemaal niet gezien; is dat daar door BB neergelegd?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:21 schreef BlaBlub het volgende:
Op allemaal ingeklapte kratjes en daar een dekbed overheen.
Joost z'n zakkie wegen ....... 350 gram ???quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:23 schreef BlaBlub het volgende:
WTF doet Ingrid?
Iedereen zit onder de plak bij Robquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:24 schreef Jane het volgende:
Dit was wel een grappig verhaal van Joost. Over het idee van Menno. Dat er staat dat ze OP tafel moeten werken. Dus dat ze op de tafel mogen gaan staan en dat er dan achter de plafondplaten stofzuigerslangen zitten, waarmee ze alles kunnen opzuigen. Maar hij mocht het niet uitproberen van Rob, want die vond het een TE krankzinnig idee.Dus heeft hij gevraagd of Joost het dan wilde checken.
Hatsikadee, zakkie omdraaien en dichtplakkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:25 schreef luciano het volgende:
[..]
Joost z'n zakkie wegen ....... 350 gram ???
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:25 schreef Wup het volgende:
[..]
aha, dank; ik had dat dekbed nog helemaal niet gezien; is dat daar door BB neergelegd?
en de rest van de bonen en mais opeten?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:26 schreef BBscanner het volgende:
Ze moeten de bonen die in de kamer liggen in zakjes doen! Als ze alles, op een paar zakjes na die ze reeds hebben ingepakt, uit de kamer halen hebben ze de kamer leeg en wat zakjes klaar opdracht geslaagt imo!
Als wij het met een paar honderd fokkers niet op kunnen lossen, kun je ook niet van de bewoners verwachten dat ze opeens iets geniaals met een dekbed gaan doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:22 schreef BBscanner het volgende:
Kratje en dekbed. Dit dekbed kan gebruikt worden als sorteer doek imo. Ze hebben het er niet zomaar neer gelegd!
Alles wat in de kamer ligt is door BB neergezet. Ze mogen niks van hulpmiddelen uit het huis meenemen uit de kamer. Dus die deken zal er echt wel met een reden liggen!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:25 schreef Wup het volgende:
[..]
aha, dank; ik had dat dekbed nog helemaal niet gezien; is dat daar door BB neergelegd?
Doe je dat met neggix ook ???quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:26 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Hatsikadee, zakkie omdraaien en dichtplakken![]()
Dat het een coole gast was... een echte droogkloot.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:28 schreef Jane het volgende:
En, wat vond Roel nou van Ralph??
Kon het niet verstaan, z'n articulatie was even tot het nulpunt gedaald.
Uhmquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:28 schreef luciano het volgende:
[..]
Doe je dat met neggix ook ???
PERV. !!!![]()
![]()
![]()
Idd! Een beetje meer sensatie in het huisquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:29 schreef Kimske het volgende:
er mogen wel wat meer geheime missies komen!
Dat was ook heel duidelijk eerder in de slaapkamer. Joost vertelde enthousiast over het plan om een bonen-gevecht te gaan houden.quote:
mooi toch, hou dat knulletje maar kleinquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:31 schreef APK het volgende:
Dat was ook heel duidelijk eerder in de slaapkamer. Joost vertelde enthousiast over het plan om een bonen-gevecht te gaan houden.
Rob: WIJ GAAN NIET MET VOEDSEL SPELEN JOOST, BEGREPEN?
Joost: Nee Rob.
Heb wel het idee dat het te halen is! Maar dus niet op deze manier! Begrijp niet waarom deze mensen niet andere manieren proberen om het werk te versnellen door het werk proces efficienter te maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Als wij het met een paar honderd fokkers niet op kunnen lossen, kun je ook niet van de bewoners verwachten dat ze opeens iets geniaals met een dekbed gaan doen.![]()
dat is hij altijd al hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:32 schreef Coraatje het volgende:
ik vind joost de laatse tijd een tark (viespeuk)
Ik vond het best een beetje geil eigenlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:34 schreef Jane het volgende:
Ik vind dit nep-klaarkomen zowaar nog irritanter dan het zingen van Nathalie.
Daarom moet Rob er ook zo snel mogelijk uit, dan gaat t misschien nog een beetje losquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was ook heel duidelijk eerder in de slaapkamer. Joost vertelde enthousiast over het plan om een bonen-gevecht te gaan houden.
Rob: WIJ GAAN NIET MET VOEDSEL SPELEN JOOST, BEGREPEN?
Joost: Nee Rob.
Ja dat werkt volgens mij. Maar dan andersom het mais is lichter imo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:34 schreef Coraatje het volgende:
als je een stapel in het dekbed doet en dan heen en weer schud dat dan de mais boven/onder komt te liggen?
Roel is volgens mij constant geilquote:
ze hebben het dekbed al eens gepakt en kregen toen een waarschuwing van BB dat het niet mocht.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:34 schreef Coraatje het volgende:
als je een stapel in het dekbed doet en dan heen en weer schud dat dan de mais boven/onder komt te liggen?
In jouw geval vast alleen door Lieske.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het best een beetje geil eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Typische mannen voorbeeld toch ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:36 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Roel is volgens mij constant geil![]()
Het was verschrikkelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:36 schreef Jane het volgende:
[..]
In jouw geval vast alleen door Lieske.
Het was echt niet geil, mensen.
Hoop al vanaf dag 1 dat Rob weg gaat zodat het een lekker zooitje wordt in huis! In de polls staat Rob onderaan dus hopelijk is het donderdag zover!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:35 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Daarom moet Rob er ook zo snel mogelijk uit, dan gaat t misschien nog een beetje los
Dag Rob
Als ze streng zijn is het echt niet te halen, als je met een slaperige kop duizenden bonen staat te sorteren kan het bijna niet anders dan dat iemand er een keer eentje mist.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:33 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat het te halen is! Maar dus niet op deze manier! Begrijp niet waarom deze mensen niet andere manieren proberen om het werk te versnellen door het werk proces efficienter te maken.
Ze zijn gewoon dom of ongeïnteresseerd! Laat ze maar lekker of noodrantoen zitten tot de kerst!![]()
wanneer, hoelaat en waarom legt BB het neer dan ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:36 schreef frizti het volgende:
[..]
ze hebben het dekbed al eens gepakt en kregen toen een waarschuwing van BB dat het niet mocht.
oke..maar als het dekbed daar ligt en ze mogen het niet gebruiken ...waarom ligt het er dan???quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:36 schreef frizti het volgende:
[..]
ze hebben het dekbed al eens gepakt en kregen toen een waarschuwing van BB dat het niet mocht.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Typische mannen voorbeeld toch ?
Nee, natuurlijk was het niet geil. Het was super melig en dat kon ik wel waarderenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:36 schreef Jane het volgende:
[..]
In jouw geval vast alleen door Lieske.
Ik heb zo'n vermoeden dat ze 's nachts stagaires achter de camera's zetten. Soms zie je ook die camera's langzaam van onderen naar boven gaan... van zwart naar zwart dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Kan die regie niet met wat meer creativiteit de beelden op de streams zetten?
Of zijn de camera mensen in slaap gevallen ofzo ?
Voor mij niet nee, ik heb niet zoveel fantasieen over meisjes die heel hard "Roel" kreunen. Maar voor Roel...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:36 schreef Jane het volgende:
dat vroeg ik dus ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wanneer, hoelaat en waarom legt BB het neer dan ?
Volgens mij was dat toen ze het op de grond hadden. Als ze het op de werk tafel leggen mag het wel denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:36 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat dacht ik 2 weken geleden ook alquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoop al vanaf dag 1 dat Rob weg gaat zodat het een lekker zooitje wordt in huis! In de polls staat Rob onderaan dus hopelijk is het donderdag zover!
wat jij zegt....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Kan die regie niet met wat meer creativiteit de beelden op de streams zetten?
Of zijn de camera mensen in slaap gevallen ofzo ?
Is mij ook al een paar keer opgevallen idd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ze 's nachts stagaires achter de camera's zetten. Soms zie je ook die camera's langzaam van onderen naar boven gaan... van zwart naar zwart dus.
Ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:39 schreef Jane het volgende:
Roel zit er nu echt doorheen.
Hmmz, tja.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:38 schreef PC eend het volgende:
Als ze streng zijn is het echt niet te halen, als je met een slaperige kop duizende bonen staat te sorteren kan het bijna niet anders dan dat iemand er een keer eentje mist.
En ik heb begrepen, 1 boon in een verkeerd zakje (of verkeerd gewogen) en het is verpest.
Bruine bonen in tomatensaus ? Ik dacht dat het witte bonen in tomatensaus was ....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:38 schreef Jane het volgende:
Nathalie vertelde dat zij , nu ze ongesteld is een keer op de bonenstapel is gaan zitten zonder slipje , toen zij er even alleen was.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk was het niet geil. Het was super melig en dat kon ik wel waarderen
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:35 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |