Ik vind de nominatie van Joost ook niet achterbaks. Zeer zeker niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En achterbaks noemen we dat niet natuurlijkmaar als Joost haar nomineerd vanwege het kindje (dat die thuis beter kan zijn ipv dat kleine kamertje) terwijl het misschien gewoon om Tanja zelf gaat, ja dat is achterbakser dan wat dan ook
![]()
Het is van maandag he.... dus ik denk dat het erover gaat dat die lover van haar langs is geweest. Ook wel de verwekker van het kind genoemd... c.q. vader van het kind ofwel zaandonor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:08 schreef snakelady het volgende:
Wie weet overigens wat het belangrijke nieuws is van Tanja ??
Ik ook niet, maar ik heb het komt dagelijks voorbij hier.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind de nominatie van Joost ook niet achterbaks. Zeer zeker niet.
ah, had iets leukers/spannenders verwacht eigenlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is van maandag he.... dus ik denk dat het erover gaat dat die lover van haar langs is geweest. Ook wel de verwekker van het kind genoemd... c.q. vader van het kind ofwel zaandonor.
Niemand nog.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:12 schreef snakelady het volgende:
Maar nogmaals, wie weet wat het grote nieuws is van Tanja ?
NIEMAND snapt die cliffhanger.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:12 schreef snakelady het volgende:
Maar nogmaals, wie weet wat het grote nieuws is van Tanja ?
Had ik het dan al die jaren verkeerd gehad?quote:
Is ook maar wilde gok van me... ik kan niet anders 'spannends' verzinnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
ah, had iets leukers/spannenders verwacht eigenlijk.![]()
575quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:12 schreef Gert het volgende:
Dit is eigenlijk topic 475.![]()
De vorige was verkeerd genummerd.
die twee maken elkaar lekker gekquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:12 schreef Jane het volgende:
Joost en Rob hebben het gelukkig nog steeds over het eten.
In mijn tijd was het "aap, noot, mies, wim, zus, jet, teun, vuur, gijs, lam, kees, bok, weide, does, hok, duif, schapen."quote:
Leg maar eens uit dan.quote:
Nee het is van vanmiddag, toen ze haar kindje kwam showen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is van maandag he.... dus ik denk dat het erover gaat dat die lover van haar langs is geweest. Ook wel de verwekker van het kind genoemd... c.q. vader van het kind ofwel zaandonor.
jawel, ex vriendje is langs geweest.quote:
In de mijne ook!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In mijn tijd was het "aap, noot, mies, wim, zus, jet, teun, vuur, gijs, lam, kees, bok, wijde, does, hok, duif, schapen."
Wat ben je nog scherp op dit uurquote:
O ja... je hebt gelijk. ehhhhh ik zou het ook niet weten dan. Ik heb niks geks gezien.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee het is van vanmiddag, toen ze haar kindje kwam showen.
Er was hier een flink aantal mensen aanwezig dat live meekeek, maar niemand heeft enige idee wat die belangrijke mededeling zou moeten zijn.
Als het echt iets hel spannends was geweest hadden we het wel al geweten denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is ook maar wilde gok van me... ik kan niet anders 'spannends' verzinnen.
Ongelooflijk dat ik dat rijtje nog zo op kan dreunenquote:
De baby is een travestiet, eigenlijk een jongetje. Zoiets?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Er was hier een flink aantal mensen aanwezig dat live meekeek, maar niemand heeft enige idee wat die belangrijke mededeling zou moeten zijn.
Vorige was OOK al verkeerd, moest zijn VIJFFFFFFFFF 74 , en NU moet het zijn VIJFFFFFFFFFFFF 75 .......quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:12 schreef Gert het volgende:
Dit is eigenlijk topic 475.![]()
De vorige was verkeerd genummerd.
Dan zal het wel helemaal niks met de baby te maken hebben denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Tanja zegt: 'Ik wil blijven!''quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:16 schreef Wup het volgende:
ach het zal wel iets heel onbenulligs zijn dat nieuws van Tanja.
dat baby 10 uur in beeld mag ipv 8 ofzo.
Tanja gaat weer zeggen, dat als Rob het huis uit moet... ze met hem mee gaatquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan zal het wel helemaal niks met de baby te maken hebben denk ik.
Ik ga daar ook vanuit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:15 schreef Jane het volgende:
Joost gaat er nu vanuit dat Naat weggaat.
Zo is dat er ingestampt vroegerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat ik dat rijtje nog zo op kan dreunen
Als ik heel eerlijk ben, zou ik ook spontaan een feestje beginnen als het zo zou zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:15 schreef Jane het volgende:
Joost gaat er nu vanuit dat Naat weggaat.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:17 schreef Jane het volgende:
En btw, voor de geïnteresseerden, Rob heeft gisteren nog gepoept.
Dat zou maar zo kunnen ja. Dat ze bekend maakt dat ze gewoon wil blijven. Dat heeft ze inderdaad gezegd vanmiddag.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:18 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Tanja zegt: 'Ik wil blijven!''
heeft ze volgens mij nog gezegd ook
Daar is idd nix aan verloren!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk bent, zou ik ook spontaan een feestje beginnen als het zo zou zijn.
Wat lijkt me dat echt helemaal geweldig als de 'fantastische en sociale Naat' eruit moet.
Ik vergelijk niet veel met sex. maar als dat gebeurt zal het er dicht bijkomen.
Of ze husselen het door elkaar hoor: dat ze de mededeling over Shurendy en het showen van de baby bij elkaar voegen. Zal niet de eerste keer zijn dat er een beetje wordt gegoocheld met de chronologie, als dat zo uitkomt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan zal het wel helemaal niks met de baby te maken hebben denk ik.
Jij kan ook overdrijven, zeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
Als ik heel eerlijk ben, zou ik ook spontaan een feestje beginnen als het zo zou zijn.
Wat lijkt me dat echt helemaal geweldig als de 'fantastische en sociale Naat' eruit moet.
nou leuk toch dat je zo meeleeft, het maakt me zo weinig uit wie er deze week weg moetquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
Als ik heel eerlijk bent, zou ik ook spontaan een feestje beginnen als het zo zou zijn.
Als dat het belangrijke nieuws is, zou ik als ik een van de bewoners was, haar meteen over de schutting sodemieteren.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:18 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Tanja zegt: 'Ik wil blijven!''
heeft ze volgens mij nog gezegd ook
Tot ze eruit wordt gestemd, maar dat heeft ze al vaker gezegd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen ja. Dat ze bekend maakt dat ze gewoon wil blijven. Dat heeft ze inderdaad gezegd vanmiddag.
Nee, echt. Zo voel ik dat werkelijk. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan die Nathalie. Bahquote:
Dan boeit het jou dus voor geen meterquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:20 schreef Wup het volgende:
[..]
nou leuk toch dat je zo meeleeft, het maakt me zo weinig uit wie er deze week weg moet
ik kies voor Menno maar ik word er niet warm of koud van als het iemand anders is
is veranderd in 575quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:20 schreef luciano het volgende:
dank je voor het veranderen @ modjes @ 574
Tanja wil helemaal niet blijven.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:20 schreef Lamon het volgende:
Als dat het belangrijke nieuws is, zou ik als ik een van de bewoners was, haar meteen over de schutting sodemieteren.
Dat bedoel ik eigenlijk ook. :dquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Of ze husselen het door elkaar hoor: dat ze de mededeling over Shurendy en het showen van de baby bij elkaar voegen. Zal niet de eerste keer zijn dat er een beetje wordt gegoocheld met de chronologie, als dat zo uitkomt.
Dat zijn de hormonenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:16 schreef Day het volgende:
Joost is net een klein kind: ik wil dit, ik wil dat.
Je hebt niets te willen, klojo!
(Gatver, wat walg ik van dat jong)
Vraag me eigenlijk af hoe je een hekel kan hebben aan iemand waar helemaal niets en dan ook helemaal niets inzit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, echt. Zo voel ik dat werkelijk. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan die Nathalie. Bah
[..]
Dan boeit het jou dus voor geen meter
Slaap lekkerquote:
Hier doen ze het nog gewoon.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb geen streams meer. Jullie?
Kan je nu makkelijk zeggenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, zou ik ook spontaan een feestje beginnen als het zo zou zijn.
hier haperen ze ook ontzettend.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:27 schreef Jane het volgende:
Mijn gillesdesmit-streams haperen wel een beetje. Heb ik nog zelden last van gehad.
We zullen ons proberen te gedragenquote:
Project1 werkt ook gewoon weer perfect. Is wat mij betreft toch het fijnste programma tot nu toe.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:27 schreef Jane het volgende:
Mijn gillesdesmit-streams haperen wel een beetje. Heb ik nog zelden last van gehad.
Ik had het ook met BBstream, even opnieuw opstarten en ze deden het weer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Het lag aan project1 . Gillesdesmit werkt nog wel gewoon
Alsof jij altijd zo behulpzaam bentquote:
Maar dat was maar voor evenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het ook met BBstream, even opnieuw opstarten en ze deden het weer.
Therapie voor haar kniequote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:33 schreef it_was_me het volgende:
En waarom loopt Lieske ook al verder dan nodig is om bonen te pakken![]()
Werken????????quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:33 schreef BlaBlub het volgende:
Voor wie gaat Joost zo werken?
Roel volgens mij... ze hadden er om geloot met lucifers.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:33 schreef BlaBlub het volgende:
Voor wie gaat Joost zo werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |