]quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:38 schreef it_was_me het volgende:
Volgens mij was de beste methode nog altijd om de tafel vol te leggen en dan de bonen er op kleur uit halen en wat niet verpakt hoeft te worden op de grond schuiven. Ze hebben 1 boon gemiddeld 3 keer in de hand.
Roel verlangt naar de rust van Joost naast hemquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:38 schreef Wup het volgende:
LOL @ Lieske & Ingrid, Roel ontploft straks
Ik zag het ja. IK PIK HET NIET!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nu was ik eindelijk eens eerder
Hahaha... je bent al de scankoning... dat haal ik nooit meer in, dus gun me dit momentquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag het ja. IK PIK HET NIET!!!!!!!!
Nee, dat probleem had ik ook. 1 tandje lager zetten is voldoende... dan kan je cappen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:43 schreef luciano het volgende:
Vraagje : ( niet dat ik veel cap hoor , maar toch ... )
Ik heb nu ook project1 aanstaan , naast een andere . maar ik zag scanman over fullscreen kijken praten , maar dat lukt alleen maar met de videoversnelling op maximaal . en dan lukken de caps weer niet , want dan moetie juist op nul staan ........![]()
![]()
![]()
Daar heb ik geen probleem meequote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:43 schreef luciano het volgende:
Vraagje : ( niet dat ik veel cap hoor , maar toch ... )
Ik heb nu ook project1 aanstaan , naast een andere . maar ik zag scanman over fullscreen kijken praten , maar dat lukt alleen maar met de videoversnelling op maximaal . en dan lukken de caps weer niet , want dan moetie juist op nul staan ........![]()
![]()
![]()
En dat mis ik dan weerquote:
Was een slechte camera positie... met ramen eromheen. Anders wel gedaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:45 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
En dat mis ik dan weer
Geen cap??
Preciesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was een slechte camera positie... met ramen eromheen. Anders wel gedaan.
Jammerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was een slechte camera positie... met ramen eromheen. Anders wel gedaan.
Chantal noemde haar een kleuter. Toen zei Lieske... ik wil ook wel eens een verzetjequote:
Chantal moet gewoon dr bek dicht houdenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Chantal noemde haar een kleuter. Toen zei Lieske... ik wil ook wel eens een verzetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |