Volgens mij pakt deze groep alleen de zwarte bonen in.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:33 schreef it_was_me het volgende:
En waarom loopt Lieske ook al verder dan nodig is om bonen te pakken![]()
Je kunt lullen wat je wilt, maar behulpzaam ben ik wel.quote:
Truste.quote:
Oh ja dat was ik vergeten.quote:
moet haast wel, misschein nog wel express van BB ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:34 schreef Lamon het volgende:
Het kan dat het beeld van die bonenberg misleidend werkt, maar dit gaan ze toch never nooit redden?
Zijn ze nou zo sloom, of is de opdracht echt verkeerd ingeschat qua haalbaarheid?
Hier ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het ook met BBstream, even opnieuw opstarten en ze deden het weer.
Doe esquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wilt, maar behulpzaam ben ik wel.![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:34 schreef Lamon het volgende:
Het kan dat het beeld van die bonenberg misleidend werkt, maar dit gaan ze toch never nooit redden?
Ik denk dat er iets achter zit en dat BB donderdag zegt dat ze 't zo en zo hadden moeten doen. De bonen koken en opeten, bijvoorbeeld. En alleen de rauwe inpakken. Wat er nog wel heel veel zouden zijn, trouwens.quote:Zijn ze nou zo sloom, of is de opdracht echt verkeerd ingeschat qua haalbaarheid?
Bonen sorteren danquote:
Kan het wel waarderenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
Die Ingrid is niet goed wijs... ze heeft fopzeep neergelegd, waar inkt in zit. En heeft ook nepmaden meegenomen om in de soep van iemand te kunnen doen
Ja, dat gevoel heb ik ook. Dat er een trucje is of zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:36 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat er iets achter zit en dat BB donderdag zegt dat ze 't zo en zo hadden moeten doen.
Ze ging dr haar maar fohnen omdat ze toch niks beters te doen haddenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Ben wel blij dat Lieske geen knoetje meerheeft trouwens
Nu was ik eindelijk eens eerderquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Lieske en Ingrid doen een vreugderondje met een liedje erbij. Roel wordt gek![]()
[afbeelding]
]quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:38 schreef it_was_me het volgende:
Volgens mij was de beste methode nog altijd om de tafel vol te leggen en dan de bonen er op kleur uit halen en wat niet verpakt hoeft te worden op de grond schuiven. Ze hebben 1 boon gemiddeld 3 keer in de hand.
Roel verlangt naar de rust van Joost naast hemquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:38 schreef Wup het volgende:
LOL @ Lieske & Ingrid, Roel ontploft straks
Ik zag het ja. IK PIK HET NIET!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nu was ik eindelijk eens eerder
Hahaha... je bent al de scankoning... dat haal ik nooit meer in, dus gun me dit momentquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag het ja. IK PIK HET NIET!!!!!!!!
Nee, dat probleem had ik ook. 1 tandje lager zetten is voldoende... dan kan je cappen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:43 schreef luciano het volgende:
Vraagje : ( niet dat ik veel cap hoor , maar toch ... )
Ik heb nu ook project1 aanstaan , naast een andere . maar ik zag scanman over fullscreen kijken praten , maar dat lukt alleen maar met de videoversnelling op maximaal . en dan lukken de caps weer niet , want dan moetie juist op nul staan ........![]()
![]()
![]()
Daar heb ik geen probleem meequote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:43 schreef luciano het volgende:
Vraagje : ( niet dat ik veel cap hoor , maar toch ... )
Ik heb nu ook project1 aanstaan , naast een andere . maar ik zag scanman over fullscreen kijken praten , maar dat lukt alleen maar met de videoversnelling op maximaal . en dan lukken de caps weer niet , want dan moetie juist op nul staan ........![]()
![]()
![]()
En dat mis ik dan weerquote:
Was een slechte camera positie... met ramen eromheen. Anders wel gedaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:45 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
En dat mis ik dan weer
Geen cap??
Preciesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was een slechte camera positie... met ramen eromheen. Anders wel gedaan.
Jammerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was een slechte camera positie... met ramen eromheen. Anders wel gedaan.
Chantal noemde haar een kleuter. Toen zei Lieske... ik wil ook wel eens een verzetjequote:
Chantal moet gewoon dr bek dicht houdenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Chantal noemde haar een kleuter. Toen zei Lieske... ik wil ook wel eens een verzetje
Wel dom van Roel. Joost krijgt vast weer een aanval van hyperactiviteit door al die suiker en kleurstoffen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:49 schreef BlaBlub het volgende:
Joost mag het laatste slokje ranja van Roel hebben, wat een broederliefde toch![]()
Ze zei het ook als grapje hoor... ik denk ook dat als er geen camera's waren geweest ze roel gewoon zijn gang had laten gaanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:49 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Chantal moet gewoon dr bek dicht houden![]()
Lieske houdt wel van een beetje aanrakingen enzo
Dat idee heb ik ook wel. Ik vind ze ook gewoon heel leuk samen, helaas is ze wat te jong en naief en ziet ze Roel meer als broer en (knuffel) maatjequote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij was het dikke mik geweest tussen Lieske en Roel als Lieske wat ouder was geweest... en wat minder naief. Ik heb het idee dat hij haar ondanks alles toch wel heel leuk vindt.
dat zou wel weer grappig zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:51 schreef Kimske het volgende:
zal me niets verbazen als er onder die berg een een of ander hulpmiddel ligt..
Incestquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel. Ik vind ze ook gewoon heel leuk samen, helaas is ze wat te jong en naief en ziet ze Roel meer als broer en (knuffel) maatje
Of een briefje... kunnen jullie lezen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:51 schreef Kimske het volgende:
zal me niets verbazen als er onder die berg een een of ander hulpmiddel ligt..
Dan nog moet Chantal dr bek houden, want grappig is ze nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze zei het ook als grapje hoor... ik denk ook dat als er geen camera's waren geweest ze roel gewoon zijn gang had laten gaanHe... is dat geen idee voor die kinderkamer... als Tanja weg is.
Daar is dan weer geen kans op. Ze heeft hem ook laatst niet voor niets uit bed gekickt en gezegd dat hij naar Dido moest gaan. Maar wat onschuldig stoeien vindt ze wel leuk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:53 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dan nog moet Chantal dr bek houden, want grappig is ze nietIk denk dat Lieske Roel ook gewoon zn gang had laten gaan
De kinderkamer kan op allerlei manieren worden misbruikt![]()
quote:
Jaaaaaaaaaaa... gelukkig keek ook iemand de andere streamquote:
Joh, Roel is gewoon geil.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij was het dikke mik geweest tussen Lieske en Roel als Lieske wat ouder was geweest... en wat minder naief. Ik heb het idee dat hij haar ondanks alles toch wel heel leuk vindt.
Ik doelde er meer op dat Lieske niet vies is van een beetje lichamelijk contactquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar is dan weer geen kans op. Ze heeft hem ook laatst niet voor niets uit bed gekickt en gezegd dat hij naar Dido moest gaan. Maar wat onschuldig stoeien vindt ze wel leuk.
Nog een week dit en hij is vrijwillig weg denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:58 schreef Wup het volgende:
Joost kan het echt alleen over eten hebben
nog zo een week en ze plakken hem achter het behang
Na een krat bier passen alle vrouwen bij Roel, zelfs Chan ben ik bangquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, Roel is gewoon geil.
Die twee passen absoluut niet bij elkaar, zelfs niet als Lieske 10 jaar ouder zou zijn.![]()
Ik denk dus echt van wel. Anders zou hij nu ook niet de hele tijd al zo close met haar zijn. Hij weet ook dat er nooit iets zal gebeuren tussen hem en Lieske in het huis.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, Roel is gewoon geil.
Die twee passen absoluut niet bij elkaar, zelfs niet als Lieske 10 jaar ouder zou zijn.![]()
Ze hebben toch geen water-ratsoen? Gewoon een liter of 2 water drinken en je honger is wegquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:58 schreef Wup het volgende:
Joost kan het echt alleen over eten hebben
nog zo een week en ze plakken hem achter het behang
Lieske was al pessimistisch volgens dit stukje van de Talpa site..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen is echt al zeker dat ze het niet halen. Joost en nu zelfs Lieske ook.
[afbeelding]
Niet helemaal waar hoor. De eerste keer dat Groep 2 aan de beurt was, was Lieske inderdaad negatief aan het doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:01 schreef BlaBlub het volgende:
...terwijl ik Lieske 1 van de positiefste vond.
Bij de Talpa site verdraaien ze soms wat dingentjes
Joost is gewoon een gier!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:03 schreef BlaBlub het volgende:
Joost die pikt gelijk het grooste stuk "brood" in
Daar klopt inderdaad helemaal niets van. Ze zeiden niet voor niets een half uur geleden nog tegen Lieske: "En, denk je nog steeds dat het haalbaar is?" Chantal gaf haar gisteren nog een komliment dat ze zo positief was en dat ook uitstraalde.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:01 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lieske was al pessimistisch volgens dit stukje van de Talpa site..
Dido en Roel bespreken de groepsindeling. Roel is blij dat hij bij Chantal zit. Ze denken namelijk hetzelfde. “Gewoon aanpakken en niet zeuren.” Hij ergert zich echter aan Lieske, die telkens direct haar gedachten verwoordt en duidelijk laat merken dat ze pessimistisch is over het halen van de Weekopdracht. Roel had liever bij Rob en Menno in de groep gezeten: “Dan waren we gewoon stil geweest en hadden we niet van die stompzinnige gesprekken gehad.”
Zou kunnen, de andere keren vond ik Lieske aardig positief.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Niet helemaal waar hoor. De eerste keer dat Groep 2 aan de beurt was, was Lieske inderdaad negatief aan het doen.
Zeer zeker niet waar. Lieske was toen de enige die het juist nog wél zag zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Niet helemaal waar hoor. De eerste keer dat Groep 2 aan de beurt was, was Lieske inderdaad negatief aan het doen.
Er is geen keuze.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dus echt van wel. Anders zou hij nu ook niet de hele tijd al zo close met haar zijn. Hij weet ook dat er nooit iets zal gebeuren tussen hem en Lieske in het huis.
Chantal was idd. heel negatief,quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:05 schreef Lamon het volgende:
Hij ziet Chantal als een "aanpakken en niet zeuren"-type?
Die gast heeft een soort van anti-mensenkennis. Alles wat hij denkt is precies het omgekeerde van de werkelijkheid.
Ik vond Lieske ook opvallend positief, terwijl iedereen allang door had dat het nooit haalbaar was.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar klopt inderdaad helemaal niets van. Ze zeiden niet voor niets een half uur geleden nog tegen Lieske: "En, denk je nog steeds dat het haalbaar is?" Chantal gaf haar gisteren nog een komliment dat ze zo positief was en dat ook uitstraalde.
Wel heel vreemd, dat bericht van Talpa.
Waaromquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:01 schreef BlaBlub het volgende:
Zoals het in het stukje staat zegt Talpa dat Lieske pessimistisch is en niet Roelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom
Het gaat toch om Roel's mening, niet die van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |