Kan je nu makkelijk zeggenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, zou ik ook spontaan een feestje beginnen als het zo zou zijn.
Wat lijkt me dat echt helemaal geweldig als de 'fantastische en sociale Naat' eruit moet.
Ik vergelijk niet veel met sex. maar als dat gebeurt zal het er dicht bijkomen.
hier haperen ze ook ontzettend.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:27 schreef Jane het volgende:
Mijn gillesdesmit-streams haperen wel een beetje. Heb ik nog zelden last van gehad.
We zullen ons proberen te gedragenquote:
Project1 werkt ook gewoon weer perfect. Is wat mij betreft toch het fijnste programma tot nu toe.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:27 schreef Jane het volgende:
Mijn gillesdesmit-streams haperen wel een beetje. Heb ik nog zelden last van gehad.
Ik had het ook met BBstream, even opnieuw opstarten en ze deden het weer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Het lag aan project1 . Gillesdesmit werkt nog wel gewoon
Alsof jij altijd zo behulpzaam bentquote:
Maar dat was maar voor evenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het ook met BBstream, even opnieuw opstarten en ze deden het weer.
Therapie voor haar kniequote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:33 schreef it_was_me het volgende:
En waarom loopt Lieske ook al verder dan nodig is om bonen te pakken![]()
Werken????????quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:33 schreef BlaBlub het volgende:
Voor wie gaat Joost zo werken?
Roel volgens mij... ze hadden er om geloot met lucifers.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:33 schreef BlaBlub het volgende:
Voor wie gaat Joost zo werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |