Oh ok. Shit gemist.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:09 schreef Mike het volgende:
Het is niet de eerste...vorige week was Philomena Bijlhout al te gast.

bron: medialogquote:Bij de VARA is sinds zaterdag een nieuwe serie van Het Zwarte Schaap te zien. Inge Diepman praat hierin met een hoofdgast die door zijn/haar gedrag, kwaliteiten en opvattingen niet strookt met de code van de kudde.
De omroep had zeven afleveringen gepland maar kon niet meer dan vijf 'zwarte schapen' bereid vinden deel te nemen aan het programma.
Tot nu toe zijn de volgende vier hoofdgasten bekend: ex-LPF-staatssecretaris Philomena Bijlhout (afgelopen zaterdag te zien geweest), psychiater Bram Bakker (morgen te zien), schrijver/moordenaar Richard Klinkhamer en Vlaams Belang-voorman Filip Dewinter.
De VARA heeft meerdere andere personen benaderd om mee te doen, meldt Radio 538, waaronder Edwin de Roy van Zuydewijn, Evert Santegoeds, Rob Oudkerk, Rachel Hazes, Tineke Netelenbos en Willibrord Frequin. Ze wezen deelname af, onder meer omdat zij zich niet als 'zwart schaap' (willen) zien.
Rob Oudkerk wilde niet komen omdat hij een boek aan het schrijven is over 'zijn affaire'. En Evert Santegoeds heeft afgezegd omdat Inge Diepman bij een andere talkshow had afgezegd omdat zijn niet samen met Santegoeds in één programma wilde.
Ook Hilbrand Nawijn wilde niet meewerken aan Het Zwarte Schaap, zelfs niet om zijn politieke vriend Dewinter bij te staan.

Als je die aflevering nog zou willen zien, dan kun je nog op www.uitzendinggemist.nl terecht.quote:

Ik heb die met Philomena idd gezien. Ik keek het in het begin even aan omdat het me niet zo'n interessante uitzending leek, maar ik heb uiteindelijk toch de hele tijd geboeid zitten kijken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:18 schreef SCH het volgende:
Dank Mike. Kwam omdat ik een blogje van Diepman in de VK las vandaag, maar ze hebben deze eerder opgenomen dan Philomena. Heb je die gezien?

Pim kon nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:18 schreef pberends het volgende:
Format is goed, maar nodig dan boeiende mensen uit.

Filip DeWinter lijkt me toch wel voor een leuke uitzending kunnen zorgen. Jammer dat Rachel Hazes niet wilde.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:18 schreef pberends het volgende:
Format is goed, maar nodig dan boeiende mensen uit.

Sterker nog, die was al eens geweest.quote:

Die uitzending van Fortuyn had ik gezien, die was echt hilarisch. Dat moet je toegeven.quote:

Goeie inderdaad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:27 schreef MrX1982 het volgende:
Jammer dat ze Jack Spijkerman niet hebben gevraagd

Is waar ook. Was leuk ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Die uitzending van Fortuyn had ik gezien, die was echt hilarisch. Dat moet je toegeven.

Ook 2 goede inderdaad. Of minister Pechtoldquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Filip DeWinter lijkt me toch wel voor een leuke uitzending kunnen zorgen. Jammer dat Rachel Hazes niet wilde.

Na 5 minuten: "Dat had ik niet moeten doen"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Is waar ook. Was leuk ja.
Ratelband met dat waterpistool![]()

Maar DeWinter komt ook echt he? Staat al in die tekst die ik quotte.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ook 2 goede inderdaad. Of minister Pechtold.

quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Maar DeWinter komt ook echt he? Staat al in die tekst die ik quotte.

quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Met in de bank der critici: Michael Moore, Cindy Sheehan, Monidique![]()

Dit programma heeft haar beste tijd toch al een beetje gehad. De uitzendingen met Hans Janmaat en Heer Olivier waren hilarisch. Mensen als Willibrord Frequin, Rob Oudkerk en Nawijn hebben niets in het programma te zoeken....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:12 schreef Mike het volgende:
[..]
bron: medialog
Jammer dat die personen niet mee willen werken, maar ik begrijp het wel. Het betekent voor dit programma wel een beetje het einde...

daar ben ik het wel mee eens, ik vergeet nooit meer de uitzending met de vrouw van Rost van Tonningen geweldige aflv.... maar goed het blijft wel een ijzersterk programma, Inge doet het super...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dit programma heeft haar beste tijd toch al een beetje gehad. De uitzendingen met Hans Janmaat en Heer Olivier waren hilarisch. Mensen als Willibrord Frequin, Rob Oudkerk en Nawijn hebben niets in het programma te zoeken....
Vanavond was het aardig, maar de discussie op Ned 3 over de vogelgriep leverde meer vuurwerk op. Juist voor dat vuurwerk kijk ik naar dit programma. Plus dat het leuk is om te zien dat verguisde figuren eens hun verhaal mogen doen. De clash tussen Zuidema en Olivier was geweldig bijvoorbeeld.

Die vrouw ook inderdaad. Kijk, dat zijn echt uitgekotste of spraakmakende figuren. Als je die aflevering hebt gezien dan is een aflevering met Nawijn of Oudkerk slaapverwekkend. Juist omdat je die mensen al veel te veel op TV ziet en je het wel gelooft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
daar ben ik het wel mee eens, ik vergeet nooit meer de uitzending met de vrouw van Ros van Toningen geweldige aflv.... maar goed het blijft wel een ijzersterk programma, Inge doet het super...

Liep ie je achterna met een camerateam, al vragend waarom je op fok post?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:13 schreef SCH het volgende:
Ik stond van de week met Willibrord in de lift. Jeemig, wat een bad aura.

Gezellig samen met Polakquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:10 schreef pberends het volgende:
Diepman soliciteert naar een baan bij NOVA.

quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:10 schreef pberends het volgende:
Diepman soliciteert naar een baan bij NOVA.

"Waarom beledig je Pietverdriet zo, waarom doe je hem zo'n pijn. SCHaam je je niet"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Liep ie je achterna met een camerateam, al vragend waarom je op fok post?
![]()

Het feit dat hij ten eerste niet ingrijpt dat er kennelijk een nazi secretaris is bij een lokale afdeling, en ten tweede niet ingrijpt wanneer er op een bijeenkomst van de Vlaams Jongeren een tafel is met literatuur over het nazi rijk. Dan lijkt me niet verwonderlijk dat je het over de tweede wereldoorlog gaat hebben, niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:17 schreef Amalek het volgende:
Ja hoor, het "H-woord" is alweer gevallen.
Binnen goed tien minuten. Knap.
Inge holocaust Diepman.

Nee, Diepman begon er gelijk over. Voordat er iemand anders aan het woord geweest was.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:27 schreef Toad het volgende:
[..]
Het feit dat hij ten eerste niet ingrijpt dat er kennelijk een nazi secretaris is bij een lokale afdeling, en ten tweede niet ingrijpt wanneer er op een bijeenkomst van de Vlaams Jongeren een tafel is met literatuur over het nazi rijk. Dan lijkt me niet verwonderlijk dat je het over de tweede wereldoorlog gaat hebben, niet?

Pardon????????quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:31 schreef Amalek het volgende:
-edit-

Wat nou nee? Hij heeft toch niks gedaan aan die nazi-secretaris en die nazi tafel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:31 schreef Amalek het volgende:
[..]
Nee, Diepman begon er gelijk over. Voordat er iemand anders aan het woord geweest was.
Wat heeft De Winter nu helemaal met de hollowhoax te maken?

Diepman begon er over voordat dit nog maar aan de orde was geweest.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:33 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat nou nee? Hij heeft toch niks gedaan aan die nazi-secretaris en die nazi tafel?

Je bent net zoals hem bezig. Je draait er om heen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:36 schreef Amalek het volgende:
[..]
Diepman begon er over voordat dit nog maar aan de orde was geweest.
Bovendien heeft De Winter gelijk, kom met bewijs als je met dit soort beschuldigingen komt!

Ik vind de critici ook niet zo sterk....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:45 schreef MrX1982 het volgende:
Die critici zijn zo zwak dat je bijna voor Filip zou zijn

Ben geen fan van Dewinter, maar die (extreem)linksen zijn net zo ergquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:46 schreef SCH het volgende:
Gezellig, die Filip-fans hier. Had jou hoger ingeschat pberends.

Ze zijn gewoon uitermate zwak.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:46 schreef Toad het volgende:
Ik vind de critici ook niet zo sterk....

Zo extreem zijn ze toch niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben geen fan van Dewinter, maar die (extreem)linksen zijn net zo erg.

Dat is ook het probleem met zo'n glibberige aal als De Winter. Die is moeilijk te vatten en heeft nooit verantwoordleijkheid genomen. Het zelfde zag je met Fortuyn, zelfde laken en pak.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon uitermate zwak.
Ze gaan totaal niet inhoudelijk op hem in en komen vooral met clichés en dan nu een of andere hypothetische voorspelling als hij gaat regeren.

Van die figuren in Buitenhof die een chocolademengsel in het gezicht flikkeren?quote:

quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Van die figuren in Buitenhof die een chocolademengsel in het gezicht flikkeren?

Als Filip aan de macht is valt hij zo door de mand, daar ben ik ook niet zo bang voor maar het establishment heeft cordons nodig om hem te weerhouden fouten te maken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:50 schreef SCH het volgende:
Dat is ook het probleem met zo'n glibberige aal als De Winter. Die is moeilijk te vatten en heeft nooit verantwoordleijkheid genomen. Het zelfde zag je met Fortuyn, zelfde laken en pak.

Wat loop je nou te lachenquote:

Dat was helemaal geen grappige anekdote. Dat was een moment waarop duidelijk werd dat de kogel zowel van links als van rechts kan komen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:55 schreef SCH het volgende:
Omdat je een grappige anekdote naar boven haalde.

Chocoladekogel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat was helemaal geen grappige anekdote. Dat was een moment waarop duidelijk werd dat de kogel zowel van links als van rechts kan komen.

Ik heb De Winter ook nog nooit met wapens zien zwaaien.quote:

Typerend dat je een chocoladetaartje erger vindt dan de uitlatingen van De Winterquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb De Winter ook nog nooit met wapens zien zwaaien.
Het is antidemocratisch moddergooien, dom tuig dat geen woorden klaar heeft en dan maar naar de vla grijpt.
Die sukkels mogen heel hard van de trap vallen. Of worden geworpen.

Typerend dat jij het een niet los van het ander kan zien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:06 schreef SCH het volgende:
Typerend dat je een chocoladetaartje erger vindt dan de uitlatingen van De Winter

Ik vond het geweldig die taart, waarom mag dat niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Typerend dat jij het een niet los van het ander kan zien.

Hahaha, wat hilarisch zeg. Iemand het woord ontnemen is fascistisch.quote:

Dat lijkt me helemaal niet zo typerend. Het is gewoon a different game. Als De Winter op een bepaald vlak opereert moet je hem daar terugpakken en van weerwoord dienen, en dat niet buiten het debat om doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Typerend dat je een chocoladetaartje erger vindt dan de uitlatingen van De Winter

Jij bent echt een superziek persoon!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig die taart, waarom mag dat niet?

Hij wist er anders wel raad mee, het vlees geworden slachtofferquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Hahaha, wat hilarisch zeg. Iemand het woord ontnemen is fascistisch.

En ik zou precies hetzelfde zeggen als een communistisch persoon onderbesmeurt werd door een extreem-rechts persoonquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij bent echt een superziek persoon!!

Ach, zo erg was het toch niet. Een taartje. Wat een heisaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niet zo typerend. Het is gewoon a different game. Als De Winter op een bepaald vlak opereert moet je hem daar terugpakken en van weerwoord dienen, en dat niet buiten het debat om doen.

Het is gewoon extreem-laag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij wist er anders wel raad mee, het vlees geworden slachtoffer![]()

Compliment als jij het zegtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij bent echt een superziek persoon!!

Omdat die taart bedoeld was om De Winter angst aan te jagen en hem door middel van (in strikte zin) geweld te intimideren. Oftewel, een terroristische actie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:12 schreef SCH het volgende:
Ik vond het geweldig die taart, waarom mag dat niet?

Overdrijf niet zo man.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Omdat die taart bedoeld was om De Winter angst aan te jagen en hem door middel van (in strikte zin) geweld te intimideren. Oftewel, een terroristische actie.
Maar wel reuze grappig en terecht.quote:Dat het chocoladevla was in plaats van een sterk zuur, maakt de boel niet minder erg. Het is oog om oog, tand om tand, zo'n daad, en dus tamelijk primitief.

Het is een zwaktebod, en daarnaast creëert het aan beide kanten weer nieuwe acties. Gewoon niet doen dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, zo erg was het toch niet. Een taartje. Wat een heisa![]()

Ja, dat vraag ik me ook af, of het nou Jan M. of Wilders is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik kan me veel indenken, maar wat is er grappig aan een politicus met taart besmeuren?

NIet een politicus maar De Winter, een neo-fascist.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik kan me veel indenken, maar wat is er grappig aan een politicus met taart besmeuren?

Maak je liever druk om die holocaust ontkenner in dit topic, daar hoor ik je dan weer niet over.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:25 schreef pberends het volgende:
Let niet op SCH, dat is een extremist pur sang.

Ik weet niet of het grappig is, het toont echter wel de kwetsbaarheid van zo'n figuur als mens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:24 schreef I.R.Baboon het volgende:

Daar wordt het ook niet grappiger van hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
NIet een politicus maar De Winter, een neo-fascist.

Een communist kan volgens jouw zienswijze ook geen politicus zijn?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
NIet een politicus maar De Winter, een neo-fascist.

Elke media-mongool zou zeggen dat het alleen maar gewin is voor degene die wordt aangevallen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik weet niet of het grappig is, het toont echter wel de kwetsbaarheid van zo'n figuur als mens.

Mij best. Maar zo treed je in de voetsporen van degene die je tegenover je denkt te staan.quote:

Natuurlijk hoort het niet en die mensen moeten ook gewoon een boete, maar ik heb er wel smakelijk om gelachen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is een zwaktebod, en daarnaast creëert het aan beide kanten weer nieuwe acties. Gewoon niet doen dus.

Nou als die communist niet aan democratie doet niet nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Een communist kan volgens jouw zienswijze ook geen politicus zijn?

quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Maak je liever druk om die holocaust ontkenner in dit topic, daar hoor ik je dan weer niet over.

Dat toont nogal wat van jouw eigen zwakte. De zwakte dat je Dewinter niet met argumenten kan bestrijden, maar slechts met taarten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Natuurlijk hoort het niet en die mensen moeten ook gewoon een boete, maar ik heb er wel smakelijk om gelachen.![]()

Je kan toch best tegen de democratie zijn in een democratie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:34 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Nou als die communist niet aan democratie doet niet nee.

En dus besmeur je populisten maar? Wat is dat voor zwaktebod?? Echt te triest.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:37 schreef gelly het volgende:
Populisten kun je ook niet bestrijden met argumenten. Ook al lul je de populist onder tafel, z'n volgelingen hebben a) de uitzending niet gezien of b) kijken ernaar alsof het een voetbalwedstrijd is.

Je bestrijdt zo'n De Winter helemaal niet met taarten, daar heeft ie alleen maar voordeel van. Ik doe er alleen niet zo dramatisch over, vindt het wel grappig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat toont nogal wat van jouw eigen zwakte. De zwakte dat je Dewinter niet met argumenten kan bestrijden, maar slechts met taarten.

Shit je hebt gelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Je kan toch best tegen de democratie zijn in een democratie?

Voel je je aangevallen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:34 schreef SCH het volgende:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Maak je liever druk om die holocaust ontkenner in dit topic, daar hoor ik je dan weer niet over.

Uh, ik niet hoor. Je kunt ze het beste zo weinig mogelijk aandacht geven.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:38 schreef pberends het volgende:
[..]
En dus besmeur je populisten maar? Wat is dat voor zwaktebod?? Echt te triest.

Wat is er godverdomme grappig aan dat een serieus programma als Buitenhof als onveilig en onprofessioneel wordt neergezet?? Tis echt te sneu voor woorden. Je getuigt van zeer slechte smaak.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bestrijdt zo'n De Winter helemaal niet met taarten, daar heeft ie alleen maar voordeel van. Ik doe er alleen niet zo dramatisch over, vindt het wel grappig.

Nee, dat is pas triest. We zien hoe het cordon sanitair of hoe je dat ook schrijft uitwerkt. Nog meer aanhang voor het Vlaams Blok.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Uh, ik niet hoor. Je kunt ze het beste zo weinig mogelijk aandacht geven.

quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is er godverdomme grappig aan dat een serieus programma als Buitenhof als onveilig en onprofessioneel wordt neergezet?? Tis echt te sneu voor woorden. Je getuigt van zeer slechte smaak.

Die wordt in dit topic ontkend maar daar reageren jullie niet op. Wel op iemand die moet lachen om een taartje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:39 schreef Ringo het volgende:
Wat heeft de holocaust hiermee eigenlijk te maken?

Die fascistische taartgooiers brengen een programma als Buitenhof in totaal diskrediet. Schandalig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Nou is het weer de schuld van Buitenhof
![]()

Dus als jij regelmatig door taarten wordt geraakt moet de omgeving zich ook maar doodlachen? Zeker als ze volgende keer niet een taart maar een kogel is? Wat een figuur zonder enig gevoel ben jij zeg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Die wordt in dit topic ontkend maar daar reageren jullie niet op. Wel op iemand die moet lachen om een taartje.

Je gaat maar niet in op die holocaust-ontkenningquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Dus als jij regelmatig door taarten wordt geraakt moet de omgeving zich ook maar doodlachen? Zeker als ze volgende keer niet een taart maar een kogel is? Wat een figuur zonder enig gevoel ben jij zeg.

Nee het is de schuld van het tuig. Tuig zoekt tuig. Dat is het enige dat in die Nova-uitzending duidelijk werd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:43 schreef SCH het volgende:
Stel je niet zo aan. Nou is het weer de schuld van Buitenhof
![]()

Nu is het weer NOVA?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee het is de schuld van het tuig. Tuig zoekt tuig. Dat is het enige dat in die Nova-uitzending duidelijk werd.

quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:47 schreef Toad het volgende:
Deze discussie is net zo slecht als de discussie in het programma zonet.

Wie de holocaust ontkent wordt vanzelf niet serieus genomen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Je gaat maar niet in op die holocaust-ontkenning

quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:48 schreef Mike het volgende:
Weet je wat ook zou kunnen? Dat dit topic weer gewoon over Het Zwarte Schaap gaat.
Inhoudelijke discussies over Het Vlaams Belang horen verder in POL.

Wat is er mis met de holocaust?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:46 schreef SCH het volgende:
Je gaat maar niet in op die holocaust-ontkenning

Het was niet best, onder "leiding" van Diepman.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:47 schreef Toad het volgende:
Deze discussie is net zo slecht als de discussie in het programma zonet.

Ik vond het ook niet best...ik heb ook altijd het gevoel dat de redactie van tevoren al een idee heeft hoe de gast aan het eind van het programma neergezet moet zijn en dat daar naartoe gewerkt wordt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was niet best, onder "leiding" van Diepman.

VARA is niet al te objectief natuurlijk, ik had liever KRO of TROS of whatever gezien. Diepman die meteen begon met de WO2 is wel een klein beetje triest. Net of als het Vlaams Belang aan een regering zou deelnemen alle allochtonen zou uitzettenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet best...ik heb ook altijd het gevoel dat de redactie van tevoren al een idee heeft hoe de gast aan het eind van het programma neergezet moet zijn en dat daar naartoe gewerkt wordt.

Zo staat het in de statuten van de VARA. Naar goed socialistisch gebruik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:51 schreef Mike het volgende:
Ik vond het ook niet best...ik heb ook altijd het gevoel dat de redactie van tevoren al een idee heeft hoe de gast aan het eind van het programma neergezet moet zijn en dat daar naartoe gewerkt wordt.

Zo ver weg is dat niet hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:52 schreef pberends het volgende:
. Net of als het Vlaams Belang aan een regering zou deelnemen alle allochtonen zou uitzetten.

Huiliequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zo staat het in de statuten van de VARA. Naar goed socialistisch gebruik.

Aboutaleb is dan ook een nazi. "Als je je hier niet welkom voelt, kan je ook besluiten om terug te gaan".quote:

Ga je me nou nog uitleggen waarom je niet mag denken dat de holocaust een leugen is?quote:

quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:58 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ga je me nou nog uitleggen waarom je niet mag denken dat de holocaust een leugen is?

Niet interessant. Glad. Saai.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:58 schreef SCH het volgende:
Daar heb je gel ijk in SOK. De Winter was laatst ook bij de EO in een vergelijkbaar programma. Ook al niet interessant. Die man praat in zulke plattitudes, is zo fout en zo glad en daardoor zo saai.

Het Zwarte Schaap is geen debatprogamma natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Trouwens ook zwakjes om een populistische breedsmoelkikker als De Winter uit te nodigen, die eigenlijk niet zo heel erg relevant meer is bij het Vlaams Belang. Neem dan iemand als Annemans, die is slimmer, dat is de echte politicus, niet zo'n menner als De Winter. Als je een serieus debat wil aangaan toch.

Vrijheid van meningsuiting is selectief.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:39 schreef tong80 het volgende:
Nu een item bij RTL-Boulevard.Als het waar is wat ze heeft gezegd kan ze wel een paar rechtszaakjes verwachten.

Ben je opeens pro-Pim?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is selectief.

Eindelijk een zinnige opmerking in dit topic.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:51 schreef pberends het volgende:
Ik keur het Vlaams Belang niet goed, maar de opkomst van VB is slechts een gevolg van de grote problemen mbt allochtonen. Niet meer of minder.
Dan moeten linkse politici en figuren niet op het VB gaan kankeren, maar kijken wat ze zelf fout hebben gedaan en doen. Zij zijn degene die het VB "voeden" en niet andersom.

Je gaat dus alleen maar af op uiterlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 18:47 schreef Mr_Booze het volgende:
Gretta Duisenberg heeft iets weg van zo'n aasgier of een kraai. Niet echt gezellig op de bank met dat mens lijkt me.![]()

quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:57 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Kijken dus, kunnen de rechtse cq. linkse no-brainers wat van leren

Wat een gelul dat je joods bent. Je bent gewoon een Nederlanderquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:21 schreef walhalla1986 het volgende:
Gretta Duisenberg moet echt eens nadenken over wat ze zegt!!!! Ik ben zelf joods en woon in amsterdam oud-zuid en die opmerking die zij maakte heeft mij echt heeeeeel erg gekwetst, Knoop had gelijk toen hij zei dat de nazi's dat ook zeiden. En van Wezel ook toen hij zei dat Gretta het altijde over DE joden heeft en ZE, niet alle joden denken het zelfde en joden is niet hetzelfde als Israelisch. Ze moet leren nadenken en zelf niet zielig gaan doen, zij kwetst keer op keer mensen bewust en dat kan en mag niet!

Ja, en moslims zijn ook geen moslims maar Nederlanders of Marokkanen. En Christenen zijn ook geen christenen maar nederlanders.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een gelul dat je joods bent. Je bent gewoon een Nederlander.

Hou je bek, ongelovige!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, en moslims zijn ook geen moslims maar Nederlanders of Marokkanen. En Christenen zijn ook geen christenen maar nederlanders..

Ja nou ik ben een joodse nederlander. Maar nog steeds joods, nederlander zijn staat los van het feit dat ik joods ben en de opmerking die Gretta maakte heeft mij gekwets om ze het over DE joden heeft, maar niet alle joden schelden haar uit dus beledig ze dan ook niet allemaal!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een gelul dat je joods bent. Je bent gewoon een Nederlander.

Daar GAAAAT en GING het ook helemaal niet omquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:36 schreef walhalla1986 het volgende:
[..]
Ja nou ik ben een joodse nederlander. Maar nog steeds joods, nederlander zijn staat los van het feit dat ik joods ben en de opmerking die Gretta maakte heeft mij gekwets om ze het over DE joden heeft, maar niet alle joden schelden haar uit dus beledig ze dan ook niet allemaal!!!

Kwetsen is niet verboden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:21 schreef walhalla1986 het volgende:
Gretta Duisenberg moet echt eens nadenken over wat ze zegt!!!! Ik ben zelf joods en woon in amsterdam oud-zuid en die opmerking die zij maakte heeft mij echt heeeeeel erg gekwetst,
Daar sla je ook elke discussie mee dood. WOII is al een tijdje voorbij. Mensen als Hans Knoop hebben dergelijke gebeurtenissen echter nodig voor hun zelfbeeld, zo blijven ze het eeuwige slachtoffer en daar wentelen ze zich in.quote:Knoop had gelijk toen hij zei dat de nazi's dat ook zeiden.
Dat kan en mag natuurlijk wel. Ik denk ook eerder dat het een kwestie van slecht formuleren is, dan bewuste actie. Duisenberg kan vreselijk zielig doen, maar dat doen mensen die WOII ergens bij halen waar dat niet relevant is, net zo goed. En als Gretta roept dat ze 60.000 handtekeningen heeft opgehaald en iemand vraagt hoeveel ze er op wil halen, dan vind ik de associatie met 6 miljoen oftewel 100x zoveel, best logisch. Ik geloof best dat er een groep mensen is die volledig achter het beleid van Israel staan, die haar bewust onderuit willen halen.quote:En van Wezel ook toen hij zei dat Gretta het altijde over DE joden heeft en ZE, niet alle joden denken het zelfde en joden is niet hetzelfde als Israelisch. Ze moet leren nadenken en zelf niet zielig gaan doen, zij kwetst keer op keer mensen bewust en dat kan en mag niet!

Zou er een zelfmoordaanslag op de planning staan?quote:Op zondag 13 november 2005 17:57 schreef SCH het volgende:
Ik heb de indruk dat Gretta een beetje manisch depressief is.

Hopelijk als ze met Rita V. gaat lunchenquote:Op zondag 13 november 2005 17:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou er een zelfmoordaanslag op de planning staan?

Schrijver Klinkhamer die zijn vrouw vermoordde en er een boek over schreefquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:13 schreef pberends het volgende:
Wie?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |