abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 november 2005 @ 21:43:57 #176
71048 Tokay
makes your day!
pi_32216548
Hans Knoop.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  zaterdag 12 november 2005 @ 21:44:28 #177
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_32216565
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 20:57 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Kijken dus, kunnen de rechtse cq. linkse no-brainers wat van leren
Feyenoord!!! * Barça
  zaterdag 12 november 2005 @ 21:55:15 #178
71048 Tokay
makes your day!
pi_32216934
Gretta Duisenberg. Wat een vrouw.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  zaterdag 12 november 2005 @ 21:59:28 #180
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32217069

Die Knoop is een grote hypocriet.

Eerst Gretta betichten van het generaliseren m.b.v. het woordje 'ze' en even later doet hij het zelf ook met 'ons' en 'wij'.
Jammer dat ze niet alles (het ergste) hebben uitgezonden. Volgens de krant zijn ze veel erger tekeer gegaan tegen Gretta.

Ze zij niet voor niets 'u gebruikt scheldwoorden en antisemiet tegen mij'

Nee, ik vind die Knoop voor een journalist nog wel compleet waardeloos
Era Vulgaris
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:00:27 #181
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32217106
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 21:44 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
Dat ook. iedere no brainer kan er van leren
Era Vulgaris
pi_32219838
Gretta Duisenberg moet echt eens nadenken over wat ze zegt!!!! Ik ben zelf joods en woon in amsterdam oud-zuid en die opmerking die zij maakte heeft mij echt heeeeeel erg gekwetst, Knoop had gelijk toen hij zei dat de nazi's dat ook zeiden. En van Wezel ook toen hij zei dat Gretta het altijde over DE joden heeft en ZE, niet alle joden denken het zelfde en joden is niet hetzelfde als Israelisch. Ze moet leren nadenken en zelf niet zielig gaan doen, zij kwetst keer op keer mensen bewust en dat kan en mag niet!
Hell was full so I came back
pi_32219911
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 23:21 schreef walhalla1986 het volgende:
Gretta Duisenberg moet echt eens nadenken over wat ze zegt!!!! Ik ben zelf joods en woon in amsterdam oud-zuid en die opmerking die zij maakte heeft mij echt heeeeeel erg gekwetst, Knoop had gelijk toen hij zei dat de nazi's dat ook zeiden. En van Wezel ook toen hij zei dat Gretta het altijde over DE joden heeft en ZE, niet alle joden denken het zelfde en joden is niet hetzelfde als Israelisch. Ze moet leren nadenken en zelf niet zielig gaan doen, zij kwetst keer op keer mensen bewust en dat kan en mag niet!
Wat een gelul dat je joods bent. Je bent gewoon een Nederlander .
  zaterdag 12 november 2005 @ 23:28:48 #184
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_32220074
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 23:23 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja, en moslims zijn ook geen moslims maar Nederlanders of Marokkanen. En Christenen zijn ook geen christenen maar nederlanders. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_32220107
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 23:28 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ja, en moslims zijn ook geen moslims maar Nederlanders of Marokkanen. En Christenen zijn ook geen christenen maar nederlanders. .
Hou je bek, ongelovige!
pi_32220288
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 23:23 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja nou ik ben een joodse nederlander. Maar nog steeds joods, nederlander zijn staat los van het feit dat ik joods ben en de opmerking die Gretta maakte heeft mij gekwets om ze het over DE joden heeft, maar niet alle joden schelden haar uit dus beledig ze dan ook niet allemaal!!!
Hell was full so I came back
  zondag 13 november 2005 @ 13:03:50 #187
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32228868
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 23:36 schreef walhalla1986 het volgende:

[..]

Ja nou ik ben een joodse nederlander. Maar nog steeds joods, nederlander zijn staat los van het feit dat ik joods ben en de opmerking die Gretta maakte heeft mij gekwets om ze het over DE joden heeft, maar niet alle joden schelden haar uit dus beledig ze dan ook niet allemaal!!!
Daar GAAAAT en GING het ook helemaal niet om
Typisch voor sommige Joden ,altijd de nadruk op zichzelf leggen ipv op de discussie
Era Vulgaris
  zondag 13 november 2005 @ 14:41:02 #188
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_32231425
Wat was dat een enorme freakshow gisteren avond. Zoals gewoonlijk kreeg Inge Diepman geen poot tussen de deur. Als ik het allemaal concludeer kom ik uit op dat Gretta Duisenberg nog een veel grotere emotionele jojo is dan ik had gedacht. Meneer Knoop daarintegen verdrukt ze. Wat opvallend was dat allebij meneer Knoop en Gretta constant het maar hebben over het ene volk dat volgens hun het meest lijd. Iedereen weet dat niemand wint in een oorlog.

Die uitspraak van haar uit 2001 ofzo '6 millioen' pak je van uit alle getallen dat.

Ze is zeker niet geschikt als hulp in Palestina omdat ze te veel uit een standpunt denkt en je moet helder kunnen denken. Het enige wat ze doet is rond de zoveel tijd media aandacht vragen voor de kwestie. Het beste wat ze kan doen is geld storten voor het Roden Kruis.

BTW: Het hele gezeur over dat ze een groep Joden in Amsterdam-Zuid generaliseert was totaal overbodig want ik denk niet dat ze anti-semitisch is. Ze volgt gewoon te veel haar gevoel.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  zondag 13 november 2005 @ 14:42:43 #189
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_32231463

[ Bericht 100% gewijzigd door Mr_Booze op 13-11-2005 14:43:05 ]
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  zondag 13 november 2005 @ 15:17:39 #190
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_32232531
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 23:21 schreef walhalla1986 het volgende:
Gretta Duisenberg moet echt eens nadenken over wat ze zegt!!!! Ik ben zelf joods en woon in amsterdam oud-zuid en die opmerking die zij maakte heeft mij echt heeeeeel erg gekwetst,
Kwetsen is niet verboden.
quote:
Knoop had gelijk toen hij zei dat de nazi's dat ook zeiden.
Daar sla je ook elke discussie mee dood. WOII is al een tijdje voorbij. Mensen als Hans Knoop hebben dergelijke gebeurtenissen echter nodig voor hun zelfbeeld, zo blijven ze het eeuwige slachtoffer en daar wentelen ze zich in.
quote:
En van Wezel ook toen hij zei dat Gretta het altijde over DE joden heeft en ZE, niet alle joden denken het zelfde en joden is niet hetzelfde als Israelisch. Ze moet leren nadenken en zelf niet zielig gaan doen, zij kwetst keer op keer mensen bewust en dat kan en mag niet!
Dat kan en mag natuurlijk wel. Ik denk ook eerder dat het een kwestie van slecht formuleren is, dan bewuste actie. Duisenberg kan vreselijk zielig doen, maar dat doen mensen die WOII ergens bij halen waar dat niet relevant is, net zo goed. En als Gretta roept dat ze 60.000 handtekeningen heeft opgehaald en iemand vraagt hoeveel ze er op wil halen, dan vind ik de associatie met 6 miljoen oftewel 100x zoveel, best logisch. Ik geloof best dat er een groep mensen is die volledig achter het beleid van Israel staan, die haar bewust onderuit willen halen.

Ik deel de mening van Gretta Duisenberg absoluut niet, maar ik vind haar geen anti-semiet en ik vind dat ze soms op een hele kinderachtige manier aangevallen wordt.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_32232726
Ik zit het 'ns terug te kijken, heb het gister gemist. Wat een vervelend mens is die Knoop zeg.

Knoop vergelijkt Duisenberg met een terrorist.

[ Bericht 42% gewijzigd door Toad op 13-11-2005 15:29:43 ]
pi_32233093
Van Agt

Iedereen heeft quotes bij en andere krantenberichten.
  Trouwste user 2022 zondag 13 november 2005 @ 16:32:47 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_32234670
Knoop heeft groot gelijk dat ie met dezelfde middelen terug schiet. Ik kijk nu naar de video, wat een ongenuanceerd mens is dat. Wat een eenzijdige visie. Het is moeilijk discussieren met iemand die zichzelf zo heeft geïmplanteerd met denkbeelden die door geen tank zijn te slechten. En de opmerking '6 miljoen' is het stuitenste dat ze had kunnen zeggen. Dat ze er geen bedoelingen mee heeft gehad, moeten we maar aannemen. Dan is ze nog dommer dan ze overkomt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32236738
Ik heb de indruk dat Gretta een beetje manisch depressief is.
pi_32236800
quote:
Op zondag 13 november 2005 17:57 schreef SCH het volgende:
Ik heb de indruk dat Gretta een beetje manisch depressief is.
Zou er een zelfmoordaanslag op de planning staan?
pi_32236876
quote:
Op zondag 13 november 2005 17:59 schreef pberends het volgende:

[..]

Zou er een zelfmoordaanslag op de planning staan?
Hopelijk als ze met Rita V. gaat lunchen
pi_32238673
Ze kan wel goed toneel spelen.... In het begin van de avond niet huilen als het over haar man gaat. En aan de eind van het gesprek toch nog even zieltjes proberen te winnen door te gaan huilen
pi_32238765
Nou ja, helemaal normaal is ze niet natuurlijk. Aan de andere kant zijn er weinig mensen die haar serieus nemen, itt tot figuren die dezelfde dingen over moslims roepen en wel veel aanhang kennen.
pi_32239706
De dingen die ze over de Palestijnen zegt, vind ik grotendeels erg zinnig trouwens.

Jammer dat ze zo'n opmerking maakt over joden en annexatie in Amsterdam waardoor haar werkelijke belangrijke uitspraken verloren gaan.
  Trouwste user 2022 zondag 13 november 2005 @ 19:57:25 #200
7889 tong80
Spleenheup
pi_32240052
Dar gaat het juist om er ijn mensen die wel redelijk discussieren.

Haar standpunten worden wel degelijk door ander mensen goed verwoord. Maar Antie sementie is niet uit te roeien.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')