quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:57 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Kijken dus, kunnen de rechtse cq. linkse no-brainers wat van leren

Wat een gelul dat je joods bent. Je bent gewoon een Nederlanderquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:21 schreef walhalla1986 het volgende:
Gretta Duisenberg moet echt eens nadenken over wat ze zegt!!!! Ik ben zelf joods en woon in amsterdam oud-zuid en die opmerking die zij maakte heeft mij echt heeeeeel erg gekwetst, Knoop had gelijk toen hij zei dat de nazi's dat ook zeiden. En van Wezel ook toen hij zei dat Gretta het altijde over DE joden heeft en ZE, niet alle joden denken het zelfde en joden is niet hetzelfde als Israelisch. Ze moet leren nadenken en zelf niet zielig gaan doen, zij kwetst keer op keer mensen bewust en dat kan en mag niet!

Ja, en moslims zijn ook geen moslims maar Nederlanders of Marokkanen. En Christenen zijn ook geen christenen maar nederlanders.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een gelul dat je joods bent. Je bent gewoon een Nederlander.

Hou je bek, ongelovige!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, en moslims zijn ook geen moslims maar Nederlanders of Marokkanen. En Christenen zijn ook geen christenen maar nederlanders..

Ja nou ik ben een joodse nederlander. Maar nog steeds joods, nederlander zijn staat los van het feit dat ik joods ben en de opmerking die Gretta maakte heeft mij gekwets om ze het over DE joden heeft, maar niet alle joden schelden haar uit dus beledig ze dan ook niet allemaal!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een gelul dat je joods bent. Je bent gewoon een Nederlander.

Daar GAAAAT en GING het ook helemaal niet omquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:36 schreef walhalla1986 het volgende:
[..]
Ja nou ik ben een joodse nederlander. Maar nog steeds joods, nederlander zijn staat los van het feit dat ik joods ben en de opmerking die Gretta maakte heeft mij gekwets om ze het over DE joden heeft, maar niet alle joden schelden haar uit dus beledig ze dan ook niet allemaal!!!

Kwetsen is niet verboden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:21 schreef walhalla1986 het volgende:
Gretta Duisenberg moet echt eens nadenken over wat ze zegt!!!! Ik ben zelf joods en woon in amsterdam oud-zuid en die opmerking die zij maakte heeft mij echt heeeeeel erg gekwetst,
Daar sla je ook elke discussie mee dood. WOII is al een tijdje voorbij. Mensen als Hans Knoop hebben dergelijke gebeurtenissen echter nodig voor hun zelfbeeld, zo blijven ze het eeuwige slachtoffer en daar wentelen ze zich in.quote:Knoop had gelijk toen hij zei dat de nazi's dat ook zeiden.
Dat kan en mag natuurlijk wel. Ik denk ook eerder dat het een kwestie van slecht formuleren is, dan bewuste actie. Duisenberg kan vreselijk zielig doen, maar dat doen mensen die WOII ergens bij halen waar dat niet relevant is, net zo goed. En als Gretta roept dat ze 60.000 handtekeningen heeft opgehaald en iemand vraagt hoeveel ze er op wil halen, dan vind ik de associatie met 6 miljoen oftewel 100x zoveel, best logisch. Ik geloof best dat er een groep mensen is die volledig achter het beleid van Israel staan, die haar bewust onderuit willen halen.quote:En van Wezel ook toen hij zei dat Gretta het altijde over DE joden heeft en ZE, niet alle joden denken het zelfde en joden is niet hetzelfde als Israelisch. Ze moet leren nadenken en zelf niet zielig gaan doen, zij kwetst keer op keer mensen bewust en dat kan en mag niet!

Zou er een zelfmoordaanslag op de planning staan?quote:Op zondag 13 november 2005 17:57 schreef SCH het volgende:
Ik heb de indruk dat Gretta een beetje manisch depressief is.

Hopelijk als ze met Rita V. gaat lunchenquote:Op zondag 13 november 2005 17:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou er een zelfmoordaanslag op de planning staan?

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |