Ik vind de critici ook niet zo sterk....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:45 schreef MrX1982 het volgende:
Die critici zijn zo zwak dat je bijna voor Filip zou zijn
Ben geen fan van Dewinter, maar die (extreem)linksen zijn net zo ergquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:46 schreef SCH het volgende:
Gezellig, die Filip-fans hier. Had jou hoger ingeschat pberends.
Ze zijn gewoon uitermate zwak.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:46 schreef Toad het volgende:
Ik vind de critici ook niet zo sterk....
Zo extreem zijn ze toch niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben geen fan van Dewinter, maar die (extreem)linksen zijn net zo erg.
Dat is ook het probleem met zo'n glibberige aal als De Winter. Die is moeilijk te vatten en heeft nooit verantwoordleijkheid genomen. Het zelfde zag je met Fortuyn, zelfde laken en pak.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon uitermate zwak.
Ze gaan totaal niet inhoudelijk op hem in en komen vooral met clichés en dan nu een of andere hypothetische voorspelling als hij gaat regeren.
Van die figuren in Buitenhof die een chocolademengsel in het gezicht flikkeren?quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Van die figuren in Buitenhof die een chocolademengsel in het gezicht flikkeren?
Als Filip aan de macht is valt hij zo door de mand, daar ben ik ook niet zo bang voor maar het establishment heeft cordons nodig om hem te weerhouden fouten te maken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:50 schreef SCH het volgende:
Dat is ook het probleem met zo'n glibberige aal als De Winter. Die is moeilijk te vatten en heeft nooit verantwoordleijkheid genomen. Het zelfde zag je met Fortuyn, zelfde laken en pak.
Wat loop je nou te lachenquote:
Dat was helemaal geen grappige anekdote. Dat was een moment waarop duidelijk werd dat de kogel zowel van links als van rechts kan komen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:55 schreef SCH het volgende:
Omdat je een grappige anekdote naar boven haalde.
Chocoladekogel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat was helemaal geen grappige anekdote. Dat was een moment waarop duidelijk werd dat de kogel zowel van links als van rechts kan komen.
Ik heb De Winter ook nog nooit met wapens zien zwaaien.quote:
Typerend dat je een chocoladetaartje erger vindt dan de uitlatingen van De Winterquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb De Winter ook nog nooit met wapens zien zwaaien.
Het is antidemocratisch moddergooien, dom tuig dat geen woorden klaar heeft en dan maar naar de vla grijpt.
Die sukkels mogen heel hard van de trap vallen. Of worden geworpen.
Typerend dat jij het een niet los van het ander kan zien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:06 schreef SCH het volgende:
Typerend dat je een chocoladetaartje erger vindt dan de uitlatingen van De Winter
Ik vond het geweldig die taart, waarom mag dat niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Typerend dat jij het een niet los van het ander kan zien.
Hahaha, wat hilarisch zeg. Iemand het woord ontnemen is fascistisch.quote:
Dat lijkt me helemaal niet zo typerend. Het is gewoon a different game. Als De Winter op een bepaald vlak opereert moet je hem daar terugpakken en van weerwoord dienen, en dat niet buiten het debat om doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Typerend dat je een chocoladetaartje erger vindt dan de uitlatingen van De Winter
Jij bent echt een superziek persoon!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig die taart, waarom mag dat niet?
Hij wist er anders wel raad mee, het vlees geworden slachtofferquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Hahaha, wat hilarisch zeg. Iemand het woord ontnemen is fascistisch.
En ik zou precies hetzelfde zeggen als een communistisch persoon onderbesmeurt werd door een extreem-rechts persoonquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij bent echt een superziek persoon!!
Ach, zo erg was het toch niet. Een taartje. Wat een heisaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niet zo typerend. Het is gewoon a different game. Als De Winter op een bepaald vlak opereert moet je hem daar terugpakken en van weerwoord dienen, en dat niet buiten het debat om doen.
Het is gewoon extreem-laag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij wist er anders wel raad mee, het vlees geworden slachtoffer![]()
Compliment als jij het zegtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij bent echt een superziek persoon!!
Omdat die taart bedoeld was om De Winter angst aan te jagen en hem door middel van (in strikte zin) geweld te intimideren. Oftewel, een terroristische actie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:12 schreef SCH het volgende:
Ik vond het geweldig die taart, waarom mag dat niet?
Overdrijf niet zo man.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Omdat die taart bedoeld was om De Winter angst aan te jagen en hem door middel van (in strikte zin) geweld te intimideren. Oftewel, een terroristische actie.
Maar wel reuze grappig en terecht.quote:Dat het chocoladevla was in plaats van een sterk zuur, maakt de boel niet minder erg. Het is oog om oog, tand om tand, zo'n daad, en dus tamelijk primitief.
Het is een zwaktebod, en daarnaast creëert het aan beide kanten weer nieuwe acties. Gewoon niet doen dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, zo erg was het toch niet. Een taartje. Wat een heisa![]()
Ja, dat vraag ik me ook af, of het nou Jan M. of Wilders is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik kan me veel indenken, maar wat is er grappig aan een politicus met taart besmeuren?
NIet een politicus maar De Winter, een neo-fascist.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik kan me veel indenken, maar wat is er grappig aan een politicus met taart besmeuren?
Maak je liever druk om die holocaust ontkenner in dit topic, daar hoor ik je dan weer niet over.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:25 schreef pberends het volgende:
Let niet op SCH, dat is een extremist pur sang.
Ik weet niet of het grappig is, het toont echter wel de kwetsbaarheid van zo'n figuur als mens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Daar wordt het ook niet grappiger van hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
NIet een politicus maar De Winter, een neo-fascist.
Een communist kan volgens jouw zienswijze ook geen politicus zijn?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
NIet een politicus maar De Winter, een neo-fascist.
Elke media-mongool zou zeggen dat het alleen maar gewin is voor degene die wordt aangevallen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik weet niet of het grappig is, het toont echter wel de kwetsbaarheid van zo'n figuur als mens.
Mij best. Maar zo treed je in de voetsporen van degene die je tegenover je denkt te staan.quote:
Natuurlijk hoort het niet en die mensen moeten ook gewoon een boete, maar ik heb er wel smakelijk om gelachen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is een zwaktebod, en daarnaast creëert het aan beide kanten weer nieuwe acties. Gewoon niet doen dus.
Nou als die communist niet aan democratie doet niet nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Een communist kan volgens jouw zienswijze ook geen politicus zijn?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Maak je liever druk om die holocaust ontkenner in dit topic, daar hoor ik je dan weer niet over.
Dat toont nogal wat van jouw eigen zwakte. De zwakte dat je Dewinter niet met argumenten kan bestrijden, maar slechts met taarten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Natuurlijk hoort het niet en die mensen moeten ook gewoon een boete, maar ik heb er wel smakelijk om gelachen.![]()
Je kan toch best tegen de democratie zijn in een democratie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:34 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Nou als die communist niet aan democratie doet niet nee.
En dus besmeur je populisten maar? Wat is dat voor zwaktebod?? Echt te triest.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:37 schreef gelly het volgende:
Populisten kun je ook niet bestrijden met argumenten. Ook al lul je de populist onder tafel, z'n volgelingen hebben a) de uitzending niet gezien of b) kijken ernaar alsof het een voetbalwedstrijd is.
Je bestrijdt zo'n De Winter helemaal niet met taarten, daar heeft ie alleen maar voordeel van. Ik doe er alleen niet zo dramatisch over, vindt het wel grappig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat toont nogal wat van jouw eigen zwakte. De zwakte dat je Dewinter niet met argumenten kan bestrijden, maar slechts met taarten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |