Ik durf er geen apart "wie is de papa" oproeptopic voor te openen...voor het zelfde geld krijg je duizenden reacties..quote:
Yep, ze zou haar aan de haren uit de kamer slepen als Tanja zo tegen haar gereageerd had als ze bij Ingrid had gedaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:35 schreef Showtime het volgende:
Lieske is wel lekker aan het stoken ineens over Tanja. Ze probeert Tanja steeds weer aan te halen om over te zeiken. Toch? Toch? Toch? Van wie zou ze dat TOCH? hebben.
Ik was van plan om een plaatje van een zweer te posten, maar het plaatje was té goor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:40 schreef Utwodublin het volgende:
LIeske's favoriete woord: 'Zweerbepalend'
De aard van dit gemene sujet komt nu duidelijk naar boven. Ik had vanaf dag 1 al het gevoel dat deze manipulerende onmensch er enkel inzit om mensen te beschadigen en de sfeer te verzieken!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:40 schreef riri het volgende:
Leuk hoor die Lieske....die zegt gewoon waar het op staat wat haar betreft
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik durf er geen apart "wie is de papa" oproeptopic voor te openen...voor het zelfde geld krijg je duizenden reacties..
Daar baalt ze dus zo van. Dat ze nu niet meer lekker met Tanja kan kletsen omdat BB hun verboden heeft de babykamer in te lopen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:41 schreef Day het volgende:
En ze heeft niks aan d'r als ze met iemand wil praten. Ze vergeet wel dat Tanja de enige was die haar troostte toen ze afgelopen woensdag huilde en dat Tanja het voor haar opneemt als ze uitgekots wordt door de groep.
Das een goeie.... Ik zie het al helemaal voor me... hahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:37 schreef Jane het volgende:
Ja ja, de opstand is op komst. Joost, Rob en Ingrid zijn nu een aanvalsplan tegen BB aan het verzinnen. De volgende keer dat ze in de slaapkamer moeten, nemen ze al het eten mee in een krat. 'Het is toch ONS eten!'
Whahahaha!
Zonder dat grut erbij is er niemand die wat durft te zeggen over de acties van BB. Dus laat dat grut maar lekker zitten. Hopelijk krijgen de zogenaamde volwassenen een keer het lef om hun gore bek open te trekken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:45 schreef Showtime het volgende:
Kan big-brother geen speeltuin aanleggen in de tuin, dan kunnen Dido en Roel tenminste rustig zonder dat grut erbij een "volwassen" gesprek met elkaar voeren.
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar baalt ze dus zo van. Dat ze nu niet meer lekker met Tanja kan kletsen omdat BB hun verboden heeft de babykamer in te lopen.
[afbeelding]
Zeker weten. Laat Lieske maar lekker BB afzeiken.quote:
Zo brengt ze het niet, Scan! Lieske is echt Tanja aan het bashen sinds gisteravond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar baalt ze dus zo van. Dat ze nu niet meer lekker met Tanja kan kletsen omdat BB hun verboden heeft de babykamer in te lopen.
[afbeelding]
Ze baalt van BB omdat ze niet die kamer in mag.. en ze baalt ervan dat Tanja die kamer haast niet meer uitkomt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:46 schreef Snaptnix het volgende:
JaAparte manier om dat te uiten dan
![]()
Vanaf de schommel kan ze ook haar bek open trekken over het onredelijke big-brother. Alleen daar valt ze Roel en Dido tenminste niet lastig met haar sterke verhalen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
Zonder dat grut erbij is er niemand die wat durft te zeggen over de acties van BB. Dus laat dat grut maar lekker zitten. Hopelijk krijgen de zogenaamde volwassenen een keer het lef om hun gore bek open te trekken.
En terecht. Dat doen ze allemaal, stuk voor stuk. Iedereen baalt ervan dat dat eigenwijze stuk vreten de hele dag maar in die babykamer hangt en alleen voor een peuk de kamer uitkomt. Lieske baalt ook van de acties van BB en zegt dat ook. Als we lekkere actie in het huis willen hebben, moeten er meer mensen gewoon tegen BB in opstand komenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:47 schreef Day het volgende:
[..]
Zo brengt ze het niet, Scan! Lieske is echt Tanja aan het bashen sinds gisteravond.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:49 schreef avonne het volgende:
Rob en Joost zeggen dat ze gewoon eten van Tanja zullen pakken als ze daar zin in hebben.
"daar staat geen sanctie op"
Zeker zelf nooit het clubrecord vlinderslag in handen gehad ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:49 schreef Showtime het volgende:
[..]
Vanaf de schommel kan ze ook haar bek open trekken over het onredelijke big-brother. Alleen daar valt ze Roel en Dido tenminste niet lastig met haar sterke verhalen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En terecht. Dat doen ze allemaal, stuk voor stuk. Iedereen baalt ervan dat dat eigenwijze stuk vreten de hele dag maar in die babykamer hangt en alleen voor een peuk de kamer uitkomt. Lieske baalt ook van de acties van BB en zegt dat ook. Als we lekkere actie in het huis willen hebben, moeten er meer mensen gewoon tegen BB in opstand komen
Nee, we luisteren natuurlijk liever naar Roel en Dido met hun diepzinnige verhalenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:49 schreef Showtime het volgende:
Vanaf de schommel kan ze ook haar bek open trekken over het onredelijke big-brother. Alleen daar valt ze Roel en Dido tenminste niet lastig met haar sterke verhalen.
Ik heb wel bij een studentenvereniging gezeten, telt dat ook?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:51 schreef Jappie het volgende:
Zeker zelf nooit het clubrecord vlinderslag in handen gehad ?
Oh oh oh, wat voelt Rob zich vrolijk en actief, zoals hij net zelf zei.quote:
Precies wat ik denk!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:47 schreef Day het volgende:
[..]
Zo brengt ze het niet, Scan! Lieske is echt Tanja aan het bashen sinds gisteravond.
Mag ze van mij doen, maar ze vergist zich behoorlijk als ze denkt dat ze daarmee opgenomen wordt in de groep. Die mogen haar nu wel niet nomineren, maar haar beurt komt echt wel weer. Lieske wordt slechts getolereerd in de groep, meer niet.
Of het terecht is, weet ik niet. En je had het net over dat zij in ieder geval wel d'r bek open durfde te trekken. Nou, dat deed ze dus net niet tegen Tanja. De grote bek over Tanja is achter d'r rug, niet in d'r bek. Dus de 'eerlijke' Lieske valt wel mee, in mijn ogen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En terecht. Dat doen ze allemaal, stuk voor stuk. Iedereen baalt ervan dat dat eigenwijze stuk vreten de hele dag maar in die babykamer hangt en alleen voor een peuk de kamer uitkomt. Lieske baalt ook van de acties van BB en zegt dat ook. Als we lekkere actie in het huis willen hebben, moeten er meer mensen gewoon tegen BB in opstand komen
Ja, geen sigaretten voor Tanja (Dat mag toch wel ivm de borstvoedingquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Laat ze dit aub gaan doen, Tanja over de zeik. BB over de zeik. Nog meer sancties, helemaal top!
Ligt er ook maar net aan hoe groot de club isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeker zelf nooit het clubrecord vlinderslag in handen gehad ?
Ik luister liever naar Roel en Dido, jij luistert liever naar Lieske. Over smaakt valt niet te twisten toch.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:52 schreef scanman01 het volgende:
Nee, we luisteren natuurlijk liever naar Roel en Dido met hun diepzinnige verhalen![]()
Kom op zeg
Daar ben ik het volledig mee eens, en ja Lieske is zeker een van de weinige die er tegenin durft te gaan. Maar dat doet voor mij niet af dat ik haar verhalen oninteressant vind. Van mij hoeft ze er ook niet meteen uit, maak alleen maar een opmerking dat ze ff op moet zouten bij Roel en Dido. Waar een zo een opmerking al niet naar toe kan leiden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:52 schreef scanman01 het volgende:
Trokken ze allemaal maar veel meer hun bek open. Deze groep verdrinkt in saaiheid omdat ze allemaal de lieve vrede willen bewaren.
Hou toch alsjeblieft op! De enige die zichzelf is, is Lieske. Ze zei destijds toen Tanja in het buitenhuisje mocht gewoon hard waar het op stond... en nu weer. Lieske neemt geen blad voor de mond als het om BB gaat en dat is juist precies zeggen wat je voelt. De rest is overduidelijk NIET zichzelf. Die zitten zich te verbijten en houden bijna alles in.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Precies wat ik denk!
Lieske probeert geaccepteerd te worden door Tanja te bashen...
En ook dit lukt niet...
Wanneer ontdekt Lieske dat ze gewoon haarzelf moet zijn?
Chantal had nog een zak geloof ik, maar die maakte zich al druk voor wanneer die op was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:53 schreef Mike1964 het volgende:
Ik dacht dat alle rookwaar ook uit het huis was weggehaald? Wat roken ze dan nu? Van Dido weet ik dat ze een pakje sigaretten heeft gekregen maar ik las gisteravond dat ze nog ongeveer vier shaggies hadden? Hebben ze nu toch nieuwe shag gehad?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Trokken ze allemaal maar veel meer hun bek open. Deze groep verdrinkt in saaiheid omdat ze allemaal de lieve vrede willen bewaren.
Ik luister veel liever naar iemand die zegt waar het op staat en pissed is, dan dat zoete geouwehoer van Dido en Roel ja. Stom hè.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:55 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik luister liever naar Roel en Dido, jij luistert liever naar Lieske. Over smaakt valt niet te twisten toch.
[..]
Dat mag idd ook wel gebeuren ja. Laat haar ook maar eens voelen, wat de rest doormaakt nu. Tenslotte heeft zij al die tijd net zo goed de regels mee overtreden. Aan de andere kant vind ik het wel prachtig dat zij gewoon kan roken en Chantal niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, geen sigaretten voor Tanja (Dat mag toch wel ivm de borstvoeding)
Daarnaast is Lieske ook de omgebouwde in het huis EN volgens mij ook de antichrist!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Precies wat ik denk!
Lieske probeert geaccepteerd te worden door Tanja te bashen...
En ook dit lukt niet...
Wanneer ontdekt Lieske dat ze gewoon haarzelf moet zijn?
Alles wat Lieske doet en zegt staat in het teken "Als ik zo doe en dit zeg wordt ik in de groep geaccepteerd, want dat is wat zij willen"
Zo is Lieske nu eenmaal. Ze poets niet voor niets haar tanden een half uur en is constant bezig dat ze te zwaar is....
Liske cijferd zichzelf helemaal weg om geaccepteerd te worden...
Jammer Lieske. weer wat minpuntjes...
Lieske is ook niet echt kwaad op Tanja...Lieske is kwaad op BBquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:53 schreef Day het volgende:
[..]
Of het terecht is, weet ik niet. En je had het net over dat zij in ieder geval wel d'r bek open durfde te trekken. Nou, dat deed ze dus net niet tegen Tanja. De grote bek over Tanja is achter d'r rug, niet in d'r bek. Dus de 'eerlijke' Lieske valt wel mee, in mijn ogen.
Precies. Misschien trekt ze anderen een keer mee in haar mening en dan kunnen we misschien nog wel wat leuks verwachten. Als datn iet gebeurt, zal het de komende weken ook gewoon doodsaai blijven. Blijkbaar hebben de andere bewoners de 'knap-grens' nog niet bereikt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:54 schreef riri het volgende:
Lieske is vaak de enige die wel hardop zegt wat anderen denken en uit eigenbelang niet zeggen
Lieske zegt nooit iets over haarzelf tenzij het haar beter in de groep laat liggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou toch alsjeblieft op! De enige die zichzelf is, is Lieske. Ze zei destijds toen Tanja in het buitenhuisje mocht gewoon hard waar het op stond... en nu weer. Lieske neemt geen blad voor de mond als het om BB gaat en dat is juist precies zeggen wat je voelt. De rest is overduidelijk NIET zichzelf. Die zitten zich te verbijten en houden bijna alles in.
Vooral op BB ja, maar ze baalt ook dat Tanja die kamer niet uitkomt. Ze heeft dat trouwens ook al een paar keer gezegd tegen Tanja, maar die heeft geen zin meer om lekker bij de groep te gaan zitten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lieske is ook niet echt kwaad op Tanja...Lieske is kwaad op BB![]()
Joost denkt vast van wel, die is altijd zo snel paranoiaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:59 schreef Jane het volgende:
Zouden ze dat niveau al bereikt hebben, dat ze zo kinderachtig zijn dat ze elkaars suiker jatten??!!
ja nog ff scan, nog ff doorlullen en ik zou haast gaan geloven dat lieske de enige kans op redding van deze editie van BB is...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Misschien trekt ze anderen een keer mee in haar mening en dan kunnen we misschien nog wel wat leuks verwachten. Als datn iet gebeurt, zal het de komende weken ook gewoon doodsaai blijven. Blijkbaar hebben de andere bewoners de 'knap-grens' nog niet bereikt.
Lieske zegt dat ze liever heeft dat BB haar kleren afpakt dan haar make-upquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:02 schreef Isabeau het volgende:
Is dat een verkapte vorm van verboden make-up/haarlak te gebruiken D
Ze moeten ALLEMAAL zeggen 'FUCK IT'. Alleen Lieske doet dat tot nu toe helaas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:02 schreef Sonique het volgende:
Ze moet gewoon eens zeggen: "Fuck jullie allemaal!"
gisteravond mochten ze al niet meer van BB tot nader orderquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:01 schreef cuall het volgende:
Ik hoor Rob net zeggen dat ze niet meer in het washok en de badkamer mogen komen, is dat omdat Tanja er bezig is, of mogen ze er vanaf nu niet meer komen?
![]()
En niemand die erop reageert omdat ze zich niet durven uit te spreken over dingen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:04 schreef cuall het volgende:
Ik vind het toch ook wel knap dat Lieske het lef heeft om dingen uit te spreken, het is alleen jammer dat ze er soms toch wat onzeker over is en zich snel, na haar uitlatingen door de anderen laat beinvloeden.
Op zich wel begrijpelijk hoor gezien haar leeftijd.
Nee, ze zegt wat andere denken.... (zei je net zelfquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moeten ALLEMAAL zeggen 'FUCK IT'. Alleen Lieske doet dat tot nu toe helaas.
Lieske kan zich niet inhouden. Dat vertelt ze net ook. Na dat gedonder met Chantal en Tanja heeft ze dat even geprobeerd, maar dat lukt dus niet. Ze is het type dat moet zeggen wat ze vindt. Zo ben ik zelf ook, dus ik kan het heel goed begrijpen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:05 schreef avonne het volgende:
[..]
gisteravond mochten ze al niet meer van BB tot nader order
Dat is het meest ergerlijke ja. Dido leek net niet eens te snappen dat Lieske zo baalt van de situatie van Tanja. Heel vreemd allemaal.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En niemand die erop reageert omdat ze zich niet durven uit te spreken over dingen.
Ik weet dat Lieske voornamelijk kwaad is op BB en niet zozeer op Tanja. En ze is ook flink gefrustreerd dat ze die kamer niet in mag en de baby niet mag zien. Wat ik bij haar tegen vind vallen is dat ze zulke stoere praat eruit flapt (met haar ik trek haar aan de haren uit de kamer). En dat doet ze dus wel om indruk te maken op de groep.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooral op BB ja, maar ze baalt ook dat Tanja die kamer niet uitkomt. Ze heeft dat trouwens ook al een paar keer gezegd tegen Tanja, maar die heeft geen zin meer om lekker bij de groep te gaan zitten.
Joh schei toch eens uit, ze zit achter de rug van tanja om te verkondigen dat ze haar wel ff de kamer uit zou slaan/trekkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moeten ALLEMAAL zeggen 'FUCK IT'. Alleen Lieske doet dat tot nu toe helaas.
Lieske kan zich niet inhouden. Dat vertelt ze net ook. Na dat gedonder met Chantal en Tanja heeft ze dat even geprobeerd, maar dat lukt dus niet. Ze is het type dat moet zeggen wat ze vindt. Zo ben ik zelf ook, dus ik kan het heel goed begrijpen.
Dido gaf aan dat ze het nog niet van die kant had bekeken en dat het voor haar anders was omdat zij WEL in de babykamer mocht komenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het meest ergerlijke ja. Dido leek net niet eens te snappen dat Lieske zo baalt van de situatie van Tanja. Heel vreemd allemaal.
Mooi plaatje he?quote:
Ik bepaal zelf wel wat ik schrijf, dank je wel. En gelukkig zijn het meer mensen eens dat meer bewoners zich gewoon moeten uitspreken over dingen die zich niet aanstaan. Go Lieskequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:03 schreef clauwheee het volgende:
Scanman je verdedigingsdrang voor Lieske neemt echt irritante vormen aan. Nu weten we het wel. En als iemand anders liever naar Dido en Roel luistert, so what? BB is meer dan Lieske alleen. Gelukkig
ik zou ook zeuren denk ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:08 schreef Jane het volgende:
Ben ik nu de enige die een dagje niet eten echt een piece of cake vindt?Ik vind echt dat ze zeuren hoor.
Misschien ben ik te vaak op dieet geweest .
Waarschijnlijk is dit de look die hij wil. Hij gaf Joost net ook al advies over hoe hij zijn haar moest doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:10 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij naar de kapper was geweest![]()
![]()
Klopt. Op zich toch raar dat je je dan niet even in de situatie van anderen verplaatst hebt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Dido gaf aan dat ze het nog niet van die kant had bekeken en dat het voor haar anders was omdat zij WEL in de babykamer mocht komen
de dweil is korterquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:10 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij naar de kapper was geweest![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:08 schreef Jane het volgende:
Ben ik nu de enige die een dagje niet eten echt een piece of cake vindt?Ik vind echt dat ze zeuren hoor.
Dat heb ik echt nooit. Zal wel aan mijn verbranding liggen dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zou ook zeuren denk ik
Als ik voor 12:00u niet eet gaat het bij mij duizelen
Nathalie is er 1 vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:13 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig,,, er wordt weer gesmakt.
Ik heb het gisteren nog ondervonden, mijn collega's op het werk vanochtend geloofde het niet maar toen ze zagen hoe snel ik een broodje naar binnen kegelde werd alles duidelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:08 schreef Jane het volgende:
ze hebben gister ook geen avondeten gehad, dus ik denk dat ze nu al 24 uur geen volledige maaltijd hebben gehad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:08 schreef Jane het volgende:
en geflotenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:13 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig,,, er wordt weer gesmakt.
Ja, maar ik kreeg niet de indruk dat Dido er niet voor open stond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Op zich toch raar dat je je dan niet even in de situatie van anderen verplaatst hebt.
Ik zou balen, maar in paniek 20 gram suiker op eisen is weer het andere uiterstequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit. Zal wel aan mijn verbranding liggen dan.
In ieder geval zouden ze mij dus nooit zo op de kast krijgen hiermee, als ik in dat huis zat. Da's dan wel weer een voordeel.
Ow ja dat vind ik ook, dat meer mensen zich moeten uitspreken. Graag zelfsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik schrijf, dank je wel. En gelukkig zijn het meer mensen eens dat meer bewoners zich gewoon moeten uitspreken over dingen die zich niet aanstaan. Go Lieske
En verder kan ik je alleen maar aanraden dan om mijn posts over te slaan. Doe ik dat met jou ook, okee
Idd, toen hadden ze een wasbord, volgens mij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:18 schreef avonne het volgende:
Rob vind het kinderachtig dat ze niet mogen wassen.
Moesten ze in BB1 niet alles met de hand wassen?
Goed zo Menno!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:18 schreef Day het volgende:
Menno snapt het gezeik van de andere bewoners niet.
Rob houdt het ook al niet meer, dus dat wordt leuk!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:18 schreef Showtime het volgende:
Chantal is echt niet te genieten vandaag, dat wordt nog gezellig de aankomende week met haar.
en maar zeiken over eten terwijl hij al een blubberpens begint te krijgenquote:
die was toch door BB weggehaald?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:18 schreef Isabeau het volgende:
En wat was die vieze wortl/ui/rookvleesprut/rijst + pizza van gisteren dan, avonne?
Menno is de enige nog die het spel snapt en beseft hoe de vork in de steel zit. zelfs tijdens zijn kutverjaardag die zelfs nog te goedkoop voor de hoeren was, bleef hij dankbaar en zonder klagen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:18 schreef Day het volgende:
Menno snapt het gezeik van de andere bewoners niet.
vanwege het sjoemelen met regels en opdrachtenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Is lees nu net pas de weblog van gisteren. Is er al bekend waarom Big Brother al die spullen inneemt en ze van alles verbied?
Menno is de laatste dagen gestegen in mijn favo lijstje. Al moet ik wel concluderen dat hij voor weinig ophef in het huis zorgt wat ook niet ten goede komt aan het spektakel. Juist omdat hij zich niet (durft?) uit te spreken in de meeste discussies.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:23 schreef versabommie het volgende:
Menno is de enige nog die het spel snapt en beseft hoe de vork in de steel zit. zelfs tijdens zijn kutverjaardag die zelfs nog te goedkoop voor de hoeren was, bleef hij dankbaar en zonder klagen.
Dat ze ze besteld, betekent nog niet dat ze het krijgt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:23 schreef Showtime het volgende:
Joost: Iemand die borstvoeding geeft laat je toch geen sigaretten bestellen.
Goed punt!
haha geweldig, lijkt wel een experiment in een horror moviequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:25 schreef Jane het volgende:
Jeetje, wat kunnen mensen snel al hun fatsoen en redelijkheid verliezen zeg! Beangstigend gewoon!
Lijkt toch een beetje op Lord Of The Flies!
Je hoort hem ook niet klagen dat hij elke keer weer genomineerd wordt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:25 schreef Showtime het volgende:
[..]
Menno is de laatste dagen gestegen in mijn favo lijstje. Al moet ik wel concluderen dat hij voor weinig ophef in het huis zorgt wat ook niet ten goede komt aan het spektakel. Juist omdat hij zich niet (durft?) uit te spreken in de meeste discussies.
Dat 'prutje' is nog wel opgegeten en die pizza was voor roel (ook opgegeten) daarna moesten ze naar de slpaakamer en is alles weggehaald.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:21 schreef avonne het volgende:
[..]
die was toch door BB weggehaald?
Of ben ik nu abuis?
Van de Talpa - sitequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Is lees nu net pas de weblog van gisteren. Is er al bekend waarom Big Brother al die spullen inneemt en ze van alles verbied?
Logisch, als Menno zich uitspreekt dan krijgt hij steeds een megagolf van hummie en coquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:25 schreef Showtime het volgende:
[..]
Menno is de laatste dagen gestegen in mijn favo lijstje. Al moet ik wel concluderen dat hij voor weinig ophef in het huis zorgt wat ook niet ten goede komt aan het spektakel. Juist omdat hij zich niet (durft?) uit te spreken in de meeste discussies.
Ik vind dat ook sterk van Menno ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Menno is de enige nog die het spel snapt en beseft hoe de vork in de steel zit. zelfs tijdens zijn kutverjaardag die zelfs nog te goedkoop voor de hoeren was, bleef hij dankbaar en zonder klagen.
Ze kreeg ze toch ook toen ze zwanger was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:25 schreef Day het volgende:
[..]
Dat ze ze besteld, betekent nog niet dat ze het krijgt.
OK, ik dacht dat ze net aan het eten wilden beginnen toen alles werd weggehaald.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat 'prutje' is nog wel opgegeten en die pizza was voor roel (ook opgegeten) daarna moesten ze naar de slpaakamer en is alles weggehaald.
een pak vla?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
die sigareten zijn misschien not done maar het eten is normaal hoor
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
die sigareten zijn misschien not done maar het eten is normaal hoor
Ik denk dat het kleutergedrag in zo een groep door een persoon wordt geintroduceerd. Vervolgens gaat er eentje in mee, en dan weer eentje. Op een gegeven moment is het "If you can't beat them, join them".quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:28 schreef Jane het volgende:
Zit ik echt naar volwassen mensen te kijken? Ik kan het bijna niet geloven.
Nee je bent niet de enige die dat vindt. Dat stelletje lamzakken daar in dat huis hebben het veel te goed. Enigste wat ze tot nu toe hebben laten zien is: vreten, zuipen, roken, klagen, de hele dag onderuit gezakt hangen of in die jacuzi liggen, bezig zijn met hoe ze thuis overkomen en zichzelf een filmsterrenstatus aan te meten. Die gasten gedragen zich gewoon asociaal in dat huis. Weekopdrachten worden gewoon niet afgemaakt, er wordt besteld alsof morgen de wereld zal vergaan. Ze baden zich in een weelde waar volgens mij meer van de helft van de bewoners thuis van dromen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:08 schreef Jane het volgende:
Toen deden het omdat ze stress wilde vermijden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kreeg ze toch ook toen ze zwanger was.![]()
dat is niet hetzelfdequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:29 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
een pak vla?
dat heb je heus niet nodig hoor..
Gewoon dat mens ook op rantsoen trappen en wat ze nodig heb aan vitaminen compenseren met vitamine tabletten..
Dus Menno zit onder de plak (getemd door Hummie), wat een watje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Logisch, als Menno zich uitspreekt dan krijgt hij steeds een megagolf van hummie en co
Ok, thanxquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:24 schreef avonne het volgende:
vanwege het sjoemelen met regels en opdrachten
met name het achterhouden van spullen (breiwerkjes, eten) terwijl uitdrukkelijk was herhaald het in te leveren, en het gebruiken van eten van Tanja. Vast nog wel een aantal andere dingen.
Of het spel wordt nu gewoon harder.
Die gasten weten geen moer, joh.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Hoe komen ze daar nou bij, dat stress van de moeder nu geen invloed meer heeft op de baby?
Het is absoluut een groep die een ander niets gunt als ze zelf ook niets hebben. Zo kinderachtig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:32 schreef Gert het volgende:
Ze vinden nu dat de sigaretten van Tanja afgepakt moeten worden.
Het argument "stress is slecht voor het kindje" gaat nu immers niet meer op.
"En het is ook beter voor de borstvoeding" zegt Joost.
Boeiehhhquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:31 schreef scanman01 het volgende:
Valt me wel wat tegen dat Roel het allemaal zo makkelijk over zijn kant laat gaan.
[afbeelding]
ach Menno wil ook eens wat winnen en past zich makkelijk aan. beter dat dan een stel klagende zeikers die nu eens op regels wel aangepakt worden en direct dagenlang gaan janken!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dus Menno zit onder de plak (getemd door Hummie), wat een watje.![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:31 schreef Day het volgende:
Volgens mij houdt BB het nu zo lang vol, omdat ze blijven schelden en het niet in hun hoofd halen om sorry te zegggen. Sterker nog, ze beramen alweer hoe ze de volgende keer weer spullen gaan verstoppen.![]()
Roel speelt het spel en wil door uitspraken zijn positie niet op het spel zetten (mijn idee)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:31 schreef scanman01 het volgende:
Valt me wel wat tegen dat Roel het allemaal zo makkelijk over zijn kant laat gaan.
[afbeelding]
Ik neem aan dat je bedoelt dat stress van de moeder niet goed is voor de baby.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Hoe komen ze daar nou bij, dat stress van de moeder nu geen invloed meer heeft op de baby?
idd gewoon zonder zeueren weer verder gaan de jakoezie schoonmaken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:35 schreef Lienekien het volgende:
Go, Menno.
greppelhoerenbekquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal moet nu echt een keer haar greppelhoerenbek houden. Wat een zeikwijf zeg. Aandacht van haarzelf afpraten door een ander overal de schuld van te geven.![]()
![]()
idd wat een $^#&%$#quote:Het is absoluut een groep die een ander niets gunt als ze zelf ook niets hebben. Zo kinderachtig.
Een "ik niet, dan jij ook niet" mentaliteit waar ik absoluut niet van hou.
HEAR HEAR!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die beide achterbakse Amsterdammers hebben altijd als stopwoordje....klaar Maar ondertussen gaan ze zelf door met stoken. Zijn werkelijk rasechte Amsterdammers.![]()
Nou? Ze hebben Tanja tot nu anders wel heel veel meer privileges gegundquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is absoluut een groep die een ander niets gunt als ze zelf ook niets hebben. Zo kinderachtig.
idd, ik ben absoluut geen tanja fan, in tegendeel, maar dit zegt meer over hunzelf dan over tanja. zelfde kinderachtige gedoe als gisteren toen dido sigaretten had gekregen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is absoluut een groep die een ander niets gunt als ze zelf ook niets hebben. Zo kinderachtig.
Hou effe op zeg! Ik ben zelf ook een (weliswaar 'geëmigreerde'quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn werkelijk rasechte Amsterdammers.![]()
denk ik ook inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:37 schreef Day het volgende:
Nog 1 ding: ik denk dat Roel het helemaal eens is met Menno.
Jammer dat hij niks zegt.
Dat is jouw definitie van Amsterdammers?... mmm.... klaar!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die beide achterbakse Amsterdammers hebben altijd als stopwoordje....klaar Maar ondertussen gaan ze zelf door met stoken. Zijn werkelijk rasechte Amsterdammers.![]()
Precies. Dat mens is gewoon een dictator eerste klas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:41 schreef Showtime het volgende:
Als Hummie lef heeft gaat ze zelf een week tussen de bewoners zitten.
Geloof je het zelf? Je hebt de reactie op Dido's pakje sigaretten toch wel gehoord gisteren?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:40 schreef scanman01 het volgende:
Als ze nog gewoon één van de bewoners was geweest, zou de verontwaardiging veel minder zijn. Maar Tanja wil zelf niet meer.
zo is datquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:40 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zet zichzelf overduidelijk buiten de groep. Logisch dat je dit soort reacties krijgt. Als ze nog gewoon één van de bewoners was geweest, zou de verontwaardiging veel minder zijn. Maar Tanja wil zelf niet meer.
Zoiets als: Steven Spielberg speelt ET? Lijkt me niet handig....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:41 schreef Showtime het volgende:
Optimistquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:40 schreef Cuaderno het volgende:
en elke keer hoop ik wel dat de streams nu wél op de dagboekkamer blijven staan...
Yep, ik vrees dat je gelijk hebt. Niemand gunt iemand iets, dus als iemand een speciale behandeling krijgt ligt ie eruit. Over speciale behandeling gesproken: heeft iedereen nu alle kappers/schoonheids/massagebehandelingen gehad die geplanned waren? Want volgens mij mochten ze daar ook niet meer heen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Je hebt de reactie op Dido's pakje sigaretten toch wel gehoord gisteren?
Als Menno zometeen een droog biscuitje krijgt van BB, dan ligt die uit de groep. Zo erg is het inmiddels al.
-edit- Menno of wie dan ook. IEMAND.
Is 1x voorgekomen, wat ik heb gezien. Was toen met Linda... dat ze haar moeder feliciteerde met haar verjaardag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:40 schreef Cuaderno het volgende:
en elke keer hoop ik wel dat de streams nu wél op de dagboekkamer blijven staan...
Ik zie Dido anders helemaal niet uit de groep liggen nu. Dat was van korte duur blijkbaar. Dat van Tanja niet, omdat ze zelf ook helemaal niets meer doet met de andere bewoners. Ze komt alleen nog even langs als ze weer wat nicotine nodig heeft om door haar borstvoeding te mengen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Je hebt de reactie op Dido's pakje sigaretten toch wel gehoord gisteren?
Als Menno zometeen een droog biscuitje krijgt van BB, dan ligt die uit de groep. Zo erg is het inmiddels al.
Jammer dat niemand het beestje bij de naam durft te noemen, ik heb de naam van Hummie nog niet horen vallen. De eerste die Hummie aanhekelt kan vast een zware sanctie verwachten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:43 schreef Cuaderno het volgende:
Niets is immers beter voor een samenhorigheidsgevoel dan tegen een gezamelijke vijand te vechten.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:41 schreef Showtime het volgende:
Daar word ik ook een beetje misselijk van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat snap ik ook wel. Ben alleen verbijsterd over de snelheid waarmee dat met mensen gebeurt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:44 schreef riri het volgende:
Jane....dat is ook de bedoeling van BB,dat mensen hun ware aard laten zien wanneer ze in het nauw worden gedreven
Lijkt wel een scene uit starwars of zo...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Menno komt uit de DBK en zit nu bubbelbad weer leeg te maken
[afbeelding]
Rob heeft altijd een grote bek maar doet niks, hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:45 schreef Jappie het volgende:
Beste wat zou kunnen gebeuren is dat Rob idd de koelkast gaat plunderen en dat de rest daar in mee gaat...eens kijken of hummie dan geen nieuw voedsel voor Tanja bezorgt...lol
Nou die zit nog bij de kapper hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:41 schreef Showtime het volgende:
Ja, ik ben ook verbijsterd!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:45 schreef Jane het volgende:
Tuurlijk, dat snap ik ook wel. Ben alleen verbijsterd over de snelheid waarmee dat met mensen gebeurt.
Je kunt altijd blijven hopen tochquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Rob heeft altijd een grote bek maar doet niks, hoor.![]()
Zul je zien dat hij daar straks nog voor beloond wordt door BB. Dan zijn helemaal de rapen gaar!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:48 schreef Cuaderno het volgende:
Menne is de enige voor wie ik op dit moment nog een beetje respect heb, die doet tenminste iets ipv alleen maar te zitten klagen.
Veel jongens/mannen hebben een bepaald beeld in hun hoofd wat ze op kunnen roepen als ze hun orgasme uit willen stellen....dit is er weer zo één... Ik ben alleen bang dat met dit plaatje van uitstel afstel komt.....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou die zit nog bij de kapper hoor![]()
[afbeelding]
Ik niet. Die was ook ergens stil in een hoekje gaan zitten.quote:
Zou leuk zijn als ze hem belonen met geheime luxe maaltijden in de DBK. En dat dan tijdens de live uitzending bekend maken aan de overige bewoners terwijl ze nog op rantsoen zitten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:50 schreef Jane het volgende:
Zul je zien dat hij daar straks nog voor beloond wordt door BB. Dan zijn helemaal de rapen gaar!
Menno is zich op dit moment anders aardig aan het ontpoppen als een nieuwe Ralph. Als Ralph er nog was geweest hadden ze nu gezellig samen het bubbelbad schoongemaakt.quote:
Dat vind ik nou het mooiste aan dit spel, als je gaat zien waar mensen toe in staat zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat snap ik ook wel. Ben alleen verbijsterd over de snelheid waarmee dat met mensen gebeurt.
Dan ben je dus geen rasechte Amsterdammer, en dan hoef je je niet aangesproken te voelen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Hou effe op zeg! Ik ben zelf ook een (weliswaar 'geëmigreerde') Amsterdammer. Ik ben absoluut niet zo hoor en mijn familie ook niet.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:51 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze hem belonen met geheime luxe maaltijden in de DBK. En dat dan tijdens de live uitzending bekend maken aan de overige bewoners terwijl ze nog op rantsoen zitten.
Het ultieme stoken zou nu zijn rob naar de dagboek laten komen en een envelop geven en voor laten lezen en dat de tekst dan is : beste bewoners, aangezien menno de enige is die znder klagen wel actief wil zijn is hij tot de finale imuun ...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij daar straks nog voor beloond wordt door BB. Dan zijn helemaal de rapen gaar!
Doet ze goed, mijn complimenten Hummie! Keep up the good work for a very very very very long time!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:51 schreef Mike1964 het volgende:
Trouwens, Hummie heeft een poosje geleden gezegd dat ze, als ze dat wil, het hele huis in 24 uur gek krijgt....denk dat ze dat nu aan het bewijzen is.
Hallo! Het is BB hoor! Dat weten ze vantevoren. Dat roept iedereen toch ook steeds over Tanja!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:52 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid vindt het irritant dat ze in de kastjes zijn geweest. Joost merkt op dat ze overal hebben zitten neuzen.
Is inderdaad vrij kwalijk.
Je hebt het nu toch alleen over de immigranten he ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:53 schreef Gert het volgende:
Nou eh: nee dus. Ik heb het niet zo op borstklopperige, luidruchtige, stuitend zelfingenomen patjepeëers.
Wat is daar kwalijk aan, het is toch niet hun huis?? En klaarblijkelijk is dat nodig want als ze fatsoenlijk wordt gevraagd iets in te leveren lopen ze als een stal aso's van alles achter over te drukken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:52 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid vindt het irritant dat ze in de kastjes zijn geweest. Joost merkt op dat ze overal hebben zitten neuzen.
Is inderdaad vrij kwalijk.
in het ergste geval rost hummie er zo 5-6 nieuwe bewoners in en laat ze fluiten naar instappremies enzo ...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:54 schreef Jappie het volgende:
Ze kunnen uiteraard ook allemaal hun zenders afdoen totdat BB over de brug komt...hmmm...ik krijg er alweer zin in...bewoners versus Hummie....zal ut bewaarheid worden
Ophoeren...ze hebbuh met hun klauwen van mijn prive bezit af te blijven...sterker nog...je kunt BB ervoor laten aanklagen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:55 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Wat is daar kwalijk aan, het is toch niet hun huis?? En klaarbllijkek is dat nodig want als ze fatsoenlijk wordt gevraagd iets in te leveren lopen ze als een stal aso's van alles achter over te drukken.
Zoiets moeten ze doen ja. Fuck Hummie met haar achterlijke streken. Iedereen moest vooral zichzelf blijven in het huis... maar nu blijkt dat er sancties volgen als je dat bent. Menno heeft al op zijn donder gehad vanwege bepaalde woorden. Die mag al niet meer zichzelf zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:54 schreef Jappie het volgende:
Ze kunnen uiteraard ook allemaal hun zenders afdoen totdat BB over de brug komt...hmmm...ik krijg er alweer zin in...bewoners versus Hummie....zal ut bewaarheid worden
Authentiéke patjepeeërs zijn een stuk beter te pruimen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je hebt het nu toch alleen over de immigranten he ?![]()
Geloof je het zelf ? ...no way Jose... ..een oorlogje zou alleen maar koren op de molen zijn van Hummie en consorten...tis voor hun alleen zaak dat ze er uiteindelijk WIJZER van worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
in het ergste geval rost hummie er zo 5-6 nieuwe bewoners in en laat ze fluiten naar instappremies enzo ...
Dat eventueel kunnen aanklagen van BB zal J.deM. vast wel in een waterdicht contractje hebben uitgesloten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ophoeren...ze hebbuh met hun klauwen van mijn prive bezit af te blijven...sterker nog...je kunt BB ervoor laten aanklagen...![]()
Nieuwe bewoners kan al lang niet meer, dus dat gaat nooit gebeuren inderdaad (of ze willen echt alle kijkers kwijt raken, dan wel natuurlijk). Nee, de bewoners hebben de macht... alleen moeten ze dat nog even door krijgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geloof je het zelf ? ...no way Jose... ..een oorlogje zou alleen maar koren op de molen zijn van Hummie en consorten...tis voor hun alleen zaak dat ze er uiteindelijk WIJZER van worden.![]()
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:59 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Dat eventueel kunnen aanklagen van BB zal J.deM. vast wel in een waterdicht contractje hebben uitgesloten.
Lijd en volgzaam volkje zijn die van buiten "de" stad toch ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Wat is dat voor flauwekul, dat ze in Big Brother privacy zouden moeten hebben. Kastjes waar BB niet in mag komen?Begrijp je het concept dan wel..
Nou ja, je hoeft niet meteen een sportschoolsjonnie te worden, maar veel vrouwen vinden een enigszins ontwikkeld torso gewoon een stuk lekkerder dan een bierbuik met twee witte spriet-armpjes, dat valt niet te ontkennen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:59 schreef scanman01 het volgende:
Wat zit Dido Joost nou spieren aan te praten?? Alsof een man pas een man is als je spieren hebt
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:59 schreef scanman01 het volgende:
Wat zit Dido Joost nou spieren aan te praten?? Alsof een man pas een man is als je spieren hebt
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft niet meteen een sportschoolsjonnie te worden, maar veel vrouwen vinden een enigszins ontwikkeld torso gewoon een stuk lekkerder dan een bierbuik met twee witte spriet-armpjes, dat valt niet te ontkennen.
Nou, ik kan me daar nog wel iets bij voorstellen. Er zijn wel grenzen natuurlijk. Dat 'geen privacy' is toch al lang overboord gegooid. In iemands spullen gaan neuzen is de grens over vind ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Wat is dat voor flauwekul, dat ze in Big Brother privacy zouden moeten hebben. Kastjes waar BB niet in mag komen?Begrijp je het concept dan wel..
En daar is-ie dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lijd en volgzaam volkje zijn die van buiten "de" stad toch ook![]()
Hoezo? Big Brother controleert ook hun koffers van tevoren hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, ik kan me daar nog wel iets bij voorstellen. Er zijn wel grenzen natuurlijk. Dat 'geen privacy' is toch al lang overboord gegooid. In iemands spullen gaan neuzen is de grens over vind ik.
O ja, gaan we nu de tolerante gay-friendly hoofdstedeling uithangen?quote:
Klopt. Maar dat is nog geen reden om ook maar aan dat beeld te moeten voldoen toch.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft niet meteen een sportschoolsjonnie te worden, maar veel vrouwen vinden een enigszins ontwikkeld torso gewoon een stuk lekkerder dan een bierbuik met twee witte spriet-armpjes, dat valt niet te ontkennen.
Je snapt het verschil echt niet he ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo? Big Brother controleert ook hun koffers van tevoren hoor.
Ik snap niet dat je dit te ver vindt gaan, maar wél van mening bent dat de streams ongecensureerd de beelden zou moeten uitzenden van bewoonsters die hun doos aan het uitsoppen zijn.
Hij heeft het echt niet door neequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je snapt het verschil echt niet he ?
Wat hebben Homo's er nu weer mee te maken......pfffff......laat ook eik maar...kheb net mijn tanden gepoetstquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, gaan we nu de tolerante gay-friendly hoofdstedeling uithangen?![]()
Nope. Geen privacy = geen privacy.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je snapt het verschil echt niet he ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |