Ik durf er geen apart "wie is de papa" oproeptopic voor te openen...voor het zelfde geld krijg je duizenden reacties..quote:
Yep, ze zou haar aan de haren uit de kamer slepen als Tanja zo tegen haar gereageerd had als ze bij Ingrid had gedaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:35 schreef Showtime het volgende:
Lieske is wel lekker aan het stoken ineens over Tanja. Ze probeert Tanja steeds weer aan te halen om over te zeiken. Toch? Toch? Toch? Van wie zou ze dat TOCH? hebben.
Ik was van plan om een plaatje van een zweer te posten, maar het plaatje was té goor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:40 schreef Utwodublin het volgende:
LIeske's favoriete woord: 'Zweerbepalend'
De aard van dit gemene sujet komt nu duidelijk naar boven. Ik had vanaf dag 1 al het gevoel dat deze manipulerende onmensch er enkel inzit om mensen te beschadigen en de sfeer te verzieken!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:40 schreef riri het volgende:
Leuk hoor die Lieske....die zegt gewoon waar het op staat wat haar betreft
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik durf er geen apart "wie is de papa" oproeptopic voor te openen...voor het zelfde geld krijg je duizenden reacties..
Daar baalt ze dus zo van. Dat ze nu niet meer lekker met Tanja kan kletsen omdat BB hun verboden heeft de babykamer in te lopen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:41 schreef Day het volgende:
En ze heeft niks aan d'r als ze met iemand wil praten. Ze vergeet wel dat Tanja de enige was die haar troostte toen ze afgelopen woensdag huilde en dat Tanja het voor haar opneemt als ze uitgekots wordt door de groep.
Das een goeie.... Ik zie het al helemaal voor me... hahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:37 schreef Jane het volgende:
Ja ja, de opstand is op komst. Joost, Rob en Ingrid zijn nu een aanvalsplan tegen BB aan het verzinnen. De volgende keer dat ze in de slaapkamer moeten, nemen ze al het eten mee in een krat. 'Het is toch ONS eten!'
Whahahaha!
Zonder dat grut erbij is er niemand die wat durft te zeggen over de acties van BB. Dus laat dat grut maar lekker zitten. Hopelijk krijgen de zogenaamde volwassenen een keer het lef om hun gore bek open te trekken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:45 schreef Showtime het volgende:
Kan big-brother geen speeltuin aanleggen in de tuin, dan kunnen Dido en Roel tenminste rustig zonder dat grut erbij een "volwassen" gesprek met elkaar voeren.
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar baalt ze dus zo van. Dat ze nu niet meer lekker met Tanja kan kletsen omdat BB hun verboden heeft de babykamer in te lopen.
[afbeelding]
Zeker weten. Laat Lieske maar lekker BB afzeiken.quote:
Zo brengt ze het niet, Scan! Lieske is echt Tanja aan het bashen sinds gisteravond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar baalt ze dus zo van. Dat ze nu niet meer lekker met Tanja kan kletsen omdat BB hun verboden heeft de babykamer in te lopen.
[afbeelding]
Ze baalt van BB omdat ze niet die kamer in mag.. en ze baalt ervan dat Tanja die kamer haast niet meer uitkomt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:46 schreef Snaptnix het volgende:
JaAparte manier om dat te uiten dan
![]()
Vanaf de schommel kan ze ook haar bek open trekken over het onredelijke big-brother. Alleen daar valt ze Roel en Dido tenminste niet lastig met haar sterke verhalen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
Zonder dat grut erbij is er niemand die wat durft te zeggen over de acties van BB. Dus laat dat grut maar lekker zitten. Hopelijk krijgen de zogenaamde volwassenen een keer het lef om hun gore bek open te trekken.
En terecht. Dat doen ze allemaal, stuk voor stuk. Iedereen baalt ervan dat dat eigenwijze stuk vreten de hele dag maar in die babykamer hangt en alleen voor een peuk de kamer uitkomt. Lieske baalt ook van de acties van BB en zegt dat ook. Als we lekkere actie in het huis willen hebben, moeten er meer mensen gewoon tegen BB in opstand komenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:47 schreef Day het volgende:
[..]
Zo brengt ze het niet, Scan! Lieske is echt Tanja aan het bashen sinds gisteravond.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:49 schreef avonne het volgende:
Rob en Joost zeggen dat ze gewoon eten van Tanja zullen pakken als ze daar zin in hebben.
"daar staat geen sanctie op"
Zeker zelf nooit het clubrecord vlinderslag in handen gehad ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:49 schreef Showtime het volgende:
[..]
Vanaf de schommel kan ze ook haar bek open trekken over het onredelijke big-brother. Alleen daar valt ze Roel en Dido tenminste niet lastig met haar sterke verhalen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En terecht. Dat doen ze allemaal, stuk voor stuk. Iedereen baalt ervan dat dat eigenwijze stuk vreten de hele dag maar in die babykamer hangt en alleen voor een peuk de kamer uitkomt. Lieske baalt ook van de acties van BB en zegt dat ook. Als we lekkere actie in het huis willen hebben, moeten er meer mensen gewoon tegen BB in opstand komen
Nee, we luisteren natuurlijk liever naar Roel en Dido met hun diepzinnige verhalenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:49 schreef Showtime het volgende:
Vanaf de schommel kan ze ook haar bek open trekken over het onredelijke big-brother. Alleen daar valt ze Roel en Dido tenminste niet lastig met haar sterke verhalen.
Ik heb wel bij een studentenvereniging gezeten, telt dat ook?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:51 schreef Jappie het volgende:
Zeker zelf nooit het clubrecord vlinderslag in handen gehad ?
Oh oh oh, wat voelt Rob zich vrolijk en actief, zoals hij net zelf zei.quote:
Precies wat ik denk!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:47 schreef Day het volgende:
[..]
Zo brengt ze het niet, Scan! Lieske is echt Tanja aan het bashen sinds gisteravond.
Mag ze van mij doen, maar ze vergist zich behoorlijk als ze denkt dat ze daarmee opgenomen wordt in de groep. Die mogen haar nu wel niet nomineren, maar haar beurt komt echt wel weer. Lieske wordt slechts getolereerd in de groep, meer niet.
Of het terecht is, weet ik niet. En je had het net over dat zij in ieder geval wel d'r bek open durfde te trekken. Nou, dat deed ze dus net niet tegen Tanja. De grote bek over Tanja is achter d'r rug, niet in d'r bek. Dus de 'eerlijke' Lieske valt wel mee, in mijn ogen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En terecht. Dat doen ze allemaal, stuk voor stuk. Iedereen baalt ervan dat dat eigenwijze stuk vreten de hele dag maar in die babykamer hangt en alleen voor een peuk de kamer uitkomt. Lieske baalt ook van de acties van BB en zegt dat ook. Als we lekkere actie in het huis willen hebben, moeten er meer mensen gewoon tegen BB in opstand komen
Ja, geen sigaretten voor Tanja (Dat mag toch wel ivm de borstvoedingquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Laat ze dit aub gaan doen, Tanja over de zeik. BB over de zeik. Nog meer sancties, helemaal top!
Ligt er ook maar net aan hoe groot de club isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeker zelf nooit het clubrecord vlinderslag in handen gehad ?
Ik luister liever naar Roel en Dido, jij luistert liever naar Lieske. Over smaakt valt niet te twisten toch.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:52 schreef scanman01 het volgende:
Nee, we luisteren natuurlijk liever naar Roel en Dido met hun diepzinnige verhalen![]()
Kom op zeg
Daar ben ik het volledig mee eens, en ja Lieske is zeker een van de weinige die er tegenin durft te gaan. Maar dat doet voor mij niet af dat ik haar verhalen oninteressant vind. Van mij hoeft ze er ook niet meteen uit, maak alleen maar een opmerking dat ze ff op moet zouten bij Roel en Dido. Waar een zo een opmerking al niet naar toe kan leiden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:52 schreef scanman01 het volgende:
Trokken ze allemaal maar veel meer hun bek open. Deze groep verdrinkt in saaiheid omdat ze allemaal de lieve vrede willen bewaren.
Hou toch alsjeblieft op! De enige die zichzelf is, is Lieske. Ze zei destijds toen Tanja in het buitenhuisje mocht gewoon hard waar het op stond... en nu weer. Lieske neemt geen blad voor de mond als het om BB gaat en dat is juist precies zeggen wat je voelt. De rest is overduidelijk NIET zichzelf. Die zitten zich te verbijten en houden bijna alles in.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Precies wat ik denk!
Lieske probeert geaccepteerd te worden door Tanja te bashen...
En ook dit lukt niet...
Wanneer ontdekt Lieske dat ze gewoon haarzelf moet zijn?
Chantal had nog een zak geloof ik, maar die maakte zich al druk voor wanneer die op was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:53 schreef Mike1964 het volgende:
Ik dacht dat alle rookwaar ook uit het huis was weggehaald? Wat roken ze dan nu? Van Dido weet ik dat ze een pakje sigaretten heeft gekregen maar ik las gisteravond dat ze nog ongeveer vier shaggies hadden? Hebben ze nu toch nieuwe shag gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |