denk ik ook inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:37 schreef Day het volgende:
Nog 1 ding: ik denk dat Roel het helemaal eens is met Menno.
Jammer dat hij niks zegt.
Dat is jouw definitie van Amsterdammers?... mmm.... klaar!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die beide achterbakse Amsterdammers hebben altijd als stopwoordje....klaar Maar ondertussen gaan ze zelf door met stoken. Zijn werkelijk rasechte Amsterdammers.![]()
Precies. Dat mens is gewoon een dictator eerste klas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:41 schreef Showtime het volgende:
Als Hummie lef heeft gaat ze zelf een week tussen de bewoners zitten.
Geloof je het zelf? Je hebt de reactie op Dido's pakje sigaretten toch wel gehoord gisteren?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:40 schreef scanman01 het volgende:
Als ze nog gewoon één van de bewoners was geweest, zou de verontwaardiging veel minder zijn. Maar Tanja wil zelf niet meer.
zo is datquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:40 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zet zichzelf overduidelijk buiten de groep. Logisch dat je dit soort reacties krijgt. Als ze nog gewoon één van de bewoners was geweest, zou de verontwaardiging veel minder zijn. Maar Tanja wil zelf niet meer.
Zoiets als: Steven Spielberg speelt ET? Lijkt me niet handig....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:41 schreef Showtime het volgende:
Als Hummie lef heeft gaat ze zelf een week tussen de bewoners zitten.
Optimistquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:40 schreef Cuaderno het volgende:
en elke keer hoop ik wel dat de streams nu wél op de dagboekkamer blijven staan...
Yep, ik vrees dat je gelijk hebt. Niemand gunt iemand iets, dus als iemand een speciale behandeling krijgt ligt ie eruit. Over speciale behandeling gesproken: heeft iedereen nu alle kappers/schoonheids/massagebehandelingen gehad die geplanned waren? Want volgens mij mochten ze daar ook niet meer heen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Je hebt de reactie op Dido's pakje sigaretten toch wel gehoord gisteren?
Als Menno zometeen een droog biscuitje krijgt van BB, dan ligt die uit de groep. Zo erg is het inmiddels al.
-edit- Menno of wie dan ook. IEMAND.
Is 1x voorgekomen, wat ik heb gezien. Was toen met Linda... dat ze haar moeder feliciteerde met haar verjaardag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:40 schreef Cuaderno het volgende:
en elke keer hoop ik wel dat de streams nu wél op de dagboekkamer blijven staan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |