Het ultieme stoken zou nu zijn rob naar de dagboek laten komen en een envelop geven en voor laten lezen en dat de tekst dan is : beste bewoners, aangezien menno de enige is die znder klagen wel actief wil zijn is hij tot de finale imuun ...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij daar straks nog voor beloond wordt door BB. Dan zijn helemaal de rapen gaar!
Doet ze goed, mijn complimenten Hummie! Keep up the good work for a very very very very long time!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:51 schreef Mike1964 het volgende:
Trouwens, Hummie heeft een poosje geleden gezegd dat ze, als ze dat wil, het hele huis in 24 uur gek krijgt....denk dat ze dat nu aan het bewijzen is.
Hallo! Het is BB hoor! Dat weten ze vantevoren. Dat roept iedereen toch ook steeds over Tanja!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:52 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid vindt het irritant dat ze in de kastjes zijn geweest. Joost merkt op dat ze overal hebben zitten neuzen.
Is inderdaad vrij kwalijk.
Je hebt het nu toch alleen over de immigranten he ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:53 schreef Gert het volgende:
Nou eh: nee dus. Ik heb het niet zo op borstklopperige, luidruchtige, stuitend zelfingenomen patjepeëers.
Wat is daar kwalijk aan, het is toch niet hun huis?? En klaarblijkelijk is dat nodig want als ze fatsoenlijk wordt gevraagd iets in te leveren lopen ze als een stal aso's van alles achter over te drukken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:52 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid vindt het irritant dat ze in de kastjes zijn geweest. Joost merkt op dat ze overal hebben zitten neuzen.
Is inderdaad vrij kwalijk.
in het ergste geval rost hummie er zo 5-6 nieuwe bewoners in en laat ze fluiten naar instappremies enzo ...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:54 schreef Jappie het volgende:
Ze kunnen uiteraard ook allemaal hun zenders afdoen totdat BB over de brug komt...hmmm...ik krijg er alweer zin in...bewoners versus Hummie....zal ut bewaarheid worden
Ophoeren...ze hebbuh met hun klauwen van mijn prive bezit af te blijven...sterker nog...je kunt BB ervoor laten aanklagen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:55 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Wat is daar kwalijk aan, het is toch niet hun huis?? En klaarbllijkek is dat nodig want als ze fatsoenlijk wordt gevraagd iets in te leveren lopen ze als een stal aso's van alles achter over te drukken.
Zoiets moeten ze doen ja. Fuck Hummie met haar achterlijke streken. Iedereen moest vooral zichzelf blijven in het huis... maar nu blijkt dat er sancties volgen als je dat bent. Menno heeft al op zijn donder gehad vanwege bepaalde woorden. Die mag al niet meer zichzelf zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:54 schreef Jappie het volgende:
Ze kunnen uiteraard ook allemaal hun zenders afdoen totdat BB over de brug komt...hmmm...ik krijg er alweer zin in...bewoners versus Hummie....zal ut bewaarheid worden
Authentiéke patjepeeërs zijn een stuk beter te pruimen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je hebt het nu toch alleen over de immigranten he ?![]()
Geloof je het zelf ? ...no way Jose... ..een oorlogje zou alleen maar koren op de molen zijn van Hummie en consorten...tis voor hun alleen zaak dat ze er uiteindelijk WIJZER van worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
in het ergste geval rost hummie er zo 5-6 nieuwe bewoners in en laat ze fluiten naar instappremies enzo ...
Dat eventueel kunnen aanklagen van BB zal J.deM. vast wel in een waterdicht contractje hebben uitgesloten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ophoeren...ze hebbuh met hun klauwen van mijn prive bezit af te blijven...sterker nog...je kunt BB ervoor laten aanklagen...![]()
Nieuwe bewoners kan al lang niet meer, dus dat gaat nooit gebeuren inderdaad (of ze willen echt alle kijkers kwijt raken, dan wel natuurlijk). Nee, de bewoners hebben de macht... alleen moeten ze dat nog even door krijgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geloof je het zelf ? ...no way Jose... ..een oorlogje zou alleen maar koren op de molen zijn van Hummie en consorten...tis voor hun alleen zaak dat ze er uiteindelijk WIJZER van worden.![]()
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:59 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Dat eventueel kunnen aanklagen van BB zal J.deM. vast wel in een waterdicht contractje hebben uitgesloten.
Lijd en volgzaam volkje zijn die van buiten "de" stad toch ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Wat is dat voor flauwekul, dat ze in Big Brother privacy zouden moeten hebben. Kastjes waar BB niet in mag komen?Begrijp je het concept dan wel..
Nou ja, je hoeft niet meteen een sportschoolsjonnie te worden, maar veel vrouwen vinden een enigszins ontwikkeld torso gewoon een stuk lekkerder dan een bierbuik met twee witte spriet-armpjes, dat valt niet te ontkennen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:59 schreef scanman01 het volgende:
Wat zit Dido Joost nou spieren aan te praten?? Alsof een man pas een man is als je spieren hebt
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:59 schreef scanman01 het volgende:
Wat zit Dido Joost nou spieren aan te praten?? Alsof een man pas een man is als je spieren hebt
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft niet meteen een sportschoolsjonnie te worden, maar veel vrouwen vinden een enigszins ontwikkeld torso gewoon een stuk lekkerder dan een bierbuik met twee witte spriet-armpjes, dat valt niet te ontkennen.
Nou, ik kan me daar nog wel iets bij voorstellen. Er zijn wel grenzen natuurlijk. Dat 'geen privacy' is toch al lang overboord gegooid. In iemands spullen gaan neuzen is de grens over vind ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Wat is dat voor flauwekul, dat ze in Big Brother privacy zouden moeten hebben. Kastjes waar BB niet in mag komen?Begrijp je het concept dan wel..
En daar is-ie dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lijd en volgzaam volkje zijn die van buiten "de" stad toch ook![]()
Hoezo? Big Brother controleert ook hun koffers van tevoren hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, ik kan me daar nog wel iets bij voorstellen. Er zijn wel grenzen natuurlijk. Dat 'geen privacy' is toch al lang overboord gegooid. In iemands spullen gaan neuzen is de grens over vind ik.
O ja, gaan we nu de tolerante gay-friendly hoofdstedeling uithangen?quote:
Klopt. Maar dat is nog geen reden om ook maar aan dat beeld te moeten voldoen toch.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft niet meteen een sportschoolsjonnie te worden, maar veel vrouwen vinden een enigszins ontwikkeld torso gewoon een stuk lekkerder dan een bierbuik met twee witte spriet-armpjes, dat valt niet te ontkennen.
Je snapt het verschil echt niet he ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo? Big Brother controleert ook hun koffers van tevoren hoor.
Ik snap niet dat je dit te ver vindt gaan, maar wél van mening bent dat de streams ongecensureerd de beelden zou moeten uitzenden van bewoonsters die hun doos aan het uitsoppen zijn.
Hij heeft het echt niet door neequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je snapt het verschil echt niet he ?
Wat hebben Homo's er nu weer mee te maken......pfffff......laat ook eik maar...kheb net mijn tanden gepoetstquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, gaan we nu de tolerante gay-friendly hoofdstedeling uithangen?![]()
Nope. Geen privacy = geen privacy.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je snapt het verschil echt niet he ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |