OK, ik dacht dat ze net aan het eten wilden beginnen toen alles werd weggehaald.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat 'prutje' is nog wel opgegeten en die pizza was voor roel (ook opgegeten) daarna moesten ze naar de slpaakamer en is alles weggehaald.
een pak vla?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
die sigareten zijn misschien not done maar het eten is normaal hoor
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
die sigareten zijn misschien not done maar het eten is normaal hoor
Ik denk dat het kleutergedrag in zo een groep door een persoon wordt geintroduceerd. Vervolgens gaat er eentje in mee, en dan weer eentje. Op een gegeven moment is het "If you can't beat them, join them".quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:28 schreef Jane het volgende:
Zit ik echt naar volwassen mensen te kijken? Ik kan het bijna niet geloven.
Nee je bent niet de enige die dat vindt. Dat stelletje lamzakken daar in dat huis hebben het veel te goed. Enigste wat ze tot nu toe hebben laten zien is: vreten, zuipen, roken, klagen, de hele dag onderuit gezakt hangen of in die jacuzi liggen, bezig zijn met hoe ze thuis overkomen en zichzelf een filmsterrenstatus aan te meten. Die gasten gedragen zich gewoon asociaal in dat huis. Weekopdrachten worden gewoon niet afgemaakt, er wordt besteld alsof morgen de wereld zal vergaan. Ze baden zich in een weelde waar volgens mij meer van de helft van de bewoners thuis van dromen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:08 schreef Jane het volgende:
Ben ik nu de enige die een dagje niet eten echt een piece of cake vindt?Ik vind echt dat ze zeuren hoor.
Misschien ben ik te vaak op dieet geweest .
Toen deden het omdat ze stress wilde vermijden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kreeg ze toch ook toen ze zwanger was.![]()
dat is niet hetzelfdequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:29 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
een pak vla?
dat heb je heus niet nodig hoor..
Gewoon dat mens ook op rantsoen trappen en wat ze nodig heb aan vitaminen compenseren met vitamine tabletten..
Dus Menno zit onder de plak (getemd door Hummie), wat een watje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Logisch, als Menno zich uitspreekt dan krijgt hij steeds een megagolf van hummie en co
Ok, thanxquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:24 schreef avonne het volgende:
vanwege het sjoemelen met regels en opdrachten
met name het achterhouden van spullen (breiwerkjes, eten) terwijl uitdrukkelijk was herhaald het in te leveren, en het gebruiken van eten van Tanja. Vast nog wel een aantal andere dingen.
Of het spel wordt nu gewoon harder.
Die gasten weten geen moer, joh.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Hoe komen ze daar nou bij, dat stress van de moeder nu geen invloed meer heeft op de baby?
Het is absoluut een groep die een ander niets gunt als ze zelf ook niets hebben. Zo kinderachtig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:32 schreef Gert het volgende:
Ze vinden nu dat de sigaretten van Tanja afgepakt moeten worden.
Het argument "stress is slecht voor het kindje" gaat nu immers niet meer op.
"En het is ook beter voor de borstvoeding" zegt Joost.
Boeiehhhquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:31 schreef scanman01 het volgende:
Valt me wel wat tegen dat Roel het allemaal zo makkelijk over zijn kant laat gaan.
[afbeelding]
ach Menno wil ook eens wat winnen en past zich makkelijk aan. beter dat dan een stel klagende zeikers die nu eens op regels wel aangepakt worden en direct dagenlang gaan janken!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dus Menno zit onder de plak (getemd door Hummie), wat een watje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |