Ja, maar ik kreeg niet de indruk dat Dido er niet voor open stond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Op zich toch raar dat je je dan niet even in de situatie van anderen verplaatst hebt.
Ik zou balen, maar in paniek 20 gram suiker op eisen is weer het andere uiterstequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit. Zal wel aan mijn verbranding liggen dan.
In ieder geval zouden ze mij dus nooit zo op de kast krijgen hiermee, als ik in dat huis zat. Da's dan wel weer een voordeel.
Ow ja dat vind ik ook, dat meer mensen zich moeten uitspreken. Graag zelfsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik schrijf, dank je wel. En gelukkig zijn het meer mensen eens dat meer bewoners zich gewoon moeten uitspreken over dingen die zich niet aanstaan. Go Lieske
En verder kan ik je alleen maar aanraden dan om mijn posts over te slaan. Doe ik dat met jou ook, okee
Idd, toen hadden ze een wasbord, volgens mij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:18 schreef avonne het volgende:
Rob vind het kinderachtig dat ze niet mogen wassen.
Moesten ze in BB1 niet alles met de hand wassen?
Goed zo Menno!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:18 schreef Day het volgende:
Menno snapt het gezeik van de andere bewoners niet.
Rob houdt het ook al niet meer, dus dat wordt leuk!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:18 schreef Showtime het volgende:
Chantal is echt niet te genieten vandaag, dat wordt nog gezellig de aankomende week met haar.
en maar zeiken over eten terwijl hij al een blubberpens begint te krijgenquote:
die was toch door BB weggehaald?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:18 schreef Isabeau het volgende:
En wat was die vieze wortl/ui/rookvleesprut/rijst + pizza van gisteren dan, avonne?
Menno is de enige nog die het spel snapt en beseft hoe de vork in de steel zit. zelfs tijdens zijn kutverjaardag die zelfs nog te goedkoop voor de hoeren was, bleef hij dankbaar en zonder klagen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:18 schreef Day het volgende:
Menno snapt het gezeik van de andere bewoners niet.
vanwege het sjoemelen met regels en opdrachtenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Is lees nu net pas de weblog van gisteren. Is er al bekend waarom Big Brother al die spullen inneemt en ze van alles verbied?
Menno is de laatste dagen gestegen in mijn favo lijstje. Al moet ik wel concluderen dat hij voor weinig ophef in het huis zorgt wat ook niet ten goede komt aan het spektakel. Juist omdat hij zich niet (durft?) uit te spreken in de meeste discussies.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:23 schreef versabommie het volgende:
Menno is de enige nog die het spel snapt en beseft hoe de vork in de steel zit. zelfs tijdens zijn kutverjaardag die zelfs nog te goedkoop voor de hoeren was, bleef hij dankbaar en zonder klagen.
Dat ze ze besteld, betekent nog niet dat ze het krijgt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:23 schreef Showtime het volgende:
Joost: Iemand die borstvoeding geeft laat je toch geen sigaretten bestellen.
Goed punt!
haha geweldig, lijkt wel een experiment in een horror moviequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:25 schreef Jane het volgende:
Jeetje, wat kunnen mensen snel al hun fatsoen en redelijkheid verliezen zeg! Beangstigend gewoon!
Lijkt toch een beetje op Lord Of The Flies!
Je hoort hem ook niet klagen dat hij elke keer weer genomineerd wordt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:25 schreef Showtime het volgende:
[..]
Menno is de laatste dagen gestegen in mijn favo lijstje. Al moet ik wel concluderen dat hij voor weinig ophef in het huis zorgt wat ook niet ten goede komt aan het spektakel. Juist omdat hij zich niet (durft?) uit te spreken in de meeste discussies.
Dat 'prutje' is nog wel opgegeten en die pizza was voor roel (ook opgegeten) daarna moesten ze naar de slpaakamer en is alles weggehaald.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:21 schreef avonne het volgende:
[..]
die was toch door BB weggehaald?
Of ben ik nu abuis?
Van de Talpa - sitequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Is lees nu net pas de weblog van gisteren. Is er al bekend waarom Big Brother al die spullen inneemt en ze van alles verbied?
Logisch, als Menno zich uitspreekt dan krijgt hij steeds een megagolf van hummie en coquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:25 schreef Showtime het volgende:
[..]
Menno is de laatste dagen gestegen in mijn favo lijstje. Al moet ik wel concluderen dat hij voor weinig ophef in het huis zorgt wat ook niet ten goede komt aan het spektakel. Juist omdat hij zich niet (durft?) uit te spreken in de meeste discussies.
Ik vind dat ook sterk van Menno ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Menno is de enige nog die het spel snapt en beseft hoe de vork in de steel zit. zelfs tijdens zijn kutverjaardag die zelfs nog te goedkoop voor de hoeren was, bleef hij dankbaar en zonder klagen.
Ze kreeg ze toch ook toen ze zwanger was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:25 schreef Day het volgende:
[..]
Dat ze ze besteld, betekent nog niet dat ze het krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |