abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31625557
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:25 schreef Showtime het volgende:

[..]

Menno is de laatste dagen gestegen in mijn favo lijstje. Al moet ik wel concluderen dat hij voor weinig ophef in het huis zorgt wat ook niet ten goede komt aan het spektakel. Juist omdat hij zich niet (durft?) uit te spreken in de meeste discussies.
Je hoort hem ook niet klagen dat hij elke keer weer genomineerd wordt.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:26:42 #142
65846 Bocaj
47th President.
pi_31625558
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:21 schreef avonne het volgende:

[..]

die was toch door BB weggehaald?
Of ben ik nu abuis?
Dat 'prutje' is nog wel opgegeten en die pizza was voor roel (ook opgegeten) daarna moesten ze naar de slpaakamer en is alles weggehaald.
pi_31625568
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Is lees nu net pas de weblog van gisteren. Is er al bekend waarom Big Brother al die spullen inneemt en ze van alles verbied?
Van de Talpa - site

Het is gedaan met de pret
De Bewoners zijn verward. Gisteren werd tijdens de Live-show al bekend gemaakt dat de Weekopdracht wederom niet gehaald is. Ze moeten dan ook weer op Noodrantsoen. Maar de touwtjes worden deze week extra aangetrokken. En niet zonder reden. De maat is namelijk vol. De Bewoners lappen keer op keer de regels aan hun laars. En dat kan natuurlijk niet ongestraft blijven. Zo verstopten sommige Bewoners hun breisels nadat hen nadrukkelijk werd verzocht alles in te leveren. Ook worden regelmatig voedingsmiddelen achtergehouden die ingeleverd moeten worden. Er wordt zelfs niet geschuwd om van Tanja's maaltijden te snoepen, terwijl het de Bewoners keer op keer verboden is hier gebruik van te maken. Maar wie de bal kaatst...

Vanmiddag heeft Big Brother alle spelletjes en overgebleven breisels al uit het Huis gehaald. Ook moesten de Bewoners binnen een half uur de jacuzzi hebben leeggemaakt en schoongemaakt. Deze mag ook de gehele week niet gebruikt worden. Maar dat is nog niet alles.

Vanavond werden de Bewoners weer even 'opgesloten' in de Slaapkamer. Toen ze de Keuken weer inkwamen bleek alles te zijn leeggehaald. Alle kastjes zijn leeg en ook uit de koelkast valt niets meer te halen. Rob baalt: "Ah nee, hebben we voor niets alles opgespaard!" Morgen is het tijd voor een nieuw rantsoen, ook al zijn de Bewoners hier, door alle gebeurtenissen van vandaag, niet meer zo zeker van. "Misschien moeten we deze week wel op water en brood?"
pi_31625569
wat dat betreft zou je kunnen zeggen heeft bb wel iets goed gedaan,ze eerst hartstikke verwennen en nu steeds meer af gaan halen

komt vanzelf de ware aard van de meesten naar boven
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:27:24 #145
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31625571
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:25 schreef Showtime het volgende:

[..]

Menno is de laatste dagen gestegen in mijn favo lijstje. Al moet ik wel concluderen dat hij voor weinig ophef in het huis zorgt wat ook niet ten goede komt aan het spektakel. Juist omdat hij zich niet (durft?) uit te spreken in de meeste discussies.
Logisch, als Menno zich uitspreekt dan krijgt hij steeds een megagolf van hummie en co
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:27:25 #146
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_31625574
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:23 schreef versabommie het volgende:

[..]

Menno is de enige nog die het spel snapt en beseft hoe de vork in de steel zit. zelfs tijdens zijn kutverjaardag die zelfs nog te goedkoop voor de hoeren was, bleef hij dankbaar en zonder klagen.
Ik vind dat ook sterk van Menno ja.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:27:49 #147
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31625586
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:25 schreef Day het volgende:

[..]

Dat ze ze besteld, betekent nog niet dat ze het krijgt.
Ze kreeg ze toch ook toen ze zwanger was.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31625590
pi_31625605
Roel klaagt over Joost tegen Menno in de tuin.
Viper 4 life
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:28:41 #150
1986 Jane
pi_31625606
Zit ik echt naar volwassen mensen te kijken? Ik kan het bijna niet geloven.
pi_31625607
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:26 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Dat 'prutje' is nog wel opgegeten en die pizza was voor roel (ook opgegeten) daarna moesten ze naar de slpaakamer en is alles weggehaald.
OK, ik dacht dat ze net aan het eten wilden beginnen toen alles werd weggehaald.
Dan moeten ze dus (nog) niet zo zeiken.
pi_31625626
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
die sigareten zijn misschien not done maar het eten is normaal hoor
een pak vla?

dat heb je heus niet nodig hoor..

Gewoon dat mens ook op rantsoen trappen en wat ze nodig heb aan vitaminen compenseren met vitamine tabletten..
pi_31625634
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
die sigareten zijn misschien not done maar het eten is normaal hoor
Ja zolang het geen overbodige luxe bevat, vind ik ook wel dat ze NU wel goed moet eten hoor, maar de sigaretten vind ik dat ze die niet moet krijgen
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:30:13 #154
1986 Jane
pi_31625636
Wat zeurt Chantal nou? Niet kunnen roken was een paar weken geleden toch het ergste wat er was? Dan is dit toch een eitje???
pi_31625643
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:28 schreef Jane het volgende:
Zit ik echt naar volwassen mensen te kijken? Ik kan het bijna niet geloven.
Ik denk dat het kleutergedrag in zo een groep door een persoon wordt geintroduceerd. Vervolgens gaat er eentje in mee, en dan weer eentje. Op een gegeven moment is het "If you can't beat them, join them".
Viper 4 life
pi_31625651
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:08 schreef Jane het volgende:
Ben ik nu de enige die een dagje niet eten echt een piece of cake vindt? Ik vind echt dat ze zeuren hoor.
Misschien ben ik te vaak op dieet geweest .
Nee je bent niet de enige die dat vindt. Dat stelletje lamzakken daar in dat huis hebben het veel te goed. Enigste wat ze tot nu toe hebben laten zien is: vreten, zuipen, roken, klagen, de hele dag onderuit gezakt hangen of in die jacuzi liggen, bezig zijn met hoe ze thuis overkomen en zichzelf een filmsterrenstatus aan te meten. Die gasten gedragen zich gewoon asociaal in dat huis. Weekopdrachten worden gewoon niet afgemaakt, er wordt besteld alsof morgen de wereld zal vergaan. Ze baden zich in een weelde waar volgens mij meer van de helft van de bewoners thuis van dromen.

Eruit met die groeps opdrachten, gewoon individuele opdrachten geven, en wie slaagt leeft met luxe, wie faalt mag een week afzien. Gewoon weer een stukje arm en rijk invoeren, moet je dan eens opletten hoe ze in beweging gaan komen daar in dat huis en hoe de haat en nijd naar het plafond zal stijgen. Dan zullen ook wat sneller de masker van hun gezicht afvallen. Omdat ze het veel te goed hebben en niets te doen de hele dag, hebben ze tijd genoeg omzich bezig te houden met hoe ze overkomen. gewoon dat stuk honger en afzien dat huis ingooien wat mij betreft.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:31:20 #157
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31625664
Valt me wel wat tegen dat Roel het allemaal zo makkelijk over zijn kant laat gaan.

My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:31:21 #158
58921 Day
You can fly!
pi_31625665
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze kreeg ze toch ook toen ze zwanger was.
Toen deden het omdat ze stress wilde vermijden.

Maar wat ik niet snap, de bewoners gaan ervan uit dat ze niks te roken krijgen, maar volgens mij heeft dit niets te maken met het rantsoen, maar met een straf.
Ik heb niet meegekregen of ze alles al terug gegeven hebben, maar ik denk dat als BB alles terugheeft, ze gewoon weer eten krijgen (geen luxe) en hun shag.
Volgens mij houdt BB het nu zo lang vol, omdat ze blijven schelden en het niet in hun hoofd halen om sorry te zegggen. Sterker nog, ze beramen alweer hoe ze de volgende keer weer spullen gaan verstoppen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:31:23 #159
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_31625666
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:29 schreef Blue Thunder het volgende:

[..]

een pak vla?

dat heb je heus niet nodig hoor..

Gewoon dat mens ook op rantsoen trappen en wat ze nodig heb aan vitaminen compenseren met vitamine tabletten..
dat is niet hetzelfde
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:31:23 #160
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_31625667
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:27 schreef versabommie het volgende:

[..]

Logisch, als Menno zich uitspreekt dan krijgt hij steeds een megagolf van hummie en co
Dus Menno zit onder de plak (getemd door Hummie), wat een watje.
The world is a stage and each must play a part.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')