Ok, thanxquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:24 schreef avonne het volgende:
vanwege het sjoemelen met regels en opdrachten
met name het achterhouden van spullen (breiwerkjes, eten) terwijl uitdrukkelijk was herhaald het in te leveren, en het gebruiken van eten van Tanja. Vast nog wel een aantal andere dingen.
Of het spel wordt nu gewoon harder.
Die gasten weten geen moer, joh.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Hoe komen ze daar nou bij, dat stress van de moeder nu geen invloed meer heeft op de baby?
Het is absoluut een groep die een ander niets gunt als ze zelf ook niets hebben. Zo kinderachtig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:32 schreef Gert het volgende:
Ze vinden nu dat de sigaretten van Tanja afgepakt moeten worden.
Het argument "stress is slecht voor het kindje" gaat nu immers niet meer op.
"En het is ook beter voor de borstvoeding" zegt Joost.
Boeiehhhquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:31 schreef scanman01 het volgende:
Valt me wel wat tegen dat Roel het allemaal zo makkelijk over zijn kant laat gaan.
[afbeelding]
ach Menno wil ook eens wat winnen en past zich makkelijk aan. beter dat dan een stel klagende zeikers die nu eens op regels wel aangepakt worden en direct dagenlang gaan janken!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dus Menno zit onder de plak (getemd door Hummie), wat een watje.![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:31 schreef Day het volgende:
Volgens mij houdt BB het nu zo lang vol, omdat ze blijven schelden en het niet in hun hoofd halen om sorry te zegggen. Sterker nog, ze beramen alweer hoe ze de volgende keer weer spullen gaan verstoppen.![]()
Roel speelt het spel en wil door uitspraken zijn positie niet op het spel zetten (mijn idee)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:31 schreef scanman01 het volgende:
Valt me wel wat tegen dat Roel het allemaal zo makkelijk over zijn kant laat gaan.
[afbeelding]
Ik neem aan dat je bedoelt dat stress van de moeder niet goed is voor de baby.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Hoe komen ze daar nou bij, dat stress van de moeder nu geen invloed meer heeft op de baby?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |