We hadden toch iets van groep triestquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
En Verder!
Wat BB bijvoorbeeld zou kunnen doen is de groep daadwerkelijk opsplitsen door bijv. een 'rood' team en een 'blauw' team te maken, het rode team is de baas en zegt wat blauw moet doen etc. (net zoals bij "MirrorMission" wat destijds was te zien bij BNN)
Dat was toch Menno, Dido en Ingrid?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:45 schreef newsman het volgende:
[..]
We hadden toch iets van groep triest![]()
De enige die het red is Dido.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat was toch Menno, Dido en Ingrid?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, maar even serieus; die salmiak-lolly's knotsen zijn écht lekker.
Ik kies voor veel drank en/of wiet in dat huis. Party en Afterparty, de volgende dagquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
En Verder!
Wat BB bijvoorbeeld zou kunnen doen is de groep daadwerkelijk opsplitsen door bijv. een 'rood' team en een 'blauw' team te maken, het rode team is de baas en zegt wat blauw moet doen etc. (net zoals bij "MirrorMission" wat destijds was te zien bij BNN)
Mee eensquote:
Ik vind de week opdrachten fout alles is geent op Tanja, bekijk het ffquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kies voor veel drank en/of wiet in dat huis. Party en Afterparty, de volgende dag![]()
Al zal het zonder Linda nooit meer hetzelfde zijn![]()
Het is nog steeds sereen in het huis....
Dat is de keuze van BB. Ze lijken een 'verantwoorde BB' te willen maken. Heel weinig bloot en zo min mogelijk gelulover sex en zo min mogelijk platte humor. Ik denk dat dat juist een verkeerde keuze is. Het 'echte leven' barst daar ook van, dus dat mag ook gerust in BB.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kies voor veel drank en/of wiet in dat huis. Party en Afterparty, de volgende dag
In andere landen (lees: Hongarije, Portugal etc.) is het veel heftiger, wat dat betreft hebben wij de saaiste BB's terwijl het concept van een NL komt, John de Mol, dat is dan wel weer apartquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is de keuze van BB. Ze lijken een 'verantwoorde BB' te willen maken. Heel weinig bloot en zo min mogelijk gelulover sex en zo min mogelijk platte humor. Ik denk dat dat juist een verkeerde keuze is. Het 'echte leven' barst daar ook van, dus dat mag ook gerust in BB.
Ja hoezo, vind je het niet triest genoegquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:45 schreef newsman het volgende:
[..]
We hadden toch iets van groep triest![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:53 schreef newsman het volgende:
1 er is niks te zuipen.
2 er is niks te vreten
3 er is geen lol
4 Tanja is altijd sjoggo en heeft hulp nodig
5 weekopdrachten zijn kut
6 Hummie denkt dat ze Oma is
7 Ik kan het gras zien groeien.
8 Ik stop niet met roken.
Ja, maar wij moeten altijd alles op 'verantwoorde' wijze doen, zo lijkt het.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In andere landen (lees: Hongarije, Portugal etc.) is het veel heftiger, wat dat betreft hebben wij de saaiste BB's terwijl het concept van een NL komt, John de Mol, dat is dan wel weer apart
Lees ff terug Pc eendquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja hoezo, vind je het niet triest genoeg![]()
-edit- aah toch wel
Belachelijk eigenlijk, ik bedoel de "hardste bb ooit" nou weinig van gemerkt, nu begint het enigzins los te komen door de sancties maar ik vraag me af wanneer ze dat weer terugdraaien, ik denk dat morgen (vandaag eigenlijk) al versoepelingen optreden en ze weer shag krijgen etc.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar wij moeten altijd alles op 'verantwoorde' wijze doen, zo lijkt het.
Ja in Ehtiopie is het mis gegaan, daar kregen ze niks te etenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het is o n v o o r s t e l b a a r dat Hummie dat na 4 edities nog altijd niet kan inschatten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:57 schreef Morwen het volgende:
Noodrantsoenen en Brei-opdrachten zijn zwaar niks om naar te kijken![]()
Ik vraag me eigenlijk af wat haar leeftijd is, ze lijkt me iig veel te 'oud' om hier nog aan mee te doen maargoedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het is o n v o o r s t e l b a a r dat Hummie dat na 4 edities nog altijd niet kan inschatten.
Hummie ga zelf uien vreten sletquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het is o n v o o r s t e l b a a r dat Hummie dat na 4 edities nog altijd niet kan inschatten.
Hummie zit al dik in de 60, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Hummie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af wat haar leeftijd is, ze lijkt me iig veel te 'oud' om hier nog aan mee te doen maargoed
Zo lijkt het??? In nederland staan we altijd vooraan met het invoeren van regels, bij voorkeur die van de amerikanen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
60??? ze lijkt meer op iemand die in de thriller clip van de Michael J. had kunnen meespelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:03 schreef newsman het volgende:
[..]
Hummie zit al dik in de 60, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Hummie.
Vertelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik bied me aan om wat opdrachten te geven aan de bewoners, dan zullen ze eens merken wat "hard" is
In het kader van ?, de bewoners moeten in afganistan gaan vechten, jo word wijsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zo lijkt het??? In nederland staan we altijd vooraan met het invoeren van regels, bij voorkeur die van de amerikanen.
Maar om on topic te blijven, Hummie heeft in de verste verte niet waargemaakt wat ze beloofd had.
Dit de hardste BB ooit???![]()
![]()
![]()
Ik bied me aan om wat opdrachten te geven aan de bewoners, dan zullen ze eens merken wat "hard" is
Dat hoop ik dus helemaal niet.. om nog maar te zwijgen van het feit dat me dat helemaal niet gezond lijkt. Ik heb veel liever dat ze ladingen drank naar binnen halen en de bewoners alles hebben om er een groot feest van te maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:10 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 hoopt dat de bewoners deze HELE week op water + brood gaan en een rookverbod.
Dan zullen we eens zien hoe de groep zich manifesteert
Ik vind het sowieso een hele lieve en zoete babyquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:15 schreef newsman het volgende:
Volgens mij slaapt de baby
Ik geef je gelijk dat alcohol veel meer toevoegd en dat in dit geval de bewoners een beetje loskomen, maar wat betreft het 'niet gezond' gedeelte, dat kan eventueel opgelost worden met vitaminetabletjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus helemaal niet.. om nog maar te zwijgen van het feit dat me dat helemaal niet gezond lijkt. Ik heb veel liever dat ze ladingen drank naar binnen halen en de bewoners alles hebben om er een groot feest van te maken.
Onbegrijpelijk he?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een hele lieve en zoete babyhet huilt amper en het is zo lief
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:21 schreef newsman het volgende:
Ik ga slapen zie jullie morgen weer, be nice, wens alle mensen goeds toe.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:21 schreef newsman het volgende:
Ik ga slapen zie jullie morgen weer, be nice, wens alle mensen goeds toe.
Ze krijgen een opdracht die ze met z'n allen moeten uitvoeren, alleen krijgt de helft van de bewoners de opdracht om het te saboteren. Lukt het ze niet om de opdracht te saboteren, gaan zij op noodrantsoen, lukt het ze wel, mogen de saboteurs alles bestellen. De truc is, omdat de saboteurs zich willen verlagen om een opdracht te saboteren, gaan ze sowieso op noodrantsoen.quote:
Een beest ben jequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze krijgen een opdracht die ze met z'n allen moeten uitvoeren, alleen krijgt de helft van de bewoners de opdracht om het te saboteren. Lukt het ze niet om de opdracht te saboteren, gaan zij op noodrantsoen, lukt het ze wel, mogen de saboteurs alles bestellen. De truc is, omdat de saboteurs zich willen verlagen om een opdracht te saboteren, gaan ze sowieso op noodrantsoen.
Nemen ze bewust afstand van de opdracht, worden ze beloond. De volgende keer neem je andere mensen, gemengd met de vorige groep, maar dan is de uitkomst precies andersom, als ze de opdracht volbrengen natuurlijk.
Ander ding is, de bewoners die het hardst schreeuwen dat ze altijd eerlijk zijn, een compilatie maken op donderdag, om aan de andere bewoners te laten zien hoe eerlijk hij/zij is, tijdens de live uitzending natuurlijk![]()
dat vind ik wel een goeie,... dat worden harde confrontaties....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ander ding is, de bewoners die het hardst schreeuwen dat ze altijd eerlijk zijn, een compilatie maken op donderdag, om aan de andere bewoners te laten zien hoe eerlijk hij/zij is, tijdens de live uitzending natuurlijk![]()
Vechten in Afghanistan? Ik bedoel dat we in nederland altijd de regeltjes van amerika als eerste invoeren. Dat merk je dus ook in BB, alles mag, behalve wat aanstootgevend is. Over vechten heb ik het nooit gehad, als je dat uit mijn post heb kunnen halen vind ik dat knapquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:07 schreef newsman het volgende:
[..]
In het kader van ?, de bewoners moeten in afganistan gaan vechten, jo word wijs![]()
Als ik Hummie was geweest, ik had het al lange gedaan, zo zet je de bewoners op scherp. Zo weten de echte hypocrieten dat ze niet alles meer kunnen zeggen. De kunst is wel dat je het zo brengt dat niet iedereen bang is om alles te zeggen. Je moet ook onbegrijpelijke uitspraken belonen, dat schept echt verwarringquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een beest ben jeMaar goed, je hebt zeker met de laatste alinea wel een punt
Even lekker stoken tussen al diegenen die zogenaamd eerlijk en rechtvaardig zijn
![]()
Volgens mij is de deur wel dicht dacht ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:45 schreef NBW het volgende:
met de deur open zo te zien? lol
* BONG4002 checkte je profiel, je bent dus een vrouw vandaar ook je opmerkingquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:49 schreef NBW het volgende:
ik vind dat big brother ze maar eens een keertje op moet laten ruimen. Moet je die gang zien, echt werkelijk overal liggen kleren.
idd, gewoon om 07:00 eruit, is een hele mooie tijd!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:47 schreef stil het volgende:
Tanja weer terug in haar kamer, rust weer in het huis.
Waarom wekt BB de bewoners niet, zo merken ze weinig van het weinige eten.
Dat is sinds een kwartiertje, daarvoor had je nog 2 streams in kleur van andere delen van het huis.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:01 schreef D.Rose het volgende:
Vreemd, ik heb alleen maar streams op de slaapkamer
Zou interessant zijn inderdaad, Das Experiment gezien?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
En Verder!
stelletje luie ***** zijn hetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:30 schreef avonne het volgende:
Tering, ik ben later na bed gegaan en toch eerder wakker![]()
Ze zijn er waarschijnlijk achter dat BB5 werkelijk zwaar zuigt. Nu worden er harde maatregelen genomen om wat meer spanning in het huis te krijgen. Zat ik in het begin nog 10 uur per dag streams te kijken de afgelopen week heb ik ze niet eens meer aan gezet. Af en toe lees ik FOK om bij te blijven. Ik heb geen zin om te kijken naar een stelletj mensen die zich allemaal voordoen als acteur. Waarom trekt niemand zijn bek daar echt open in huis. Lieske je spoort niet als je een half uur je tanden poetst. Tanja je bent een grote egoďstische bitch! Of Chantal als je nu niet stopt met dat geroddel van je, fikker ik je persoonlijk over die schutting heen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:11 schreef Bocaj het volgende:
Hier nog effe het verhaal....
===
Het is gedaan met de pret
De Bewoners zijn verward. Gisteren werd tijdens de Live-show al bekend gemaakt dat de .......
===
Nu maar hopen dat het rantsoen er optijd is....![]()
Zet Koentje uit de bus erin.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:39 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Ze zijn er waarschijnlijk achter dat BB5 werkelijk zwaar zuigt. Nu worden er harde maatregelen genomen om wat meer spanning in het huis te krijgen. Zat ik in het begin nog 10 uur per dag streams te kijken de afgelopen week heb ik ze niet eens meer aan gezet. Af en toe lees ik FOK om bij te blijven. Ik heb geen zin om te kijken naar een stelletj mensen die zich allemaal voordoen als acteur. Waarom trekt niemand zijn bek daar echt open in huis. Lieske je spoort niet als je een half uur je tanden poetst. Tanja je bent een grote egoďstische bitch! Of Chantal als je nu niet stopt met dat geroddel van je, fikker ik je persoonlijk over die schutting heen.
Ik keek gistetren paradise hotel. NIet echt mijn programma maar toch. Daar zit een echte bloedzuiger in! Geweldig om te zien hoe hij manipuleert, zijn medebewoners analyseert en elke week toch in het spel weet te blijven terwijl iedereen hem kwjit wil. DAT is wat BB mist.
Misschien is het een idee om iemand een enveloppe te geven, waarin staat dat hij/zij iemand moet aanwijzen, over 2 dagen, die direct het huis moet verlaten ;-) Dat levert tenminste wat spanning op. Zet er een nieuwe persoon bij die volledig op de hoogte is van al het geroddel, handjobs het kleine pikkie van Roel en a; het andere gemanipuleer. (Scanman bevoorbeeld, of Nico Dijkshoorn) Dat levert tenminste interessante tv op. Nu hebben ze gegokt op één BB baby, dat werkt dus niet!! Evenzo als domme weekopdrachten! Laat ze kippen slachten en plukken, iedereen die niet meedoet kan direct vertrekken.
En als dat dan niet werkt. Dan meer bloot. Douchescenes vol in beeld en uitzending. Wát aparte meiden en jongenskamer. Wát etenrantsoen een kledingrantsoen. Alleen slips mogen worden gehouden, rest inleveren.
Harde maatregelen zijn nodig als kijkcijfers kut zijn!
Dus jij zou op staan om te eten of te roken? En anders blijf je maar liggen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:38 schreef arneaux het volgende:
Het heeft niets mee lui zijn te maken. Je moet je afvragen WAAROM je eerder op zou staan? Je kan niet eten? Je kan niet roken? Alle gesprekken die je hebt gevoerd heb je al 18x gehad. Laten we zaken doen, voor die bewoners is er alles aan gelegen om zo lang mogelijk te slapen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:39 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Ze zijn er waarschijnlijk achter dat BB5 werkelijk zwaar zuigt. Nu worden er harde maatregelen genomen om wat meer spanning in het huis te krijgen. Zat ik in het begin nog 10 uur per dag streams te kijken de afgelopen week heb ik ze niet eens meer aan gezet. Af en toe lees ik FOK om bij te blijven. Ik heb geen zin om te kijken naar een stelletj mensen die zich allemaal voordoen als acteur. Waarom trekt niemand zijn bek daar echt open in huis. Lieske je spoort niet als je een half uur je tanden poetst. Tanja je bent een grote egoďstische bitch! Of Chantal als je nu niet stopt met dat geroddel van je, fikker ik je persoonlijk over die schutting heen.
Ik keek gistetren paradise hotel. NIet echt mijn programma maar toch. Daar zit een echte bloedzuiger in! Geweldig om te zien hoe hij manipuleert, zijn medebewoners analyseert en elke week toch in het spel weet te blijven terwijl iedereen hem kwjit wil. DAT is wat BB mist.
Misschien is het een idee om iemand een enveloppe te geven, waarin staat dat hij/zij iemand moet aanwijzen, over 2 dagen, die direct het huis moet verlaten ;-) Dat levert tenminste wat spanning op. Zet er een nieuwe persoon bij die volledig op de hoogte is van al het geroddel, handjobs het kleine pikkie van Roel en a; het andere gemanipuleer. (Scanman bevoorbeeld, of Nico Dijkshoorn) Dat levert tenminste interessante tv op. Nu hebben ze gegokt op één BB baby, dat werkt dus niet!! Evenzo als domme weekopdrachten! Laat ze kippen slachten en plukken, iedereen die niet meedoet kan direct vertrekken.
En als dat dan niet werkt. Dan meer bloot. Douchescenes vol in beeld en uitzending. Wát aparte meiden en jongenskamer. Wát etenrantsoen een kledingrantsoen. Alleen slips mogen worden gehouden, rest inleveren.
Nee, je begrijpt de strekking niet. Ik zou opstaan als er iets te doen was, als er iets ondernomen moet worden. Ik bedoel jij gaat me niet vertellen dat jij op een zondagochtend om half 9 opstaat als je weet dat je de hele dag geen fuck hoeft te doen, dan draai je je toch ook nog een keertje om. Nou voor die bewoners isset elke dag zondagochtend half 9.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dus jij zou op staan om te eten of te roken? En anders blijf je maar liggen?
Face it, ze zijn wel lui
ik sta in het weekend altijd rond 9 uur op.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt de strekking niet. Ik zou opstaan als er iets te doen was, als er iets ondernomen moet worden. Ik bedoel jij gaat me niet vertellen dat jij op een zondagochtend om half 9 opstaat als je weet dat je de hele dag geen fuck hoeft te doen, dan draai je je toch ook nog een keertje om. Nou voor die bewoners isset elke dag zondagochtend half 9.
Nougoed JIJ dan. Maar de andere 90% nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik sta in het weekend altijd rond 9 uur op.
Ten eerste omdat ik dat wakker ben, ten tweede omdat in bed blijven liggen tijd verdoen is.
En hoezo niets doen? Je kunt toch douchen, badderen, een gesprek voeren, spelletje doen, desnoods ochtendgymnastiek
(stiekem ben ik natuurlijk meer verbaasd over mezelf dan over hun)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:38 schreef arneaux het volgende:
Het heeft niets mee lui zijn te maken. Je moet je afvragen WAAROM je eerder op zou staan? Je kan niet eten? Je kan niet roken? Alle gesprekken die je hebt gevoerd heb je al 18x gehad. Laten we zaken doen, voor die bewoners is er alles aan gelegen om zo lang mogelijk te slapen.
Waarom ben je over jezelf verbaasd?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:52 schreef avonne het volgende:
[..]
(stiekem ben ik natuurlijk meer verbaasd over mezelf dan over hun)
De eerste woorden van vandaag zijn voor Dido
"Naat, waar is de aansteker"![]()
Wat is ze lief he als ze slaaptquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:11 schreef Bocaj het volgende:
Hier nog effe het verhaal....
===
Het is gedaan met de pret
De Bewoners zijn verward. Gisteren werd tijdens de Live-show al bekend gemaakt dat de Weekopdracht wederom niet gehaald is. Ze moeten dan ook weer op Noodrantsoen. Maar de touwtjes worden deze week extra aangetrokken. En niet zonder reden. De maat is namelijk vol. De Bewoners lappen keer op keer de regels aan hun laars. En dat kan natuurlijk niet ongestraft blijven. Zo verstopten sommige Bewoners hun breisels nadat hen nadrukkelijk werd verzocht alles in te leveren. Ook worden regelmatig voedingsmiddelen achtergehouden die ingeleverd moeten worden. Er wordt zelfs niet geschuwd om van Tanja's maaltijden te snoepen, terwijl het de Bewoners keer op keer verboden is hier gebruik van te maken. Maar wie de bal kaatst...
Vanmiddag heeft Big Brother alle spelletjes en overgebleven breisels al uit het Huis gehaald. Ook moesten de Bewoners binnen een half uur de jacuzzi hebben leeggemaakt en schoongemaakt. Deze mag ook de gehele week niet gebruikt worden. Maar dat is nog niet alles.
Vanavond werden de Bewoners weer even 'opgesloten' in de Slaapkamer. Toen ze de Keuken weer inkwamen bleek alles te zijn leeggehaald. Alle kastjes zijn leeg en ook uit de koelkast valt niets meer te halen. Rob baalt: "Ah nee, hebben we voor niets alles opgespaard!" Morgen is het tijd voor een nieuw rantsoen, ook al zijn de Bewoners hier, door alle gebeurtenissen van vandaag, niet meer zo zeker van. "Misschien moeten we deze week wel op water en brood?"
Bron: Talpa
===
Nu maar hopen dat het rantsoen er optijd is....![]()
Ze heeft een pakje van BB gekregen "omdat ze zo goed helpt als kraamhulp"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:56 schreef arneaux het volgende:
Hoe kom Dildo nou aan die sigaret? Of is dat zo een nepper?
Ze heeft een pakje gekregen van bb voor bewezen diensten voor tanja en de baby.... heeft veel commotie gegeven bij chantal omdat er geen rookwaar meer is ivm rantsoen....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:56 schreef arneaux het volgende:
die heeft ze van BB gehad omdat ze haar best doet voor de babby en tanjaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:56 schreef arneaux het volgende:
Ah ok, je geeft dus wel toe dat ze lui zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:51 schreef arneaux het volgende:
Het gaat me er niet om dat ze lui zijn of whatever, het gaat me erom dat ik t wel begrijp.
Klopt. Het zal er niet beter op worden, maar Hummie snapt dat niet. Die wil alleen maar de dictator spelen over de bewoners.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:56 schreef regenworm het volgende:
En ik ben bang dat er voor de streamers ook niks gaat worden.
Nauwelijks eten en roken dat betekent dat iedereen om 23:00 op bed ligt
neuh was de ambulancequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:00 schreef regenworm het volgende:
politie met sirene komt langs.
Hopelijk levert Chantal haar kwaadheid ook een aantal nominaties op, word toch tijd dat die eens op de bank komt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze heeft een pakje van BB gekregen "omdat ze zo goed helpt als kraamhulp"
Waarschijnlijker omdat ze zich beter aan de regels heeft gehouden dan anderen, en om anderen te jennen. Ze mag niet aan iemand anders geven.
Chantal was héél erg kwaad, en heeft waarschijnlijk een nominatie van Dido aan de broek.
ambulancequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:00 schreef regenworm het volgende:
politie met sirene komt langs.
Nou als Chantal dáárom gaat nomineren zou dat wel erg raar zijn. Dido kan er toch niks aandoen dat ze sigaretten krijgt?!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze heeft een pakje van BB gekregen "omdat ze zo goed helpt als kraamhulp"
Waarschijnlijker omdat ze zich beter aan de regels heeft gehouden dan anderen, en om anderen te jennen. Ze mag niet aan iemand anders geven.
Chantal was héél erg kwaad, en heeft waarschijnlijk een nominatie van Dido aan de broek.
Ik stel voor dat ze iedere dag een opdracht krijgen om spullen te verdienen die ze de volgende dag voor een feestje kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Het zal er niet beter op worden, maar Hummie snapt dat niet. Die wil alleen maar de dictator spelen over de bewoners.
Waarschuw me als het Lieske is.. Zet ik die streams ook maar weer eens aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:02 schreef scanman01 het volgende:
Joost helemaal naakt in de badkamer, voor de liefhebbers
Ik stel voor dat ze iedere dag een opdracht krijgen die als het niet goed gaat een nominatie oplevert! en dan het liefst in teamverband!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze iedere dag een opdracht krijgen om spullen te verdienen die ze de volgende dag voor een feestje kunnen gebruiken
ik bedoel : Dido zou Chantal kunnen nomineren. Maar misschien is Dido niet zo rancuneusquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou als Chantal dáárom gaat nomineren zou dat wel erg raar zijn. Dido kan er toch niks aandoen dat ze sigaretten krijgt?!!
Het is nu Lieskequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:04 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Waarschuw me als het Lieske is.. Zet ik die streams ook maar weer eens aan![]()
"Een nominatie van Dido"... Dido gaat Chantal dus nomineren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou als Chantal dáárom gaat nomineren zou dat wel erg raar zijn. Dido kan er toch niks aandoen dat ze sigaretten krijgt?!!
t ging er vooral om dat zij die sigaretten had maar ook nog eens een shaggie ging zitten draaien volgens mij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
BB heeft het zelf verpest:quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:59 schreef arneaux het volgende:
Iedereen zegt :"Ze zijn veeel te laat met de sancties" , maar dit is natuurlijk onzin. We zitten pas op de helft, er zijn pas 3! bewoners uit, nu kannet dus echt gaan beginnen.
Nath zal de waarheid wel vertellen en langzaam maar zeker zal het voor de duidelijk gaan worden hoe chantal is? Het een &^(&*%^&$%%*^#$@!%$^#!@~!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan het niet helemaal volgen hier, maar ik kan me zo voorstellen dat Nathalie nu een heel ander verhaal vertelt dan gisteren tegen Chantal in de slaapkamer
[afbeelding]
? TS?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
BB heeft het zelf verpest:
1. raar doen met menno (groep trekt naar elkaar toe)
2. Ruzie in de tent muziek gaan draaien.
3. Linda weg (zit een luchtje aan]
4. bewoners mogen niet bij TS. (laat gemeld)
5. huis leeghalen.
Je moet vanaf het begin streng zijn anders loopt het uit de hand.
Ik blijf erbij dat ik deze BB wčl heel erg leuk vind. Kippen slachten? Dan kijk ik wel expeditie Robinson. Belachelijke toeren uithalen? Ik kijk Jack Ass wel. Seks? Genoeg keuzen, ik kan geen platte seks meer zien op tvquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:39 schreef BtheBest het volgende:
[blah blah blah]
ze mogen niet bij de terminal server?quote:
Wat moeten ze bij de TopicStarter?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:06 schreef regenworm het volgende:
4. bewoners mogen niet bij TS. (laat gemeld)
Dat is écht niet om te lachen hoorquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Een nominatie van Dido"... Dido gaat Chantal dus nomineren.
Gisteren in bed was het Nathalie zelf die Dido in de zeik zette. Daarom verwachtte ik dat ze net in de tuin vast weer poeslief deed tegen Dido. Zo gaat dat met onze Naat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nath zal de waarheid wel vertellen en langzaam maar zeker zal het voor de duidelijk gaan worden hoe chantal is? Het een &^(&*%^&$%%*^#$@!%$^#!@~!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nath zal de waarheid wel vertellen en langzaam maar zeker zal het voor de duidelijk gaan worden hoe chantal is? Het een &^(&*%^&$%%*^#$@!%$^#!@~!
oke had ik kunnen weten nath is een schijnheilig trutquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:10 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
Naat zat gisteren met Ingrid en Chantal mee te lullen en een gemene imitatie van Dido te geven. Helemaal niet als een vriendin
![]()
weet ik ook niet misschien mag je dit alleen via de versatelbox zienquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
waarom draaien ze heb van Tanja af is tenminste nog interressant
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik deze BB wčl heel erg leuk vind. Kippen slachten? Dan kijk ik wel expeditie Robinson. Belachelijke toeren uithalen? Ik kijk Jack Ass wel. Seks? Genoeg keuzen, ik kan geen platte seks meer zien op tvAls ik iets spannends wil kijk ik wel een spannende film. (als ik een bevalling wil keek ik wel naar dat soort programma's...doe ik ook nooit)
Ik kijk BB omdat ik het subtiele spel tussen de bewoners, de wisselingen van vriendschappen, de onderliggende spanningen en irritaties en óók de vrolijke momenten gewoon leuke tv vind. Scanman zei iets als dat BB te kuis was, dat het echte leven ook niet zo was. Nou, mijn echte leven (inmiddels) wel. Heerlijk. Rot toch op met alle platvloersheid. Eén keer een stiekeme blik op Lieske's borsten is veel leuker dan dat ze constant naakt rondhuppelt hoor. Ga eens naar een naaktstrand, snap je precies wat ik bedoel. Is niks aan.
Nee, ik ben heel blij met BB zoals het nu is. Ik vermaak me, anders was ik hier niet. Heerlijk afgeven op roddelende Chantal (terwijl we hier niets anders doen dan gemeen praten over diverse bewoners). Joost die ineens niet meer zo lief en onschuldig lijkt. Lieske die volkomen genegeert in het huis buiten het huis aardig populair is. Roel de slet van BB5 en heeft het niet eens door. Dido, de hooghartige hockeytrut waar we plots wčl sympathie voor voelen. Tanja, de egoďstische ex-zwangere die we niet konden uitstaan, maar toen we zagen dat de rest van de groep haar ook niet kan uitstaan kregen we weer wat sympathie (medelijden?) voor haar. Nathalie die zich als een soort tweede Willem ontpopt en achter Dido (haar BBvriendinnetje) haar rug met Chantal meeklept. Ingrid, de vrouw die volgens mij ook wij als vrouwen niet begrijpen. Menno...tsja, van aantrekkelijke bink naar sukkel c.q lulletje rozewater. Rob leek een tweede Ruud, maar ontpopt zich als de man met alleen een lange regenjas aan. Joss...opgesloten in een roze kamer omdat de arbeidsinspectie niet wil dat ze optreedt.
Heerlijk. Niks aan veranderen, gewoon zo doorgaan
Jij zegt wat ik niet begrijpquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
waarom draaien ze heb van Tanja af is tenminste nog interressant
Ik kan me hier helemaal in vindenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik deze BB wčl heel erg leuk vind. Kippen slachten? Dan kijk ik wel expeditie Robinson. Belachelijke toeren uithalen? Ik kijk Jack Ass wel. Seks? Genoeg keuzen, ik kan geen platte seks meer zien op tvAls ik iets spannends wil kijk ik wel een spannende film. (als ik een bevalling wil keek ik wel naar dat soort programma's...doe ik ook nooit)
Ik kijk BB omdat ik het subtiele spel tussen de bewoners, de wisselingen van vriendschappen, de onderliggende spanningen en irritaties en óók de vrolijke momenten gewoon leuke tv vind. Scanman zei iets als dat BB te kuis was, dat het echte leven ook niet zo was. Nou, mijn echte leven (inmiddels) wel. Heerlijk. Rot toch op met alle platvloersheid. Eén keer een stiekeme blik op Lieske's borsten is veel leuker dan dat ze constant naakt rondhuppelt hoor. Ga eens naar een naaktstrand, snap je precies wat ik bedoel. Is niks aan.
Nee, ik ben heel blij met BB zoals het nu is. Ik vermaak me, anders was ik hier niet. Heerlijk afgeven op roddelende Chantal (terwijl we hier niets anders doen dan gemeen praten over diverse bewoners). Joost die ineens niet meer zo lief en onschuldig lijkt. Lieske die volkomen genegeert in het huis buiten het huis aardig populair is. Roel de slet van BB5 en heeft het niet eens door. Dido, de hooghartige hockeytrut waar we plots wčl sympathie voor voelen. Tanja, de egoďstische ex-zwangere die we niet konden uitstaan, maar toen we zagen dat de rest van de groep haar ook niet kan uitstaan kregen we weer wat sympathie (medelijden?) voor haar. Nathalie die zich als een soort tweede Willem ontpopt en achter Dido (haar BBvriendinnetje) haar rug met Chantal meeklept. Ingrid, de vrouw die volgens mij ook wij als vrouwen niet begrijpen. Menno...tsja, van aantrekkelijke bink naar sukkel c.q lulletje rozewater. Rob leek een tweede Ruud, maar ontpopt zich als de man met alleen een lange regenjas aan. Joss...opgesloten in een roze kamer omdat de arbeidsinspectie niet wil dat ze optreedt.
Wéér een fanbus van Joost in de prak ?quote:
Wel geinig die 'breedbeeld' pics...quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:16 schreef CartWOman het volgende:
Lekker een sacherijnige Chantal zometeen.![]()
heeft ze gezegd wanneer?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:20 schreef riri het volgende:
shurrendy komt
Maar ik kijk ze nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:16 schreef BtheBest het volgende:
expeditie robnson, jack ass en de bevaling zijn programma's die wel scoren!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Scanman!!!! Tietuh!!!!! Deel 3 Plaatsen!![]()
quote:
Zoals ze erover praat is het net of ze net haar laatste kind heeft gekregen in een huis vol kinderenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tanja heeft het over de 'lol' van vannacht, ze is niet boos.![]()
O ja? Heb je cijfers?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:16 schreef BtheBest het volgende:
[..]
expeditie robnson, jack ass en de bevaling zijn programma's die wel scoren!
Oh, daar klan je stimp van maken!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:27 schreef avonne het volgende:
Ze proberen wat te maken van meel en water.
Volgens mij kun je daar niks van maken.
Of wel?
Yep! Zo vond ik ook dat ze de verjaardag van Menno gisteren wčl met veel drank hadden moeten vieren (op een lege maag, helemaal oké haha) en vandaag al die maatregelen als ze allemaal een kater hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:29 schreef Gert het volgende:
Ik ben het voor een groot deel wel met Isabeau eens. De oplossing ligt niet in ranzigheid. Ze hadden er alleen geen Tanja-show van moeten maken. En iéts meer feest / alcoholl zou ook geen kwaad kunnen. Verder zou het psychologisch goed werken als de bewoners een volgende editie weten dat ze letterlijk helemaal met de billen bloot gaan in dat huis. Niks cencuur. Kandidaten genoeg die dat niets kan schelen.
Wacht op het recept.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, daar klan je stimp van maken!Moment
We hebben al "sencuur" gehad ... en nu ook nog "cencuur"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:29 schreef Gert het volgende:
Niks cencuur.
Dat heeft ze dus niet gedaan, je hebt een te goed beeld van Nathaliequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik deze BB wčl heel erg leuk vind.
Heel verhaal!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben al "sencuur" gehad ... en nu ook nog "cencuur"
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Maar jij moet misschien wat dit onderwerp betreft even in de luwte blijven, met je "schijnde" van vannacht.
ja wat een contrast, Lieske is netjes aan het opruimen en duimelotje ligt met haar schoenen in bedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:41 schreef avonne het volgende:
Zie ik nou dat Ingrid schoenen aan heeft in bed???
roel zou zeggen: fuck the rules.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:38 schreef avonne het volgende:
Joost legt het net uit. Ze mochten de waskamer niet in.
Nu hebben ze via de kraamhulp beddegoed en handdoeken gekregen.
Dus ALWEER houden ze zich niet aan de regels.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:44 schreef avonne het volgende:
"Sjantalleke, Shantalleke, zijde gij al op?
Ik wacht met smarten in mijn hart
op uw lelijke kop"
Sjantalleke, Shantalleke, laat een camera u pakkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:44 schreef avonne het volgende:
op uw lelijke kop"
Die is nog ff in d'r stinknest aan het uitdenken hoe ze haar kleinzielige gedrag van gisteren zodanig kan neerzetten dat Dído de schuld van alles krijgt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:44 schreef avonne het volgende:
op uw lelijke kop"
De strategie met bijbehorende 1 op 1 gesprekken worden op het moment helemaal uitgedacht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:49 schreef Gert het volgende:
Die is nog ff in d'r stinknest aan het uitdenken hoe ze haar kleinzielige gedrag van gisteren zodanig kan neerzetten dat Dído de schuld van alles krijgt.
Ik moest even mijn moeder bellenquote:
Ik zal straks eens een heel ietsie pietsie maken met melk en stroop.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest even mijn moeder bellenHet heet dus Stip in 't Gat en dat kan je maken van water en bloem. Roeren tot je een dikke massa hebt en dan opeten met stroop en spek. Lekkerder is het met karnemelk of melk en bloem
Maar er zijn volgens mij 10 versies van dit gerecht te vinden haha.
Uitgebakken spek (kaantjes eigenlijk).quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:55 schreef avonne het volgende:
Ik zal straks eens een heel ietsie pietsie maken met melk en stroop.
Is dat trouwens uitgebakken spek, of is een plakje katenspek ook goed?
nou, hier dus maar 1 versie. Meel met water.
ooookeeeeejjjj, ik heb nu bloem en melk en het klontert. Wat nu?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest even mijn moeder bellenHet heet dus Stip in 't Gat en dat kan je maken van water en bloem. Roeren tot je een dikke massa hebt en dan opeten met stroop en spek. Lekkerder is het met karnemelk of melk en bloem
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:43 schreef Breuls het volgende:
Binnen nu en een uur zal het forum worden ge-upgrade naar versie 0.2.10. Daarnaast zullen de laatste aanpassingen aan de templates van het forum worden doorgevoerd.
Het kan daarom voorkomen dat je af en toe wat raars ziet, maar dat is slechts tijdelijk.
vraag ook meteen of het verwarmd moet wordenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Als het klontert heb je iets niet goed gedaan. Lijkt meIk ga m'n moeder niet wéér bellen om oude streekgerechten na te vragen hoor.
Week geleden??? Vannacht, na de grap van de jongens, huilde ze nog dat ze haar pijnstillers nodig had omdat haar knie pijn deed!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die knie is wel wonderbaarlijk ineens hersteld he? Week geleden was het nog pieperdepiep wapperdewap en moet je haar nu eens zien.
Hoezo ze heeft zich al die tijd aangesteld?
[afbeelding]
Ik sla toch maar over.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sjantalleke, Shantalleke, laat een camera u pakken
Mijn ODOL wil namelijk maar niet afzakken...
Beter roerenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:58 schreef avonne het volgende:
[..]
ooookeeeeejjjj, ik heb nu bloem en melk en het klontert. Wat nu?
Brr...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier kan je ze zien: http://bigbrother.fok.nl/blog/799/quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:04 schreef StephanL het volgende:
Kan je ergens nog de live uitzending bekijken van DonderdagOp de site van Talpa zie ik alleen de reguliere uitzendingen van donderdag
Relaxedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:06 schreef Showtime het volgende:
[..]
Hier kan je ze zien: http://bigbrother.fok.nl/blog/799/
zou ik ook niet willen met al dat bloedverlies dat ze nog heeftquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:06 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners schijnen niet meer in de badkamer te mogen van Tanja, als zij er in is. Het wordt steeds erger volgens mij.
Er werd alleen net gezegd dat ze er ook niet in mochten terwijl Tanja er gewoon aangekleed bezig was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:08 schreef avonne het volgende:
[..]
zou ik ook niet willen met al dat bloedverlies dat ze nog heeft
Joost, onze grote Performer, verliest het gevoel voor relativering wel vaker een beetje uit het oog. Gisteren zei hij tegen de visagiste dat het vast "een hele eer was dat zij hun mocht behandelen".quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:19 schreef Jane het volgende:
Joost maakt nu vergelijkingen met de hongerwinter. Na nog geen dag.Overdrijven is ook een vak hoor. Ik heb ze nog geen tulpenbollen zien eten.
bedacht door BBquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:27 schreef Jappie het volgende:
Wat een walgelijke onewomanshow is het toch ook eigenlijk
Tanja op rantsoen??? Ben je wel helemaal lekker joh, die moet wel borstvoeding geven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:34 schreef Bocaj het volgende:
Het wordt tijd dat Tanja ook op rantsoen gaat......
Dus er waren er meer?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:32 schreef Jappie het volgende:
Tanja is nu de maanden aan het terugtellen om uit te rekenen of Shurendy uberhaupt de vader wel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |