Ik sla toch maar over.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest even mijn moeder bellenHet heet dus Stip in 't Gat en dat kan je maken van water en bloem. Roeren tot je een dikke massa hebt en dan opeten met stroop en spek. Lekkerder is het met karnemelk of melk en bloem
Maar er zijn volgens mij 10 versies van dit gerecht te vinden haha.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sjantalleke, Shantalleke, laat een camera u pakken
Mijn ODOL wil namelijk maar niet afzakken...
Beter roerenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:58 schreef avonne het volgende:
[..]
ooookeeeeejjjj, ik heb nu bloem en melk en het klontert. Wat nu?
Brr...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest even mijn moeder bellenHet heet dus Stip in 't Gat en dat kan je maken van water en bloem. Roeren tot je een dikke massa hebt en dan opeten met stroop en spek. Lekkerder is het met karnemelk of melk en bloem
Maar er zijn volgens mij 10 versies van dit gerecht te vinden haha.
Hier kan je ze zien: http://bigbrother.fok.nl/blog/799/quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:04 schreef StephanL het volgende:
Kan je ergens nog de live uitzending bekijken van DonderdagOp de site van Talpa zie ik alleen de reguliere uitzendingen van donderdag
Relaxedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:06 schreef Showtime het volgende:
[..]
Hier kan je ze zien: http://bigbrother.fok.nl/blog/799/
zou ik ook niet willen met al dat bloedverlies dat ze nog heeftquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:06 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners schijnen niet meer in de badkamer te mogen van Tanja, als zij er in is. Het wordt steeds erger volgens mij.
Er werd alleen net gezegd dat ze er ook niet in mochten terwijl Tanja er gewoon aangekleed bezig was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:08 schreef avonne het volgende:
[..]
zou ik ook niet willen met al dat bloedverlies dat ze nog heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |