Ze zijn er waarschijnlijk achter dat BB5 werkelijk zwaar zuigt. Nu worden er harde maatregelen genomen om wat meer spanning in het huis te krijgen. Zat ik in het begin nog 10 uur per dag streams te kijken de afgelopen week heb ik ze niet eens meer aan gezet. Af en toe lees ik FOK om bij te blijven. Ik heb geen zin om te kijken naar een stelletj mensen die zich allemaal voordoen als acteur. Waarom trekt niemand zijn bek daar echt open in huis. Lieske je spoort niet als je een half uur je tanden poetst. Tanja je bent een grote egoïstische bitch! Of Chantal als je nu niet stopt met dat geroddel van je, fikker ik je persoonlijk over die schutting heen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:11 schreef Bocaj het volgende:
Hier nog effe het verhaal....
===
Het is gedaan met de pret
De Bewoners zijn verward. Gisteren werd tijdens de Live-show al bekend gemaakt dat de .......
===
Nu maar hopen dat het rantsoen er optijd is....![]()
Zet Koentje uit de bus erin.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:39 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Ze zijn er waarschijnlijk achter dat BB5 werkelijk zwaar zuigt. Nu worden er harde maatregelen genomen om wat meer spanning in het huis te krijgen. Zat ik in het begin nog 10 uur per dag streams te kijken de afgelopen week heb ik ze niet eens meer aan gezet. Af en toe lees ik FOK om bij te blijven. Ik heb geen zin om te kijken naar een stelletj mensen die zich allemaal voordoen als acteur. Waarom trekt niemand zijn bek daar echt open in huis. Lieske je spoort niet als je een half uur je tanden poetst. Tanja je bent een grote egoïstische bitch! Of Chantal als je nu niet stopt met dat geroddel van je, fikker ik je persoonlijk over die schutting heen.
Ik keek gistetren paradise hotel. NIet echt mijn programma maar toch. Daar zit een echte bloedzuiger in! Geweldig om te zien hoe hij manipuleert, zijn medebewoners analyseert en elke week toch in het spel weet te blijven terwijl iedereen hem kwjit wil. DAT is wat BB mist.
Misschien is het een idee om iemand een enveloppe te geven, waarin staat dat hij/zij iemand moet aanwijzen, over 2 dagen, die direct het huis moet verlaten ;-) Dat levert tenminste wat spanning op. Zet er een nieuwe persoon bij die volledig op de hoogte is van al het geroddel, handjobs het kleine pikkie van Roel en a; het andere gemanipuleer. (Scanman bevoorbeeld, of Nico Dijkshoorn) Dat levert tenminste interessante tv op. Nu hebben ze gegokt op één BB baby, dat werkt dus niet!! Evenzo als domme weekopdrachten! Laat ze kippen slachten en plukken, iedereen die niet meedoet kan direct vertrekken.
En als dat dan niet werkt. Dan meer bloot. Douchescenes vol in beeld en uitzending. Wát aparte meiden en jongenskamer. Wát etenrantsoen een kledingrantsoen. Alleen slips mogen worden gehouden, rest inleveren.
Harde maatregelen zijn nodig als kijkcijfers kut zijn!
Dus jij zou op staan om te eten of te roken? En anders blijf je maar liggen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:38 schreef arneaux het volgende:
Het heeft niets mee lui zijn te maken. Je moet je afvragen WAAROM je eerder op zou staan? Je kan niet eten? Je kan niet roken? Alle gesprekken die je hebt gevoerd heb je al 18x gehad. Laten we zaken doen, voor die bewoners is er alles aan gelegen om zo lang mogelijk te slapen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:39 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Ze zijn er waarschijnlijk achter dat BB5 werkelijk zwaar zuigt. Nu worden er harde maatregelen genomen om wat meer spanning in het huis te krijgen. Zat ik in het begin nog 10 uur per dag streams te kijken de afgelopen week heb ik ze niet eens meer aan gezet. Af en toe lees ik FOK om bij te blijven. Ik heb geen zin om te kijken naar een stelletj mensen die zich allemaal voordoen als acteur. Waarom trekt niemand zijn bek daar echt open in huis. Lieske je spoort niet als je een half uur je tanden poetst. Tanja je bent een grote egoïstische bitch! Of Chantal als je nu niet stopt met dat geroddel van je, fikker ik je persoonlijk over die schutting heen.
Ik keek gistetren paradise hotel. NIet echt mijn programma maar toch. Daar zit een echte bloedzuiger in! Geweldig om te zien hoe hij manipuleert, zijn medebewoners analyseert en elke week toch in het spel weet te blijven terwijl iedereen hem kwjit wil. DAT is wat BB mist.
Misschien is het een idee om iemand een enveloppe te geven, waarin staat dat hij/zij iemand moet aanwijzen, over 2 dagen, die direct het huis moet verlaten ;-) Dat levert tenminste wat spanning op. Zet er een nieuwe persoon bij die volledig op de hoogte is van al het geroddel, handjobs het kleine pikkie van Roel en a; het andere gemanipuleer. (Scanman bevoorbeeld, of Nico Dijkshoorn) Dat levert tenminste interessante tv op. Nu hebben ze gegokt op één BB baby, dat werkt dus niet!! Evenzo als domme weekopdrachten! Laat ze kippen slachten en plukken, iedereen die niet meedoet kan direct vertrekken.
En als dat dan niet werkt. Dan meer bloot. Douchescenes vol in beeld en uitzending. Wát aparte meiden en jongenskamer. Wát etenrantsoen een kledingrantsoen. Alleen slips mogen worden gehouden, rest inleveren.
Harde maatregelen zijn nodig als kijkcijfers kut zijn!
Nee, je begrijpt de strekking niet. Ik zou opstaan als er iets te doen was, als er iets ondernomen moet worden. Ik bedoel jij gaat me niet vertellen dat jij op een zondagochtend om half 9 opstaat als je weet dat je de hele dag geen fuck hoeft te doen, dan draai je je toch ook nog een keertje om. Nou voor die bewoners isset elke dag zondagochtend half 9.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dus jij zou op staan om te eten of te roken? En anders blijf je maar liggen?
Face it, ze zijn wel lui
ik sta in het weekend altijd rond 9 uur op.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt de strekking niet. Ik zou opstaan als er iets te doen was, als er iets ondernomen moet worden. Ik bedoel jij gaat me niet vertellen dat jij op een zondagochtend om half 9 opstaat als je weet dat je de hele dag geen fuck hoeft te doen, dan draai je je toch ook nog een keertje om. Nou voor die bewoners isset elke dag zondagochtend half 9.
Nougoed JIJ dan. Maar de andere 90% nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik sta in het weekend altijd rond 9 uur op.
Ten eerste omdat ik dat wakker ben, ten tweede omdat in bed blijven liggen tijd verdoen is.
En hoezo niets doen? Je kunt toch douchen, badderen, een gesprek voeren, spelletje doen, desnoods ochtendgymnastiek
(stiekem ben ik natuurlijk meer verbaasd over mezelf dan over hun)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:38 schreef arneaux het volgende:
Het heeft niets mee lui zijn te maken. Je moet je afvragen WAAROM je eerder op zou staan? Je kan niet eten? Je kan niet roken? Alle gesprekken die je hebt gevoerd heb je al 18x gehad. Laten we zaken doen, voor die bewoners is er alles aan gelegen om zo lang mogelijk te slapen.
Waarom ben je over jezelf verbaasd?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:52 schreef avonne het volgende:
[..]
(stiekem ben ik natuurlijk meer verbaasd over mezelf dan over hun)
De eerste woorden van vandaag zijn voor Dido
"Naat, waar is de aansteker"![]()
Wat is ze lief he als ze slaaptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |