quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:11 schreef Bocaj het volgende:
Hier nog effe het verhaal....
===
Het is gedaan met de pret
De Bewoners zijn verward. Gisteren werd tijdens de Live-show al bekend gemaakt dat de Weekopdracht wederom niet gehaald is. Ze moeten dan ook weer op Noodrantsoen. Maar de touwtjes worden deze week extra aangetrokken. En niet zonder reden. De maat is namelijk vol. De Bewoners lappen keer op keer de regels aan hun laars. En dat kan natuurlijk niet ongestraft blijven. Zo verstopten sommige Bewoners hun breisels nadat hen nadrukkelijk werd verzocht alles in te leveren. Ook worden regelmatig voedingsmiddelen achtergehouden die ingeleverd moeten worden. Er wordt zelfs niet geschuwd om van Tanja's maaltijden te snoepen, terwijl het de Bewoners keer op keer verboden is hier gebruik van te maken. Maar wie de bal kaatst...
Vanmiddag heeft Big Brother alle spelletjes en overgebleven breisels al uit het Huis gehaald. Ook moesten de Bewoners binnen een half uur de jacuzzi hebben leeggemaakt en schoongemaakt. Deze mag ook de gehele week niet gebruikt worden. Maar dat is nog niet alles.
Vanavond werden de Bewoners weer even 'opgesloten' in de Slaapkamer. Toen ze de Keuken weer inkwamen bleek alles te zijn leeggehaald. Alle kastjes zijn leeg en ook uit de koelkast valt niets meer te halen. Rob baalt: "Ah nee, hebben we voor niets alles opgespaard!" Morgen is het tijd voor een nieuw rantsoen, ook al zijn de Bewoners hier, door alle gebeurtenissen van vandaag, niet meer zo zeker van. "Misschien moeten we deze week wel op water en brood?"
Bron: Talpa
===
Nu maar hopen dat het rantsoen er optijd is....![]()
Ze heeft een pakje van BB gekregen "omdat ze zo goed helpt als kraamhulp"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:56 schreef arneaux het volgende:
Hoe kom Dildo nou aan die sigaret? Of is dat zo een nepper?
Ze heeft een pakje gekregen van bb voor bewezen diensten voor tanja en de baby.... heeft veel commotie gegeven bij chantal omdat er geen rookwaar meer is ivm rantsoen....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:56 schreef arneaux het volgende:
die heeft ze van BB gehad omdat ze haar best doet voor de babby en tanjaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:56 schreef arneaux het volgende:
Ah ok, je geeft dus wel toe dat ze lui zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:51 schreef arneaux het volgende:
Het gaat me er niet om dat ze lui zijn of whatever, het gaat me erom dat ik t wel begrijp.
Klopt. Het zal er niet beter op worden, maar Hummie snapt dat niet. Die wil alleen maar de dictator spelen over de bewoners.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:56 schreef regenworm het volgende:
En ik ben bang dat er voor de streamers ook niks gaat worden.
Nauwelijks eten en roken dat betekent dat iedereen om 23:00 op bed ligt
neuh was de ambulancequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:00 schreef regenworm het volgende:
politie met sirene komt langs.
Hopelijk levert Chantal haar kwaadheid ook een aantal nominaties op, word toch tijd dat die eens op de bank komt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze heeft een pakje van BB gekregen "omdat ze zo goed helpt als kraamhulp"
Waarschijnlijker omdat ze zich beter aan de regels heeft gehouden dan anderen, en om anderen te jennen. Ze mag niet aan iemand anders geven.
Chantal was héél erg kwaad, en heeft waarschijnlijk een nominatie van Dido aan de broek.
ambulancequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:00 schreef regenworm het volgende:
politie met sirene komt langs.
Nou als Chantal dáárom gaat nomineren zou dat wel erg raar zijn. Dido kan er toch niks aandoen dat ze sigaretten krijgt?!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze heeft een pakje van BB gekregen "omdat ze zo goed helpt als kraamhulp"
Waarschijnlijker omdat ze zich beter aan de regels heeft gehouden dan anderen, en om anderen te jennen. Ze mag niet aan iemand anders geven.
Chantal was héél erg kwaad, en heeft waarschijnlijk een nominatie van Dido aan de broek.
Ik stel voor dat ze iedere dag een opdracht krijgen om spullen te verdienen die ze de volgende dag voor een feestje kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Het zal er niet beter op worden, maar Hummie snapt dat niet. Die wil alleen maar de dictator spelen over de bewoners.
Waarschuw me als het Lieske is.. Zet ik die streams ook maar weer eens aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:02 schreef scanman01 het volgende:
Joost helemaal naakt in de badkamer, voor de liefhebbers
Ik stel voor dat ze iedere dag een opdracht krijgen die als het niet goed gaat een nominatie oplevert! en dan het liefst in teamverband!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze iedere dag een opdracht krijgen om spullen te verdienen die ze de volgende dag voor een feestje kunnen gebruiken
ik bedoel : Dido zou Chantal kunnen nomineren. Maar misschien is Dido niet zo rancuneusquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou als Chantal dáárom gaat nomineren zou dat wel erg raar zijn. Dido kan er toch niks aandoen dat ze sigaretten krijgt?!!
Het is nu Lieskequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:04 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Waarschuw me als het Lieske is.. Zet ik die streams ook maar weer eens aan![]()
"Een nominatie van Dido"... Dido gaat Chantal dus nomineren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou als Chantal dáárom gaat nomineren zou dat wel erg raar zijn. Dido kan er toch niks aandoen dat ze sigaretten krijgt?!!
t ging er vooral om dat zij die sigaretten had maar ook nog eens een shaggie ging zitten draaien volgens mij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
BB heeft het zelf verpest:quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:59 schreef arneaux het volgende:
Iedereen zegt :"Ze zijn veeel te laat met de sancties" , maar dit is natuurlijk onzin. We zitten pas op de helft, er zijn pas 3! bewoners uit, nu kannet dus echt gaan beginnen.
Nath zal de waarheid wel vertellen en langzaam maar zeker zal het voor de duidelijk gaan worden hoe chantal is? Het een &^(&*%^&$%%*^#$@!%$^#!@~!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan het niet helemaal volgen hier, maar ik kan me zo voorstellen dat Nathalie nu een heel ander verhaal vertelt dan gisteren tegen Chantal in de slaapkamer
[afbeelding]
? TS?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
BB heeft het zelf verpest:
1. raar doen met menno (groep trekt naar elkaar toe)
2. Ruzie in de tent muziek gaan draaien.
3. Linda weg (zit een luchtje aan]
4. bewoners mogen niet bij TS. (laat gemeld)
5. huis leeghalen.
Je moet vanaf het begin streng zijn anders loopt het uit de hand.
Ik blijf erbij dat ik deze BB wèl heel erg leuk vind. Kippen slachten? Dan kijk ik wel expeditie Robinson. Belachelijke toeren uithalen? Ik kijk Jack Ass wel. Seks? Genoeg keuzen, ik kan geen platte seks meer zien op tvquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:39 schreef BtheBest het volgende:
[blah blah blah]
Harde maatregelen zijn nodig als kijkcijfers kut zijn!
ze mogen niet bij de terminal server?quote:
Wat moeten ze bij de TopicStarter?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:06 schreef regenworm het volgende:
4. bewoners mogen niet bij TS. (laat gemeld)
Dat is écht niet om te lachen hoorquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Een nominatie van Dido"... Dido gaat Chantal dus nomineren.
Gisteren in bed was het Nathalie zelf die Dido in de zeik zette. Daarom verwachtte ik dat ze net in de tuin vast weer poeslief deed tegen Dido. Zo gaat dat met onze Naat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nath zal de waarheid wel vertellen en langzaam maar zeker zal het voor de duidelijk gaan worden hoe chantal is? Het een &^(&*%^&$%%*^#$@!%$^#!@~!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nath zal de waarheid wel vertellen en langzaam maar zeker zal het voor de duidelijk gaan worden hoe chantal is? Het een &^(&*%^&$%%*^#$@!%$^#!@~!
oke had ik kunnen weten nath is een schijnheilig trutquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:10 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
Naat zat gisteren met Ingrid en Chantal mee te lullen en een gemene imitatie van Dido te geven. Helemaal niet als een vriendin
![]()
weet ik ook niet misschien mag je dit alleen via de versatelbox zienquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
waarom draaien ze heb van Tanja af is tenminste nog interressant
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik deze BB wèl heel erg leuk vind. Kippen slachten? Dan kijk ik wel expeditie Robinson. Belachelijke toeren uithalen? Ik kijk Jack Ass wel. Seks? Genoeg keuzen, ik kan geen platte seks meer zien op tvAls ik iets spannends wil kijk ik wel een spannende film. (als ik een bevalling wil keek ik wel naar dat soort programma's...doe ik ook nooit)
Ik kijk BB omdat ik het subtiele spel tussen de bewoners, de wisselingen van vriendschappen, de onderliggende spanningen en irritaties en óók de vrolijke momenten gewoon leuke tv vind. Scanman zei iets als dat BB te kuis was, dat het echte leven ook niet zo was. Nou, mijn echte leven (inmiddels) wel. Heerlijk. Rot toch op met alle platvloersheid. Eén keer een stiekeme blik op Lieske's borsten is veel leuker dan dat ze constant naakt rondhuppelt hoor. Ga eens naar een naaktstrand, snap je precies wat ik bedoel. Is niks aan.
Nee, ik ben heel blij met BB zoals het nu is. Ik vermaak me, anders was ik hier niet. Heerlijk afgeven op roddelende Chantal (terwijl we hier niets anders doen dan gemeen praten over diverse bewoners). Joost die ineens niet meer zo lief en onschuldig lijkt. Lieske die volkomen genegeert in het huis buiten het huis aardig populair is. Roel de slet van BB5 en heeft het niet eens door. Dido, de hooghartige hockeytrut waar we plots wèl sympathie voor voelen. Tanja, de egoïstische ex-zwangere die we niet konden uitstaan, maar toen we zagen dat de rest van de groep haar ook niet kan uitstaan kregen we weer wat sympathie (medelijden?) voor haar. Nathalie die zich als een soort tweede Willem ontpopt en achter Dido (haar BBvriendinnetje) haar rug met Chantal meeklept. Ingrid, de vrouw die volgens mij ook wij als vrouwen niet begrijpen. Menno...tsja, van aantrekkelijke bink naar sukkel c.q lulletje rozewater. Rob leek een tweede Ruud, maar ontpopt zich als de man met alleen een lange regenjas aan. Joss...opgesloten in een roze kamer omdat de arbeidsinspectie niet wil dat ze optreedt.
Heerlijk. Niks aan veranderen, gewoon zo doorgaan
Jij zegt wat ik niet begrijpquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
waarom draaien ze heb van Tanja af is tenminste nog interressant
Ik kan me hier helemaal in vindenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik deze BB wèl heel erg leuk vind. Kippen slachten? Dan kijk ik wel expeditie Robinson. Belachelijke toeren uithalen? Ik kijk Jack Ass wel. Seks? Genoeg keuzen, ik kan geen platte seks meer zien op tvAls ik iets spannends wil kijk ik wel een spannende film. (als ik een bevalling wil keek ik wel naar dat soort programma's...doe ik ook nooit)
Ik kijk BB omdat ik het subtiele spel tussen de bewoners, de wisselingen van vriendschappen, de onderliggende spanningen en irritaties en óók de vrolijke momenten gewoon leuke tv vind. Scanman zei iets als dat BB te kuis was, dat het echte leven ook niet zo was. Nou, mijn echte leven (inmiddels) wel. Heerlijk. Rot toch op met alle platvloersheid. Eén keer een stiekeme blik op Lieske's borsten is veel leuker dan dat ze constant naakt rondhuppelt hoor. Ga eens naar een naaktstrand, snap je precies wat ik bedoel. Is niks aan.
Nee, ik ben heel blij met BB zoals het nu is. Ik vermaak me, anders was ik hier niet. Heerlijk afgeven op roddelende Chantal (terwijl we hier niets anders doen dan gemeen praten over diverse bewoners). Joost die ineens niet meer zo lief en onschuldig lijkt. Lieske die volkomen genegeert in het huis buiten het huis aardig populair is. Roel de slet van BB5 en heeft het niet eens door. Dido, de hooghartige hockeytrut waar we plots wèl sympathie voor voelen. Tanja, de egoïstische ex-zwangere die we niet konden uitstaan, maar toen we zagen dat de rest van de groep haar ook niet kan uitstaan kregen we weer wat sympathie (medelijden?) voor haar. Nathalie die zich als een soort tweede Willem ontpopt en achter Dido (haar BBvriendinnetje) haar rug met Chantal meeklept. Ingrid, de vrouw die volgens mij ook wij als vrouwen niet begrijpen. Menno...tsja, van aantrekkelijke bink naar sukkel c.q lulletje rozewater. Rob leek een tweede Ruud, maar ontpopt zich als de man met alleen een lange regenjas aan. Joss...opgesloten in een roze kamer omdat de arbeidsinspectie niet wil dat ze optreedt.
Wéér een fanbus van Joost in de prak ?quote:
Wel geinig die 'breedbeeld' pics...quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:16 schreef CartWOman het volgende:
Lekker een sacherijnige Chantal zometeen.![]()
heeft ze gezegd wanneer?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:20 schreef riri het volgende:
shurrendy komt
Maar ik kijk ze nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:16 schreef BtheBest het volgende:
expeditie robnson, jack ass en de bevaling zijn programma's die wel scoren!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Scanman!!!! Tietuh!!!!! Deel 3 Plaatsen!![]()
quote:
Zoals ze erover praat is het net of ze net haar laatste kind heeft gekregen in een huis vol kinderenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tanja heeft het over de 'lol' van vannacht, ze is niet boos.![]()
O ja? Heb je cijfers?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:16 schreef BtheBest het volgende:
[..]
expeditie robnson, jack ass en de bevaling zijn programma's die wel scoren!
Oh, daar klan je stimp van maken!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:27 schreef avonne het volgende:
Ze proberen wat te maken van meel en water.
Volgens mij kun je daar niks van maken.
Of wel?
Yep! Zo vond ik ook dat ze de verjaardag van Menno gisteren wèl met veel drank hadden moeten vieren (op een lege maag, helemaal oké haha) en vandaag al die maatregelen als ze allemaal een kater hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:29 schreef Gert het volgende:
Ik ben het voor een groot deel wel met Isabeau eens. De oplossing ligt niet in ranzigheid. Ze hadden er alleen geen Tanja-show van moeten maken. En iéts meer feest / alcoholl zou ook geen kwaad kunnen. Verder zou het psychologisch goed werken als de bewoners een volgende editie weten dat ze letterlijk helemaal met de billen bloot gaan in dat huis. Niks cencuur. Kandidaten genoeg die dat niets kan schelen.
Wacht op het recept.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, daar klan je stimp van maken!Moment
We hebben al "sencuur" gehad ... en nu ook nog "cencuur"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:29 schreef Gert het volgende:
Niks cencuur.
Dat heeft ze dus niet gedaan, je hebt een te goed beeld van Nathaliequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik deze BB wèl heel erg leuk vind.
Heel verhaal!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben al "sencuur" gehad ... en nu ook nog "cencuur"
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Maar jij moet misschien wat dit onderwerp betreft even in de luwte blijven, met je "schijnde" van vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |