abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31622953
De sencuur van BB is weer van start gedaan.
Van mij mogen ze die gasten een week op water en brood zetten
pi_31622958
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:08 schreef regenworm het volgende:

[..]

Nath zal de waarheid wel vertellen en langzaam maar zeker zal het voor de duidelijk gaan worden hoe chantal is? Het een &^(&*%^&$%%*^#$@!%$^#!@~!
Naat zat gisteren met Ingrid en Chantal mee te lullen en een gemene imitatie van Dido te geven. Helemaal niet als een vriendin
  Moderator zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:10:58 #143
18653 crew  D.
pi_31622959
De haan maar weer
pi_31622969
de haan de haan
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:12:15 #145
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_31622976
waarom draaien ze heb van Tanja af is tenminste nog interressant
pi_31622985
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:10 schreef avonne het volgende:

[..]

Naat zat gisteren met Ingrid en Chantal mee te lullen en een gemene imitatie van Dido te geven. Helemaal niet als een vriendin
oke had ik kunnen weten nath is een schijnheilig trut
pi_31622997
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
weet ik ook niet misschien mag je dit alleen via de versatelbox zien
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:13:56 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31622998
De twee blondjes blijven rustig liggen

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31622999
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat ik deze BB wèl heel erg leuk vind. Kippen slachten? Dan kijk ik wel expeditie Robinson. Belachelijke toeren uithalen? Ik kijk Jack Ass wel. Seks? Genoeg keuzen, ik kan geen platte seks meer zien op tv Als ik iets spannends wil kijk ik wel een spannende film. (als ik een bevalling wil keek ik wel naar dat soort programma's...doe ik ook nooit)

Ik kijk BB omdat ik het subtiele spel tussen de bewoners, de wisselingen van vriendschappen, de onderliggende spanningen en irritaties en óók de vrolijke momenten gewoon leuke tv vind. Scanman zei iets als dat BB te kuis was, dat het echte leven ook niet zo was. Nou, mijn echte leven (inmiddels) wel. Heerlijk. Rot toch op met alle platvloersheid. Eén keer een stiekeme blik op Lieske's borsten is veel leuker dan dat ze constant naakt rondhuppelt hoor. Ga eens naar een naaktstrand, snap je precies wat ik bedoel. Is niks aan.

Nee, ik ben heel blij met BB zoals het nu is. Ik vermaak me, anders was ik hier niet. Heerlijk afgeven op roddelende Chantal (terwijl we hier niets anders doen dan gemeen praten over diverse bewoners). Joost die ineens niet meer zo lief en onschuldig lijkt. Lieske die volkomen genegeert in het huis buiten het huis aardig populair is. Roel de slet van BB5 en heeft het niet eens door. Dido, de hooghartige hockeytrut waar we plots wèl sympathie voor voelen. Tanja, de egoïstische ex-zwangere die we niet konden uitstaan, maar toen we zagen dat de rest van de groep haar ook niet kan uitstaan kregen we weer wat sympathie (medelijden?) voor haar. Nathalie die zich als een soort tweede Willem ontpopt en achter Dido (haar BBvriendinnetje) haar rug met Chantal meeklept. Ingrid, de vrouw die volgens mij ook wij als vrouwen niet begrijpen. Menno...tsja, van aantrekkelijke bink naar sukkel c.q lulletje rozewater. Rob leek een tweede Ruud, maar ontpopt zich als de man met alleen een lange regenjas aan. Joss...opgesloten in een roze kamer omdat de arbeidsinspectie niet wil dat ze optreedt.

Heerlijk. Niks aan veranderen, gewoon zo doorgaan
I could not agree more !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:14:02 #150
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31623002
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Jij zegt wat ik niet begrijp
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_31623005
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:14:43 #152
65846 Bocaj
47th President.
pi_31623015
Ik denk dat het weer tijd wordt voor HARDE muziek
pi_31623017
quote:

[..]

Ik blijf erbij dat ik deze BB wèl heel erg leuk vind. Kippen slachten? Dan kijk ik wel expeditie Robinson. Belachelijke toeren uithalen? Ik kijk Jack Ass wel. Seks? Genoeg keuzen, ik kan geen platte seks meer zien op tv Als ik iets spannends wil kijk ik wel een spannende film. (als ik een bevalling wil keek ik wel naar dat soort programma's...doe ik ook nooit)

Ik kijk BB omdat ik het subtiele spel tussen de bewoners, de wisselingen van vriendschappen, de onderliggende spanningen en irritaties en óók de vrolijke momenten gewoon leuke tv vind. Scanman zei iets als dat BB te kuis was, dat het echte leven ook niet zo was. Nou, mijn echte leven (inmiddels) wel. Heerlijk. Rot toch op met alle platvloersheid. Eén keer een stiekeme blik op Lieske's borsten is veel leuker dan dat ze constant naakt rondhuppelt hoor. Ga eens naar een naaktstrand, snap je precies wat ik bedoel. Is niks aan.

Nee, ik ben heel blij met BB zoals het nu is. Ik vermaak me, anders was ik hier niet. Heerlijk afgeven op roddelende Chantal (terwijl we hier niets anders doen dan gemeen praten over diverse bewoners). Joost die ineens niet meer zo lief en onschuldig lijkt. Lieske die volkomen genegeert in het huis buiten het huis aardig populair is. Roel de slet van BB5 en heeft het niet eens door. Dido, de hooghartige hockeytrut waar we plots wèl sympathie voor voelen. Tanja, de egoïstische ex-zwangere die we niet konden uitstaan, maar toen we zagen dat de rest van de groep haar ook niet kan uitstaan kregen we weer wat sympathie (medelijden?) voor haar. Nathalie die zich als een soort tweede Willem ontpopt en achter Dido (haar BBvriendinnetje) haar rug met Chantal meeklept. Ingrid, de vrouw die volgens mij ook wij als vrouwen niet begrijpen. Menno...tsja, van aantrekkelijke bink naar sukkel c.q lulletje rozewater. Rob leek een tweede Ruud, maar ontpopt zich als de man met alleen een lange regenjas aan. Joss...opgesloten in een roze kamer omdat de arbeidsinspectie niet wil dat ze optreedt.

Heerlijk. Niks aan veranderen, gewoon zo doorgaan
Ik kan me hier helemaal in vinden
Alleen 1 verandering... voor een aantal mensen een individuele privilege, zodat anderen (CHANTAL) lekker jaloers kunnen worden
pi_31623030
Haan

Stelletje luie honden, ze liggen al 10 uur in bed.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31623035
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:01 schreef markna het volgende:

[..]

neuh was de ambulance
Wéér een fanbus van Joost in de prak ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_31623036
pi_31623049
quote:

[..]

meer blah blah
expeditie robnson, jack ass en de bevaling zijn programma's die wel scoren!
Lieske the best!
pi_31623051
Lekker een sacherijnige Chantal zometeen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31623055
  Moderator zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:17:25 #160
18653 crew  D.
pi_31623062
edit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')