abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31622870
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:03 schreef arneaux het volgende:

[..]

Nou als Chantal dáárom gaat nomineren zou dat wel erg raar zijn. Dido kan er toch niks aandoen dat ze sigaretten krijgt?!!
t ging er vooral om dat zij die sigaretten had maar ook nog eens een shaggie ging zitten draaien volgens mij.
pi_31622874
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:06:43 #128
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31622875
Oooh, verkeerd gelezen, my bad. Ging Chantal dan zo te keer?!
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_31622877
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 10:59 schreef arneaux het volgende:
Iedereen zegt :"Ze zijn veeel te laat met de sancties" , maar dit is natuurlijk onzin. We zitten pas op de helft, er zijn pas 3! bewoners uit, nu kannet dus echt gaan beginnen.
BB heeft het zelf verpest:

1. raar doen met menno (groep trekt naar elkaar toe)
2. Ruzie in de tent muziek gaan draaien.
3. Linda weg (zit een luchtje aan]
4. bewoners mogen niet bij TS. (laat gemeld)
5. huis leeghalen.

Je moet vanaf het begin streng zijn anders loopt het uit de hand.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:07:01 #130
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31622879
honger ze drie dagen uit en pak daarna de kleren en warm water af...
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Moderator zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:08:00 #131
18653 crew  D.
pi_31622897
Tanja heeft kapotte tepels meldt ze
pi_31622905
Tanja heeft tepelkloven, voelt niet lekker.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_31622906
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan het niet helemaal volgen hier, maar ik kan me zo voorstellen dat Nathalie nu een heel ander verhaal vertelt dan gisteren tegen Chantal in de slaapkamer

[afbeelding]
Nath zal de waarheid wel vertellen en langzaam maar zeker zal het voor de duidelijk gaan worden hoe chantal is? Het een &^(&*%^&$%%*^#$@!%$^#!@~!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:08:57 #134
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31622915
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:06 schreef regenworm het volgende:

[..]

BB heeft het zelf verpest:

1. raar doen met menno (groep trekt naar elkaar toe)
2. Ruzie in de tent muziek gaan draaien.
3. Linda weg (zit een luchtje aan]
5. huis leeghalen.

Je moet vanaf het begin streng zijn anders loopt het uit de hand.
? TS?
pi_31622919
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 10:39 schreef BtheBest het volgende:

[blah blah blah]

Harde maatregelen zijn nodig als kijkcijfers kut zijn!
Ik blijf erbij dat ik deze BB wèl heel erg leuk vind. Kippen slachten? Dan kijk ik wel expeditie Robinson. Belachelijke toeren uithalen? Ik kijk Jack Ass wel. Seks? Genoeg keuzen, ik kan geen platte seks meer zien op tv Als ik iets spannends wil kijk ik wel een spannende film. (als ik een bevalling wil keek ik wel naar dat soort programma's...doe ik ook nooit)

Ik kijk BB omdat ik het subtiele spel tussen de bewoners, de wisselingen van vriendschappen, de onderliggende spanningen en irritaties en óók de vrolijke momenten gewoon leuke tv vind. Scanman zei iets als dat BB te kuis was, dat het echte leven ook niet zo was. Nou, mijn echte leven (inmiddels) wel. Heerlijk. Rot toch op met alle platvloersheid. Eén keer een stiekeme blik op Lieske's borsten is veel leuker dan dat ze constant naakt rondhuppelt hoor. Ga eens naar een naaktstrand, snap je precies wat ik bedoel. Is niks aan.

Nee, ik ben heel blij met BB zoals het nu is. Ik vermaak me, anders was ik hier niet. Heerlijk afgeven op roddelende Chantal (terwijl we hier niets anders doen dan gemeen praten over diverse bewoners). Joost die ineens niet meer zo lief en onschuldig lijkt. Lieske die volkomen genegeert in het huis buiten het huis aardig populair is. Roel de slet van BB5 en heeft het niet eens door. Dido, de hooghartige hockeytrut waar we plots wèl sympathie voor voelen. Tanja, de egoïstische ex-zwangere die we niet konden uitstaan, maar toen we zagen dat de rest van de groep haar ook niet kan uitstaan kregen we weer wat sympathie (medelijden?) voor haar. Nathalie die zich als een soort tweede Willem ontpopt en achter Dido (haar BBvriendinnetje) haar rug met Chantal meeklept. Ingrid, de vrouw die volgens mij ook wij als vrouwen niet begrijpen. Menno...tsja, van aantrekkelijke bink naar sukkel c.q lulletje rozewater. Rob leek een tweede Ruud, maar ontpopt zich als de man met alleen een lange regenjas aan. Joss...opgesloten in een roze kamer omdat de arbeidsinspectie niet wil dat ze optreedt.

Heerlijk. Niks aan veranderen, gewoon zo doorgaan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:09:24 #136
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31622925
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:08 schreef arneaux het volgende:

[..]

? TS?
ze mogen niet bij de terminal server?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Moderator zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:09:27 #137
18653 crew  D.
pi_31622928
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:06 schreef regenworm het volgende:

Wat moeten ze bij de TopicStarter?
  † In Memoriam † zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:09:38 #138
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_31622930
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:08 schreef D.Rose het volgende:
Tanja heeft kapotte tepels meldt ze
Dat is écht niet om te lachen hoor

Tanja heeft goede voorlichting nodig hoe om te gaan met tepels die kapot zijn!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_31622931
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

"Een nominatie van Dido"... Dido gaat Chantal dus nomineren.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:10:28 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31622949
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:08 schreef regenworm het volgende:

[..]

Nath zal de waarheid wel vertellen en langzaam maar zeker zal het voor de duidelijk gaan worden hoe chantal is? Het een &^(&*%^&$%%*^#$@!%$^#!@~!
Gisteren in bed was het Nathalie zelf die Dido in de zeik zette. Daarom verwachtte ik dat ze net in de tuin vast weer poeslief deed tegen Dido. Zo gaat dat met onze Naat.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31622953
De sencuur van BB is weer van start gedaan.
Van mij mogen ze die gasten een week op water en brood zetten
pi_31622958
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:08 schreef regenworm het volgende:

[..]

Naat zat gisteren met Ingrid en Chantal mee te lullen en een gemene imitatie van Dido te geven. Helemaal niet als een vriendin
  Moderator zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:10:58 #143
18653 crew  D.
pi_31622959
De haan maar weer
pi_31622969
de haan de haan
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:12:15 #145
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_31622976
waarom draaien ze heb van Tanja af is tenminste nog interressant
pi_31622985
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:10 schreef avonne het volgende:

[..]

Naat zat gisteren met Ingrid en Chantal mee te lullen en een gemene imitatie van Dido te geven. Helemaal niet als een vriendin
oke had ik kunnen weten nath is een schijnheilig trut
pi_31622997
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
weet ik ook niet misschien mag je dit alleen via de versatelbox zien
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:13:56 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31622998
De twee blondjes blijven rustig liggen

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31622999
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat ik deze BB wèl heel erg leuk vind. Kippen slachten? Dan kijk ik wel expeditie Robinson. Belachelijke toeren uithalen? Ik kijk Jack Ass wel. Seks? Genoeg keuzen, ik kan geen platte seks meer zien op tv Als ik iets spannends wil kijk ik wel een spannende film. (als ik een bevalling wil keek ik wel naar dat soort programma's...doe ik ook nooit)

Ik kijk BB omdat ik het subtiele spel tussen de bewoners, de wisselingen van vriendschappen, de onderliggende spanningen en irritaties en óók de vrolijke momenten gewoon leuke tv vind. Scanman zei iets als dat BB te kuis was, dat het echte leven ook niet zo was. Nou, mijn echte leven (inmiddels) wel. Heerlijk. Rot toch op met alle platvloersheid. Eén keer een stiekeme blik op Lieske's borsten is veel leuker dan dat ze constant naakt rondhuppelt hoor. Ga eens naar een naaktstrand, snap je precies wat ik bedoel. Is niks aan.

Nee, ik ben heel blij met BB zoals het nu is. Ik vermaak me, anders was ik hier niet. Heerlijk afgeven op roddelende Chantal (terwijl we hier niets anders doen dan gemeen praten over diverse bewoners). Joost die ineens niet meer zo lief en onschuldig lijkt. Lieske die volkomen genegeert in het huis buiten het huis aardig populair is. Roel de slet van BB5 en heeft het niet eens door. Dido, de hooghartige hockeytrut waar we plots wèl sympathie voor voelen. Tanja, de egoïstische ex-zwangere die we niet konden uitstaan, maar toen we zagen dat de rest van de groep haar ook niet kan uitstaan kregen we weer wat sympathie (medelijden?) voor haar. Nathalie die zich als een soort tweede Willem ontpopt en achter Dido (haar BBvriendinnetje) haar rug met Chantal meeklept. Ingrid, de vrouw die volgens mij ook wij als vrouwen niet begrijpen. Menno...tsja, van aantrekkelijke bink naar sukkel c.q lulletje rozewater. Rob leek een tweede Ruud, maar ontpopt zich als de man met alleen een lange regenjas aan. Joss...opgesloten in een roze kamer omdat de arbeidsinspectie niet wil dat ze optreedt.

Heerlijk. Niks aan veranderen, gewoon zo doorgaan
I could not agree more !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:14:02 #150
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31623002
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Jij zegt wat ik niet begrijp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')