Ik kan me hier helemaal in vindenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik deze BB wèl heel erg leuk vind. Kippen slachten? Dan kijk ik wel expeditie Robinson. Belachelijke toeren uithalen? Ik kijk Jack Ass wel. Seks? Genoeg keuzen, ik kan geen platte seks meer zien op tvAls ik iets spannends wil kijk ik wel een spannende film. (als ik een bevalling wil keek ik wel naar dat soort programma's...doe ik ook nooit)
Ik kijk BB omdat ik het subtiele spel tussen de bewoners, de wisselingen van vriendschappen, de onderliggende spanningen en irritaties en óók de vrolijke momenten gewoon leuke tv vind. Scanman zei iets als dat BB te kuis was, dat het echte leven ook niet zo was. Nou, mijn echte leven (inmiddels) wel. Heerlijk. Rot toch op met alle platvloersheid. Eén keer een stiekeme blik op Lieske's borsten is veel leuker dan dat ze constant naakt rondhuppelt hoor. Ga eens naar een naaktstrand, snap je precies wat ik bedoel. Is niks aan.
Nee, ik ben heel blij met BB zoals het nu is. Ik vermaak me, anders was ik hier niet. Heerlijk afgeven op roddelende Chantal (terwijl we hier niets anders doen dan gemeen praten over diverse bewoners). Joost die ineens niet meer zo lief en onschuldig lijkt. Lieske die volkomen genegeert in het huis buiten het huis aardig populair is. Roel de slet van BB5 en heeft het niet eens door. Dido, de hooghartige hockeytrut waar we plots wèl sympathie voor voelen. Tanja, de egoïstische ex-zwangere die we niet konden uitstaan, maar toen we zagen dat de rest van de groep haar ook niet kan uitstaan kregen we weer wat sympathie (medelijden?) voor haar. Nathalie die zich als een soort tweede Willem ontpopt en achter Dido (haar BBvriendinnetje) haar rug met Chantal meeklept. Ingrid, de vrouw die volgens mij ook wij als vrouwen niet begrijpen. Menno...tsja, van aantrekkelijke bink naar sukkel c.q lulletje rozewater. Rob leek een tweede Ruud, maar ontpopt zich als de man met alleen een lange regenjas aan. Joss...opgesloten in een roze kamer omdat de arbeidsinspectie niet wil dat ze optreedt.
Heerlijk. Niks aan veranderen, gewoon zo doorgaan
Wéér een fanbus van Joost in de prak ?quote:
Wel geinig die 'breedbeeld' pics...quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:16 schreef CartWOman het volgende:
Lekker een sacherijnige Chantal zometeen.![]()
heeft ze gezegd wanneer?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:20 schreef riri het volgende:
shurrendy komt
Maar ik kijk ze nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:16 schreef BtheBest het volgende:
expeditie robnson, jack ass en de bevaling zijn programma's die wel scoren!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Scanman!!!! Tietuh!!!!! Deel 3 Plaatsen!![]()
quote:
Zoals ze erover praat is het net of ze net haar laatste kind heeft gekregen in een huis vol kinderenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tanja heeft het over de 'lol' van vannacht, ze is niet boos.![]()
O ja? Heb je cijfers?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:16 schreef BtheBest het volgende:
[..]
expeditie robnson, jack ass en de bevaling zijn programma's die wel scoren!
Oh, daar klan je stimp van maken!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:27 schreef avonne het volgende:
Ze proberen wat te maken van meel en water.
Volgens mij kun je daar niks van maken.
Of wel?
Yep! Zo vond ik ook dat ze de verjaardag van Menno gisteren wèl met veel drank hadden moeten vieren (op een lege maag, helemaal oké haha) en vandaag al die maatregelen als ze allemaal een kater hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:29 schreef Gert het volgende:
Ik ben het voor een groot deel wel met Isabeau eens. De oplossing ligt niet in ranzigheid. Ze hadden er alleen geen Tanja-show van moeten maken. En iéts meer feest / alcoholl zou ook geen kwaad kunnen. Verder zou het psychologisch goed werken als de bewoners een volgende editie weten dat ze letterlijk helemaal met de billen bloot gaan in dat huis. Niks cencuur. Kandidaten genoeg die dat niets kan schelen.
Wacht op het recept.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, daar klan je stimp van maken!Moment
We hebben al "sencuur" gehad ... en nu ook nog "cencuur"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:29 schreef Gert het volgende:
Niks cencuur.
Dat heeft ze dus niet gedaan, je hebt een te goed beeld van Nathaliequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nath zal de waarheid wel vertellen en langzaam maar zeker zal het voor de duidelijk gaan worden hoe chantal is? Het een &^(&*%^&$%%*^#$@!%$^#!@~!
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik deze BB wèl heel erg leuk vind.
Heel verhaal!
Heerlijk. Niks aan veranderen, gewoon zo doorgaan
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben al "sencuur" gehad ... en nu ook nog "cencuur"
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Maar jij moet misschien wat dit onderwerp betreft even in de luwte blijven, met je "schijnde" van vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |