ja wat een contrast, Lieske is netjes aan het opruimen en duimelotje ligt met haar schoenen in bedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:41 schreef avonne het volgende:
Zie ik nou dat Ingrid schoenen aan heeft in bed???
roel zou zeggen: fuck the rules.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:38 schreef avonne het volgende:
Joost legt het net uit. Ze mochten de waskamer niet in.
Nu hebben ze via de kraamhulp beddegoed en handdoeken gekregen.
Dus ALWEER houden ze zich niet aan de regels.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:44 schreef avonne het volgende:
"Sjantalleke, Shantalleke, zijde gij al op?
Ik wacht met smarten in mijn hart
op uw lelijke kop"
Sjantalleke, Shantalleke, laat een camera u pakkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:44 schreef avonne het volgende:
op uw lelijke kop"
Die is nog ff in d'r stinknest aan het uitdenken hoe ze haar kleinzielige gedrag van gisteren zodanig kan neerzetten dat Dído de schuld van alles krijgt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:44 schreef avonne het volgende:
op uw lelijke kop"
De strategie met bijbehorende 1 op 1 gesprekken worden op het moment helemaal uitgedacht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:49 schreef Gert het volgende:
Die is nog ff in d'r stinknest aan het uitdenken hoe ze haar kleinzielige gedrag van gisteren zodanig kan neerzetten dat Dído de schuld van alles krijgt.
Ik moest even mijn moeder bellenquote:
Ik zal straks eens een heel ietsie pietsie maken met melk en stroop.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest even mijn moeder bellenHet heet dus Stip in 't Gat en dat kan je maken van water en bloem. Roeren tot je een dikke massa hebt en dan opeten met stroop en spek. Lekkerder is het met karnemelk of melk en bloem
Maar er zijn volgens mij 10 versies van dit gerecht te vinden haha.
Uitgebakken spek (kaantjes eigenlijk).quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:55 schreef avonne het volgende:
Ik zal straks eens een heel ietsie pietsie maken met melk en stroop.
Is dat trouwens uitgebakken spek, of is een plakje katenspek ook goed?
nou, hier dus maar 1 versie. Meel met water.
ooookeeeeejjjj, ik heb nu bloem en melk en het klontert. Wat nu?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest even mijn moeder bellenHet heet dus Stip in 't Gat en dat kan je maken van water en bloem. Roeren tot je een dikke massa hebt en dan opeten met stroop en spek. Lekkerder is het met karnemelk of melk en bloem
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:43 schreef Breuls het volgende:
Binnen nu en een uur zal het forum worden ge-upgrade naar versie 0.2.10. Daarnaast zullen de laatste aanpassingen aan de templates van het forum worden doorgevoerd.
Het kan daarom voorkomen dat je af en toe wat raars ziet, maar dat is slechts tijdelijk.
vraag ook meteen of het verwarmd moet wordenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Als het klontert heb je iets niet goed gedaan. Lijkt meIk ga m'n moeder niet wéér bellen om oude streekgerechten na te vragen hoor.
Week geleden??? Vannacht, na de grap van de jongens, huilde ze nog dat ze haar pijnstillers nodig had omdat haar knie pijn deed!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die knie is wel wonderbaarlijk ineens hersteld he? Week geleden was het nog pieperdepiep wapperdewap en moet je haar nu eens zien.
Hoezo ze heeft zich al die tijd aangesteld?
[afbeelding]
Ik sla toch maar over.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sjantalleke, Shantalleke, laat een camera u pakken
Mijn ODOL wil namelijk maar niet afzakken...
Beter roerenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:58 schreef avonne het volgende:
[..]
ooookeeeeejjjj, ik heb nu bloem en melk en het klontert. Wat nu?
Brr...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier kan je ze zien: http://bigbrother.fok.nl/blog/799/quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:04 schreef StephanL het volgende:
Kan je ergens nog de live uitzending bekijken van DonderdagOp de site van Talpa zie ik alleen de reguliere uitzendingen van donderdag
Relaxedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:06 schreef Showtime het volgende:
[..]
Hier kan je ze zien: http://bigbrother.fok.nl/blog/799/
zou ik ook niet willen met al dat bloedverlies dat ze nog heeftquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:06 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners schijnen niet meer in de badkamer te mogen van Tanja, als zij er in is. Het wordt steeds erger volgens mij.
Er werd alleen net gezegd dat ze er ook niet in mochten terwijl Tanja er gewoon aangekleed bezig was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:08 schreef avonne het volgende:
[..]
zou ik ook niet willen met al dat bloedverlies dat ze nog heeft
Joost, onze grote Performer, verliest het gevoel voor relativering wel vaker een beetje uit het oog. Gisteren zei hij tegen de visagiste dat het vast "een hele eer was dat zij hun mocht behandelen".quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:19 schreef Jane het volgende:
Joost maakt nu vergelijkingen met de hongerwinter. Na nog geen dag.Overdrijven is ook een vak hoor. Ik heb ze nog geen tulpenbollen zien eten.
bedacht door BBquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:27 schreef Jappie het volgende:
Wat een walgelijke onewomanshow is het toch ook eigenlijk
Tanja op rantsoen??? Ben je wel helemaal lekker joh, die moet wel borstvoeding geven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:34 schreef Bocaj het volgende:
Het wordt tijd dat Tanja ook op rantsoen gaat......
Dus er waren er meer?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:32 schreef Jappie het volgende:
Tanja is nu de maanden aan het terugtellen om uit te rekenen of Shurendy uberhaupt de vader wel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |