Lichte irritatie is nogal mild uitgedrukt. OH YESSS gooi een stip in de tuin. Chantal gaat weer lekker uit d'r plaatquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:05 schreef Sonique het volgende:
Merk ik daar een lichte vorm van irirtatie bij Chantal dat Dido een pakje sigaretten heeft?
Ik val wel eens in slaap tijdens het kijken van een dvd. Tegen de tijd dat ik wakker word is ie alweer afgelopen en zit je weer in dat keuze menu. Meestal zit daar een heel irritant muziekje bij wat zich na 20 seconden gaat herhalen. Als ik dan wakker word ben ik te lamlendig om op te staan om de boel uit te zetten en zit ik me soms nog 10 minuten te ergeren aan dat herhalende kutmuziekje voordat ik me ertoe kan zetten om alles uit te zettenquote:
Jij bent goed!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
BINGO. Tanja in het tuinhuisje met kind, en de bewoners moeten slapen met muziek en licht aan.
Ik zal er maar niet over beginnen wat dat Groningse moddervarken van jou allemaal voor privileges heeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:04 schreef Day het volgende:
"En die kut Dido mag dus wel sigaretten"
[afbeelding]
2 opdrachten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:09 schreef Bocaj het volgende:
Dido heeft vast een opdacht gehad van bb
lijkt mij ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:09 schreef Bocaj het volgende:
Dido heeft vast een opdacht gehad van bb
Lijkt me wel HEEL erg makkelijk zo'n opdrachtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt mij ook
Je krijgt een pakje sigaretten deze mag je niet delen.
En je moet het vertellen aan alle bewoners
En de volgende dag om 9.00 uur opstaan en lichamelijke activiteit! Ik ben ervoor! Ik hoor Gordon al in mijn achterhoofd "IK BEN GEBROOOO-KEN, Ik heb geen OOOOG dichtgedaan!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Jij bent goed!
De hele nacht Frans Bauer.
En Dido mag met Tanja mee.
en ze moet sjekkies draaien!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt mij ook
Je krijgt een pakje sigaretten deze mag je niet delen.
En je moet het vertellen aan alle bewoners
Volgens mij hebben ze een tank nodig voor de duwquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:10 schreef flugeltje het volgende:
Goedzo BB, nu nog een héél klein duwtje en je hebt écht bonje in het huis
Je bent een beetje te gretig met het verdedigen van Dido, Gertquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zal er maar niet over beginnen wat dat Groningse moddervarken van jou allemaal voor privileges heeft.
Ik heb hier geen krab voorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En de volgende dag om 9.00 uur opstaan en lichamelijke activiteit! Ik ben ervoor! Ik hoor Gordon al in mijn achterhoofd "IK BEN GEBROOOO-KEN, Ik heb geen OOOOG dichtgedaan!.
Waar hadden ze het dan overquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:11 schreef Sonique het volgende:
Chantal en Ingrid:
Ik ga het zeggen
Ja ik ook, maar niet nu
Nee ik ook niet, zondag pas
Ja dan ga ik zeggen blablablabla
Je ik ga zeggen blabalbla
[zucht]
Dat had ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:11 schreef Sonique het volgende:
Chantal en Ingrid:
Ik ga het zeggen
Ja ik ook, maar niet nu
Nee ik ook niet, zondag pas
Ja dan ga ik zeggen blablablabla
Je ik ga zeggen blabalbla
[zucht]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:12 schreef Day het volgende:
[..]
Je bent een beetje te gretig met het verdedigen van Dido, Gert
Ik gaf slechts Chantal's gedachte weer.
Zit er namelijk helemaal niet mee dat Dido die sigaretten heeft, vind dat ze het verdiend!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:13 schreef CartWOman het volgende:
Ik ga Dido trouwens steeds meer waarderen.
Zíj is ook degene die iedere nacht verschillende keren d'r bed uitmoet om direct met d'r slaperige kop een poepluier te verversen..... Ik kan mezelf voorstellen dat BB dat wil belonen, ik heb haar er nog niet één keer over horen klagen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:12 schreef Day het volgende:
[..]
Je bent een beetje te gretig met het verdedigen van Dido, Gert
Ik gaf slechts Chantal's gedachte weer.
Zit er namelijk helemaal niet mee dat Dido die sigaretten heeft, vind dat ze het verdiend!
Ik was een keer in slaap gevallen met een film op SBS6, lekker luid. Werd ik 's nachts na een vette nachtmerrie badend in het zweet wakker. Was al uren en uren die telefoonsex-reclame's erop.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik val wel eens in slaap tijdens het kijken van een dvd. Tegen de tijd dat ik wakker word is ie alweer afgelopen en zit je weer in dat keuze menu. Meestal zit daar een heel irritant muziekje bij wat zich na 20 seconden gaat herhalen. Als ik dan wakker word ben ik te lamlendig om op te staan om de boel uit te zetten en zit ik me soms nog 10 minuten te ergeren aan dat herhalende kutmuziekje voordat ik me ertoe kan zetten om alles uit te zetten.
het is geen geheime opdracht maar een gewone opdracht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Lijkt me wel HEEL erg makkelijk zo'n opdracht
Idd dat is lekker roken zoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:13 schreef Isabeau het volgende:
Wat me irriteert is dat ze Dido ook geen sigaretten gunnen.
ze hebben bijna allemaal dat ikke ikke ikke mentaliteitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:13 schreef Isabeau het volgende:
Wat me irriteert is dat ze Dido ook geen sigaretten gunnen.
Bewijs des te meer wat voor meeluller ze is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:14 schreef Sonique het volgende:
Ow heerlijk,
Nathalie zegt tegen dido dat Chantal er problemen mee heeft dat zij een pakje sigaretten heeft...
Dido neemt het niet echt goed op...
Dat zeggen mijn man en ik 's ochtends ook met regelmaat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En de volgende dag om 9.00 uur opstaan en lichamelijke activiteit! Ik ben ervoor! Ik hoor Gordon al in mijn achterhoofd "IK BEN GEBROOOO-KEN, Ik heb geen OOOOG dichtgedaan!.
Hij heeft eigenlijk wel een beetje gelijk, want Chantal gaat wel direct uit d'r plaatquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:15 schreef Sonique het volgende:
Rob, hou je smoel een keertje...
GUN ons eens wat leuke streams deze week...
Dat gesus allemaal met "hier is BB op uit, gun dat ze niet blablabla"
Ja, ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:13 schreef CartWOman het volgende:
Ik ga Dido trouwens steeds meer waarderen.
....ja, je zou eens een keertje blij zijn voor een anderquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:14 schreef lovebear het volgende:
ze hebben bijna allemaal dat ikke ikke ikke mentaliteit
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zíj is ook degene die iedere nacht verschillende keren d'r bed uitmoet om direct met d'r slaperige kop een poepluier te verversen..... Ik kan mezelf voorstellen dat BB dat wil belonen, ik heb haar er nog niet één keer over horen klagen.
Ze denkt al verder als de zak shag leeg is heb IK niks meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:16 schreef style het volgende:
Chantal heeft nog een hele zak shag![]()
Waar zeurt dat mens nu over dan?
Pfff, dan is dat pakje sigaretten van Dido ook allang op. Wat een zeurkous is die Chantalquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze denkt al verder als de zak shag leeg is heb IK niks meer.
Ik roep tegenwoordig bij alles waar ik geen zin in heb dat ik er geen kracht meer voor hebquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat zeggen mijn man en ik 's ochtends ook met regelmaat.![]()
"Ik heb nog nooit ZOOOOO slecht geslapen!"
Chantal ruikt weer een mogelijkheid om iemand zwart te maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:16 schreef style het volgende:
Chantal heeft nog een hele zak shag![]()
Waar zeurt dat mens nu over dan?
wat ik niet snap hoor want elke normale niet in BB bevallen nieuwe moeder moet het ook zelf doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zíj is ook degene die iedere nacht verschillende keren d'r bed uitmoet om direct met d'r slaperige kop een poepluier te verversen..... Ik kan mezelf voorstellen dat BB dat wil belonen, ik heb haar er nog niet één keer over horen klagen.
Dat is wel zo, maar toen ze werd 'benoemd' zat ze zo in de tuin naar de camera te loeren dat ik haar ervan verdenk dat ze gewoon blij is dat ze een belangrijke rol toebedeeld heeft gekregen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:17 schreef cuall het volgende:
[..]
ze heeft er inderdaad nog geen 1x iets over gezegd, ook niet dat ze daardoor zo moe is of zo. Klasse
![]()
De meeste net bevallen vrouwen, hebben wel een partner die dat doet. En als ze singel zijn, hebben ze meestal ook wel iemand die de eerste dagen s nachts bij ze blijft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
wat ik niet snap hoor want elke normale niet in BB bevallen nieuwe moeder moet het ook zelf doen.
de kraamverzorgster komt alleen overdag
en verder vind ik Dido Super nu!
Ze wil Menno zijn verjaardag niet verpesten en het dus niet nu doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Loop er dan ook héén Dido. Niet zeggen maar doen!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:18 schreef Day het volgende:
Ja Dido, nu weet je dus wat Tanja al die weken gevoeld heeft.
heb medelij met dido nuquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:19 schreef Gert het volgende:
En ja hoor... Dido aan het janken.
Goed gedaan Chantal!![]()
sjips dan heb ik het niet getroffen met de mijne daar kan je een bom naast laten afgaan die hoort echt nietsquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:20 schreef MissX het volgende:
[..]
De meeste net bevallen vrouwen, hebben wel een partner die dat doet. En als ze singel zijn, hebben ze meestal ook wel iemand die de eerste dagen s nachts bij ze blijft.
Tanja probeert Dido wel te steunen nu. Niet alles is negatief aan haarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:20 schreef Sonique het volgende:
Tanja tegen Dido in badkamer (net na het voorvalletje)
"Ik ga even buiten staan (peuk roken), ga je mee?"
Nathalie is een schijnheil!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:19 schreef cuall het volgende:
Ach Nathalie probeert haar wel lief te troosten
Meestal is er dan een partner die een handje meehelptquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
wat ik niet snap hoor want elke normale niet in BB bevallen nieuwe moeder moet het ook zelf doen.
de kraamverzorgster komt alleen overdag
Ze moet alleen niet gaan zeiken dat het achter haar rug om haar niet aanstaat, want dat doet ze zelf ook al 8 weken.quote:
Vind jij dat Dido zo roddelt dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:19 schreef scanman01 het volgende:
Dido houdt er niet van dat ze achter haar rug om lullen
Dat is toch wel een hele goeie
quote:
Vind ik dus echt gelul. Kaktrut prima, zelfingenomen: yep. Maar voortdurend stoken en roddelen, nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moet alleen niet gaan zeiken dat het achter haar rug om haar niet aanstaat, want dat doet ze zelf ook al 8 weken.
Dido is niet de ergste nee, maar ze lult ook achter de rug om van anderen. Hoe erg heeft ze al niet lopen klagen over Tanja zonder dat ze erbij was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind jij dat Dido zo roddelt dan?
Ik denk dat ze bij de 3 of 4 mensen hoort die daar juist niét aan meedoet.
Lieske, Dido, Joost.. dat zijn de mensen die zich daar proberen verre van te houden.
Ik heb Dido trouwens nog niet eerder zó pissed gezien.![]()
erg lastig zonder pleepapierquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:19 schreef Sonique het volgende:
Eën jankende Dido!
"Af en toe krijg ik echt de schijt hier in dit huis!!
Jawellll..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:23 schreef bunnyma het volgende:
Nathalie troost nu wel Dido maar bij de exit van Ralph, toen Nathalie zoveel verdriet had, zagen we Dido niet bij haar vriendin.
Dido heeft wel eens geroddeld (o.a. over Tanja en Roel), maar eerlijk is eerlijk, ze haalt het bij lange niet bij Chantal bvb.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind jij dat Dido zo roddelt dan?
Ik denk dat ze bij de 3 of 4 mensen hoort die daar juist niét aan meedoet.
Lieske, Dido, Joost.. dat zijn de mensen die zich daar proberen verre van te houden.
Ik heb Dido trouwens nog niet eerder zó pissed gezien.![]()
Nee hoor dat doet ze NIET, ik heb haar maar zeer weinig horen roddelen. Ze heeft sommige dingen door gesproken met Nathalie, maar gemeen achter iemand zijn rug om praten heb ik haar nog nooit horen doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moet alleen niet gaan zeiken dat het achter haar rug om haar niet aanstaat, want dat doet ze zelf ook al 8 weken.
Het is hetzelfde als een spuit afpakken van een heroïne verslaafde. Roken is een ernstige verslaving en dus ook een prima middel om mensen onder controle te houden, onderschat dat niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En zoals ze nu reageert: klasse.
Dat ze haar zoiets niet gunnen, hoe oud zijn ze??
Ik zou met die kop van Tanja m'n reet schoonvegenquote:
Dat zei hij expres hoor, met 'n vette knipoog. Alsof hem dat ene zak boeit, hij rookt zelf toch niet..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:24 schreef MissX het volgende:
Rob vieze schijnheil, nu doe je alsof je Dido snapt.
En daarstraks vond je het nog aso dat Dido de sigaretten had aangenomen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido is niet de ergste nee, maar ze lult ook achter de rug om van anderen. Hoe erg heeft ze al niet lopen klagen over Tanja zonder dat ze erbij was.
Jij hebt haar nooit Tanja enorm horen afzeiken?? Kom nou toch zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor dat doet ze NIET, ik heb haar maar zeer weinig horen roddelen. Ze heeft sommige dingen door gesproken met Nathalie, maar gemeen achter iemand zijn rug om praten heb ik haar nog nooit horen doen![]()
Ach, ik heb de meeste bewoners nog niet op enig consequent gedrag betrapt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:24 schreef MissX het volgende:
Dat is dus niet waar. De avond dat Ralph wegging, beleefde Dido haar 1dagromance met Roel en was ze in geen velden of wegen bij Nathalie in de buurt te zien. Het waren anderen die Nathalie troostten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:23 schreef bunnyma het volgende:
Nathalie troost nu wel Dido maar bij de exit van Ralph, toen Nathalie zoveel verdriet had, zagen we Dido niet bij haar vriendin.
Nou nee hoor, hij vondt het aso tegenover de andere. En zoiets doet je niet, zeker niet als de rest net op een vol rantsoen is gezet. Dan moet jij geen privileges aannemen. Dat is niet eerlijk tegenover de rest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat zei hij expres hoor, met 'n vette knipoog. Alsof hem dat ene zak boeit, hij rookt zelf toch niet..![]()
Ja, maar dat was grappig bedoeld!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:24 schreef MissX het volgende:
vind haar echt meevallen vergeleken met de rest hoor ze roddelt soms wel maar ze is verre weg niet zo erg als chantal en zegt ook veel wat ze denkt tegen iedereenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus is 't wel waar..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. De avond dat Ralph wegging, beleefde Dido haar 1dagromance met Roel en was ze in geen velden of wegen bij Nathalie in de buurt te zien. Het waren anderen die Nathalie troostten.
Hoe vies is vies?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Gaat iemand het me kwalijk nemen als ik een keer een vies woord scheld?
Je zegt hetzelfde als diegene die je citeert hoor...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. De avond dat Ralph wegging, beleefde Dido haar 1dagromance met Roel en was ze in geen velden of wegen bij Nathalie in de buurt te zien. Het waren anderen die Nathalie troostten.
Doe maar...dan kan ik het laten..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind jou reactie enorm overtrokkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hebt haar nooit Tanja enorm horen afzeiken?? Kom nou toch zeg
Dat zeg ik toch!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Voor mijn doen..... Voor het gemiddelde publiek hier is het een standje....quote:
Wanneer zei hij dat dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:27 schreef MissX het volgende:
[..]
Nou nee hoor, hij vondt het aso tegenover de andere. En zoiets doet je niet, zeker niet als de rest net op een vol rantsoen is gezet. Dan moet jij geen privileges aannemen. Dat is niet eerlijk tegenover de rest.
met nederlandse ondertitellingquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:27 schreef Coos het volgende:
Het blijft tam allemaal.
Gelukkig begint er zo op TV5 Nuit Noir.![]()
Later
Hou je vooral niet in, toe maar!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
rob en later kwam nath binnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:29 schreef farceman het volgende:
Wie zat er over dido te praten?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze net zo erg is als Chantal bv. Ik zeg alleen dat zij ook regelmatig bv Tanja achter haar rug om heeft zitten afzeiken. En nu doet ze dus alsof ze zoiets nooit zou doen. Dat is zeer kwalijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
vind haar echt meevallen vergeleken met de rest hoor ze roddelt soms wel maar ze is verre weg niet zo erg als chantal en zegt ook veel wat ze denkt tegen iedereen
kep net toen sjankwal weer aan het braken was een hele medische encyclopedie eruit gemikt...quote:
Nâh, gooi op danquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor mijn doen..... Voor het gemiddelde publiek hier is het een standje....
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind jou reactie enorm overtrokken
prima rob loopt de boel te sussen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:29 schreef Sonique het volgende:
Robje...
STFU!!!
Verpest het nu niet!
For our sake plz!
Maar goed dat ik dat niet heb gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep net toen sjankwal weer aan het braken was een hele medische encyclopedie eruit gemikt...
wat een %$@#%&@#&^%@#^%&*@#^%&*@#%&$@#&%WIJF !
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
enorm overtrokken...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
Chantal, je bent een Takkehoerigkutwijf af en toe![]()
Ik vind Tanja afzeiken toch iets anders dan roddelen. Tanja was gewoon 'n geval apart, iedereen had 't over Tanja omdat Tanja nou eenmaal 'n onderwerp van gesprek was wat niet genegeerd kon worden. Ze is 'n last geweest voor alle bewoners, en dat werd besproken, Tan wilde namelijk nergens over praten, ja dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze net zo erg is als Chantal bv. Ik zeg alleen dat zij ook regelmatig bv Tanja achter haar rug om heeft zitten afzeiken. En nu doet ze dus alsof ze zoiets nooit zou doen. Dat is zeer kwalijk.
Oeps! Inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
Ooooooohhh!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
Onder de drup vannacht!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
en toen kreeg je een BANquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind dat dus niet echt roddelen, in de negatieve betekenis van het woord.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:24 schreef Day het volgende:
[..]
Dido heeft wel eens geroddeld (o.a. over Tanja en Roel), maar eerlijk is eerlijk, ze haalt het bij lange niet bij Chantal bvb.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:32 schreef style het volgende:
Dido probeert tenminste nog om Menno's verjaardag niet te verpesten.
Chantal maakt het gewoon haar eigen "feestje".![]()
sorry begreep je ff verkeerdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze net zo erg is als Chantal bv. Ik zeg alleen dat zij ook regelmatig bv Tanja achter haar rug om heeft zitten afzeiken. En nu doet ze dus alsof ze zoiets nooit zou doen. Dat is zeer kwalijk.
Nou er moet nog veel meer gebeuren wil er een tweedeling gaan komen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:33 schreef bunnyma het volgende:
En Hummie wrijft in haar handen.
De tweedeling van de groep is voor vanavond gelukt.![]()
Oh! Je bent je masker kwijt geraaktquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
Sorry!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:29 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch!!!
Dat Dido Nathalie niet troostte.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou er moet nog veel meer gebeuren wil er een tweedeling gaan komen.
Morgen is iedereen het alweer vergeten en gaan ze vrolijk verder.
Precies. En dat is ook dé reden dat Tanja haar is gaan mogen trouwens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
vind haar echt meevallen vergeleken met de rest hoor ze roddelt soms wel maar ze is verre weg niet zo erg als chantal en zegt ook veel wat ze denkt tegen iedereen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat dus niet echt roddelen, in de negatieve betekenis van het woord.
Natuurlijk lult ze weleens over andere personen, maar dat doet iedereen. Als je het echt hebt over kwaadsprekerij, iemand zwart proberen te maken, dan komen de namen Chantal, Ingrid, Rob, Menno eerder in me op.
En Tanja spreekt ook kwaad over anderen, maar doet dat ook net zo makkelijk in iemands gezicht, dus dat is een geval apart.
Dat is het sterke aan deze groep ja. Voor ons is dat zwaar waardeloos.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk het ook ja, vermoed dat Dido niet echt kan slapen, die ontplotft van boosheid...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Als er iets gaat gebeuren, moet dat vanavond....
Kijk je nog maar net BB of zoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:36 schreef Catty het volgende:
Sjezus, laat die chankwal zich eens gedragen naar d'r leeftijd. Wat een een trut!!!
Was ook de reden dat Tanja haar op een gegeven moment enorm uitkotste. Dat Dido altijd achter de rug om van Tanja haar aan het afzeiken was. Wat er allemaal niet goed was aan Tanja enz enz.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. En dat is ook dé reden dat Tanja haar is gaan mogen trouwens.
Helemaal gelijk, maar ik zit hier nu echt met stoom uit m'n oren naar te kijken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk je nog maar net BB of zoChantal heeft zich nog nooit naar haar leeftijd gedragen
Dit suddert wel door hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:38 schreef Anitra het volgende:
het is buiten alweer klef samen praten over koetjes en kalfjes
Iedere bui waait binnen 5 minuten over
Kijk. Soms zijn we het echt heel erg eensquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:38 schreef Day het volgende:
Ik heb net besloten dat ik Joost vanaf nu op MUTE zet.
Ik kan die jongen niet meer aanhoren.
Daarom schreef ik dan ook "vanavond".quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
en niemand die er bij zit die dat zegt ook.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:36 schreef cevece het volgende:
Deze moet een ereplaatsje krijgen:
Chantal over de douche buiten in eerdere BB: Het water was -5 (graden)
Dan krijg je dus blok ijs op je harses Chantal......
Beetje flauw om steeds weer over dat Tanja afzeiken te beginnen. Iets dat iédereen deed (ook Lieske) en waar Tanja álle aanleiding toe gaf. Dido is echter een van de weinigen geweest die het óók rechtstreeks tegen Tanja heeft gezegd. Daarom is Tanja haar gaan mogen. En daarom heeft ze nu indirect ook dat pakje sigaretten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedoel alleen maar dat ze nu anderen verwijt wat ze zelf dus ook al meerdere keren heeft geflikt. Ik snap niet dat niemand daar verder over valt hier. Okee, ze is zeker niet de ergste, maar ook Dido heeft Tanja bv lopen afzeiken. Ga nu dan niet het heilige boontje uit hangen en roepen dat achter iemands rug omlullen heel erg is
Dat speelt ook nog mee ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:40 schreef Rica het volgende:
[..]
Dit suddert wel door hoor.
Bovendien mag Dido als enige in de babykamer, kunnen ze ook niet hebben.
je hebt het lang volgehouden day, dat doe ik al wekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:38 schreef Day het volgende:
Ik heb net besloten dat ik Joost vanaf nu op MUTE zet.
Ik kan die jongen niet meer aanhoren.
Ze mogen dus wel opschieten met die mannenzoektocht, anders komt er niets meer van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:42 schreef CartWOman het volgende:
Volgende keer Chantal écht op de bank.![]()
Jaaaaaaa! Daar heb ik wel wat sms-jes voor overquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:42 schreef CartWOman het volgende:
Er heerst een ongemakkelijke sfeer als Tanja bij iemand anders dan Dido in de buurt is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:42 schreef bunnyma het volgende:
Er heerst wel een ongemakkelijke sfeer als Ingrid en Tanja bij elkaar in de buurt zijn.
slush puppy tijdens het douchenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:41 schreef Knurkie het volgende:
en niemand die er bij zit die dat zegt ook.....
Dat zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:42 schreef CartWOman het volgende:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje flauw om steeds weer over dat Tanja afzeiken te beginnen. Iets dat iédereen deed en waar Tanja álle aanleiding toe gaf. Dido is echter een van de weinigen geweest die het óók rechtstreeks tegen Tanja heeft gezegd. Daarom is Tanja haar gaan mogen. En daarom heeft ze nu indirect ook dat pakje sigaretten.
Het is zo jammer dat BB nu wel heel erg met het spel bezig is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:35 schreef farceman het volgende:
Mooi Hummie probeert dido en chankwal tegen elkaar uit te spelen en daar zit ik al weken op te wachten! Nu maar hopen dat het uit de hand escaleert !
Ik hoop dat ik me in kan houden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:43 schreef Catty het volgende:
[..]
Jaaaaaaa! Daar heb ik wel wat sms-jes voor over
Plus dat ze zich niet laat beïnvloeden door wat anderen zeggen. Ze gaat puur op haar eigen observaties af.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje flauw om steeds weer over dat Tanja afzeiken te beginnen. Iets dat iédereen deed (ook Lieske) en waar Tanja álle aanleiding toe gaf. Dido is echter een van de weinigen geweest die het óók rechtstreeks tegen Tanja heeft gezegd. Daarom is Tanja haar gaan mogen. En daarom heeft ze nu indirect ook dat pakje sigaretten.
Linda via vals spel... ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat BB nu wel heel erg met het spel bezig is.
Ze moeten het vanuit de groep laten komen.
Vorige week woensdag was er volop ruzie onderling.
Gaan die mongolen van BB muziek draaien om de boel te sussen.
Dan wordt linda via vals spel naar huis gestuurd
Is er weer een spanningsveld weg.
Niet vreemd dat het hierna een week vreselijk saai wordt.
En nu moeten ze met flauwen dingen weer leven in de brouwerij brengen.
Het is voormij is het wel duidelijk dat BB vorige week vreselijk heeft lopen blunderen.
Want anders hadden deze acties niet hoeven uit te voeren
Ik ben het met Gert eensquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje flauw om steeds weer over dat Tanja afzeiken te beginnen. Iets dat iédereen deed (ook Lieske) en waar Tanja álle aanleiding toe gaf. Dido is echter een van de weinigen geweest die het óók rechtstreeks tegen Tanja heeft gezegd. Daarom is Tanja haar gaan mogen. En daarom heeft ze nu indirect ook dat pakje sigaretten.
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=camsquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef Michelle-74 het volgende:
Ik ben de url kwijt van de floris streams.... kan iemand mij die ff aanreiken? Danku
Voorlopig is het nog stil....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:45 schreef style het volgende:
Chantal is naar bed. Regie stream graag op de slaapkamer zodat we de confrontatie Dido/Chantal kunnen zien
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:43 schreef cevece het volgende:
[..]
Er heerst een ongemakkelijke sfeer als Tanja bij iemand anders dan Dido in de buurt is.
Waarom BB met deze sancties kwam weet ik niet maar ik doe net of het daarom was en dat gaf erg veel voldoening. Heb me prima vermaakt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet je wat me echt tegen de borst stuit en echt raakt...kijk Tanja is ook niet altijd de leukste..maar haar zo negeren, haar zo zwart maken, haar geboorte belachelijk maken..echt mensen als chantal joost, natte kutlie en ingrid kunnen van mij echt doodvallen.
Dat kwam omdat Flügel het gevraagd heeft. Morgen nog kratje bruine bonen en feest is compleet (en wij krijgen dan foto's van Flügel die schoenen opeet)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:47 schreef Rica het volgende:
[..]
Waarom BB met deze sancties kwam weet ik niet maar ik doe net of het daarom was en dat gaf erg veel voldoening. Heb me prima vermaakt.![]()
Met Rob en Tanja lijkt het ook niet meer echt ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:43 schreef cevece het volgende:
[..]
Er heerst een ongemakkelijke sfeer als Tanja bij iemand anders dan Dido in de buurt is.
ja linda zorgdeidd af en toe voor spanningenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat BB nu wel heel erg met het spel bezig is.
Ze moeten het vanuit de groep laten komen.
Vorige week woensdag was er volop ruzie onderling.
Gaan die mongolen van BB muziek draaien om de boel te sussen.
Dan wordt linda via vals spel naar huis gestuurd
Is er weer een spanningsveld weg.
Niet vreemd dat het hierna een week vreselijk saai wordt.
En nu moeten ze met flauwen dingen weer leven in de brouwerij brengen.
Het is voormij is het wel duidelijk dat BB vorige week vreselijk heeft lopen blunderen.
Want anders hadden deze acties niet hoeven uit te voeren
Als je doelt op dat nadoen van de bevalling dan geef ik je totaal gelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet je wat me echt tegen de borst stuit en echt raakt...kijk Tanja is ook niet altijd de leukste..maar haar zo negeren, haar zo zwart maken, haar geboorte belachelijk maken..echt mensen als chantal joost, natte kutlie en ingrid kunnen van mij echt doodvallen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:47 schreef avonne het volgende:
Voorstel aan Hummie:
- geef Nathalie 2 flessen rose die zij alleen mag drinken, vóór 6 uur morgen ochtend
- geef Menno een prive feestje in de logeerkamer, en hij mag 1 gast meenemen
- geef Rob pen en papier om brieven aan zijn familie te schrijven
verzin nog maar wat. Laat Chantal maar effe lekker toekijken !
(en flippen)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:48 schreef cevece het volgende:
[..]
Dat kwam omdat Flügel het gevraagd heeft. Morgen nog kratje bruine bonen en feest is compleet (en wij krijgen dan foto's van Flügel die schoenen opeet)![]()
![]()
![]()
Ja, dat vind ik ook wel erg triest voor hem.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:49 schreef Isabeau het volgende:
Wat een kutverjaardag voor Menno....echt.
komt morgen pas dido is een binnenvetterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:46 schreef flugeltje het volgende:
Pleazzzz laat Dido en Chantal nou ruzie krijgen
*biddend op kniën zit*
Dat gedoe in de slaapkamer net, was 1 van de walgelijkste dingen die in deze BB heb gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Dido is niet van de ruzie, ik heb het maar 1 keer mee mogen makenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:50 schreef Gert het volgende:
Hè bah, Dido maakt een relativerende opmerking.
Niet gezien, was het walgelijker dan Andries die in BB3 de duimende Diane nadeed?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:51 schreef Day het volgende:
[..]
Dat gedoe in de slaapkamer net, was 1 van de walgelijkste dingen die in deze BB heb gezien.
Ik was dan ook trots op Lieske dat ze weigerde om mee te doen.
Omdat Chantal aan het roddelen is over het roken....quote:
Ja, waarom doet ze geen watjes in haar oren, de trut.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Zie Dido sneaky meeluisteren in de slaapkamer.
Bedankt hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
...ja, veel genanter en walgelijkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet gezien, was het walgelijker dan Andries die in BB3 de duimende Diane nadeed?
dido denkt nu zal ik chantalquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:51 schreef flugeltje het volgende:
De stoom komt uit Dido's oren
Day, ik heb het niet gezien, wie waren daar allemaal wel bij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:51 schreef Day het volgende:
Dat gedoe in de slaapkamer net, was 1 van de walgelijkste dingen die in deze BB heb gezien.
Ik was dan ook trots op Lieske dat ze weigerde om mee te doen.
Idd!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:53 schreef flugeltje het volgende:
Dido... DOE verdomme iets....
Zelfs IK wil het wel voor je doen. Chantal haalt je het bloed onder de nagels vandaan.
Overdrijven is ook 'n vak zeg.. De geboorte is nooit belachelijik gemaakt en er is niks mis met gezonde humor. Een klein beetje zelfspot is nooit weg ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik word niet snel boos maar ik vind sommige bewoners echt te laag en onvolwassen tegen Tanja doen..verdomme de geboorte van haar kind belachelijk maken terwijl je met de liveuitzending met tranen in je ogen zit.
Dido en Lieske zijn mijn heldinnen.
Chantal vind ik echt een goor teringwijf..achterbaks pleuriswijf
Ingrid backstabbing bitch..nee hoor ben niet met het spel bezig en dumpt haar vriendje/maatje en steekt haar beste vriendin in de rug
Nathalie is op haar clit getrapt..iemand vind haar niet de liefste
Joost valt soms uit zijn leuke vrolijke rol door heel hard iemand af te maken
Lieske is gewoon geweldig..ondanks dat ze in de groep zeg maar het buitenbeentje is in de zin dat er niet naar haar geluisterd word is zij heel pienter en dankt ze god op haar knietjes voor Tanjas keuze gister.
Het scheelt dat er behoorlijk wat kan worden teruggevonden/gelezen als ze het huis uitgaan.quote:
LoveProfusion heeft precies beschreven wat ik voelde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:55 schreef Wup het volgende:
[..]
Day, ik heb het niet gezien, wie waren daar allemaal wel bij?
Dido deed toch ook de bevalling na?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik word niet snel boos maar ik vind sommige bewoners echt te laag en onvolwassen tegen Tanja doen..verdomme de geboorte van haar kind belachelijk maken terwijl je met de liveuitzending met tranen in je ogen zit.
Dido en Lieske zijn mijn heldinnen.
.......
Lieske is gewoon geweldig..ondanks dat ze in de groep zeg maar het buitenbeentje is in de zin dat er niet naar haar geluisterd word is zij heel pienter en dankt ze god op haar knietjes voor Tanjas keuze gister.
Jullie zijn 'n stelletje softies..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dido deed toch ook de bevalling na?
Dat viel mij tegen van haar.
Tsja tis wel weer eens wat anders dan crackhoerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:59 schreef regenworm het volgende:
chantal [afbeelding].
Chantal is een kutwijf die eigenlijk een beurt nodig heeft.
Leuk mens hè, die Chantal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:02 schreef CartWOman het volgende:
Hoe krijgt ze het toch voor elkaar zichzelf wederom in een slachtofferrol te praten zonder te zeggen dat ze het Dido best gunt.
Zelden zo'n afgunst gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |