Jawellll..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:23 schreef bunnyma het volgende:
Nathalie troost nu wel Dido maar bij de exit van Ralph, toen Nathalie zoveel verdriet had, zagen we Dido niet bij haar vriendin.
Dido heeft wel eens geroddeld (o.a. over Tanja en Roel), maar eerlijk is eerlijk, ze haalt het bij lange niet bij Chantal bvb.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind jij dat Dido zo roddelt dan?
Ik denk dat ze bij de 3 of 4 mensen hoort die daar juist niét aan meedoet.
Lieske, Dido, Joost.. dat zijn de mensen die zich daar proberen verre van te houden.
Ik heb Dido trouwens nog niet eerder zó pissed gezien.![]()
Nee hoor dat doet ze NIET, ik heb haar maar zeer weinig horen roddelen. Ze heeft sommige dingen door gesproken met Nathalie, maar gemeen achter iemand zijn rug om praten heb ik haar nog nooit horen doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moet alleen niet gaan zeiken dat het achter haar rug om haar niet aanstaat, want dat doet ze zelf ook al 8 weken.
Het is hetzelfde als een spuit afpakken van een heroïne verslaafde. Roken is een ernstige verslaving en dus ook een prima middel om mensen onder controle te houden, onderschat dat niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En zoals ze nu reageert: klasse.
Dat ze haar zoiets niet gunnen, hoe oud zijn ze??
Ik zou met die kop van Tanja m'n reet schoonvegenquote:
Dat zei hij expres hoor, met 'n vette knipoog. Alsof hem dat ene zak boeit, hij rookt zelf toch niet..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:24 schreef MissX het volgende:
Rob vieze schijnheil, nu doe je alsof je Dido snapt.
En daarstraks vond je het nog aso dat Dido de sigaretten had aangenomen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido is niet de ergste nee, maar ze lult ook achter de rug om van anderen. Hoe erg heeft ze al niet lopen klagen over Tanja zonder dat ze erbij was.
Jij hebt haar nooit Tanja enorm horen afzeiken?? Kom nou toch zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor dat doet ze NIET, ik heb haar maar zeer weinig horen roddelen. Ze heeft sommige dingen door gesproken met Nathalie, maar gemeen achter iemand zijn rug om praten heb ik haar nog nooit horen doen![]()
Ach, ik heb de meeste bewoners nog niet op enig consequent gedrag betrapt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:24 schreef MissX het volgende:
Dat is dus niet waar. De avond dat Ralph wegging, beleefde Dido haar 1dagromance met Roel en was ze in geen velden of wegen bij Nathalie in de buurt te zien. Het waren anderen die Nathalie troostten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:23 schreef bunnyma het volgende:
Nathalie troost nu wel Dido maar bij de exit van Ralph, toen Nathalie zoveel verdriet had, zagen we Dido niet bij haar vriendin.
Nou nee hoor, hij vondt het aso tegenover de andere. En zoiets doet je niet, zeker niet als de rest net op een vol rantsoen is gezet. Dan moet jij geen privileges aannemen. Dat is niet eerlijk tegenover de rest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat zei hij expres hoor, met 'n vette knipoog. Alsof hem dat ene zak boeit, hij rookt zelf toch niet..![]()
Ja, maar dat was grappig bedoeld!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:24 schreef MissX het volgende:
vind haar echt meevallen vergeleken met de rest hoor ze roddelt soms wel maar ze is verre weg niet zo erg als chantal en zegt ook veel wat ze denkt tegen iedereenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moet alleen niet gaan zeiken dat het achter haar rug om haar niet aanstaat, want dat doet ze zelf ook al 8 weken.
Dus is 't wel waar..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. De avond dat Ralph wegging, beleefde Dido haar 1dagromance met Roel en was ze in geen velden of wegen bij Nathalie in de buurt te zien. Het waren anderen die Nathalie troostten.
Hoe vies is vies?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Gaat iemand het me kwalijk nemen als ik een keer een vies woord scheld?
Je zegt hetzelfde als diegene die je citeert hoor...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. De avond dat Ralph wegging, beleefde Dido haar 1dagromance met Roel en was ze in geen velden of wegen bij Nathalie in de buurt te zien. Het waren anderen die Nathalie troostten.
Doe maar...dan kan ik het laten..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind jou reactie enorm overtrokkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hebt haar nooit Tanja enorm horen afzeiken?? Kom nou toch zeg
Dat zeg ik toch!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Voor mijn doen..... Voor het gemiddelde publiek hier is het een standje....quote:
Wanneer zei hij dat dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:27 schreef MissX het volgende:
[..]
Nou nee hoor, hij vondt het aso tegenover de andere. En zoiets doet je niet, zeker niet als de rest net op een vol rantsoen is gezet. Dan moet jij geen privileges aannemen. Dat is niet eerlijk tegenover de rest.
met nederlandse ondertitellingquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:27 schreef Coos het volgende:
Het blijft tam allemaal.
Gelukkig begint er zo op TV5 Nuit Noir.![]()
Later
Hou je vooral niet in, toe maar!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
rob en later kwam nath binnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:29 schreef farceman het volgende:
Wie zat er over dido te praten?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze net zo erg is als Chantal bv. Ik zeg alleen dat zij ook regelmatig bv Tanja achter haar rug om heeft zitten afzeiken. En nu doet ze dus alsof ze zoiets nooit zou doen. Dat is zeer kwalijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
vind haar echt meevallen vergeleken met de rest hoor ze roddelt soms wel maar ze is verre weg niet zo erg als chantal en zegt ook veel wat ze denkt tegen iedereen
kep net toen sjankwal weer aan het braken was een hele medische encyclopedie eruit gemikt...quote:
Nâh, gooi op danquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor mijn doen..... Voor het gemiddelde publiek hier is het een standje....
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind jou reactie enorm overtrokken
prima rob loopt de boel te sussen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:29 schreef Sonique het volgende:
Robje...
STFU!!!
Verpest het nu niet!
For our sake plz!
Maar goed dat ik dat niet heb gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep net toen sjankwal weer aan het braken was een hele medische encyclopedie eruit gemikt...
wat een %$@#%&@#&^%@#^%&*@#^%&*@#%&$@#&%WIJF !
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
enorm overtrokken...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
Chantal, je bent een Takkehoerigkutwijf af en toe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |