sjips dan heb ik het niet getroffen met de mijne daar kan je een bom naast laten afgaan die hoort echt nietsquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:20 schreef MissX het volgende:
[..]
De meeste net bevallen vrouwen, hebben wel een partner die dat doet. En als ze singel zijn, hebben ze meestal ook wel iemand die de eerste dagen s nachts bij ze blijft.
Tanja probeert Dido wel te steunen nu. Niet alles is negatief aan haarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:20 schreef Sonique het volgende:
Tanja tegen Dido in badkamer (net na het voorvalletje)
"Ik ga even buiten staan (peuk roken), ga je mee?"
Nathalie is een schijnheil!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:19 schreef cuall het volgende:
Ach Nathalie probeert haar wel lief te troosten
Meestal is er dan een partner die een handje meehelptquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
wat ik niet snap hoor want elke normale niet in BB bevallen nieuwe moeder moet het ook zelf doen.
de kraamverzorgster komt alleen overdag
Ze moet alleen niet gaan zeiken dat het achter haar rug om haar niet aanstaat, want dat doet ze zelf ook al 8 weken.quote:
Vind jij dat Dido zo roddelt dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:19 schreef scanman01 het volgende:
Dido houdt er niet van dat ze achter haar rug om lullen
Dat is toch wel een hele goeie
quote:
Vind ik dus echt gelul. Kaktrut prima, zelfingenomen: yep. Maar voortdurend stoken en roddelen, nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moet alleen niet gaan zeiken dat het achter haar rug om haar niet aanstaat, want dat doet ze zelf ook al 8 weken.
Dido is niet de ergste nee, maar ze lult ook achter de rug om van anderen. Hoe erg heeft ze al niet lopen klagen over Tanja zonder dat ze erbij was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind jij dat Dido zo roddelt dan?
Ik denk dat ze bij de 3 of 4 mensen hoort die daar juist niét aan meedoet.
Lieske, Dido, Joost.. dat zijn de mensen die zich daar proberen verre van te houden.
Ik heb Dido trouwens nog niet eerder zó pissed gezien.![]()
erg lastig zonder pleepapierquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:19 schreef Sonique het volgende:
Eën jankende Dido!
"Af en toe krijg ik echt de schijt hier in dit huis!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |