....ja, je zou eens een keertje blij zijn voor een anderquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:14 schreef lovebear het volgende:
ze hebben bijna allemaal dat ikke ikke ikke mentaliteit
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zíj is ook degene die iedere nacht verschillende keren d'r bed uitmoet om direct met d'r slaperige kop een poepluier te verversen..... Ik kan mezelf voorstellen dat BB dat wil belonen, ik heb haar er nog niet één keer over horen klagen.
Ze denkt al verder als de zak shag leeg is heb IK niks meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:16 schreef style het volgende:
Chantal heeft nog een hele zak shag![]()
Waar zeurt dat mens nu over dan?
Pfff, dan is dat pakje sigaretten van Dido ook allang op. Wat een zeurkous is die Chantalquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze denkt al verder als de zak shag leeg is heb IK niks meer.
Ik roep tegenwoordig bij alles waar ik geen zin in heb dat ik er geen kracht meer voor hebquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat zeggen mijn man en ik 's ochtends ook met regelmaat.![]()
"Ik heb nog nooit ZOOOOO slecht geslapen!"
Chantal ruikt weer een mogelijkheid om iemand zwart te maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:16 schreef style het volgende:
Chantal heeft nog een hele zak shag![]()
Waar zeurt dat mens nu over dan?
wat ik niet snap hoor want elke normale niet in BB bevallen nieuwe moeder moet het ook zelf doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zíj is ook degene die iedere nacht verschillende keren d'r bed uitmoet om direct met d'r slaperige kop een poepluier te verversen..... Ik kan mezelf voorstellen dat BB dat wil belonen, ik heb haar er nog niet één keer over horen klagen.
Dat is wel zo, maar toen ze werd 'benoemd' zat ze zo in de tuin naar de camera te loeren dat ik haar ervan verdenk dat ze gewoon blij is dat ze een belangrijke rol toebedeeld heeft gekregen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:17 schreef cuall het volgende:
[..]
ze heeft er inderdaad nog geen 1x iets over gezegd, ook niet dat ze daardoor zo moe is of zo. Klasse
![]()
De meeste net bevallen vrouwen, hebben wel een partner die dat doet. En als ze singel zijn, hebben ze meestal ook wel iemand die de eerste dagen s nachts bij ze blijft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
wat ik niet snap hoor want elke normale niet in BB bevallen nieuwe moeder moet het ook zelf doen.
de kraamverzorgster komt alleen overdag
en verder vind ik Dido Super nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |