quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:54 schreef LoveProfusion het volgende:Ik word niet snel boos maar ik vind sommige bewoners echt te laag en onvolwassen tegen Tanja doen..verdomme de geboorte van haar kind belachelijk maken terwijl je met de liveuitzending met tranen in je ogen zit.
Dido en Lieske zijn mijn heldinnen.
Chantal vind ik echt een goor teringwijf..achterbaks pleuriswijf
Ingrid backstabbing bitch..nee hoor ben niet met het spel bezig en dumpt haar vriendje/maatje en steekt haar beste vriendin in de rug
Nathalie is op haar clit getrapt..iemand vind haar niet de liefste
Joost valt soms uit zijn leuke vrolijke rol door heel hard iemand af te maken
Lieske is gewoon geweldig..ondanks dat ze in de groep zeg maar het buitenbeentje is in de zin dat er niet naar haar geluisterd word is zij heel pienter en dankt ze god op haar knietjes voor Tanjas keuze gister.
Overdrijven is ook 'n vak zeg.. De geboorte is nooit belachelijik gemaakt en er is niks mis met gezonde humor. Een klein beetje zelfspot is nooit weg ook.
Ingrid heeft ook niks verkeerd gedaan. Ze mag zelf weten wat ze met Menno doet, dat hebben wij niet te beoordelen als 'backstabbing'.. En genomineerd moet er toch wel worden, Ingrid heeft nooit voor Tanja gekozen als 'beste vriendin', kom op nou zeg.. Tan was gewoon weer even hormoniaal aan 't aanstellen.