Ja, waarom doet ze geen watjes in haar oren, de trut.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Zie Dido sneaky meeluisteren in de slaapkamer.
Bedankt hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
...ja, veel genanter en walgelijkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet gezien, was het walgelijker dan Andries die in BB3 de duimende Diane nadeed?
dido denkt nu zal ik chantalquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:51 schreef flugeltje het volgende:
De stoom komt uit Dido's oren
Day, ik heb het niet gezien, wie waren daar allemaal wel bij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:51 schreef Day het volgende:
Dat gedoe in de slaapkamer net, was 1 van de walgelijkste dingen die in deze BB heb gezien.
Ik was dan ook trots op Lieske dat ze weigerde om mee te doen.
Idd!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:53 schreef flugeltje het volgende:
Dido... DOE verdomme iets....
Zelfs IK wil het wel voor je doen. Chantal haalt je het bloed onder de nagels vandaan.
Overdrijven is ook 'n vak zeg.. De geboorte is nooit belachelijik gemaakt en er is niks mis met gezonde humor. Een klein beetje zelfspot is nooit weg ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik word niet snel boos maar ik vind sommige bewoners echt te laag en onvolwassen tegen Tanja doen..verdomme de geboorte van haar kind belachelijk maken terwijl je met de liveuitzending met tranen in je ogen zit.
Dido en Lieske zijn mijn heldinnen.
Chantal vind ik echt een goor teringwijf..achterbaks pleuriswijf
Ingrid backstabbing bitch..nee hoor ben niet met het spel bezig en dumpt haar vriendje/maatje en steekt haar beste vriendin in de rug
Nathalie is op haar clit getrapt..iemand vind haar niet de liefste
Joost valt soms uit zijn leuke vrolijke rol door heel hard iemand af te maken
Lieske is gewoon geweldig..ondanks dat ze in de groep zeg maar het buitenbeentje is in de zin dat er niet naar haar geluisterd word is zij heel pienter en dankt ze god op haar knietjes voor Tanjas keuze gister.
Het scheelt dat er behoorlijk wat kan worden teruggevonden/gelezen als ze het huis uitgaan.quote:
LoveProfusion heeft precies beschreven wat ik voelde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:55 schreef Wup het volgende:
[..]
Day, ik heb het niet gezien, wie waren daar allemaal wel bij?
Dido deed toch ook de bevalling na?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik word niet snel boos maar ik vind sommige bewoners echt te laag en onvolwassen tegen Tanja doen..verdomme de geboorte van haar kind belachelijk maken terwijl je met de liveuitzending met tranen in je ogen zit.
Dido en Lieske zijn mijn heldinnen.
.......
Lieske is gewoon geweldig..ondanks dat ze in de groep zeg maar het buitenbeentje is in de zin dat er niet naar haar geluisterd word is zij heel pienter en dankt ze god op haar knietjes voor Tanjas keuze gister.
Jullie zijn 'n stelletje softies..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dido deed toch ook de bevalling na?
Dat viel mij tegen van haar.
Tsja tis wel weer eens wat anders dan crackhoerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:59 schreef regenworm het volgende:
chantal [afbeelding].
Chantal is een kutwijf die eigenlijk een beurt nodig heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |