Waarom BB met deze sancties kwam weet ik niet maar ik doe net of het daarom was en dat gaf erg veel voldoening. Heb me prima vermaakt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet je wat me echt tegen de borst stuit en echt raakt...kijk Tanja is ook niet altijd de leukste..maar haar zo negeren, haar zo zwart maken, haar geboorte belachelijk maken..echt mensen als chantal joost, natte kutlie en ingrid kunnen van mij echt doodvallen.
Dat kwam omdat Flügel het gevraagd heeft. Morgen nog kratje bruine bonen en feest is compleet (en wij krijgen dan foto's van Flügel die schoenen opeet)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:47 schreef Rica het volgende:
[..]
Waarom BB met deze sancties kwam weet ik niet maar ik doe net of het daarom was en dat gaf erg veel voldoening. Heb me prima vermaakt.![]()
Met Rob en Tanja lijkt het ook niet meer echt ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:43 schreef cevece het volgende:
[..]
Er heerst een ongemakkelijke sfeer als Tanja bij iemand anders dan Dido in de buurt is.
ja linda zorgdeidd af en toe voor spanningenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat BB nu wel heel erg met het spel bezig is.
Ze moeten het vanuit de groep laten komen.
Vorige week woensdag was er volop ruzie onderling.
Gaan die mongolen van BB muziek draaien om de boel te sussen.
Dan wordt linda via vals spel naar huis gestuurd
Is er weer een spanningsveld weg.
Niet vreemd dat het hierna een week vreselijk saai wordt.
En nu moeten ze met flauwen dingen weer leven in de brouwerij brengen.
Het is voormij is het wel duidelijk dat BB vorige week vreselijk heeft lopen blunderen.
Want anders hadden deze acties niet hoeven uit te voeren
Als je doelt op dat nadoen van de bevalling dan geef ik je totaal gelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet je wat me echt tegen de borst stuit en echt raakt...kijk Tanja is ook niet altijd de leukste..maar haar zo negeren, haar zo zwart maken, haar geboorte belachelijk maken..echt mensen als chantal joost, natte kutlie en ingrid kunnen van mij echt doodvallen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:47 schreef avonne het volgende:
Voorstel aan Hummie:
- geef Nathalie 2 flessen rose die zij alleen mag drinken, vóór 6 uur morgen ochtend
- geef Menno een prive feestje in de logeerkamer, en hij mag 1 gast meenemen
- geef Rob pen en papier om brieven aan zijn familie te schrijven
verzin nog maar wat. Laat Chantal maar effe lekker toekijken !
(en flippen)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:48 schreef cevece het volgende:
[..]
Dat kwam omdat Flügel het gevraagd heeft. Morgen nog kratje bruine bonen en feest is compleet (en wij krijgen dan foto's van Flügel die schoenen opeet)![]()
![]()
![]()
Ja, dat vind ik ook wel erg triest voor hem.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:49 schreef Isabeau het volgende:
Wat een kutverjaardag voor Menno....echt.
komt morgen pas dido is een binnenvetterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:46 schreef flugeltje het volgende:
Pleazzzz laat Dido en Chantal nou ruzie krijgen
*biddend op kniën zit*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |