quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat dus niet echt roddelen, in de negatieve betekenis van het woord.
Natuurlijk lult ze weleens over andere personen, maar dat doet iedereen. Als je het echt hebt over kwaadsprekerij, iemand zwart proberen te maken, dan komen de namen Chantal, Ingrid, Rob, Menno eerder in me op.
En Tanja spreekt ook kwaad over anderen, maar doet dat ook net zo makkelijk in iemands gezicht, dus dat is een geval apart.
Dat is het sterke aan deze groep ja. Voor ons is dat zwaar waardeloos.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou er moet nog veel meer gebeuren wil er een tweedeling gaan komen.
Morgen is iedereen het alweer vergeten en gaan ze vrolijk verder.
Denk het ook ja, vermoed dat Dido niet echt kan slapen, die ontplotft van boosheid...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Als er iets gaat gebeuren, moet dat vanavond....
Kijk je nog maar net BB of zoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:36 schreef Catty het volgende:
Sjezus, laat die chankwal zich eens gedragen naar d'r leeftijd. Wat een een trut!!!
Was ook de reden dat Tanja haar op een gegeven moment enorm uitkotste. Dat Dido altijd achter de rug om van Tanja haar aan het afzeiken was. Wat er allemaal niet goed was aan Tanja enz enz.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. En dat is ook dé reden dat Tanja haar is gaan mogen trouwens.
Helemaal gelijk, maar ik zit hier nu echt met stoom uit m'n oren naar te kijken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk je nog maar net BB of zoChantal heeft zich nog nooit naar haar leeftijd gedragen
Dit suddert wel door hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:38 schreef Anitra het volgende:
het is buiten alweer klef samen praten over koetjes en kalfjes
Iedere bui waait binnen 5 minuten over
Kijk. Soms zijn we het echt heel erg eensquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:38 schreef Day het volgende:
Ik heb net besloten dat ik Joost vanaf nu op MUTE zet.
Ik kan die jongen niet meer aanhoren.
Daarom schreef ik dan ook "vanavond".quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou er moet nog veel meer gebeuren wil er een tweedeling gaan komen.
Morgen is iedereen het alweer vergeten en gaan ze vrolijk verder.
en niemand die er bij zit die dat zegt ook.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:36 schreef cevece het volgende:
Deze moet een ereplaatsje krijgen:
Chantal over de douche buiten in eerdere BB: Het water was -5 (graden)
Dan krijg je dus blok ijs op je harses Chantal......
Beetje flauw om steeds weer over dat Tanja afzeiken te beginnen. Iets dat iédereen deed (ook Lieske) en waar Tanja álle aanleiding toe gaf. Dido is echter een van de weinigen geweest die het óók rechtstreeks tegen Tanja heeft gezegd. Daarom is Tanja haar gaan mogen. En daarom heeft ze nu indirect ook dat pakje sigaretten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedoel alleen maar dat ze nu anderen verwijt wat ze zelf dus ook al meerdere keren heeft geflikt. Ik snap niet dat niemand daar verder over valt hier. Okee, ze is zeker niet de ergste, maar ook Dido heeft Tanja bv lopen afzeiken. Ga nu dan niet het heilige boontje uit hangen en roepen dat achter iemands rug omlullen heel erg is
Dat speelt ook nog mee ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:40 schreef Rica het volgende:
[..]
Dit suddert wel door hoor.
Bovendien mag Dido als enige in de babykamer, kunnen ze ook niet hebben.
je hebt het lang volgehouden day, dat doe ik al wekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:38 schreef Day het volgende:
Ik heb net besloten dat ik Joost vanaf nu op MUTE zet.
Ik kan die jongen niet meer aanhoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |