housewarmingfeestjes zijn tofquote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:34 schreef qyroz het volgende:
ik vind q gewoon tof, omdat ie geboden heeft op een huis.
die gaat er dan ook komen hoor, meerdere, voor meerdere groepen mensen.quote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
housewarmingfeestjes zijn tofzomaar even een losse opmerking tussendoor hoor
+1 vooruitgedachtquote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:42 schreef qyroz het volgende:
[..]
die gaat er dan ook komen hoor, meerdere, voor meerdere groepen mensen.
"fokkers" en "de rest"?quote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:42 schreef qyroz het volgende:
[..]
groeperingen, beter !quote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:42 schreef qyroz het volgende:
[..]
ah, dus ik mag naar meerdere feestjes komen?quote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:42 schreef qyroz het volgende:
[..]
+2 parasiterendquote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:47 schreef anthraxx het volgende:
[..]
ah, dus ik mag naar meerdere feestjes komen?
voel je je al wat beter zussie?quote:op vrijdag 21 oktober 2005 16:04 schreef wolkje het volgende:
hoi, ik ben ook weer wakker
ook wel bekend als +2 student.quote:
+2 inzichtvol (niet student over het algemeenquote:
mja, ietsje. vervelend is dat we morgen hier een feestje hebben, dat is wat minder fijn als je ziek bent.quote:
ja ik snap..... beterschap danquote:op vrijdag 21 oktober 2005 16:23 schreef wolkje het volgende:
[..]
mja, ietsje. vervelend is dat we morgen hier een feestje hebben, dat is wat minder fijn als je ziek bent.
doeg nixxx... veel plezierquote:op vrijdag 21 oktober 2005 16:23 schreef nixxx het volgende:toedels, misschien vanavond nog en anders tot volgende week vrijdagavond
ik moet reageren op de vraag of je op iemand anders feestje mag komen?!quote:op vrijdag 21 oktober 2005 16:27 schreef #ANONIEM het volgende:
iedereen negeert al mijn reacties hier gewoon ja.
quote:op vrijdag 21 oktober 2005 16:23 schreef nixxx het volgende:toedels, misschien vanavond nog en anders tot volgende week vrijdagavond
ik wil wel zeggen dat je ook op q's feestje mag komen, hoorquote:op vrijdag 21 oktober 2005 16:27 schreef #ANONIEM het volgende:
iedereen negeert al mijn reacties hier gewoon ja.
wie?quote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:40 schreef #ANONIEM het volgende:
martydekale heeft gepaaldanst
http://members.home.nl/si(...)afeltennis%20098.jpg
dat is wel een roddel toch![]()
bij gebrek aan andere roddels willen wij best wel weer roddel van de week zijn.quote:op vrijdag 21 oktober 2005 17:29 schreef frezer het volgende:
we hebben natuurlijk ook nog de twist en melis roddel,.
fijn dat u deze zware taak weer op u wilt nemen.quote:op vrijdag 21 oktober 2005 17:32 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
bij gebrek aan andere roddels willen wij best wel weer roddel van de week zijn.
moet dat?!quote:op vrijdag 21 oktober 2005 17:32 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
bij gebrek aan andere roddels willen wij best wel weer roddel van de week zijn.
op leukquote:op vrijdag 21 oktober 2005 19:58 schreef breetai het volgende:
ik ga zo naar de osdorp posse. zal wel weer lachen worden.
hoi freezer...quote:op vrijdag 21 oktober 2005 20:43 schreef frezer het volgende:
beetje opgeknapt cara? have fun breetai.
hier geen wilde plannen, morgen moet er gewerkt worden.
ja help die roddels maar weer!quote:op vrijdag 21 oktober 2005 21:48 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
melis
![]()
ik ben er weer vandoor, mn accu opladen zodat ik morgen weer hard aan de slag kan![]()
en de melis en plato roddel dan?quote:
dat was geen roddelquote:
geen idee, heb het niet gezien. ik moet nog steeds het eerste seizoen zien . . .quote:op vrijdag 21 oktober 2005 22:48 schreef _cara_ het volgende:
"lost" is afgelopen ? was het spannend?
ze gaan allemaal dood !!quote:op vrijdag 21 oktober 2005 22:51 schreef melismay het volgende:
niks zeggen over lost hoor!
tja. shit happens...quote:
dit is t eerste seizoen!quote:op vrijdag 21 oktober 2005 22:51 schreef thunderchild het volgende:
[..]
geen idee, heb het niet gezien. ik moet nog steeds het eerste seizoen zien . . .
ik moet de laatste 5 afleveringen nog kijken ofzo, maar daar ga ik zondag denk ik even voor zittenquote:op vrijdag 21 oktober 2005 22:53 schreef frezer het volgende:
nou ja, dan zeg ik maar alleen dat er weer een goede cliffhanger was.
das toch niet te veel melis?
nou, het scheelde idd niet veelquote:
ik heb alleen de eerste 2 of 3 afleveringen gezien.. en daarna?.. geen idee waarom ik niet meer keek..maar veel mensen vinden het idd spannend.quote:op vrijdag 21 oktober 2005 22:53 schreef frezer het volgende:
nou ja, dan zeg ik maar alleen dat er weer een goede cliffhanger aan was.
das toch niet te veel melis?
moet je nagaan hoe goed ik op de hoogte ben . . .quote:
quote:op vrijdag 21 oktober 2005 22:54 schreef frezer het volgende:
[..]
nou, het scheelde idd niet veel. eentje dan.
je moet zeggen.. "hoe goed ik op de hoogte ben van lost.." van andere dingen zul je vast wel op de hoogte zijn toch?quote:op vrijdag 21 oktober 2005 22:55 schreef thunderchild het volgende:
moet je nagaan hoe goed ik op de hoogte ben . . .![]()
quote:op vrijdag 21 oktober 2005 22:54 schreef _cara_ het volgende:
[..]
ik heb alleen de eerste 2 of 3 afleveringen gezien.. en daarna?.. geen idee waarom ik niet meer keek..maar veel mensen vinden het idd spannend.
ik geloof niet dat je teveel hebt prijsgegegen hoor...
vertel ik jou bij.... vertel jij mij bij...quote:op vrijdag 21 oktober 2005 22:57 schreef frezer het volgende:, ik heb nou juist de eerste afleveringen gemist. maar er is nog steeds redelijk goed in te stappen hoor.
ja shocking he,quote:
onder het genot van een kopje senseo uit een goed werkend senseo apparaat.quote:op vrijdag 21 oktober 2005 22:58 schreef _cara_ het volgende:
[..]
vertel ik jou bij.... vertel jij mij bij...hahaha lol
![]()
wie is er dood?! ow nee, dat wil ik ook helemaal niet weten eigenlijk!quote:
juist..quote:op vrijdag 21 oktober 2005 23:00 schreef frezer het volgende:
onder het genot van een kopje senseo uit een goed werkend senseo apparaat..
quote:op vrijdag 21 oktober 2005 23:01 schreef melismay het volgende:
[..]
wie is er dood?! ow nee, dat wil ik ook helemaal niet weten eigenlijk!
ik heb de sydney nog steeds niet gehad, je maakt me nieuwsgierig.quote:op vrijdag 21 oktober 2005 23:02 schreef _cara_ het volgende:
[..]
juist..![]()
hmmmmmm sydney of rio de janeiro....![]()
he bahquote:op vrijdag 21 oktober 2005 23:03 schreef frezer het volgende:
[..]er stond bijna. en bijna elke aflevering gaat er iemand bijna dood. dus feitelijk heb ik niks nieuws verteld,
.
het is de moeite waard...vind ik dan..(er zijn er die een totaal ander mening hebben en gewoon een bakkie versgezette koffie willenquote:op vrijdag 21 oktober 2005 23:04 schreef frezer het volgende:
ik heb de sydney nog steeds niet gehad, je maakt me nieuwsgierig..
ik zal het laten weten,quote:op vrijdag 21 oktober 2005 23:06 schreef _cara_ het volgende:
[..]
het is de moeite waard...vind ik dan..(er zijn er die een totaal ander mening hebben en gewoon een bakkie versgezette koffie willen) maar ikke.... ikke, vind de koffie zo lekker..
probeer maar eens en dan laat je me het weten.. ben benieuwd..
klopt vind ik ook...quote:op vrijdag 21 oktober 2005 23:13 schreef frezer het volgende:
rio is in elk geval erg lekker(alleen niet 's morgens vroeg).
veel plezier, en weltrusten alvast. ik ga zo mijn nest opzoeken...quote:op vrijdag 21 oktober 2005 23:14 schreef _cara_ het volgende:
[..]
klopt vind ik ook...
ik ga weer verder in mn boek dusss![]()
wild hè ??quote:
good night, don't let the bed bugs bite . . .quote:op vrijdag 21 oktober 2005 23:37 schreef melismay het volgende:
truste! morgen ben ik weer als eerste waarschijnlijk... helaas![]()
ik lees ontzettend veel, nu ben ik een boek van nicci french (de bewoonde wereld) aan het lezen, gewoon om 's avonds wat te relaxen..quote:
yup. ben weer druk aan het werkquote:op vrijdag 21 oktober 2005 23:41 schreef thunderchild het volgende:
[..]
good night, don't let the bed bugs bite . . .![]()
morgen weer werken ??![]()
![]()
ik lees ook heel veel, heb alle nicci french gehad geloof ik, op 1 na... vond 'de bewoonde wereld' eigenlijk het minste, heb jij meer gelezen van nicci french?quote:op zaterdag 22 oktober 2005 00:04 schreef _cara_ het volgende:
[..]
ik lees ontzettend veel, nu ben ik een boek van nicci french (de bewoonde wereld) aan het lezen, gewoon om 's avonds wat te relaxen..
en nu is het echt laat genoeg .....ik kan mn ogen niet meer openhouden..ik ga slapen ben vreselijk moe, dus iedereen trusten..![]()
gefeliciteerd q!quote:op zaterdag 22 oktober 2005 00:54 schreef qyroz het volgende:
ja, geaccepteerd.
alles is wel goed afgelopen neem ik aan? wat een gedoe zeg.....quote:op zaterdag 22 oktober 2005 02:30 schreef gf het volgende:
zo, was weer gezellig in de stadje maat zwaar onder de plak zodat je de halve avond naar hem en z'n vriendin zit te kijken incl. kleffe show. 2 mannen die ruzie krijgen en een vechtpartij wordt. niemand hielp de barvrouw dat tuig buiten te zetten dus hielp ik maar met m'n nog geen 1.80
hoe was jullie avond?
kom op, word je hard vanquote:op zaterdag 22 oktober 2005 07:06 schreef breaktothedance het volgende:
* breaktothedance doet licht weer aan
@gf: wat een spanning weer zo 's nachtsmijn avond was redelijk rustig, behalve dan dat ik maar weer eens kort geslapen heb
ik sliep rond half 3 en ben vanaf half 7 wakker
jawelquote:op zaterdag 22 oktober 2005 07:29 schreef melismay het volgende:
alles is wel goed afgelopen neem ik aan? wat een gedoe zeg.....
goeiemiddag zal je bedoelen . . .quote:
werk schmerkquote:op zaterdag 22 oktober 2005 12:08 schreef twisted_fok het volgende:
he he, dat scheelt. tis al weer middag verdomme. tijd om te werken
tijd voor een nieuwe huisgenoot dusquote:op zaterdag 22 oktober 2005 15:40 schreef twisted_fok het volgende:
m'n huisgenoot heeft een hekel aan katten.
de enige acceptabele oplossing.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe huisgenoot dus![]()
je zegt gewoon dat ie niet meer weg wil gaanquote:op zaterdag 22 oktober 2005 15:40 schreef twisted_fok het volgende:
m'n huisgenoot heeft een hekel aan katten.
5?quote:op zaterdag 22 oktober 2005 15:58 schreef gf het volgende:
katten zijn tof.
ik had er eerst 1. toen 2. daarna 3. toen 5. en nu weer 2.
ja, we namen er een kitten bij. uit een asiel. bleek zwanger. en zat ik een paar maanden later ineens een navelstreng door te knippen zeg maarquote:
ja bart, ik heb geen idee waarom, maar hij had ineens besloten dat dit z'n nieuwe huis was. ik heb niets gedaan waardoor ie dat zou denken.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 16:05 schreef melismay het volgende:
[..]
je zegt gewoon dat ie niet meer weg wil gaan![]()
hij is er toch nooit!quote:op zaterdag 22 oktober 2005 16:13 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
ja bart, ik heb geen idee waarom, maar hij had ineens besloten dat dit z'n nieuwe huis was. ik heb niets gedaan waardoor ie dat zou denken.
neem je je je nieuwe kat toch overal mee naar toe?quote:op zaterdag 22 oktober 2005 16:18 schreef twisted_fok het volgende:
maar stel dattie er wel eens is en ik dan weer niet, dat vind ik ook zo lullig voor hem, moet hij voor die kat zorgen.![]()
ja, daar zijn katten heel makkelijk inquote:op zaterdag 22 oktober 2005 16:22 schreef melismay het volgende:
[..]
neem je je je nieuwe kat toch overal mee naar toe?
ja joh, aan een riempje!quote:op zaterdag 22 oktober 2005 16:25 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
ja, daar zijn katten heel makkelijk in
ik zag laatst zo'n klein meisje die met haar cavia aan het wandelen was aan een riempjequote:
geniaalquote:op zaterdag 22 oktober 2005 16:40 schreef melismay het volgende:
[..]
ik zag laatst zo'n klein meisje die met haar cavia aan het wandelen was aan een riempje
congrats!quote:op zaterdag 22 oktober 2005 17:15 schreef anthraxx het volgende:ik heb mijn discrete wiskunde gehaald
maar eeen 7.6
maar? dat vind ik heel erg hoog voor alles wat met wiskunde te maken heeftquote:op zaterdag 22 oktober 2005 17:15 schreef anthraxx het volgende:ik heb mijn discrete wiskunde gehaald
maar eeen 7.6
tsss, "maar" noemt 'i dat. gefeli!quote:op zaterdag 22 oktober 2005 17:15 schreef anthraxx het volgende:ik heb mijn discrete wiskunde gehaald
maar eeen 7.6
gefeliciteerd.wiskunde vond ik altijd wel heel gaaf. alleen wist ik op het laatst er niet echt meer een vinger achter te krijgen.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 17:15 schreef anthraxx het volgende:ik heb mijn discrete wiskunde gehaald
maar eeen 7.6
u weet nu al een datum?quote:
ik moet mijn eerste onvoldoende voor wiskunde in ruim 8 jaar tijd nog zien te halen dus ik heb er wel enigzins aanleg voor ofzo. wiskunde is mooi als je het begrijptquote:op zaterdag 22 oktober 2005 17:49 schreef breetai het volgende:
[..]
gefeliciteerd.wiskunde vond ik altijd wel heel gaaf. alleen wist ik op het laatst er niet echt meer een vinger achter te krijgen.
zo volhouden anthraxx
mtrixen en differentieren vond ik wel lachen. maar laplace, fast fourier en onbepaalde integralen heb ik iets te weinig tijd in gestoken om goed te kunnen. komt nog wel een keer.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 18:16 schreef anthraxx het volgende:
ik moet mijn eerste onvoldoende voor wiskunde in ruim 8 jaar tijd nog zien te halen dus ik heb er wel enigzins aanleg voor ofzo. wiskunde is mooi als je het begrijpt
laplace had ik met "maar" een 7,4 geeindigd. ik moet volgende week trouwens aan de fourier als tentamen, maar dat moet wel goedkomen (hoewelquote:op zaterdag 22 oktober 2005 19:01 schreef breetai het volgende:
[..]
mtrixen en differentieren vond ik wel lachen. maar laplace, fast fourier en onbepaalde integralen heb ik iets te weinig tijd in gestoken om goed te kunnen. komt nog wel een keer.
dierenbeul..quote:op zaterdag 22 oktober 2005 20:15 schreef breaktothedance het volgende:
zoooo, terug van werken op zaterdag. vanavond maar weer eens gezellig de stad in! heb alweer een mooi aanbod staan
![]()
![]()
@anthraxx: gefeliciteerd dude! het eerste cijfer dat ik echt niet verwacht had was een 9 voor functioneel programmeren. dat vak had ik echt té slecht geleerd, té weinig van begrepen en té weinig voor gedaan
. bovendien had ik 2 van de 13 opgaven op het tentamen niet gemaakt
![]()
![]()
![]()
oh ja, al die kattenplaatjes doen me er weer aan herinneren dat onze kat een half uur geleden toen ik mijn kamer binnenliep zo zat te kijken:en dat ik haar waarschijnlijk eten moet gaan geven.
zo terug![]()
de tijd gaat ook zo snel he,quote:
quote:op zaterdag 22 oktober 2005 20:30 schreef breaktothedance het volgende:
nou ja, niet echt een bijzonder aanbod, maar kwam een goede bekende van me tegen waar ik wel regelmatig de stad mee in ga en die vroeg weer of ik tijd/zin had. nou ja, beide eigenlijk wel, dus dat was zo gefixed! ik heb er weer zin in!!
uur of 8 1/2, zoiets, en op is het ook niet helemaal hoorquote:
ik hoef er niet zo veel voor te doen om zulke cijfers te halenquote:op zaterdag 22 oktober 2005 19:36 schreef melismay het volgende:
ik vind het toch grappig hoe je over je cijfers praat annie, alsof het een eitje is
variatie is okay.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 21:22 schreef pietjuh het volgende:
ben vandaag voor de verandering eens aangevallen door een 16 jarig puberend meisje in plaats van een wurgslang
opschepperquote:op zaterdag 22 oktober 2005 21:30 schreef anthraxx het volgende:
[..]
ik hoef er niet zo veel voor te doen om zulke cijfers te halen
je loopt achter,quote:op zaterdag 22 oktober 2005 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
smiddags cara
ja idd..quote:
werkt dat bij jou ja? ik zie er 's ochtends altijd nog precies het zelfde uit als 's avonds.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 23:58 schreef _cara_ het volgende:
het is bijna mijn tijd voor mn schoonheidsslaapje...![]()
nou....als ik voldoende slaap heb gehad, zie ik er volgens mij toch iets patenter uit...quote:op zondag 23 oktober 2005 00:00 schreef frezer het volgende:
werkt dat bij jou ja? ik zie er 's ochtends altijd nog precies het zelfde uit als 's avonds..
ik zit in gmt +1 en jij daar in limbolandquote:op zaterdag 22 oktober 2005 23:58 schreef _cara_ het volgende:
wat smiddags...in welke tijdzone zit jij...![]()
het is bijna mijn tijd voor mn schoonheidsslaapje...![]()
alsof ik van een andere planeet kom..quote:op zondag 23 oktober 2005 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
ik zit in gmt +1 en jij daar in limboland
leren ende werck verrichten.quote:op zondag 23 oktober 2005 00:15 schreef _cara_ het volgende:
en wat komen die daar dan doen?
nee.....dat van mij is leuker...quote:
is dat echt zo? je moet toch een visum hebben om daar heen te mogen?quote:op zondag 23 oktober 2005 00:09 schreef _cara_ het volgende:
[..]
alsof ik van een andere planeet kom..hahaha lol
maar hier komen echt leuke mensjes vandaan hoor....![]()
bléh!! helemaal niet hoor.... en geloof me...je zou de moeite eens moeten nemen...quote:op zondag 23 oktober 2005 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
is dat echt zo? je moet toch een visum hebben om daar heen te mogen?
en leuke mensjes uit limboland, moet ik daar dan toch maar eens gaan kijken?
euhm... yep... guilty!!quote:op zondag 23 oktober 2005 00:18 schreef frezer het volgende:
en cara komt shoppen,. u heeft een laarzen fetish
?
het pad van het station naar de tu heet zelfs limbopad,.
ik ben volgens mij een van de weinige jongens die shoppen niet erg vind,quote:op zondag 23 oktober 2005 00:17 schreef _cara_ het volgende:
[..]
nee.....dat van mij is leuker...al vindt dat vast niet iedereen..
![]()
ik zal het nixxx een vragen dan hequote:op zondag 23 oktober 2005 00:20 schreef _cara_ het volgende:
[..]
bléh!! helemaal niet hoor.... en geloof me...je zou de moeite eens moeten nemen...![]()
(heb ik van anderen gehoord hoor...en die zijn zééér te spreken over ons (limburgse mensjes/meisjes)
hahahaha![]()
schoenen en laarzen...quote:op zondag 23 oktober 2005 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
@frezer, het is een schoenenfetish voor cara hoor
ah oke, gymschoenen oid vind ik dan weer weinig erotiserend.quote:op zondag 23 oktober 2005 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
@frezer, het is een schoenenfetish voor cara hoor
gymschoenen....quote:op zondag 23 oktober 2005 00:26 schreef frezer het volgende:
ah oke, gymschoenen oid vind ik dan weer weinig erotiserend..
jah duh!! jij bent een man....quote:op zondag 23 oktober 2005 00:28 schreef frezer het volgende:
3 paar schoenen hier, zomer, winter en werk schoenen. genoeg voor mij,.
nou dan!! vind ik heéééééééél gewooon hoorquote:op zondag 23 oktober 2005 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
ik kom wel tot een paar of 15 denk ik![]()
zwart, altijd goed (of denk ik nu te simpel?quote:op zondag 23 oktober 2005 00:30 schreef _cara_ het volgende:
[..]
jah duh!! jij bent een man....
ik moet elke dag opnieuw kunnen kiezen wat bij elkaar past en wat niet.... toch?![]()
ja... wat denk jij..?. het ontbreekt er nog maar aan dat je ook alleen maar witte sokken aan hebt...quote:op zondag 23 oktober 2005 00:32 schreef frezer het volgende:
zwart, altijd goed (of denk ik nu te simpel?).
the doors
je vrouwelijke kant?quote:op zondag 23 oktober 2005 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
ik kom wel tot een paar of 15 denk ik![]()
quote:op zondag 23 oktober 2005 00:34 schreef _cara_ het volgende:
[..]
ja... wat denk jij..?. het ontbreekt er nog maar aan dat je ook allleen maar witte sokken aan hebt...![]()
(die gasten ken ik ook..)
zoiets ja, en oppassen anders krijg je een ram met mijn tasje jaquote:op zondag 23 oktober 2005 00:34 schreef frezer het volgende:
[..]
je vrouwelijke kant?![]()
sorry, dat was een inkopper.
zeg, ik ben nog aan het lezenquote:
true. alleen schiet dat voorbereiden dan niet erg op,quote:op zondag 23 oktober 2005 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
is toch ook leuk, een hele dag fok!ken
nee, ze spelen in den haag, maar ik moet echt teveel doen voor die website. geen idee nog hoe het allemaal werkt en ik heb nog maar 10 dagenquote:op zondag 23 oktober 2005 13:40 schreef frezer het volgende:
[..]
true. alleen schiet dat voorbereiden dan niet erg op,.
nog in het eindhovense naar hockey wezen kijken?
maw, de hele dag achter de comp --> de hele dag fok!en.quote:op zondag 23 oktober 2005 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nee, ze spelen in den haag, maar ik moet echt teveel doen voor die website. geen idee nog hoe het allemaal werkt en ik heb nog maar 10 dagen
gedeeltelijk wel jaquote:op zondag 23 oktober 2005 13:48 schreef frezer het volgende:
[..]
maw, de hele dag achter de comp --> de hele dag fok!en..
laat jij je anders even beschieten met losse flodders jaquote:op zondag 23 oktober 2005 17:40 schreef nixxx het volgende:dan hoop ik dat het zo snel blijft .... gnagna en mijn moeder heeft ook een paar laarzen gekocht
en een groen suede jasje... dat limburgse gedoe is besmettelijk
slecht geslapen door alle huis-koop-spanning enzo.quote:op zondag 23 oktober 2005 16:58 schreef breaktothedance het volgende:
hmm... volgens mij gaan sommige posts verloren op het forum
mijn vorige post was iets als:
"waarom ben je moe q.?
ik ben niet zozeer moe, wel gefrustreerd, omdat er nog zoveel moet gebeuren, maar het lijkt er niet echt van te komen."
studeren is kei leuk man,quote:op zondag 23 oktober 2005 18:03 schreef breaktothedance het volgende:
ja, damnstuderen sucks. maar het gaat wel weer nu ik weer wat helderder ben.
das zweden ja, maar .nl, .be, .com, etc zijn al bezetquote:op zondag 23 oktober 2005 19:12 schreef frezer het volgende:
das wel een beetje vreemd (das zweden ofzo,) kun je er niet .com oid van maken?
(niet dat ik er ook maar iets van af weet,)
een .eu domein wellicht?quote:op zondag 23 oktober 2005 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
.org en .net zijn bezet , ander keuzes zijn er zo goed als niet
ach ik heb het al gezien, ze hebben het forum ge-update met een verbeterde versie van replique,quote:
quote:op zondag 23 oktober 2005 20:37 schreef frezer het volgende:
[..]
ach ik heb het al gezien, ze hebben het forum ge-update met een verbeterde versie van replique,.
quote:
ja, met een leuke meid gedanst in de disco. is verder niets gewordenquote:op zondag 23 oktober 2005 21:23 schreef gf het volgende:
[..]
![]()
nog 'wat heets' gezien/gesproken dit weekend? :
slowchatten is haast onmogelijk met deze snelheid![]()
quote:op zondag 23 oktober 2005 23:39 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
ja, met een leuke meid gedanst in de disco. is verder niets geworden. boeiend, komt wel in orde!
ik ga zo maar eens pittenben toch wel aardig moe van dit weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |